De vaste live bassist/gitarist Daryl Stuermer speelt ook in Phil Collins' begeleidingsband. Maar Daryl is nooit een officieel bandlid van Genesis geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 21:56 schreef liquid-orange het volgende:
Corret me if I'm wrong, maar de gitarist was toch ook gitarist bij hil Collins zelf, nadat hij was gestopt met Genesis? Alleen de toetsenist was daar niet bij.
Drie-en-een-halve clips zelfsquote:Ik vind de periode met Phil het beste. Ik heb hier een dvd staan "The video Show" waarbij de laatste twee clips met een andere zanger zijn. Die vind ik minder. Vooral de DVD van het concert in Wembley Stadium is meesterlijk.
quote:Zoals je hoort ben ik niet een echte fa, maar ik kan hun muziek wel waarderen. Ik luister er erg vaak na. Als er een reunie zou komen en ze doen Nederland aan dan wil ik er wel heen.![]()
quote:11 June Helsinki, Finland Olympic Stadium
14 June Herning, Denmark Messecenter
15 June Hamburg, Germany AOL Arena
17 June Berne, Switzerland Stade de Suisse
18 June Linz, Austria Gugglestadium
20 June Budapest, Hungary Puskas Ferenc Stadion
21 June Katowice, Poland Slaski Stadium
23 June Hannover, Germany AWD Arena
26 June Dusseldorf, Germany LTU Arena
29 June Stuttgart, Germany Gottlieb-Daimler-Stadium
30 June Paris, France Parc Des Princes
1 July Amsterdam, Holland Arena
3 July Berlin, Germany Olympiastadion
4 July Leipzig, Germany Zentralstadion
5 July Frankfurt, Germany Commerzbank Arena
7 July London, UK Twickenham Stadium
8 July Manchester, UK Old Trafford
10 July Munich, Germany Olympiastadion
12 July Monaco Louis II Stadium
14 July Rome, Italy Telecomcerto at Colosseom
In Rome wordt een grote gratis show bij het Colosseum (sp?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:43 schreef Marty het volgende:
Het leek mij ook wel leuk om er heen te gaan, maar helaas geven ze alleen een concert in Rome en niet in Milaan!
Wat moet ik me trouwens bij een teleconcert (geven ze in Rome) voorstellen? Concert via een tv scherm?![]()
Nou, op Seconds Out doet Phil het best aardig. Maar dat is ook alweer zo'n 30 jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:27 schreef TheGrandWazoo het volgende:
He bah, geen medley! Speel ze toch in z'n geheel. Goed Suppers Ready zonder Peter kan ook niet.
Staanplaatsen zijn meestal het duurst of éénna duurst.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Valt inderdad reuze mee!
Wat kosten de sta-plaatsen? 45?
Ik vind We Can't Dance en Invisible Touch eigenlijk wel de beste albums hoor... Maar de rest is ook best wel voor mijn tijdquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:17 schreef fripper het volgende:
Tja , ik zit ook wel ernstig te twijfelen. Zelfs met alleen maar nummers uit de Collins tijd kan je nog een prachtige setlist maken. Maar als we pech hebben wordt het een avond vol met I Can't Dance / Invisible Touch en dat soort werk ....
Weet je, ik verwacht dat eigenlijk niet. Die nummers klinken té dated! Terwijl die progrock stukken nog steeds vers en spannend zijn, denk je ook niet? Goed, een nummer als Invisible Touch (wat ik niet eens een slecht nummer vind) zullen ze spelen, maar Yes speelt ook al sinds jaar en dag Owner of a lonely heart. Ze zullen geen album tracks spelen van die periode denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:17 schreef fripper het volgende:
Tja , ik zit ook wel ernstig te twijfelen. Zelfs met alleen maar nummers uit de Collins tijd kan je nog een prachtige setlist maken. Maar als we pech hebben wordt het een avond vol met I Can't Dance / Invisible Touch en dat soort werk ....
Wat jammer is, want Domino zou prima naast The Knife of Squonk passen wat mij betreft.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:53 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Weet je, ik verwacht dat eigenlijk niet. Die nummers klinken té dated! Terwijl die progrock stukken nog steeds vers en spannend zijn, denk je ook niet? Goed, een nummer als Invisible Touch (wat ik niet eens een slecht nummer vind) zullen ze spelen, maar Yes speelt ook al sinds jaar en dag Owner of a lonely heart. Ze zullen geen album tracks spelen van die periode denk ik![]()
*eens*quote:Op donderdag 30 september 2004 18:18 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 phil collins beter vindt dan peter gabriel
Hmmm...daar heb je inderdaad gelijk in. Al zie ik ze The Knife toch echt niet meer spelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat jammer is, want Domino zou prima naast The Knife of Squonk passen wat mij betreft.
Nope. Maar datzelfde geldt voor iets als Fountain of Salmacis.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:13 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Hmmm...daar heb je inderdaad gelijk in. Al zie ik ze The Knife toch echt niet meer spelen.
Leuke lijst. Geen fan van Duke?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:34 schreef TheGrandWazoo het volgende:
OK, mijn absolute setlist :
Blood on the Rooftops zonder Steve en in een stadion?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leuke lijst. Geen fan van Duke?
Ik zou zelf Many to Many eruit laten en bijv. Dancing with the Moonlit Knight of Blood on the Rooftops ervoor in de plaats zetten. Als je Gabriel terug krijgt is Back in NYC trouwens ook goed.
Ik had de Arena alweer verdrongenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef knars het volgende:
[..]
Blood on the Rooftops zonder Steve en in een stadion?![]()
Phil was met 10 minuten uitverkochtquote:Op donderdag 9 november 2006 19:16 schreef PimD het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe snel de verkoop zal gaan. Ik heb niet echt het idee dat de meest recente Genesis-releases hier over de toonbank vlogen...Ik weet niet hoe het met Phil in 2004 zat, was dat meteen uitverkocht ? Ik ben toen naar Duitsland geweest (Waarom was ik zo gek om 70 euro voor Phil solo te betalen!?)... Ach, we zien het wel - anders regelen we wel iets op marktplaats met mensen die 'een kaartje over hebben'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |