boeiquote:Op woensdag 29 september 2004 22:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
twee keer doordeweekse kevers?
Dunnoquote:Op woensdag 29 september 2004 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
is dat marilyn manson of mathilde santhing ?
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:58 schreef Cynic het volgende:
Hey, stond het nieuwste deel er al bij?
"" verwijdertquote:Op woensdag 29 september 2004 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
en verdomd, de "getal omrekenen" link is bijgewerkt
"verhip"quote:Op woensdag 29 september 2004 22:58 schreef Cynic het volgende:
Hey, stond het nieuwste deel er al bij?
let wel, jij staat niet in de openings foto!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:00 schreef Nouk het volgende:
Wat een lieve OP Cynic.
mits klonterig!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
mijn sappie ziet er verdomd ongezond uit !!
is groen een normale kleur voor jus dórange ?
ik kreeg een beetje een LL flashbackquote:Op woensdag 29 september 2004 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
mits klonterig!
Daar maak je geen vrienden mee, PPquote:Op woensdag 29 september 2004 23:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
let wel, jij staat niet in de openings foto!
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
mits klonterig!
ah, dat bedoelde je!quote:Op woensdag 29 september 2004 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
"" verwijdert
en ja ik had het laatste topic er al bij gezet ... ik zei nog je hoeft er niks bij te zetten
niet?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar maak je geen vrienden mee, PP
had je moeten doenquote:Op woensdag 29 september 2004 23:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar maak je geen vrienden mee, PP
Maar het is uiteraard op ons allemaal van toepassing... (ik wilde eerst nog allemaal foto's van mezelf erin plakken...
heb hier nog wel vodka maar ja morgen toets hèquote:Op woensdag 29 september 2004 23:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
dan hoort het bijna helder te zijn met een tintje oranje
oeh ene sik !quote:Op woensdag 29 september 2004 23:14 schreef Cynic het volgende:
[afbeelding]
Kijk mij een webcam heben!
Mooi funky groen kleurtje ook...
ik moet het "ik stop met scheren" topic ook weer eens opgraven...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oeh ene sik !
die kan gelijk in het mannen met lang haar topic !
fellowship of the beard !quote:Op woensdag 29 september 2004 23:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik moet het "ik stop met scheren" topic ook weer eens opgraven...
preciesquote:Op woensdag 29 september 2004 23:38 schreef Nouk het volgende:
Af en toe ben ik echt zo'n wijf he. Ghatver.
Dat soort dingen hoor ik vaker...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:38 schreef Nouk het volgende:
* Cynic houdt dr smoel over haar afknippen en sikje eraf scheren.
Maar wat zou het mooooooooooiiiiiii staan zonder.
Ohja, die was er ook nog!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
fellowship of the beard !
Ik heb net een film gekeken. En heb teveel gezopen vandaag. Morgen ga ik stappen en vrijdag en zaterdag ook. En ik heb dinsdagmorgen een leuk meisje ontmoet. En ik drink bier. Morgen moet ik werken.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:14 schreef Nouk het volgende:
Zeg dan iets leuks/nuttigs!
Jajajajaj die!quote:Op donderdag 30 september 2004 00:24 schreef Nouk het volgende:
Ik wilde je nog bellen vandaag of je op de VU was, maar de kans was zooo klein dat k t maar niet gedaan had. Maar whatever vertel over dat meisje. Was dat hetzelfde meisje toen je aan t slapen was en zij ook op de trein aan t wachten was smorgens vroeg?
http://www.cu2.nl/badpakboyquote:Op donderdag 30 september 2004 00:25 schreef Nouk het volgende:
Specs dan!
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
WHehehhehehe
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
idd, doe dat
Lamen!!quote:Op donderdag 30 september 2004 11:41 schreef JaWi het volgende:
Werken!
Slome donder dus hè...quote:Op donderdag 30 september 2004 12:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
duurt lang, zwans
Maar een beetje doorposten dus...quote:Op donderdag 30 september 2004 12:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik wel
Nerd...quote:Op donderdag 30 september 2004 12:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik zit al bijna aan de 40k!
ik dacht dat die grens al bij 10k lagquote:Op donderdag 30 september 2004 13:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nerd...
Niet dus hè!!quote:Op donderdag 30 september 2004 13:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik dacht dat die grens al bij 10k lag
Hmmmmmm...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
bleh
Jij hebt een auto ik niet, ruilen??quote:Op donderdag 30 september 2004 14:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb koppijn, ruilen?
quote:Op donderdag 30 september 2004 13:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik dacht dat die grens al bij 10k lag
heb jij teveel radio-reclames geluisterd?quote:Op donderdag 30 september 2004 15:54 schreef Zwansen het volgende:
Boerenkool met spekkies en een rookworst!
Ga je nog naar thuiswedstrijden Ajax CL?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:36 schreef JaWi het volgende:
Haring en bier
Jazekerquote:Op donderdag 30 september 2004 16:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ga je nog naar thuiswedstrijden Ajax CL?
Ik kan me voorstellen dat je het dit jaar een keer laat schieten ivm de tegenvallende resultaten.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jazeker
Competitie ook wel. Wat dan?
Dat nooit. En competitie kan je daar nog niet echt over spreken. En de passe-partout van de CL is al binnen. Nee, ik ga wel hoor.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je het dit jaar een keer laat schieten ivm de tegenvallende resultaten.
Ajax - Muchen is de laatste in de poule. Afwachten dus.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik zou heel misschien nog met een vriend van me meegaan naar Ajax-Munchen maar ik ben bang dat die wedstrijd voor spek en bonen gespeeld wordt...
zo'n klein lcd geval van philips, en die unox reclamequote:Op donderdag 30 september 2004 16:23 schreef Zwansen het volgende:
wat voor tv? en wat voor reclame?
Ik tot half 12. En toen ging ik werken, eten en drinken en drinken. En zo ga ik avond eten.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:44 schreef Nouk het volgende:
Morgen. Ik heb tot 3 uur geslapen zeg.
De wodka was om 3 uurquote:Op donderdag 30 september 2004 17:48 schreef Nouk het volgende:
Ja lekker wodka om kwart voor 6. Wat ga je avondeten?
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 30 september 2004 17:54 schreef Zwansen het volgende:
Eten mensen in Amsterdam e.o. nog wel eens boerenkool o.i.d.? Ik betwijfel het!
Bevroren is het niets nee.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:03 schreef Nouk het volgende:
Ik eet vandaag Oma's frieten uit de frituur.
jus d'orange moet ook lekker zijn, heb ik gehoordquote:Op donderdag 30 september 2004 17:48 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben persoonlijk geen fan van pure Wodka, met red bull daarentegen wel!
waarvan leven de mensen die rookworsten verkopen dan?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:54 schreef Zwansen het volgende:
Eten mensen in Amsterdam e.o. nog wel eens boerenkool o.i.d.? Ik betwijfel het!
De werken bij de Hema?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarvan leven de mensen die rookworsten verkopen dan?
maar als de mensen in amsterdam geen rookworst eten, waarom hebben ze er dan nog wel een hema?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
De werken bij de Hema?
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
De werken bij de Hema?
Als je een halve rookwordt koopt, krijg je er toch geen stamppot bij?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
maar als de mensen in amsterdam geen rookworst eten, waarom hebben ze er dan nog wel een hema?
Waarschijnlijk voor de overhemden...quote:Op donderdag 30 september 2004 18:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
maar als de mensen in amsterdam geen rookworst eten, waarom hebben ze er dan nog wel een hema?
En voor de Jip en Janneke bubbeldrank...quote:Op donderdag 30 september 2004 18:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor de overhemden...
Nou nee, niet echt. Niet over Jip en Janneke drank in elk geval.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
nostalgische bui, C?
Eigenlijk moet je dat soort dingen niet als eerste zeggen, wanneer je na lange afwezigheid weer eens een keer wat post...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:39 schreef Sazzefraz het volgende:
he sukkels!
alsof wij ooit in de bras kwamenquote:Op donderdag 30 september 2004 19:57 schreef Cynic het volgende:
Maak je je niet heel populair mee, toch?
En dan komen we nooit meer in de bras!
Maar ik niet!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
alsof wij ooit in de bras kwamen
en die trut zit al weer tijden op #onz
zo'n arro type achter de bar met een gehoorstoornisquote:Op donderdag 30 september 2004 20:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar ik niet!
En je moet de mogelijkheid dat wij ooit nog eens in de bras komen niet uitsluiten. Hoewel ik niet zou weten op wie ik moet letten
Er gaat nog niet echt een belletje rinkelen...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zo'n arro type achter de bar met een gehoorstoornis
Mooi zo. Mijn frieten waren ook goed te pruimen.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:16 schreef JaWi het volgende:
Babi! Lezen
Maar ik kan goed koken, dus was het lekker.
niet moeten werken klinkt vrij arbeidsintensief zo, Cynicquote:Op donderdag 30 september 2004 22:01 schreef Cynic het volgende:
echt wel!
Ja, je moet er wat voor over hebben om niet te werken!
Nouja, 2 uur per dag fietsen red jij niet denk ik?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
niet moeten werken klinkt vrij arbeidsintensief zo, Cynic
beetje vreemd
Ja! Wat een wijf man!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:21 schreef Nouk het volgende:
Jensen met de Tokkies is echt zo geweldig.
Die had ik al gezien, had ook gehoord dat deze beter is iddquote:Op donderdag 30 september 2004 22:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
toffe film, beter dan deel 2
nee die muziek die jij maakt is leuk....quote:Op donderdag 30 september 2004 23:01 schreef Cynic het volgende:
Gelukkig luister ik al jaren geen radio meer en kijk ik ook nooit meer naar TMF/MTV?whatever
Wat heeft de muziek die ik maak daar nu weer mee te maken?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nee die muziek die jij maakt is leuk....![]()
Wie bepaalt welke wereld normaal is dan? Jij?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
das ook een optie, proberen de normale wereld buiten te sluiten
Omdat je Ali B als enige hier niet cool vindt. Maar geeft niet, ik maakte een grap!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat heeft de muziek die ik maak daar nu weer mee te maken?
dat doet iedereen in z'n eigen hoofdquote:Op donderdag 30 september 2004 23:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wie bepaalt welke wereld normaal is dan? Jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:21 schreef paarse_paashaas het volgende:dat wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |