je ziet hem in de arena ??quote:Op maandag 27 september 2004 20:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik zou toch zweren dat m'n vent in de kroeg zat...
Waar heb jij gezeten?quote:Op maandag 27 september 2004 21:12 schreef Ajaxno1 het volgende:
Mogguh.
Het is mode tegenwoordigquote:Op maandag 27 september 2004 21:24 schreef MaxPower het volgende:
Van dit soort massa-rouwverwerking kunnen ze in Noord-Korea nog wat leren trouwens...
Bedoel je dat concert? Ik vond dat deze keer wel mooi, gewoon een feestje geven. Ik ga niet zeggen, zo had ie het graag gewild, maar dat is denk ik wel zo. Het is niet mijn muziek en zijn niet mijn artiesten, maar op deze manier je 'verdriet' uiten vind ik beter en leuker dan 'RIP André' in je msn naam zetten.quote:Op maandag 27 september 2004 21:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het is mode tegenwoordig
9/11, Fortuyn, Claus en nu dit. Van mij mogen ze hem met miljoenen tegelijk eren, maar ik zap er toch echt om heen
Ik gun die mensen dat concert enzo best, maar het massaal uiten van emoties is iets van de laatste paar jaren. Het is mijn muziek niet, maar zolang ik het niet zie, stoor ik me er ook niet aan. Het valt alleen op en de emoties zijn ook selectief. Niet om te stereotyperen, maar het zijn altijd dezelfden die zo massaal rouwenquote:Op maandag 27 september 2004 21:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bedoel je dat concert? Ik vond dat deze keer wel mooi, gewoon een feestje geven. Ik ga niet zeggen, zo had ie het graag gewild, maar dat is denk ik wel zo. Het is niet mijn muziek en zijn niet mijn artiesten, maar op deze manier je 'verdriet' uiten vind ik beter en leuker dan 'RIP André' in je msn naam zetten.
quote:Op maandag 27 september 2004 21:45 schreef SCH het volgende:
Goed gezegd Tony, als je niet dronken bent, kun je best zinnig praten
Idd, ik zou zelf als ik overleden ben niet voor 50.000 man willen rondgereden....quote:Op maandag 27 september 2004 21:43 schreef SCH het volgende:
Maar een feestje doe je niet met de dode erbij en zeker niet met zijn vrouw en kinderen
Erg mooi, maar ik vind het ondertussen wel mooi geweest.quote:Op maandag 27 september 2004 21:50 schreef VoreG het volgende:
Erg mooi dit van Hazes.
Tja..... ik heb van de week een collega herdacht, en daar was het lichaam ook bij (kerk). En bij de begraafplaats waren foto's opgehangen die hij tijdens zijn laatste vakantie had gemaakt.quote:Op maandag 27 september 2004 21:50 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Idd, ik zou zelf als ik overleden ben niet voor 50.000 man willen rondgereden....
Herdenking is mooi, maar dan zonder lichaam van Andre, was ook niet bepaald m'n muzieksmaak btw.
Ergens vind ik dit best walgelijk.
Tjah misschien vind ik het "raar" omdat het nieuw is dat er zoveel mensen ineens zo in een stadion afscheid nemen.quote:Op maandag 27 september 2004 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja..... ik heb van de week een collega herdacht, en daar was het lichaam ook bij (kerk). En bij de begraafplaats waren foto's opgehangen die hij tijdens zijn laatste vakantie had gemaakt.
Is natuurlijk op een iets andere schaal, maar ik kan voor vanavond er wel enig begrip voor hebben.
In 'besloten kring' mag het best. Als één van mijn vrienden zo geëerd zou worden zou ik er wel moeite mee hebben.quote:Op maandag 27 september 2004 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja..... ik heb van de week een collega herdacht, en daar was het lichaam ook bij (kerk). En bij de begraafplaats waren foto's opgehangen die hij tijdens zijn laatste vakantie had gemaakt.
Is natuurlijk op een iets andere schaal, maar ik kan voor vanavond er wel enig begrip voor hebben.
Neej want ik was er niet.quote:Op maandag 27 september 2004 22:10 schreef SCH het volgende:
Als ze vanavond een bom op de Arena hadden gegooid, hadden Wilders en de LPF naar huis gekund
wel zonde van Gerard Joling dan weer
Een Zeeuwse jongen zonder fiets.quote:Op maandag 27 september 2004 22:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
wie ben ik dan om dat te veroordelen?
Zij wilden dit ook. Vooral omdat Hazes zelf nog zo graag eens in de ArenA wilde optreden. Dan maar zo. Ik vind dit echt ontzettend mooi gedaan.quote:Op maandag 27 september 2004 22:10 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zou het als familie niet fijn vinden, om het zo te doen samen met 50000 mensen. Maar zij vinden het ok, als ik dat zo zie. Daan gun ik ze dat graag. Mooi gesproken van Dre jr. vond ik.
Vergeet de fakkels en de sjaaltjes niet dan, he?quote:Op maandag 27 september 2004 22:13 schreef SCH het volgende:
Ik ga binnenkort naar zoiets voor Bram Vermeulen - artiesten die zijn liedjes zingen, gewoon in een leuk theatertje.
Hield Bram van de wave?quote:Op maandag 27 september 2004 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet de fakkels en de sjaaltjes niet dan, he?
Wil je nou wel of geen slingers aan de wand kleine?quote:Op maandag 27 september 2004 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gemekker over Xander en Bløf...
Maar niemand hoor je over Hazes z'n band die een ander nummer speelt...
Ander nummer ?quote:Op maandag 27 september 2004 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gemekker over Xander en Bløf...
Maar niemand hoor je over Hazes z'n band die een ander nummer speelt...
Hij is niet dood gegast tongquote:Op maandag 27 september 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
Het was Hazes zijn wens dat mocht ie ooit dood gasasn dat zijn band dit nummer zou spelen op z'n begravenis.
blof wel in ieder gevalquote:Op maandag 27 september 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ander nummer ?
Het was Hazes zijn wens dat mocht ie ooit dood gasasn dat zijn band dit nummer zou spelen op z'n begravenis.
Lijkt me sterk dat ie ook om Xander heeft gevraagd
quote:Op maandag 27 september 2004 22:25 schreef rubbereend het volgende:
heee de discussie loopt hier door.
jongens kom Allemaal een Biertje ter nagedachtenis van Andre!
Voor mij is het absurd omdat rouw iets persoonlijks is. Je verwerkt een verlies zelf of in een kleine kring. het is een bijzonder interessant verschijnsel om te onderzoeken waarom mensen en masse gaan rouwen.quote:Op maandag 27 september 2004 22:14 schreef rubbereend het volgende:
ach dat gezeur over massale rouw, toen Wilhelmina begraven werd waren er ook tienduizenden mensen etc. etc.
Hazes had het zo graag gewildquote:Op maandag 27 september 2004 22:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Je weet toch dat ik niet aan bier kom?
Wat een soepkip !!11quote:Op maandag 27 september 2004 22:20 schreef SCH het volgende:
Gaat er wel zo'n kipje dreigen met een ban als ik dat zeg
Heel subtiel SCH, heel subtiel.quote:Op maandag 27 september 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Een Zeeuwse jongen zonder fiets.
Nee hoor. Hij was een publiek figuur, in alles wat hij deed. Op deze manier vervul je de laatste wens van hemzelf, hebben al die mensen ook afscheid kunnen nemen van Hazes. Voor deze mensen heeft hij 25 jaar lang gezongen en opgetreden. Ik snap niet waarom je daar zo op neerkijkt.quote:Op maandag 27 september 2004 22:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zijn sommigen emotioneel niet sterk genoeg om het zelf te doen, is het het principe van gedeelde smart is halve smart of is het een gevoel van ergens bij willen horen?
Ik ben geboren in Overijsel en nu mag ik weer op die roestbak gaan rijdenquote:Op maandag 27 september 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Een Zeeuwse jongen zonder fiets.
Ik kijk er niet op neer, integendeel zelfs. Prachtig dat die mensen hun emoties zo beleven, maar het past totaal niet in mijn belevingswereld. Als ik rouw om iemand doe ik dat liever alleen of met een selecte groep mensen om me heen.quote:Op maandag 27 september 2004 22:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij was een publiek figuur, in alles wat hij deed. Op deze manier vervul je de laatste wens van hemzelf, hebben al die mensen ook afscheid kunnen nemen van Hazes. Voor deze mensen heeft hij 25 jaar lang gezongen en opgetreden. Ik snap niet waarom je daar zo op neerkijkt.
Volgens mij kijkt TM er niet echt op neer maar zegt gewoon hoe hij er zelf mee om gaat.quote:Op maandag 27 september 2004 22:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij was een publiek figuur, in alles wat hij deed. Op deze manier vervul je de laatste wens van hemzelf, hebben al die mensen ook afscheid kunnen nemen van Hazes. Voor deze mensen heeft hij 25 jaar lang gezongen en opgetreden. Ik snap niet waarom je daar zo op neerkijkt.
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 27 september 2004 22:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zo groots als ditquote:Op maandag 27 september 2004 22:46 schreef SCH het volgende:
Onzin DG, dit gebeurt in de toekomst zo ongeveer elke 3-5 jaar, maar steeds in een andere vorm. Zie Fortuyn, zie Claus etc.
Dat vraag ik me af., maar we zullen het zienquote:Op maandag 27 september 2004 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen onzin SCH...
Dit zal zelden meer voorkomen, dit was uniek...
Die gaat ook niet zo vroeg dood. Als die over 30 jaar doodgaat is bijna iedereen hem al weer vergeten. Ga ik vanuit tenminste.quote:Op maandag 27 september 2004 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja, Hazes was uniek dus dit ook. Ik vroeg het me af toen bijvoorbeeld Froger stond te zingen. Zo'n afscheid ook voor hem? Dat denk ik niet...
?quote:Op maandag 27 september 2004 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet zo groots als dit
Voor Cruijff herbouwen ze de Meer, met staanplaatsenquote:Op maandag 27 september 2004 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ik ben er ook bij als Cruijffie in de nieuwe Arena wordt herdacht.
De Kromme krijgt de Kuip vol en heeft wel 1ste klas artiesten zoals Rod Stewart en Joe Cocker die voor hem zullen zingen.
k denk trouwens dat ze hem flamberenquote:Op maandag 27 september 2004 23:08 schreef Bjoro het volgende:
hoe lang denken jullie dat die crematie van hazes zal duren ??
althans hoelang duurt het voordat al die alcohol gestopt is met branden ??
Waarom durf je dit soort grappen niet te maken in het Hazes topic. Je valt er mij op aan.quote:Op maandag 27 september 2004 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk trouwens dat ze hem flamberen
baal jij daar ook al zo van ??quote:Op maandag 27 september 2004 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Bjorooooooo je staat niet op de foto
hij kwam nu in me op na aanleiding van de post van Bjoroquote:Op maandag 27 september 2004 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom durf je dit soort grappen niet te maken in het Hazes topic. Je valt er mij op aan.
quote:Op maandag 27 september 2004 23:13 schreef Bjoro het volgende:
baal jij daar ook al zo van ??
quote:Op maandag 27 september 2004 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb je aangeraakt, en daar is iemand hier heeeeel jaloers op
jij Suijk...dat had ik niet verwachtquote:Op maandag 27 september 2004 23:17 schreef Suijk het volgende:
Plat op de bek suijk eeehhh bjoroquote:Op maandag 27 september 2004 23:18 schreef Bjoro het volgende:
jij Suijk...dat had ik niet verwacht
en nog wel met je mond, Bluezz
Vrij plotselingquote:Op maandag 27 september 2004 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk ook dat het bij Hazes vrij plotseling is, als er al jaren een ziekbed was geweest en je hem nooit meer zag had iedereen al een beetje afscheid genomen gedurende de jaren
Hey lekkerre SCHlet van Utregquote:Op maandag 27 september 2004 23:38 schreef just me het volgende:
hoerrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 27 september 2004 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey lekkerre SCHlet van Utreg![]()
Probeer het eens in C&H, daar schijnt alles anoniem te kunnenquote:Op maandag 27 september 2004 23:47 schreef HarryDeBeuker het volgende:
valt hier gdverdome nog wat te nueken
alsof jij dat hebtquote:Op maandag 27 september 2004 23:45 schreef just me het volgende:
ik moet uitkijken dat ik dat niet in het "leven buiten fok" ga roepen
praat je nou door een 27mc bakkie, tony ??quote:Op maandag 27 september 2004 23:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tony_Montana67@fok.nl voor speelkameraadje Harry
heb ruim een half uur geleden al een BVO-jte besteld maar niemand reageert, eilandje ??quote:Op maandag 27 september 2004 23:57 schreef Eilanden het volgende:
Effe een afzakkertje halen!
ik heb ze nog niet kunnen betrappen en moet er niet aan denken ookquote:Op maandag 27 september 2004 23:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alsof jij dat hebt![]()
volgens mij zitten al die concordianen ook op fok !
Lang zal hij levenquote:Op maandag 27 september 2004 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Concordia is dan ook een synoniem voor AC Fok United
Me toetsenbord doet dom, heeft alle tekens omgewisseld ofzow ±=
wat vind je vriendin ervan dat je zo om Bjoro ligt te roepen ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:00 schreef Eilanden het volgende:
Bjorooooooooooooooo!
OMG!! Mijn vriendin was door een collega van haar gebeld, dat zij mij in de stad in de irish pub had gezien zonder haar!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
wat vind je vriendin ervan dat je zo om Bjoro ligt te roepen ?
en gelukkig zat Bluezz op dát moment niet op je schootquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OMG!! Mijn vriendin was door een collega van haar gebeld, dat zij mij in de stad in de irish pub had gezien zonder haar!
Ik was echt What the fuck????????????????????
en waarom zegt niemand dat tegen mijquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:05 schreef Eilanden het volgende:
JM .. daar hebben we tegenwoordig aparte topics voor.....
dat hebben ze van hem gejat, natuurlijk !!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:01 schreef golfer het volgende:
BVO-tje komt halen.
Zou Hazes wel geweten hebben dat BVO staat voor Betaald Voetbal Organisatie.
quote:Op maandag 27 september 2004 23:25 schreef tong80 het volgende:
En nu wil ik een dubbele chokomelk met Wodka.
Met twee rietjes want Rubbereend mag meedrinken.
Jammie, en extra lekker omdat ie van de juiste club is.quote:
Niet snel wegrennen als ik op je SCHootje wil plaatsnemenquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef Eilanden het volgende:
Trustuh
slaap ze !!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef Eilanden het volgende:
Trustuh
je ziet er zo jong uitquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar lieve JustModje, ik wordt toch geen 17
vergeleken bij jou ziet 80% van nederland dat !!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:21 schreef just me het volgende:
[..]
je ziet er zo jong uit
zak es lekker in de strontquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vergeleken bij jou ziet 80% van nederland dat !!!!
trustuh jarige jobquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Anywayz, ik ben er ook vandoor, morgen weer (voor mijn doen dan) vroeg dag
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
zak es lekker in de stront
gisterenmiddag, druk clubhuis, mannen van de selectie keihard roepen, hééé Corine, hoe oud ben je nou eigenlijk !!
My God wat een troep heeft Bluezz er met bjorooooooooooooooo van gemaakt!quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:18 schreef Bluezz het volgende:
My God wat een troep
kut voor je DIGGER aan de andere kant heb je nu wel zekerheid! Gaan het bedrijf nog proberen je ergens anders te plaatsen of moet je zelf gaan zoeken ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:15 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Gisteren definitief te horen gekregen dat ergens begin komend jaar m'n functie komt te vervallen en de boel naar Dubai zal verhuizen
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi&ie=UTF-8quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:38 schreef SCH het volgende:
Wat zijn de betere plaatjeszoekmachines op internet?
http://www.altavista.com/image/defaultquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:38 schreef SCH het volgende:
Wat zijn de betere plaatjeszoekmachines op internet?
Was dat maar waar, I'm on my own now..quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:40 schreef just me het volgende:
Gaat het bedrijf nog proberen je ergens anders te plaatsen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:24 schreef pfaf het volgende:
En ik hoor bij die andere 10 miljoen.![]()
woeiquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:29 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Aanvaller Ronde 3.
Sandman gefeliciteerd
Ik heb het laatste restje gekeken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:24 schreef pfaf het volgende:
En ik hoor bij die andere 10 miljoen.![]()
En ook Andre moet z'n plaats kennen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
![]()
Ik ook.
Er was namelijk voetbal op TV
53 jaar lang onder tafel, de komende 53 jaar (minimaal) onder het gras.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
En ook Andre moet z'n plaats kennen.
Wat, zingend publiek?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:16 schreef Bjoro het volgende:
zoiets unieks is mooi om te zien !
Die wil je geen eens aanrakenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:22 schreef Bluezz het volgende:
Hey blijf van Jagger af
Wees gerust, ik ga ook niet voor m'n lol aan gedroogde stokvis zitten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:22 schreef Bluezz het volgende:
Hey blijf van Jagger af
Nee, alleen SCH kan dat, de rest gaat al over de nek bij de gedachte.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Muscle-Mick daar kunnen jullie een puntje aan zuigen hoor
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Muscle-Mick daar kunnen jullie een puntje aan zuigen hoor
Makkelijk joh !!quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:16 schreef Bjoro het volgende:
hoor bij de 5 miljoen !!!
zoiets unieks is mooi om te zien !
ben benieuwd of een jagger of een McCartney dit voor elkaar zouden krijgen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:55 schreef rubbereend het volgende:
kan iemand de oorzaak van die stank buiten zetten en die vis ook graag
ja, schande, je zou die Golfer eens moeten bannenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:02 schreef DIGGER het volgende:
Klaag je als rubbereend 1 keer, word je gelijk gedegradeerd tot 'dame'
bedoelde uniek als in "enige in soort" dus in dit geval een afscheidsconcert voor de overledene waarbij de kist centraal staatquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat, zingend publiek?
'Nummer 10' noemen ze dat daar toch? (leer je taal spreken)quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:28 schreef Bjoro het volgende:
waarbij de kist centraal staat
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
'Nummer 10' noemen ze dat daar toch? (leer je taal spreken)
zongen ze nou gister: "rachel is de hoer van Rotterdam ??" of waren er dit keer geen hagenezen ??quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]pas op die nummer 10 daar krijg je spreekkoren van
Haaiquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:57 schreef pascalheister het volgende:
goede middag
oja zal ik even doenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haai![]()
Vergeet jij niet de Europacup Toto in te vullen?
In de lijst hier ergens.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oja zal ik even doen![]()
edit: waar staat dat ding ergens
dacht wel dattie aan het lijnen isquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:57 schreef DIGGER het volgende:
Nee, ze zongen "Zo'n dikke nummer 10 hebben we zelden gezien"
aangepastquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:50 schreef PyTh het volgende:
Ook de "totokruisjes" zijn wel handig Pascal!
Was Zioppa ook vergeten vorige week en die had 0 punten.![]()
Whehe, anders heb je niets.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
aangepast
Jawel, maar moet je wel even de Europacup Toto invullen JPquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Mag ik wat drinken?
Sandman betaalt
Je reinste chantage.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jawel, maar moet je wel even de Europacup Toto invullen JP![]()
Gemeen ben ik he?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je reinste chantage.
Ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gemeen ben ik he?![]()
Nou ok vooruit dan..quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja.
Kan jij dan ook even de kelder schoonmaken? Iemand die zo gemeen is kan Harry wel onder controle houden.
Kom maar op met dat bier danquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gemeen ben ik he?![]()
Laden en lossen gaat niet tegelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou ok vooruit dan..![]()
JP heeft 'm nog steeds niet ingevuld dus zoveel dorst heeft ie niet denk ik
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:37 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Kom maar op met dat bier dan![]()
Oow, ik dacht die jongen kan wel een echt biertje gebruiken maar niet dus.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:44 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Kanon vind ik niet zo lekker![]()
Kan er mee doorquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Oow, ik dacht die jongen kan wel een echt biertje gebruiken maar niet dus.
Even kijken wat ik verders nog heb.
[afbeelding]
Deze wel goed?
Alstu!quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Hey, gezellig hier.
Bluezz schuift aan.. Roseetje graag
*springt bij Bluezz op schoot drinkt roseetje leeg en rent weer naar buiten want het eten staat thuis op tafelquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Hey, gezellig hier.
* Bluezzzzzzzzz schuift aan.. Roseetje graag
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Hey, gezellig hier.
* PyTh schuift aan.. Roseetje graag
haha das poeptoevallig, ook aant googlen zekerquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
De rekening is voor Harry zei ie net!
Geef DIGGER maar eens wat te drinken van je!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:07 schreef HarryDeBeuker het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:07 schreef DIGGER het volgende:
GUINNESS
VEEL
aub
wel met glas wat niet kapot is hequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Hey, gezellig hier.
* pascalheister schuift aan.. Roseetje graag
Volgende week jaren 70 op Radio 2quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:16 schreef rubbereend het volgende:geweldig je week met al die jaren 90 muziek op 3FM
Jummiequote:Op dinsdag 28 september 2004 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Omdat het nog steeds sandfeest is :
[afbeelding]
*Hips*quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jummie
Is het week van de jaren '90
hmmmz, toch maar eens luisteren dan
Spannend he,moet jij ook al zo poepen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Net op tijd!
Ik zie dat de blikken Guinness koud staan!
En inderdaad.............. BIJNA WEEKEND!
niet eens met je desktop pcquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:22 schreef VoreG het volgende:
Ik hou het niet meer! Ik ben maar met laptop en al op de WC gaan zitten!![]()
ik heb geen laptop maar dat moet je niet door vertellen!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet eens met je desktop pc![]()
![]()
Hou op man!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:18 schreef DutchGooner het volgende:
Spannend he,moet jij ook al zo poepen?![]()
mannyquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Even over de VBL Meet:
2. Wie is die persoon in ROMA vest?
en mij heb je gemistquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Even over de VBL Meet:
1. SCH ziet er extreem geil uit in het blauw! En ook zo lekker sportief!
2. Wie is die persoon in ROMA vest?
3. Bluezz =
ik kan niet poepen!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Spannend he,moet jij ook al zo poepen?![]()
Idd!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:37 schreef just me het volgende:
en mij heb je gemist
Ik ook van jou, doerakquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
1. SCH ziet er extreem geil uit in het blauw! En ook zo lekker sportief!
rood had je beter gestaanquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook van jou, doerak![]()
Maartje vond onze foto, die nog steeds op mijn nachtkastje stond, heel leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:41 schreef SCH het volgende:
Ik ook van jou, doerak![]()
Dat heb ik nu aan - je mag het best zien hoor, moet je ff cammen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
rood had je beter gestaan![]()
Op je nachtkastje???quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maartje vond onze foto, die nog steeds op mijn nachtkastje stond, heel leuk!
Nick had meteen door dat het om echte liefde gaat, dat hij daar niet tussen moet gaan zitten.quote:Ik proefde wel een beetje jaloezie bij d'r!
Ik heb die meteen na de eerste meet daar neergezet!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:59 schreef SCH het volgende:
Op je nachtkastje???
Ik maar denken dat het verliefd in je sig voor Maartje goldquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb die meteen na de eerste meet daar neergezet!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik nu aan - je mag het best zien hoor, moet je ff cammen.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
Ik maar denken dat het verliefd in je sig voor Maartje gold![]()
wat moet ik nou nog meer uittrekken, je bent niet snel tevreden zeg.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:09 schreef pascalheister het volgende:
spannend dat cammen met SCH
Ik dacht dat ik exclusief was.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
wat moet ik nou nog meer uittrekken, je bent niet snel tevreden zeg.
Het gaat bij opbodquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik exclusief was.
Zompige taart!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:18 schreef Suijk het volgende:
Ik heb een quiche gemaakt.
Ik moet toch wat, als jij het laat afweten op de meet, ga ik wel met kleine achterhoekertjes sjanschen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:18 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH gedraagt zich weer als de Hoer van Hools!
Zoals ik al eerder zei! Plan de meet de volgende keer wat beter en ik ben d'r bij!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:20 schreef SCH het volgende:
Ik moet toch wat, als jij het laat afweten op de meet, ga ik wel met kleine achterhoekertjes sjanschen.![]()
je raakt me gevoelige schnaar wel hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet toch wat, als jij het laat afweten op de meet, ga ik wel met kleine achterhoekertjes sjanschen.![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:57 schreef Suijk het volgende:
Kopje kamillethee graag.
Roma is Manny - die twee pubers in de trein zijn Sandman en Tonyquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:04 schreef methodmich het volgende:
Wie stonden er allemaal zoal op die foto's? Die eerste 2 drinkers bijvoorbeeld en die man in Roma-pak? Golfer, SCH en Bluezz herkende ik zo wel.
Romapakje=Mannyquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:04 schreef methodmich het volgende:
Wie stonden er allemaal zoal op die foto's? Die eerste 2 drinkers bijvoorbeeld en die man in Roma-pak? Golfer, SCH en Bluezz herkende ik zo wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |