klopt dit was in een reclame voor amevquote:op vrijdag 24 september 2004 00:10 schreef workingclasshero_9 het volgende:
was geloof ik een verzekeringsmaatschappij, maar weet t niet zeker
josé felicianoquote:op vrijdag 24 september 2004 08:44 schreef super-muffin het volgende:
ik zoek de arties achter de originele een versie van light my fire, het was een man op een gitaar alleen. en staat op een tell sell cd
will young?quote:op vrijdag 24 september 2004 08:44 schreef super-muffin het volgende:
ms.bitters bedankt
ik zoek de arties achter de -knip- versie van light my fire, het was een man op een gitaar alleen. en staat op een tell sell cd
will young heeft de coverversie van josé feliciano gecoverdquote:op vrijdag 24 september 2004 11:40 schreef gambolputty het volgende:
[..]
will young?
stoelendans?quote:op vrijdag 24 september 2004 13:43 schreef cyberterrorist het volgende:
1 nummer, het moet een dance nr zijn, met duidelijk de tekst stop, en waarbij de muziek ook werkelijk ff stopt
the beat - ranking full stopquote:op vrijdag 24 september 2004 13:43 schreef cyberterrorist het volgende:
heey, ik zoek dus 2 nummers:
1 nummer, het moet een dance nr zijn, met duidelijk de tekst stop, en waarbij de muziek ook werkelijk ff stopt
misschien: andrea bocelli & sarah brightman - time to say goodbye ?quote:op vrijdag 24 september 2004 18:38 schreef thomasberge het volgende:
hoe heet het nummer, wat ze bij de tv show altijd draaien, als een onderwerp over italië gaat.
het is een bekend nummer, komt weleens langs op skyradio dacht ik, en in het begint klinkt het als een opera stuk.
iemand een idee?
nee, dat is 'm niet.quote:op vrijdag 24 september 2004 19:39 schreef lilhovah het volgende:
[..]
misschien: andrea bocelli & sarah brightman - time to say goodbye ?
't klinkt als yo la tengo... titel weet ik niet. erg goede band overigens!quote:op vrijdag 24 september 2004 19:03 schreef seto het volgende:
ik zoek het liedje uit een sixpack aflevering;
http://www.6pack.tv/media/catafilles_1.wmv
je hoort hem goed op:
-7:50
-8:35
-9:21
-11:10
voor iedereen die die aflevering nog niet heeft gezien, kijken!
westbam - alarm clock?quote:op vrijdag 24 september 2004 13:43 schreef cyberterrorist het volgende:
tweede nummer moet goed kunnen aansluiten achter een luchtalarm, ook het liefst een dance/trance nr
the postal service - such great heightsquote:op vrijdag 24 september 2004 22:35 schreef roa het volgende:
ohk, ik zoek de 2 nummers die in de trailer van garden state zitten, ze staan niet op de ost, maar ik vind ze echt geweldig, dus ik hoop dat iemand hier ze kent.
linkje: http://www.apple.com/trailers/fox_searchlight/garden_state/
[edit]
goeg, het eerste nummer is volgens mij een remix van dit nummer:
iron and wine - such great heights
(artiest - nummer)
dus daar ga ik maar even op zoeken. tweede weet ik nog niet
quote:op zaterdag 25 september 2004 00:52 schreef elysium het volgende:
[..]
the postal service - such great heights
travis - love will come through
bron
ik weet niet of het dit keer wel een bestaand liedje is.quote:op zaterdag 25 september 2004 01:00 schreef killer_mom het volgende:
van wie is dat nummer met die chips reclame?
met wendie van dijk,
britney spears - (you drive me) crazy? daarin zit dit stukje, het is alleen geen echt dancenummer.quote:op vrijdag 24 september 2004 13:43 schreef cyberterrorist het volgende:
volgens google is het your side lyrics by manhattans - forever by your side .quote:op zaterdag 25 september 2004 12:12 schreef qwea het volgende:
ik zoek een artiest van het nr by your side :
we started out in springs ? you remembering.i helt you, for the very first time. love made it so easy girl.for me to speak my mind. i've said, i want you, i need you, o girl how i believe in you.
youre the light that has always seen me trough.
nummer 1: ik denk aan dr. kucho - lies to yourselfquote:op zaterdag 25 september 2004 00:41 schreef ego2k het volgende:
ok ik zoek een boel nummers!!!
nummer 1:
een dance nummer, met de tekst 'enlighten me' of 'enlighten yourself'. heb me laten vertellen dat het door ene 'dr. koetsjof' (fon.) is gemaakt, maar kan weet dus niet zeker. wie kan mij hiermee helpen?
nummer 2:
wederom een dancenummer. in het refrein hoor je dan 'i want to see your body moving ... i want to see your body mooooove' en verderop in het liedje in refrein 2 hoor je '...broken music....' . het nummer lijkt een beetje op 'push up' van freestylers. wie o wie kan mij met dit nummer helpen?
fleetwood mac - oh wellquote:op zaterdag 25 september 2004 01:00 schreef killer_mom het volgende:
van wie is dat nummer met die chips reclame?
met wendie van dijk,
thanks, ik had t net ook gevonden, mooi nummerquote:op zaterdag 25 september 2004 21:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
fleetwood mac - oh well
max - paolo conte ??quote:op vrijdag 24 september 2004 18:38 schreef thomasberge het volgende:
hoe heet het nummer, wat ze bij de tv show altijd draaien, als een onderwerp over italië gaat.
het is een bekend nummer, komt weleens langs op skyradio dacht ik, en in het begint klinkt het als een opera stuk.
iemand een idee?
bedankt, ik ben die "vriend" dus.quote:op donderdag 23 september 2004 23:52 schreef workingclasshero_9 het volgende:
jonathan richman - egyptian reggae
op de cd "identity" (4e nummer)quote:op zondag 26 september 2004 00:46 schreef nynke_p het volgende:
ik zoek het nummer autumn van green lizard, weet eiemand waar ik dat kan vinden?
lacoste reclame:quote:op zondag 26 september 2004 15:37 schreef somegirl het volgende:
ik zoek 2 nummers
- een spaanstalig nummer, een man en een vrouw in een beetje salsa achtig nummer. hij doet de coupletten en zij de refreinen
- dat nummer van de lacoste reclame
ik heb hem al gevonden... the sax brothers - careless whisperquote:op zondag 26 september 2004 13:03 schreef arco_corleone het volgende:
ik zoek een nummer die wel eens in kroege/discotheken te horen is: een trancenummertje met saxofoons eronder. het klinkt erg relaxed. volgens mij is het niet zo oud.
stop, hammer timequote:op vrijdag 24 september 2004 13:43 schreef cyberterrorist het volgende:
tweede nummer moet goed kunnen aansluiten achter een luchtalarm, ook het liefst een dance/trance nr
wie kan me helpen?![]()
rotterdam termination source - poing [1992]quote:op zondag 26 september 2004 19:57 schreef richardquest het volgende:
hoe heet het liedje waarin een pingpongbal het ritme bepaald?
tja, dance...quote:op zondag 26 september 2004 20:00 schreef damswer het volgende:
gisteren gehoord in the challenge. een dance nummer, met heel veel trompet getoeter erin. lekker vrolijk iig. iemand een idee wat het kan zijn?
paul simon - you can call me alquote:op zondag 26 september 2004 23:24 schreef d.n3rd het volgende:
paul simon... "if you'd be my bodyguard" hoe heet die? ooit gecovered door mdc (marcel woods) als sunny trumpets.
en the who, tommy, hear me feel me see me touch me, hoe heet die?
als ik de goede reclame in gedachte heb, zou het baba o'reilly van the who zijn.quote:op zondag 26 september 2004 22:25 schreef roa het volgende:
kent iemand het nummer van de nieuwe hp reclame? van die man die door een kantoor loopt en dat het gebouw om hem heen helemaal veranderd en zijn kleren ook? al op ster gekeken, maar kon hem niet vinden, reclame is dan ook vrij nieuw.
object one - ping pongquote:op zondag 26 september 2004 19:57 schreef richardquest het volgende:
hoe heet het liedje waarin een pingpongbal het ritme bepaald?
dit is geen hardcore maar club. komt uit 1997quote:op maandag 27 september 2004 08:50 schreef richardquest het volgende:
hardcore
nee, het is meer...tsja....club of zo,
logisch danquote:op maandag 27 september 2004 08:56 schreef richardquest het volgende:
oh, wacht, ik heb per ongeluk een thunderdome mix gedownload
thanks! het is 'm inderdaad... net even gekazaad en het klopt. al heb je gelijk dat paul de munnik het zingt... mooi nummer zeg... is het een single ofzo? ik luister nooit radio, dus ben daar niet zo in thuis. of van het nieuwe album?quote:op maandag 27 september 2004 13:43 schreef da_sandman het volgende:
dat zal "vandaag ben ik gaan lopen" zijn, van acda en de munnik, maar paul de munnik zingt dat wel...
quote:op zondag 26 september 2004 16:40 schreef cici het volgende:
ik zoek een oud nr, soul, sad love song.
de man klinkt als barry white, maar ik weet niet zeker of het hem is.
weet ook maar klein begin stukje text. wie hem weet, ben ik eeuwig dankbaar
oki, gaat die: how can i start (stahahahard, uitgerekte start dus), to show you how i feeheeheel (uitgerekte feel dus), how can i survive (?), oh no.
how can i survive (?), gaat dus iets hoger, maar de rest is erg laag, barry white achtig. google kon me niet helpen
dit is alles wat ik weet, wie oh wie kan me helpen???
beenie man & chevelle franklin - dancehall queen [1997]quote:op maandag 27 september 2004 16:32 schreef keke het volgende:
ik zou het eigenlijk moeten weten, maar van wie is het nummer met "she's a dancing queen all night, she's gonna blow like dynamite"..
i second that motion:quote:op maandag 27 september 2004 14:57 schreef w0f0z het volgende:
misschien magic carpet ride van mighty dub cats?
that's the one, many thanxquote:op maandag 27 september 2004 00:31 schreef lukas het volgende:
[..]
als ik de goede reclame in gedachte heb, zou het baba o'reilly van the who zijn.
ik herken het nummer niet volgens je beschrijving, maar misschien herken je het nummer zelf in de tracklist van sensation white 2004.quote:op maandag 27 september 2004 02:16 schreef clarity het volgende:
ik zoek een trancenummertje met de volgende 2 melodiën die door elkaar lopen. het nummer is niet onbekend en is onder andere op sensation white 2004 gedraaid, vlak voor de megamix
[...]
leuk nummer, ben de naam kwijt, heb het ergens in mn diversen mp3 map zitten, maar dies zogroot dat ik niet ff alles ga luisteren.quote:op maandag 27 september 2004 14:24 schreef frozen het volgende:
begin jaren '90, vrouwenstem die zingt, een dance nummertje...
a-ri-ki-ki-ki ... a-ri-ki-ki.
zoiets.
wie o wie weet wat dit was. .
alvast bedankt!!
quote:op maandag 27 september 2004 19:15 schreef miesjel het volgende:
hoe heet het nummer wat wordt gedraait in de reclame van lays chips- sweet and eh... iets.
quote:op zaterdag 25 september 2004 21:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
fleetwood mac - oh well
thxquote:op maandag 27 september 2004 19:23 schreef elysium het volgende:
[..]
[..]
sweet spicy
chef = isaac hayesquote:op maandag 27 september 2004 19:27 schreef subhuman het volgende:
ik zoek muziek wat lijkt op chocolate salty balls van chef (ja, van south park)... ik vind dat een erg lekker nummer dus vandaar dat ik meer van dergelijke muziek zoek!
bedankt! ik ga gelijk even zoeken!quote:op maandag 27 september 2004 19:37 schreef caal het volgende:
[..]
chef = isaac hayes
hij heeft meer van dat soort nummers, o.a. shaft theme. <- ook erg fijn
quote:op maandag 27 september 2004 19:18 schreef -xerxes- het volgende:
[..]
leuk nummer, ben de naam kwijt, heb het ergens in mn diversen mp3 map zitten, maar dies zogroot dat ik niet ff alles ga luisteren.
iemand de titel? :")
quote:op maandag 27 september 2004 14:40 schreef intrepidivity het volgende:
dat is toch mucho mambo, van shaft?
of vergis ik me...?
dat is hem, bedankt!quote:op maandag 27 september 2004 22:48 schreef richardquest het volgende:
krijg toch allemaal de kelere
the stranglers - golden brown ?quote:op maandag 27 september 2004 23:41 schreef a-w-e-s-o-m-o het volgende:
ik zoek een liedje. met een klavesimbel (vast niet goed geschreven zo), en dat klavecimble hoor je in het begin stukje en in het refrein. het is niet een heel oud piano stuk ofzo, gewoon een redelijk modern liedje (max 30 jaar oud). heeft wel een leuk wijsje![]()
ja, dat is em! bedanktquote:op maandag 27 september 2004 23:44 schreef fripper het volgende:
[..]
the stranglers - golden brown ?
nee, die is het niet, al hoor je in het begin wel a ri ki ki ki e.d.quote:op maandag 27 september 2004 14:40 schreef intrepidivity het volgende:
dat is toch mucho mambo, van shaft?
of vergis ik me...?
the outhere brothers - dont stop (wiggle, wiggle)quote:op dinsdag 28 september 2004 13:23 schreef willow1 het volgende:
ik zoek ook een liedje. een deel van de tekst gaat zo: don't stop move it baby en weagle weagle (ofzo :p) tis overigens een redelijk oud liedje. hoop dat iemand kan helpen
zoals al iemand had gezegd: mighty dub kats - magic carpet ride?quote:op dinsdag 28 september 2004 13:19 schreef frozen het volgende:
[..]
nee, die is het niet, al hoor je in het begin wel a ri ki ki ki e.d.
het nummer dat ik bedoel is echt uit 1990/91.
maar in ieder geval bedankt!
dat was m dus...quote:op dinsdag 28 september 2004 13:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
zoals al iemand had gezegd: mighty dub kats - magic carpet ride?
aphex twin - windowlickerquote:op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef fillipe het volgende:
hallo mensen,
ik zoek dat nummer met de volgende clip; een witte limo komt aangereden en er stapt een man uit met een paraplu op een gegeven moment komen er 2 vrouwen bij en zie je wat beelden in de limo zelf en van die gast.
hij heeft een heel raar hoofd en gebit e.d. het is al een vrij 'oud' nummer, wie-o-wie weet welk nummer ik bedoel ?
alvast heel erg bedankt!
is het music van madonna (met ali g in de clip)?quote:op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef fillipe het volgende:
hallo mensen,
ik zoek dat nummer met de volgende clip; een witte limo komt aangereden en er stapt een man uit met een paraplu op een gegeven moment komen er 2 vrouwen bij en zie je wat beelden in de limo zelf en van die gast.
hij heeft een heel raar hoofd en gebit e.d. het is al een vrij 'oud' nummer, wie-o-wie weet welk nummer ik bedoel ?
alvast heel erg bedankt!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:op dinsdag 28 september 2004 18:14 schreef ms.bitters het volgende:
[..]
aphex twin - windowlicker![]()
niemand die dit nr kent?quote:op dinsdag 28 september 2004 14:42 schreef moja het volgende:
ik zoek het nummer dat je hoort op mtv als globally dismissed word aangekondigd
iemand die dit nummer kent?![]()
andre hazes - het poep nummer ?quote:op dinsdag 28 september 2004 18:20 schreef thomasberge het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer van andre hazes, wat gister tijdens 2vandaag werd gedraait.
het ging over een jongetje die samen met zijn hondje bij de bakker stond. hij had geen geld om het hondje wat te geven.
hierna kwam het refrein waarin hij zong "waarom is het voor iedereen geen kerstmis" of iets in die trant. ik had dit nummer nog nooit gehoord.
weet iemand welke ik bedoel?
turntablerocker - no melodyquote:op dinsdag 28 september 2004 17:40 schreef quasar_de_duif het volgende:
kent iemand dit nummer?
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_sims2_presseevent.html
adverteerder/merk: nederlandse spoorwegenquote:op dinsdag 28 september 2004 23:57 schreef ooge het volgende:
hoe heet dat nummer uit die ns reclame?![]()
dat spotje van de voorbijsnellende koploper die alle herfstblaadjes omhoog blaast?quote:op dinsdag 28 september 2004 23:57 schreef ooge het volgende:
hoe heet dat nummer uit die ns reclame?![]()
california dreamin is van the mamas and the papasquote:op woensdag 29 september 2004 02:07 schreef rog het volgende:
[..]
dat spotje van de voorbijsnellende koploper die alle herfstblaadjes omhoog blaast?
dat is beach boys - california dreamin'.
edit met note to self: vaker refreshen helpt wel eens rog..
david morales - how would you feel?quote:op dinsdag 28 september 2004 23:02 schreef rog het volgende:
een recent dancenummer, ergens deze week gehoord op id&t radio met een vrouwenvocaal met iets van 'how would you feel, how would you know' meen ik. wie o wie met welke titel? thanks alvast.
edit: en waarom popt er een ie vwforum pass/login venster up als deze fok-pagina laadt?
thanks!quote:op woensdag 29 september 2004 08:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
david morales - how would you feel?
je bent echt enorm scherp weet je datquote:op woensdag 29 september 2004 14:46 schreef mark het volgende:
en daar kom je 1½ uur later mee.....
was niet lullig bedoeld, maar de kans wordt wel heeeel erg klein dat mensen (als ze het nummer al gehoord hebben) het nog weten na die tijd.quote:op woensdag 29 september 2004 14:52 schreef 2cv het volgende:
je bent echt enorm scherp weet je dat![]()
niet eerder de tijd gehad![]()
quote:op dinsdag 28 september 2004 18:50 schreef theseeker_nl het volgende:
[..]
andre hazes - het poep nummer ?
heb je het dan over vandaag of gisterenquote:op woensdag 29 september 2004 14:28 schreef 2cv het volgende:
om +/- 13:05 uur was er een leuk nummer op arrow classic rock. zat een verrekt leuk gitaar-solootje in. het was het laatste nummer voor de verkeersberichten. wie weet de tittel + de uitvoerder(s) ? merci !
okay, dan interpeteerde ik het verkeerd, sorry.quote:op woensdag 29 september 2004 15:10 schreef mark het volgende:
[..]
was niet lullig bedoeld, maar de kans wordt wel heeeel erg klein dat mensen (als ze het nummer al gehoord hebben) het nog weten na die tijd.
misschien dat je ergens een playlist kunt vinden?
vandaag, 29-09-04quote:op woensdag 29 september 2004 15:13 schreef everett het volgende:
[..]
heb je het dan over vandaag of gisteren![]()
whiskey in the jar door thin lizzy ?quote:op woensdag 29 september 2004 16:11 schreef 2cv het volgende:
en ik weet me te herinneren dat er iets van 'daddyo' in zat, gezongen door een wat hese stem.
ik kan dit plaatsen bij faithless - we come one, maar ik heb geen idee of je dat ook bedoeltquote:op dinsdag 28 september 2004 22:42 schreef het_biertje het volgende:
wie weet toevallig het nummer dat net voor of net na delerium - silence wordt gedraaid op sensation 2003 of 2002 ? volgens mij is het van tiesto....
ik kan het omschrijven als 'pieuw pieuwpieuw pieuw pieuw pieuw pieuw wieuw"tis echt een prachtig nummer..
haha, nice find mar het is niet het nummer wat ik bedoel. het is echt een trance nummer.quote:op woensdag 29 september 2004 16:36 schreef intrepidivity het volgende:
[..]
ik kan dit plaatsen bij faithless - we come one, maar ik heb geen idee of je dat ook bedoelt
deeply dippy?quote:op woensdag 29 september 2004 16:42 schreef krakkemieke het volgende:
@ dissolved: was het niet van right said fred?
quote:op woensdag 29 september 2004 16:34 schreef ppl het volgende:
whiskey in the jar door thin lizzy ?
vorig seizoen was het een nummer van gary raferetti, met die sax erin; ik weet niet of het dat nog steeds is.quote:op woensdag 29 september 2004 23:13 schreef luukskywalker het volgende:
hallo iedereen
ik ben op zoek naar het intro muziek van vara laat wat dinsdag t/m donderdag avond rond 11 uur op nederland 3
echt onwijs mooi alleen wat is het
help me please
greetz tha skywalker
moloko - forever morequote:op woensdag 29 september 2004 23:58 schreef solid_snake het volgende:
ik zoek een nummer dat waarschijnlijk van moloko is...
het is denk ik een remix van een nummer op het laatste album van ze...
het begint met een simpele baslijn van 4 maten...
en er komt een stukje tekst in voor dat volgens mij ongeveer zo gaat:
"ain't no stone... left unturned"???
weet iemand wel nummer ik bedoel?
nog niet zo lang geleden nog gevraagd, ik weet het zo 1-2-3 alleen niet meer. even wachten dus of oude topics doorkijken....quote:op woensdag 29 september 2004 23:35 schreef lucyfurr het volgende:
ik ben op zoek naar een house-achtig nummer dat nog niet zo lang geleden in de hitlijsten stond.
in de videoclip van dit nummer komt een vrouw voor die zwart gebodypaint is. op het eind van de clip spoelt ze zichzelf schoon.
ehh.. help?![]()
martin solveig - rocking musicquote:op woensdag 29 september 2004 23:35 schreef lucyfurr het volgende:
ik ben op zoek naar een house-achtig nummer dat nog niet zo lang geleden in de hitlijsten stond.
in de videoclip van dit nummer komt een vrouw voor die zwart gebodypaint is. op het eind van de clip spoelt ze zichzelf schoon.
ehh.. help?![]()
quote:fuck you, i won't do what you they? tell me
dat is 'm!quote:op donderdag 30 september 2004 00:02 schreef mark het volgende:
moloko - forever more
rage against the machine - killing in the name of?quote:op donderdag 30 september 2004 00:13 schreef allan24 het volgende:
okee.... hoe heet & van wie is dat nummer met o.a. de tekst:
[..]
quote:op donderdag 30 september 2004 00:22 schreef ms.bitters het volgende:
[..]
rage against the machine - killing in the name of?
milk inc. - whisper [2004]quote:op donderdag 30 september 2004 04:45 schreef scorp[am] het volgende:
het nr gaat zo:
just bring your lips to my ear
hush now.... lets not end before we start
hush now... lay a whisper on my heart
dont say you love me .. dont say you love me yet
dont say you need me... some things are better unsaid
weet iemand welk nr dit is?
het is trance//dance
quote:op donderdag 30 september 2004 12:44 schreef nyluzzz het volgende:
dat nummer over de vrouw die an easy lover is. hoe heet het en van wie is het? phil collins?
mijn dank is super-groot!quote:op donderdag 30 september 2004 00:13 schreef solid_snake het volgende:
[..]
martin solveig - rocking music
ik denk dat jij het dan over gerry rafferty hebt, en dan zou het nummer baker street moeten zijn. maar of dat ook het gezochte nummer is, dat weet ik niet.quote:op woensdag 29 september 2004 23:37 schreef nyluzzz het volgende:
[..]
vorig seizoen was het een nummer van gary raferetti, met die sax erin; ik weet niet of het dat nog steeds is.
armand van helden - my my myquote:op donderdag 30 september 2004 16:30 schreef intrepidivity het volgende:
ik zoek trouwens ook een nummer, was net te zien op the box (valt onder regio a'dam denk ik hier).
in de clip zie je een bebaarde man, die op het strand ligt, en dan allemaal mooie vrouwen om zich heen krijgt. op het einde blijkt dat'ie het allemaal droomde.
volgens mij is het een recent nummer, en valt een beetje in de categorie muziek waar eric prydz - call on me ook in valt (in mijn beleving dan)
dank uquote:op donderdag 30 september 2004 16:54 schreef djmarcel.nl het volgende:
[..]
armand van helden - my my my
dat is toch nog steeds california dreamin', van the mama's & the papa's?quote:op donderdag 30 september 2004 18:29 schreef dawg het volgende:
weet iemand welk nummer gedraaid wordt in de reclame vd ns?
dan zie je die trein rijden, al die bladeren vliegen omhoog. herfsttoer ofzo.
weet iemand welk nummer?
mijn dank is groot.
als het die is dan is dat "california dreaming" van the mamas and the papasquote:op donderdag 30 september 2004 18:35 schreef theseeker_nl het volgende:
all the leaves are brown, and the sky grey? mja kan even niet op de titel komen...
doobie brothers - long train runnin' (of een cover)quote:op donderdag 30 september 2004 23:24 schreef luukskywalker het volgende:
(quote:)
op woensdag 29 september 2004 23:13 schreef luukskywalker het volgende:
hallo iedereen
ik ben op zoek naar het intro muziek van vara laat wat dinsdag t/m donderdag avond rond 11 uur op nederland 3
echt onwijs mooi alleen wat is het
help me please
greetz tha skywalker
vorig seizoen was het een nummer van gary raferetti, met die sax erin; ik weet niet of het dat nog steeds is.
(/quote)
nee deze is het niet er zit een mondharmonica in
quote:op dinsdag 28 september 2004 22:42 schreef het_biertje het volgende:
wie weet toevallig het nummer dat net voor of net na delerium - silence wordt gedraaid op sensation 2003 of 2002 ? volgens mij is het van tiesto....
ik kan het omschrijven als 'pieuw pieuwpieuw pieuw pieuw pieuw pieuw wieuw"tis echt een prachtig nummer..
quote:sensation white 2003 megamix:
[...]
17 bbe - seven days & one week
18 delerium - silence (dj tiesto isos remix)
19 yahel feat eyal barkan - voyage
[...]
anastacia - welcome to my truth [2004]quote:op vrijdag 1 oktober 2004 10:18 schreef moja het volgende:
ik zoek het nieuwste nummer van anastacia, anybody?
egyptian reggae - jonathan richmanquote:op vrijdag 1 oktober 2004 09:08 schreef cosmick het volgende:
onder die nieuwe reclame van douwe egberts voor 'espresso' ziet zo'n leuk oud instrumentaal gitaarmuziekje.. iemand? (heb op ster.nl of op douweegberts.nl niets kunnen vinden helaas)..
quote:op vrijdag 1 oktober 2004 14:30 schreef blumchen het volgende:
oke.. dit word moeilijk, maar ik zoek een liedje uit de film final destenation.. het is het stukje als ze op die begravenis zijn.. het lijkt een beetje op de counting crows
please help me!!alvast
geen idee, maar staat ie hier tussen?quote:op vrijdag 1 oktober 2004 14:30 schreef blumchen het volgende:
oke.. dit word moeilijk, maar ik zoek een liedje uit de film final destenation.. het is het stukje als ze op die begravenis zijn.. het lijkt een beetje op de counting crows
please help me!!alvast
het nummer is niet in het engels gezongen, maar volgens mij in het italiaans. heeft het nummer geen italiaanse titel? volgens mij is het inderdaad zucchero! in ieder geval bedankt voor je hulp!quote:op vrijdag 1 oktober 2004 14:49 schreef berkery het volgende:
zucchero - everybody's gotta learn sometime
zelfde titel als het orgineel dus
neejquote:op vrijdag 1 oktober 2004 14:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
geen idee, maar staat ie hier tussen?
http://www.imdb.com/title/tt0195714/soundtrack
quote:op vrijdag 1 oktober 2004 14:30 schreef blumchen het volgende:
please help me!!alvast
quote:imdb :: boards :: final destination (2000):
called hundred grand, written by christian gunther, performed by pete atherton
is dat t liedje als hij begraven word?quote:op vrijdag 1 oktober 2004 15:24 schreef elysium het volgende:
[..]
[..]
komt doordat het origineel ook niet van zucchero is:quote:op vrijdag 1 oktober 2004 15:01 schreef llcoolr het volgende:
[..]
het nummer is niet in het engels gezongen, maar volgens mij in het italiaans. heeft het nummer geen italiaanse titel? volgens mij is het inderdaad zucchero! in ieder geval bedankt voor je hulp!
ik heb deze versie van het internet geplukt, maar het is niet de versie die ik bedoel.quote:op vrijdag 1 oktober 2004 14:49 schreef berkery het volgende:
zucchero - everybody's gotta learn sometime
zelfde titel als het orgineel dus
zelf weet ik het niet, maar volgens onderstaand wel:quote:op vrijdag 1 oktober 2004 15:28 schreef blumchen het volgende:
[..]
is dat t liedje als hij begraven word?
bron: http://www.imdb.com/title/tt0195714/board/nest/9397652quote:song? by - dejhan_tulip (sat jun 19 17:18:42)
could anyone please tell me the acoustic song that plays at the funeral after the plane crashes ?? (the song is played entirely by a guitar and the place is the school)
thanks
--------------------------------------------------------------------------------
re: song? by - jkstar28 (sat jun 19 17:42:45)
im trying to find out too!! i love that song. it sounds like counting crows lead singer but im not sure. hope someone replies and lets us know. i can't seem to find anything about a soundtrack or any info about the music in the film. john denver's rocky mountain high of course but not the song played during the funeral. i'll keep looking and will let you know if i find out.
--------------------------------------------------------------------------------
re: song? by - mynameismark (mon jun 21 08:14:59)
called hundred grand, written by christian gunther, performed by pete atherton
quote:op vrijdag 1 oktober 2004 15:53 schreef elysium het volgende:
[..]
zelf weet ik het niet, maar volgens onderstaand wel:
[..]
bron: http://www.imdb.com/title/tt0195714/board/nest/9397652
quote:op vrijdag 1 oktober 2004 14:32 schreef gambolputty het volgende:
[..]
egyptian reggae - jonathan richman
op skyradio komt zo'n vier keer per dag dit liedje voorbij, waarin zucchero italiaans begint en daarna zingt er ook een vrouw in het engels mee. en soms zingt hij 'what am i' ipv 'change your heart', waarna de muziek een halve seconde stopt.quote:op vrijdag 1 oktober 2004 15:33 schreef llcoolr het volgende:
[..]
ik heb deze versie van het internet geplukt, maar het is niet de versie die ik bedoel. :'(
culture beat - mr. vainquote:op vrijdag 1 oktober 2004 18:10 schreef sjoerd102 het volgende:
ik weet hoe het nummer heet. maar hoe schrijf je het. i know what i want, and i want it know, a want you cause i'm..., mister veen mister vayne of nog iets anders???
213 (snoop dogg, nate dogg, & warren g) - groupie luvquote:op vrijdag 1 oktober 2004 23:06 schreef varr het volgende:
hoe heet dat nieuwe nummer van snoop dogg. hij rapt samen met 2 anderen, in de clip worden ze achterna gezeten door 3 lelijke wijfen die aan het eind van de clip gemaskert en bloedmooi blijken te zijn...
abel - onderwegquote:op zaterdag 2 oktober 2004 12:14 schreef carnaval het volgende:
ik hoorde net een nummer op de radio maar weet niet meer welke nummer het is
tis een nederlands talig nummer volgens mij van skik
de tekst weet ik niet meer zo maar dit komt er vaak in voor:
"tis al lang verleden tijd"
yeah! voyage! dat ismquote:op vrijdag 1 oktober 2004 01:26 schreef elysium het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja dat is iequote:op zaterdag 2 oktober 2004 12:24 schreef thomasberge het volgende:
[..]
abel - onderweg
niemand?quote:op vrijdag 1 oktober 2004 15:40 schreef cyberterrorist het volgende:
zoek dus het volgende liedje van mauro picotto dacht ik:
http://home.hetnet.nl/~beer39/liedje1.wav
wie o wie?![]()
dizziee rascalquote:op zaterdag 2 oktober 2004 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
stand up tall, van een of andere britse rapper, weet iemand hoe die heet?
the levellers - what a beautiful day?quote:op zaterdag 2 oktober 2004 14:33 schreef davem het volgende:
ik zoek een vrolijk, up-tempo nummertje
het is vermoedelijk van crowded house, tenminste die stem lijkt er op.
een tekst die in het refrein voorkomt: "it's a beautiful day" of "what a beautiful day"
iemand?
het lijkt op sommige nummers van mauro picotto en het komt mij ook bekend voor, maar ik denk niet dat deze van mauro picotto is.quote:op vrijdag 1 oktober 2004 15:40 schreef cyberterrorist het volgende:
zoek dus het volgende liedje van mauro picotto dacht ik:
http://home.hetnet.nl/~beer39/liedje1.wav
wie o wie?![]()
www.ster.nl:quote:op zaterdag 2 oktober 2004 15:44 schreef adurothiel het volgende:
ik zoek dat liedje van die reclame van axe waarin een jongen en een meisje samen wakker worden en daarna over straat lopen en onderweg hun uitgetrokken kledingstukken aantrekken.
al een best oude reclame maar hij is nu weer op tv en ik vind het liedje zo mooi
quote:adverteerder/merk: axe
product: deodorant
titel commercial: getting dressed
reclamebureau: bbh
eerste uitzending: 2 april 2004
afkomst muziek: opdrachtmuziek
oorspronkelijke titel: getting dressed
componist: peter lawlor
uitvoerende(n): peter lawlor
ik heb een filmpje op me computer met de naam: mauro picotto - live @ trance energy [17.02.01]quote:op zaterdag 2 oktober 2004 16:02 schreef elysium het volgende:
[..]
het lijkt op sommige nummers van mauro picotto en het komt mij ook bekend voor, maar ik denk niet dat deze van mauro picotto is.
je hebt toevallig niet meer info, zoals hoe je aan deze sample komt?
[..]
www.ster.nl:
[..]
onderaan de pagina.quote:op zaterdag 2 oktober 2004 16:14 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
ik heb een filmpje op me computer met de naam: mauro picotto - live @ trance energy [17.02.01]
ik heb ff wat meer van het liedje opgenomen:
http://home.hetnet.nl/~beer39/song1.wav
royal gigolos - california dreamin' ?quote:op zaterdag 2 oktober 2004 16:42 schreef _marcel_ het volgende:
ik zoek een remix van het nummer van de ns reclame..
all the leaves are brown...the leaves are brown...and the sky is grey...the sky is grey...
en dan een dance remix! alvast bedankt!
*gaat checkenquote:op zaterdag 2 oktober 2004 15:48 schreef berkery het volgende:
[..]
the levellers - what a beautiful day?
thanks...dat is um!!!quote:op zaterdag 2 oktober 2004 16:50 schreef elysium het volgende:
[..]
onderaan de pagina.
[..]
royal gigolos - california dreamin' ?
het is inderdaad mauro picotto, het nummer heet like this, like that...quote:op zaterdag 2 oktober 2004 16:02 schreef elysium het volgende:
[..]
het lijkt op sommige nummers van mauro picotto en het komt mij ook bekend voor, maar ik denk niet dat deze van mauro picotto is.
de versie die wordt gebruikt in collateral is volgens imdb:quote:op zaterdag 2 oktober 2004 18:02 schreef quasar_de_duif het volgende:
ik ben opzoek naar het liedje wat gebruikt wordt als sample in het gamesprogramma gammo en datzelfde liedje wordt gedraaid in de pas uitgekomen film "collateral" met tom cruise in de scene waarin cruise de discotheek binnenloopt en de dikke chinees neerschiet.
dank alvast.
ik dacht battle without honor or humanity - hotei tomoyasu en het wordt gebruikt in kill bill.quote:op zaterdag 2 oktober 2004 21:23 schreef crazydaisy85 het volgende:
ik zoek ook een nr, volgens mij komt 't uit een film, om het wat gemakkelijk te maken, ze hebben het als achtergrond muziekje in het volgende filmpje gebruikt
http://www.swr3.de/fun/ra(...)hp?source=trailer_v1
eerst komt een stukje gemauw (in het duits). ik heb het wel vaker gehoord, maar kan er maar niet achter komen van wie het nou is?
via google kwam ik bij uitgever m2kmusic en ze zingt in een liedje met funk daddy die daar ook zit. mocht je verder niets te weten komen, misschien dat je die uitgever kan mailen voor info.quote:op zaterdag 2 oktober 2004 21:51 schreef multipla het volgende:
uit de film walking tall 2004 zoek ik het liedje dat heet "tell me" het zou volgens de aftiteling gezongen worden door "francci" het liedje begint met:
"... how does it feels, to treat me like you do, when you've laid your hands upon me, and told me who you are..."
ik vindt het wel mooi gezongen en zou daarom wat meer willen horen van deze zangeres, mischien dat iemand weet waar ik meer informatie kan vinden hierover
dat is 'm, heel erg bedanktquote:op zaterdag 2 oktober 2004 23:46 schreef elysium het volgende:
ik dacht battle without honor or humanity - hotei tomoyasu en het wordt gebruikt in kill bill.
thnx dat is em iddquote:op zaterdag 2 oktober 2004 18:22 schreef ptev het volgende:
[..]
het is inderdaad mauro picotto, het nummer heet like this, like that...
luister ook eens naar blue monday van new order zou ik zeggen...quote:op zaterdag 2 oktober 2004 21:51 schreef multipla het volgende:
uit de film walking tall 2004 zoek ik het liedje dat heet "tell me" het zou volgens de aftiteling gezongen worden door "francci" het liedje begint met:
"... how does it feels, to treat me like you do, when you've laid your hands upon me, and told me who you are..."
ik vindt het wel mooi gezongen en zou daarom wat meer willen horen van deze zangeres, mischien dat iemand weet waar ik meer informatie kan vinden hierover
quote:op zondag 3 oktober 2004 11:07 schreef faviola het volgende:
ik zag net bij de best-of van summerbase een meisje een nummer playbacken...er zit een vrolijk heel bekend deuntje in maar ik heb absoluut geen id hoe het liedje heet...iemand het gezien en enig idee ? zou geweldig zijn !?
niemand ?quote:op dinsdag 28 september 2004 13:45 schreef theshadow het volgende:
ik zoek een nummer ... (klinkt rammstein achtig (naar mijn mening)) en het heeft het deuntje van de soundtrack van "for a few dollars more".
touch and go - would you go to bed with me?quote:op zondag 3 oktober 2004 15:20 schreef faviola het volgende:
om even mijn vraag te verduidelijken over summerbase playback van kyra...hier het fragment waarin het nummer te horen is...
mmst://streaming.tmf.xo.nl/summerbase/clips/kyra_summerbase.wmv
best bekend dacht ik zo...nu iemand enig idee ? alvast bedankt
ik ken het liedje niet, maar via google kom ik telkens op "zillertalerquote:op zondag 3 oktober 2004 13:54 schreef sjoerd102 het volgende:
van wie is het nummer dat vaak in een apresski bar wordt gedraaid. het gaat van hey man, hey man , heeey man en dat een paar keer achter elkaar. iemand enig idee?
volgens deze pagina zou het "187 lockdown - gunman" of "prodigy - baby's got a temper" kunnen zijn.quote:op dinsdag 28 september 2004 13:45 schreef theshadow het volgende:
ik zoek een nummer ... (klinkt rammstein achtig (naar mijn mening)) en het heeft het deuntje van de soundtrack van "for a few dollars more".
toch niet de 4e keer dat niemand het weet he?quote:op zaterdag 2 oktober 2004 14:33 schreef davem het volgende:
ik zoek een vrolijk, up-tempo nummertje
het is vermoedelijk van crowded house, tenminste die stem lijkt er op.
een tekst die in het refrein voorkomt: "it's a beautiful day" of "what a beautiful day"
iemand?
the housemartins - the world's on fire?quote:op zondag 3 oktober 2004 17:58 schreef davem het volgende:
[..]
toch niet de 4e keer dat niemand het weet he?
tis niet u2 en ook niet the levellers.
en het moet haast wel een hit(je) geweest zijn, zo aanstekelijk klinkt het.
en de stijl doet denken aan madness.
"what a beautiful day...da da da da" (met klemtoon erbij)
iemand?
quote:{oh-ho!} what a beautiful morning
{oh-ho!} what a beautiful day
{oh-ho!} what a sickening feeling
it took this long to make it, now we’re throwing it away
take me awayquote:op zondag 3 oktober 2004 18:48 schreef dauntless het volgende:
ik zoek de titel en artiest van een bepaald liedje waarvan ik het volgende 10sec durende fragment heb! http://www.planet.nl/~rearends/onb_liedje.mp3 (55kb, mp3 48kbps)
de tekst gaat als volgt: take me away, take me far away from here en het wordt gezongen door iemand met een beetje avril lavigne achtige stem. deze heeft ook een liedje genaamd take me away maar dat nummer is het zoiezo niet.
mucho gracias
housemartins, nu je het zegt, moet haast wel!quote:op zondag 3 oktober 2004 18:56 schreef gambolputty het volgende:
[..]
the housemartins - the world's on fire?
die hebben aardig wat aanstekelijke nummers op hun naam staan..
[..]
quote:op zondag 26 september 2004 16:40 schreef cici het volgende:
ik zoek een oud nr, soul, sad love song.
de man klinkt als barry white, maar ik weet niet zeker of het hem is.
weet ook maar klein begin stukje text. wie hem weet, ben ik eeuwig dankbaar
oki, gaat die: how can i start (stahahahard, uitgerekte start dus), to show you how i feeheeheel (uitgerekte feel dus), how can i survive (?), oh no.
how can i survive (?), gaat dus iets hoger, maar de rest is erg laag, barry white achtig. google kon me niet helpen
dit is alles wat ik weet, wie oh wie kan me helpen???
graag gedaanquote:op zondag 3 oktober 2004 22:39 schreef dissolved het volgende:
krakkemieke en d.rose, bedankt!
heel erg bedanktquote:op zondag 3 oktober 2004 20:12 schreef seto het volgende:
[..]
take me away
by fefe dobson
reet petit van jacky wilson, denk ik.quote:op maandag 4 oktober 2004 01:52 schreef poerkie het volgende:
welk nummer is ook alweer van die clip met ik geloof poppetjes van klei (dacht ik). het is zo'n heel oud nummer (ik gok jaren 50) met trompet erin en beetje songtekst als: rap pap pap...
quote:op maandag 4 oktober 2004 02:22 schreef jane het volgende:
[..]
reet petit van jacky wilson, denk ik.
nee die is het helaas niet. het is niet een echt hoempahoempa nummerquote:op zondag 3 oktober 2004 15:27 schreef elysium het volgende:
[..]
ik ken het liedje niet, maar via google kom ik telkens op "zillertaler
schürzenjäger - hey man polka". kun je daar iets mee?
[..]
drunkenmonkey - calabriaquote:op maandag 4 oktober 2004 16:46 schreef nlboy het volgende:
hoi ik zoek een remix van rune - calabria.
ik had hem gehoord op de radio.
eerst hoor je die die toeters daarna hoor je een harde trance die dan de beat overneemt.
hoe heet dat nummer/remix?
alvast bedankt!
live - susquehannaquote:op zondag 3 oktober 2004 18:13 schreef hallodagg het volgende:
ik zoek de titel van een nummer van de band live. het intro gaat ongeveer zo:
want to bleed a man, want to bleed a man(.....)
want to bleed a wall, want to bleed a wall, breaks into a (?) of you.
voor de rest wordt er in de laatste minuut een aantal keer ''question'' geroepen...
ik denk dat het lied uit de periode is van na of net voor mental jewelry(voor de kenners), maar zeker weten doe ik dat niet. in ieder geval; alvast bedankt.
thanks!quote:op maandag 4 oktober 2004 18:11 schreef zap het volgende:
[..]
live - susquehanna
replacements?quote:op maandag 4 oktober 2004 17:20 schreef mrcrowley het volgende:
wie is de uitvoerder van de ska versie van red wine? is cover van ub40.
heeeeel erg bedankt!quote:op maandag 4 oktober 2004 17:06 schreef razzle het volgende:
[..]
drunkenmonkey - calabria
zelf gevonden tony tribe - red red winequote:op maandag 4 oktober 2004 17:20 schreef mrcrowley het volgende:
wie is de uitvoerder van de ska versie van red wine? is cover van ub40.
fyi: de versie van ub40 is de cover.quote:op maandag 4 oktober 2004 21:28 schreef mrcrowley het volgende:
[..]
zelf gevonden tony tribe - red red wine
kaizers orchestraquote:op dinsdag 5 oktober 2004 00:08 schreef prupke het volgende:
wie weet hoe die noorse band heet die op pinkpop stond afgelopen keer?
takk takkquote:op dinsdag 5 oktober 2004 00:11 schreef berkery het volgende:
[..]
kaizers orchestra
iemand toevallig?quote:op maandag 4 oktober 2004 18:19 schreef yogidrink het volgende:
hardcore nummer dacht ik
dance to the fucking beat hoorde ik erin.
weet iemand hoe het nummer heet?
bmd heette die groep. naar aanleiding van benni mccarthy, mario melchiot en dean gorre. heel origineel dus.quote:op dinsdag 5 oktober 2004 11:17 schreef leon.s.kennedy het volgende:
hi,
ooit lang lang geleden hebber er 3 voetballers een plaatje opgenomen. onderandere mario melchiot en dean gorré zaten daar in. ze hebben 1 nummer gemaakt dat hete the midas touch een cover van midnight starr.
mijn vraag:
hoe hete deze groep?
alvast bedankt!
![]()
crash test dummies. liedje heet volgens mij ook gewoon "mmmm mmmmm mmmmm"quote:op dinsdag 5 oktober 2004 13:53 schreef nmgn23 het volgende:
hoe heet het nummer dat op yorinfm te horen was? kan geen playlist vinden namelijk!!
het was iets na 10 over half 2...
het refrein bestaat uit: mmmm mmmm mmm mmmm....
in de clip is een toneelstuk te zien met kinderen, de zanger zit er bij te zingen.
lied is ongeveer 8 jaar oud gok ik...
thnx dat is hem.quote:op dinsdag 5 oktober 2004 13:29 schreef everett het volgende:
[..]
bmd heette die groep. naar aanleiding van benni mccarthy, mario melchiot en dean gorre. heel origineel dus.
thnx dat is hem. (crash test dummies - mmm mmm mmm mmm)quote:crash test dummies. liedje heet volgens mij ook gewoon "mmmm mmmmm mmmmm"
you're welcomequote:op dinsdag 5 oktober 2004 15:04 schreef nmgn23 het volgende:
[..]
thnx dat is hem. (crash test dummies - mmm mmm mmm mmm)
nu alleen nog intikken in kazaa, gaat erg gemakkelijk....![]()
ben onono - on my mindquote:op dinsdag 5 oktober 2004 17:22 schreef #ANONIEM het volgende:
ik zoek een lied van een soort afrikaanse man en weet de volgende tekst nog
"i've got you on my mind". nou ja met die informatie dus ook kazaa afgezocht maar kwam ik niet ver. de clip is tot een half jaar geleden nog wel bekend geweest op tv dacht ik, zwart / wit achtige video. en hij had ook een lied waarin hij langs heel kleurrijk straatje liep met allemaal meiden overal en op het laatst komt er een meid uit de woestijn naar hem toegelopen (volgens mij is dat dezelfde). dacht alain clark maar dat is hem misschien toch niet want kon dat lied niet vinden via kazaa...
quote:op dinsdag 5 oktober 2004 17:53 schreef perfect het volgende:
umh, tupac heeft met biggie runnin gemaakt, maar het refrein is toch van edgar winter? hoe heet dat liedje is dat ook dyin to life?
audio bullys - snakequote:op dinsdag 5 oktober 2004 19:20 schreef spearor het volgende:
ik zoek een liedje, waarin een engelse gozer zingt, i've got this feeling in my head, and it won't go away no, got this feeling in my head blabla...
beetje dance/groovy achtig, was 5 min. geleden op kink fm te horen
junior jack - stupidiscoquote:op dinsdag 5 oktober 2004 19:18 schreef ozner het volgende:
hoe heet dat dance nummer wat ze nu achter de testjeechteleeftijd spotje op rtl4 hebben gezet? zo'n lekker nummer...
het is volgens mij vrij recent nummer met tekst iets met 'move' erin.
was net op tv (tussen rtl weer en wat er gister op gtst was)
weg jijquote:op dinsdag 5 oktober 2004 20:33 schreef richardquest het volgende:
[..]
junior jack - stupidisco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |