quote:Hoi. Ik zoek de titel en de artiest van het nummer wat Net5 gebruikt voor de reclame voor The O.C
Weet iemand het?
Bedankt![]()
De theme van Hawaii 5-0, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 13 september 2004 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
voor de mensen die Shrek 2 hebben gezien:
Op het moment dat Donkey uit de hut van Shrek moet, komt een "fanfare" aanlopen. Er wordt trompetgeschal ingezet, waarna de laatste trompetist een beetje doordraaft en een bekende intro begint te spelen.
Waar is die intro van??
Als ik de reclame weer zie weet ik emquote:Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef Dizer het volgende:
Vorige deel: Help ik zoek een titel/artiest - Deel 116
Nog uit vorige topic:
[..]
Ik kan je waarschijnlijk wel helpen, heb bijna alle muziek uit die fantastsche film, alleen ik kan het filmpje niet downloaden....quote:Op maandag 13 september 2004 23:22 schreef ZanderZ het volgende:
[..]
Zelf zoek ik nog steeds een nummer, namelijk uit de film Me, Myself & Irene. Het gaat om het nummer dat op ongeveer 45 minuten te horen is. Het nummer hoor je op de achtergrond, erg zacht en er wordt doorheen gepraat. Het lijkt hiphop te zijn en de enige tekst die ik kan opmaken is 'Hey' en 'It ain't easy'. (ter verduidelijking een [url=http://129.125.224.206/MMI.avi]filmpje[/avi])
Volgens google kan dit zijn Beastie Boys - Three MC's and One DJ [1998] ? Ik vind het niet echt een discotheeknummer, maar je weet nooit.quote:Door Weeman-Diederik:
Laatst zapte ik langs summerbase (ik geloof dat er aflevering 3 boven stond) en ik zag die 4 gasten een discotheek in gaan. Ze werden daar als koningen ontvangen, hoefden niet in de rij enzo te staan en gedroegen zich daar als de meest rijke stinkerds en begonnen meteen met de champagne. Er werd daarbij een nummer gedraaid wat tot op heden in mijn hoofd is blijven hangen. Redelijk simpele beat met daarin de vocal ( ik dacht te horen) " I want to get next to you".
Meer informatie heb ik niet en ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en misschien wel met het juiste lied/remix te komen.
Onder het motto: Niet geschoten is altijd mis
een van deze ??quote:Op maandag 13 september 2004 23:22 schreef ZanderZ het volgende:
Zelf zoek ik nog steeds een nummer, namelijk uit de film Me, Myself & Irene.
quote:Movie "Me Myself & Irene" Lyrics [2000]
ARTIST SONG LYRICS
Foo Fighters Lyrics Breakout
Smash Mouth Lyrics Do It Again
Third Eye Blind Lyrics Deep Inside of You
Offspring Lyrics Total Immortal
Ellis Paul Lyrics The World Ain't Slowin' Down
Wilco Lyrics Any Major Dude Will Tell You
Ivy Lyrics Only a Fool Would Say That
Hootie & the Blowfish Lyrics Can't Find the Time to Tell You
Brian Setzer Orchestra Lyrics Bodhisattva
The Push Stars Lyrics Bad Sneakers
Marvelous 3 Lyrics Reelin' in the Years
Pete Yorn Lyrics Strange Condition
Ben Folds Five Lyrics Barrytown
Billy Goodrum Lyrics Razor Boy
Tom Wolfe Lyrics Where He Can Hide
met het risico dat het al lang is geweest, maar volgens mij is dat Doris Day met Que Sera Sera (ook voor reclames gebruikt e.d.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:16 schreef Elysium het volgende:
Door green_day:
hallo
ik ben in 2000 op vakantie geweest in spanje waar ik 1 liedje constant heb gehoord
nu hoorde ik hem vanochtend weer op de radio
ik ken de tekst nie en de titel ook nie
het is iets met
qui ce ra
est ce no no no
est ce no no no
OLAV BASOSKI - WATERMANquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:16 schreef Elysium het volgende:
Door AlfredS
Hoe heet dat clubnummer waarin de tekst voor komt van chaka demus - bla bam? Gaat zoiets van: "bambambillambambam", nou goed, you got it
MUSTAFA SANDAL ?quote:Door Skylar:
Ben op zoek naar een Turks liedje. Het is op dit moment erg poplulair. Er wordt het zinnetje "Tu ta mas" (wat betekent; "niet te stoppen") in gezongen. Het is een langzaam, romantisch liedje. Weet iemand misschien de titel en de artiest?
op het clubchartsforum zullen ze het vast en zeker weten....quote:Door FrankR:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/fgp.reiber/welknummer.wav
Weet iemand de titel van dit nummer ^^^ ik post even een fragment omdat ik van de lyrics niet weet hoe ze op te schrijven (kort fragment dus hopelijk niet verboden)
Ik weet niet welke artiest die cover zingt, maar op deze site kun je een lijst van covers vinden van "Always on my mind". Met wat geluk kan de artiest van jouw versie er ook tussen zitten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:25 schreef Tha_Butcha het volgende:
[..]
met het risico dat het al lang is geweest, maar volgens mij is dat Doris Day met Que Sera Sera (ook voor reclames gebruikt e.d.
gelijk een verzoekje, weet niet of die al was langs gekomen, maar ik ben op zoek naar "Always on my mind" die gecovered is voor (ik geloof) een eneco reclame en het liedje van de promotiecampagne voor het onderwijs (op ster.nl kon ik ze niet vinden).
Dit is zeker al gepost door mij .. maar dit moet haast wel Sound Of Overdose - City 2 City zijn ..quote:Door Baklap:
Zo'n trance nummer van een paar maanden terug schat ik. Daar komen veel steden in voor, zoiets als: From London to New York, Berlin, Milano, Barcelonaaaaaa.
Volgens een bekende van me was het een themesong van een of ander event, maar dat weet ik niet zeker.
Anyone?
Ik heb het filmpje bekeken en eerlijk gezegd heb ik geen idee, ik weet 99% zeker dat ie niet op de soundtrack staat... mmmquote:Op maandag 13 september 2004 23:22 schreef ZanderZ het volgende:
[..]
Zelf zoek ik nog steeds een nummer, namelijk uit de film Me, Myself & Irene.
Breaking the habitquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:37 schreef mighty_myte het volgende:
nummer van linkin park, reclame van veronica voor buffy en angel.
Double Date - Email to Berlinquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:16 schreef Elysium het volgende:
Door Baklap:
Zo'n trance nummer van een paar maanden terug schat ik. Daar komen veel steden in voor, zoiets als: From London to New York, Berlin, Milano, Barcelonaaaaaa.
Volgens een bekende van me was het een themesong van een of ander event, maar dat weet ik niet zeker.
Anyone?
Kan er helemaal naast zitten, maar ik kan me herinneren dat ze moving draaiden van supergrass, maar dat kan ook een andere serie of andere zender zijn geweestquote:Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef Dizer het volgende:
Nog uit vorige topic:
[..]
het zou van lil flip of lil jon kunnen zijn, maar welke??? :S je hoort wel dat bekende deuntje van Yeah, en er zijn ook nog vrouwen die zingenquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:12 schreef Pretzel het volgende:
lijkt op het nummer van Usher, van yeah!! maar dan zit er 1 rapper achter een raam als dj of iets dergelijks. veel bling bling in de clip met auto's e..d.!!! ik weet zijn naam en het nummer echter niett
The O.C.? California van Phantom planetquote:Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef Dizer het volgende:
Nog uit vorige topic:
[..]
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:34 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje bekeken en eerlijk gezegd heb ik geen idee, ik weet 99% zeker dat ie niet op de soundtrack staat... mmm
Oeps...quote:Op dinsdag 14 september 2004 04:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
OLAV BASOSKI - WATERMAN
Zoek eens op Eric Prydzquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:39 schreef sweetgirly het volgende:
Ben op zoek naar dat nummer van Erick Price (ofzo) - Colour (of Follow, lijkt er meer op) me..
Kazaa pakt hem niet. Wie weet van wie het is (juiste naam) en/of weet de juiste titel?
Hee thanx! Downloaden is. 'Call on me' zou het dan moeten zijn, klinkt logisch..quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:22 schreef Poerkie het volgende:
Zoek eens op Eric Prydz
Tears never dry van Stephen Simmons?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:33 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een liedje waarin de clip een neger tot zn enkels in het water staat te zingen.
Iemand?
Jon Secada - Just Another Dayquote:Op woensdag 15 september 2004 10:26 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Tears never dry van Stephen Simmons?
armand van helden - my my myquote:Op woensdag 15 september 2004 11:11 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Laats zat ik tezappen kwam op TMF en zag een Clip met 3 dames in bikini en tegen het einde van de clip een ja ja super soocker of hoe dat ding ook weer heet maar dat is nu nog niet zo belangrijk.
Het gaat dus hoe heet dat nummer: 3 dames bikini en water pistool en het meest kenmerkend een of andere nerd in een oranje ballenknijper zwembroek, rood haar en een rozige baard.
Lekker nummertje, iemand?
Thnx!quote:Op woensdag 15 september 2004 11:15 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
armand van helden - my my my
Nee dank je. Das de titelsong, ik zoek het nummer dat tijdens de reklame komt van NET5quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:25 schreef dragon25 het volgende:
[..]
The O.C.? California van Phantom planet
Dat zou dan volume 2 moeten zijnquote:Ik denk dat de cd die jij bedoelt heet: the ultimate dreammix deel 1 of 2 of 3 (toendertijd uitgebracht door arcade, bekend van de turn up the bass series) misschien kun je de tracklisting daarvan zoeken op google
Moonlight Versus Azoto - San Salvador [2004]quote:Op woensdag 15 september 2004 18:02 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb eik ook nog een request namelijk: Een soort van dansnummer waarin je een vrouw hoort zingen op zomerse klanken, Salsavador (En even later alleen maar Salsa) . En hij is pas uit dacht ik.
01_moonlight_vs_azoto_-_san_salvador__vocal_club_mix-idc.mp3quote:Op woensdag 15 september 2004 18:02 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb eik ook nog een request namelijk: Een soort van dansnummer waarin je een vrouw hoort zingen op zomerse klanken, Salsavador (En even later alleen maar Salsa) . En hij is pas uit dacht ik.
Is al een hele tijd geleden dat ik dat nummer gehoord heb maar is het niet In the hall of the mountain king van Edvard Grieg?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor het liedje 'Ruffneck rules the artcore scene' word een bekende melodie van een componist gebruikt. Kan iemand mij de naam vd symphony geven en die van de componist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |