Dat nummer heet Monster Truck driver ik weet de artiest niet zo 123 meer ff zoekenquote:Ben op zoek naar een nummer die gebruikt wordt in een TMF reclame. Dacht altijd dat het nummer iets van Truck Driver hete ofzo maar ben al ene tijdje op zoek en tot nu toe zeer onsuccesvol. Nummer komt ongeveer uit de zelfde tijd dat het nummer Rock yout body rock van Ferry Costen was uitgebracht. Nummer is zangloos.
Jep, dankuquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:28 schreef BeemStar het volgende:
THX, that sound about right
Ben jij niet opzoek naar
Minnie Ripperton - Loving you
quote:BloodyLotte
Van wie is die geniale geweldige lieve videoclip met die verliefde vingertjes?
quote:Myster_E
Ik zoek dat nummer wat in de HP reclame te horen is.
Dus met die kinderen die op hun electrische gitaren zitten te oefenen op dat bekende deuntje.
quote:
quote:Leffe48
Megane Coupe cabriolet reclame van Seat, zit er NET naar te kijken
Dat nummer in die reclame.. The more I see you,the more I want you..
Hoe heet die?
quote:Een nummer wat in Frankrijk vaak gedraaid werd, Radio Skywalk.
Waarschijnlijk dus een Frans nummer.
Enige bekende is "ola ola sjiela sjiela".
weird al yankovicquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:26 schreef bonke het volgende:
de groep die de clip heeft nagedaan van michel jackson beat it werd eat it en gangsters paradise naar amish paradise wie weet hoe die groep heet
owkeeeeej tnxquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:32 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
weird al yankovic
en da's nog altijd geen groepquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:32 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
weird al yankovic
Is het zo'n moeite om even bovenaan de pagina te kijken?quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:55 schreef Leffe48 het volgende:
Hoe heet die?
al eerder door Mark beantwoord. Lezen is ook een kunst.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:55 schreef Leffe48 het volgende:
Hoe heet die?
My place is z'n nieuwe nummer.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:11 schreef PAA-053 het volgende:
Jo, weet iemand misschien hoe dat nieuwe nummer van Nelly heet, met die clip waarin hij na een lange tijd eindelijk zijn vriendin (die hij bedrogen had ofzo) weer terugkrijgt?
Alvast tnx!
Nelly Feat. Jaheim - My Placequote:Op vrijdag 3 september 2004 20:11 schreef PAA-053 het volgende:
Jo, weet iemand misschien hoe dat nieuwe nummer van Nelly heet, met die clip waarin hij na een lange tijd eindelijk zijn vriendin (die hij bedrogen had ofzo) weer terugkrijgt?
Alvast tnx!
Ik zag pas een documentaire over de Zweedse nyckelharpa, die ze volgens mij in het Nederlands sleutelviool noemden. Een band kan ik me niet herinneren. Google vond wel een Zweedse kroonprinses;quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:50 schreef chilipenn het volgende:
... een of andere band op tv had gezien die een sleutelviool gebruikten. ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |