Dodgy - Good enoughquote:partyyboyy - maandag 23 augustus 2004 @ 00:55
hoe heet dat liedje op het laatst van Studio sport van de olypische spelen als ze een samenvatting laten zien van die dag! Het is altijd hetzelfde nummer en komt altijd op het laatst!
Tja, dat ligt eraan wie er gewonnen heeft!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:23 schreef reinier1985 het volgende:
Wie weet hoe de muziek heet die tijdens de medaille ceremonie gespeeld wordt bij de Olympische Spelen? ? ? ?![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:26 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
Tja, dat ligt eraan wie er gewonnen heeft!![]()
Ana Johnson - we arequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:15 schreef PteV het volgende:
Hm...misschien is de vraag al eerder gesteld, if so forgive me.
Hoe heet de soundtrack van spiderman 2, zag hem paar dagen terug langsschieten op mtv maar heb niet op de titel e.d gelet, iemand een idee?
dankjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:18 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ana Johnson - we are
Tiesto - olympic games 2004 anthemquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:16 schreef reinier1985 het volgende:
Nee, als de ceremonie begint, komt er een soort van klassiek stuk dat de hele ceremonie klinkt, tot de spelers weer weg gaan. Dus ik bedoel niet het volkslied ofzo![]()
Mare iemand een idee?![]()
New Order - Crystalquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:39 schreef Leatherneck het volgende:
Vraag voor de tranceliefhebbers:
[...]
" I'm a pour man... If you leave me..." "It was summer... Now it's antumn" of zoiets, dat zijn iig twee regels die ik een beetje kan verstaan.![]()
Goede omschrijving, dat kunnen duizend nummers zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:46 schreef Valar het volgende:
ik zoek een nummer van een franse artiest. Het is volgens mij opgenomen op een of ander festival want je hoort het hele publiek meezingen...
wie weet wat ik bedoel![]()
bvd.
1000 nummers maar volgens mij is dit wel de goedequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:49 schreef CaAl het volgende:
[..]
Goede omschrijving, dat kunnen duizend nummers zijn![]()
Mijn gokje: in Casser la voix (live versie) van Patrick Bruel zingt het publiek meer dan Patrick. (Al is het niet op een festival maar op een gewoon concert opgenomen.
Gewoon weer een shot in the dark:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef Rusher2k het volgende:
Dag fokkers.. ik zoek een soortachtig club nummer met een trompet geluid.. (het nummer werd vaak gedraaid met de KEI week in groningen.. en dan met name Albertus-kroeg)
bvd
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Gewoon weer een shot in the dark:
US3 - Cantaloop [1993]
Wilde gok: One-T - Music is the onequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef Rusher2k het volgende:
Dag fokkers.. ik zoek een soortachtig club nummer met een trompet geluid.. (het nummer werd vaak gedraaid met de KEI week in groningen.. en dan met name Albertus-kroeg)
bvd
think about the way - ice mc.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:28 schreef speedfreaxs het volgende:
Heb alle nummers van Trainspotting kunnen vinden, maar een staat niet op de tracklist: Het nummer start op het moment dat de hoofdpersoon in Londen aankomt, om als makelaar te werken. Het nummer begeleid een aantal beelden van Londen City.
Wie weet mij te vertellen van wie die Eurodance-achtige nummer is?
Yup, je hebt helemaal gelijk, thanksquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
think about the way - ice mc.
Kijk hier maar eens: http://www.imdb.com/title/tt0117951/soundtrack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |