Hahahahaha!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 11:15 schreef Amersf00rt het volgende:
Hoor net op de radio dat Hazes is overleden. Er gingen gister al geruchten maar die waren niet waar. Net op Radio noordzee Fm werd bevestigd dat ie zojuist na twee hartaanvallen is overleden.......
Een grote gemis vind ik voor nedeland.
R.I.P.
quote:'Toestand André Hazes zeer kritiek'
Zanger André Hazes is met een ernstige longontsteking opgenomen in het Hofpoort Ziekenhuis in Woerden. Zijn toestand zou 'zeer kritiek' zijn.
Weerstand
Showbizzverslaggeefster Wilma Nanninga liet vanmorgen op radiozender Noordzee 100.7 FM weten dat Hazes geen weerstand meer heeft en in slaap wordt gehouden. Zijn echtgenote Rachel zou voortdurend bij André zijn om hem bij te staan.
Gehoor
Familieleden van Hazes zijn van vakantie teruggekeerd. De 53-jarige volkszanger moest in augustus nog twee concerten afzeggen vanwege gehoorproblemen. Hazes kampt al langer met zijn slechte gezondheid.
Bron: RTL Nieuws
Bullshit, ze draaien muziek.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:18 schreef Amersf00rt het volgende:
Ik meen het echt, Werd net op Radio 538 bevestigd door Naninga die in tranen uitbarsten
Sorry ik bedoelde noordzee FM! mijn excuusquote:Op donderdag 23 september 2004 11:19 schreef Compile het volgende:
[..]
Bullshit, ze draaien muziek.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:23 schreef Amersf00rt het volgende:
Blijf maar luisteren naar Noordzee dan dan hoor je het zelf. Net draaide ze al een nummer ter nagedachtenis van hem.
Je mag hem van mij dicht doen maar het is echt zo!!
Ik ga daar geen grapjes over maken
www.noordzeefm.nl/quote:Op donderdag 23 september 2004 11:26 schreef lammegiraf het volgende:
noordzee fm heeft niet eens een website
nu.nlquote:'André Hazes heeft zware longontsteking'
Uitgegeven: 23 september 2004 09:55
Laatst gewijzigd: 23 september 2004 10:09
AMSTERDAM - Zanger André Hazes is opgenomen in een ziekenhuis in Amsterdam. De vertolker van het levenslied kampt met hoge koorts en een longontsteking. Dat melden diverse media donderdag. Op sommige websites werd door bewonderaars ten onrechte verkondigd dat Hazes al zou zijn overleden.
Volgens de Telegraaf is de familie van Hazes vroegtijdig teruggekomen van een vakantie in Spanje. Zijn vrouw Rachel verblijft in het ziekenhuis aan zijn zijde.
Door zijn verminderde weerstand maakt zijn familie zich ernstige zorgen. De gezondheid van Hazes is al lang onderwerp van gesprek. Nog geen zes weken geleden moest hij zijn twee aankomende concerten in Ahoy' afzeggen wegens ernstige gehoorproblemen. Daarnaast heeft de zanger al een lange tijd last van suikerziekte.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:29 schreef Disorder het volgende:
Nog geen breaking news op CNN.
Zie je wel, geruchten dusquote:Op donderdag 23 september 2004 11:31 schreef Funksoldier het volgende:
Zojuist was op radio noordzee dat de verslaggeefster er vanuit ging dat het
daadwerkerlijk gebeurd was nu. De familie en bewaking is vertrokken, alleen
heeft de familie nog geen mededelingen gedaan. Zij gaf ook aan dat geruchten
de hele ochtend al de ronde deden, maar dat het nu echt gebeurd was.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:32 schreef Compile het volgende:
[..]
Zie je wel, geruchten dus
quote:maar dat het nu echt gebeurt was
de een z'n dood is de ander zijn brood.....quote:Op donderdag 23 september 2004 11:34 schreef Falco het volgende:
He wat onhandig! Bij Herman Brood ofzo was het meteen duidelijk dat ie dood was.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:34 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
[..]
quote:dat de verslaggeefster er vanuit ging
dat is dood is?quote:Op donderdag 23 september 2004 11:35 schreef SCH het volgende:
Wat zeggen ze dan op noordzee?
niet zo heel moeilijk, als je op je kokosnoot terecht komt als je van een flat afspringtquote:Op donderdag 23 september 2004 11:34 schreef Falco het volgende:
He wat onhandig! Bij Herman Brood ofzo was het meteen duidelijk dat ie dood was.
Bron:rtl nieuwsquote:'Toestand André Hazes zeer kritiek'
Zanger André Hazes is met een ernstige longontsteking opgenomen in het Hofpoort Ziekenhuis in Woerden. Zijn toestand zou 'zeer kritiek' zijn.
Weerstand
Showbizzverslaggeefster Wilma Nanninga liet zojuist op radiozender Noordzee FM weten dat Hazes overleden zou zijn. Er is echter geen officiële bevestiging. Zijn echtgenote Rachel zou voortdurend bij André zijn om hem bij te staan.
Gehoor
Familieleden van Hazes zijn van vakantie teruggekeerd. De 53-jarige volkszanger moest in augustus nog twee concerten afzeggen vanwege gehoorproblemen. Hazes kampt al langer met zijn slechte gezondheid.
Ja maar wat precies, het is de enige bron tot nu toequote:Op donderdag 23 september 2004 11:35 schreef SCH het volgende:
Wat zeggen ze dan op noordzee?
passende user icoonquote:Op donderdag 23 september 2004 11:35 schreef Gelderland het volgende:
het is WAAR
teletekstquote:HILVERSUM André Hazes is gisteren met
spoed in het ziekenhuis opgenomen. Dat
melden de Telegraaf en het AD. De zanger
zou een zware longontsteking hebben. Op
diverse sites wordt ten onrechte door
fans gemeld dat Hazes is overleden.
Nou niet hard, wel erg flauwquote:Op donderdag 23 september 2004 11:37 schreef Compile het volgende:
Op Yorin FM melden ze gewoon dat zn toestand kritiek is en dat ze de bierfabrikanten sterkte toewensen met de dalende cijfers zometeen
Die is best hard
nee, Wilma Nanninga (telegraaf)quote:Op donderdag 23 september 2004 11:35 schreef devzero het volgende:
noordzee fm als nieuwsbron
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:36 schreef x-cynthia-x het volgende:
op de radio zeggen ze net
andré is 53 jaar geworden
Kist? Neuhquote:Op donderdag 23 september 2004 11:38 schreef Klonk het volgende:
zou z'n kist door heineken word gesponsord ?
Wanneer het echt waar is.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wanneer bevestigen ze het eens op een betrouwbare nieuwssite zoals nos teletekst.
Grappen van Yorin zijn nooit leuk.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:39 schreef Zeiksnor het volgende:
Die grap van Yorin is alleen leuk als er weinig aan de hand is, maar als hij mogelijkerwijs overleden is dan is hij zeer misplaatst.
whehehe, maar ik ga me verder inhouden, ik zie net dat ik in nws zit en niet in onz.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:40 schreef Compile het volgende:
[..]
Kist? Neuh
Ze cremeren hem zometeen, en verspreiden zijn as over 24 pijpjes in een kratje
En dat kratje gaat dan de grond in zegmaar
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:41 schreef Disorder het volgende:
"Quick doctor! We need 500 gallons of Heineken!"
Aldus een linkse Publieke Omroep luisteraarquote:Op donderdag 23 september 2004 11:41 schreef Murray het volgende:
[..]
Grappen van Yorin zijn nooit leuk.
Je hebt wel een toepasselijke nick: klonkquote:Op donderdag 23 september 2004 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, maar ik ga me verder inhouden, ik zie net dat ik in nws zit en niet in onz.
*PROEST.*quote:Op donderdag 23 september 2004 11:42 schreef Compile het volgende:
[..]
Aldus een linkse Publieke Omroep luisteraar
Edit: niet zo gepast meer...quote:Op donderdag 23 september 2004 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, maar ik ga me verder inhouden, ik zie net dat ik in nws zit en niet in onz.
Kneus.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:42 schreef Compile het volgende:
[..]
Aldus een linkse Publieke Omroep luisteraar
sommige mensen, daar kun je gewoon te makkelijk grapjes over makenquote:Op donderdag 23 september 2004 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hou m'n mond ook maar even, kwam al wat opborrelen over "inblikken" e.d. Maar ik denk dat ik dat maar even voor me houd![]()
bron: www.telegraaf.nlquote:André Hazes overleden
André Hazes is overleden. Dit heeft zijn woordvoerder vanmorgen bevestigd. Woensdagavond is de familie van de zanger vroegtijdig teruggekomen van hun vakantie in Spanje, omdat de toestand van André zeer slecht zou zijn. Hazes lag met hoge koorts en een zware longontsteking op de intensive care. Vanmorgen om half tien kreeg de zanger ook nog eens twee hartaanvallen. prive
maar je kan hem nog wel boeken...quote:Op donderdag 23 september 2004 11:47 schreef ceh het volgende:
ZIjn MANAGER gaat er blijkbaar vanuit dat hij niet meer onder ons is:
http://www.lyonpartners.nl/biografie/andre_hazes.html
lullig!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 11:49 schreef joris007 het volgende:
[..]
maar je kan hem nog wel boeken...
![]()
Dat wordt een 'geestig' feestjequote:Op donderdag 23 september 2004 11:49 schreef joris007 het volgende:
[..]
maar je kan hem nog wel boeken...
![]()
ja of de kas kraker " ik bel je zomaar even op "quote:Op donderdag 23 september 2004 11:47 schreef Disorder het volgende:
Ik vond Zijn het je ogen? toch wel zijn grootste klassieker.
quote:André Hazes (53) overleden
HILVERSUM André Hazes is vanmorgen
overleden aan een hartstilstand.Hij is
53 jaar oud geworden.De volkszanger
werd gisterenavond met spoed opgenomen
in het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:50 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Dat wordt een 'geestig' feestje
Hij blijft een begrip.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:50 schreef Harry_Sack het volgende:
En weer verdwijnt een Nederlands begrip. Jammer.
onverwacht ????quote:Op donderdag 23 september 2004 11:51 schreef shmoopy het volgende:
Sjezus, wat idioot en onverwachts allemaal...
Mee eens.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:50 schreef hooibaal het volgende:
En er zijn dus mensen die daar wel op wat voor manier dan ook verdrietig over zijn. Een beetje respect voor die mensen, en voor de artiest zelf, zou wel op zijn plaats zijn.
Het blijft toch onverwacht. Niemand had een paar weken terug kunnen voorspellen dat Hazes binnen afzienbare tijd (of jaren) zou overlijden.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:52 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
onverwacht ????
R.I.P Dre
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:50 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
ja of de kas kraker " ik bel je zomaar even op "
Sorry maar moet het even kwijt, Wat ben jij een ongelovelijke sukkel zeg!quote:Op donderdag 23 september 2004 11:52 schreef Compile het volgende:
[..]!
Tja, wat een domper voor Heineken dit
quote:André Hazes overleden
door onze redactie
AMSTERDAM - André Hazes is vanmorgen op 53-jarige leeftijd overleden. Dit heeft zijn woordvoerder vandaag bevestigd. Woensdagavond is de familie van de zanger vroegtijdig teruggekomen van hun vakantie in Spanje, omdat de toestand van André zeer slecht zou zijn.
Hazes lag met hoge koorts en een zware longontsteking op de intensive care. Vanmorgen om half tien kreeg de zanger ook nog eens twee hartaanvallen en is daaraan helaas overleden.
Sorry maar ik moet het even kwijt. Wat ben jij een ongelovelijke zeikerd zeg! Teveel bier gedronken?quote:Op donderdag 23 september 2004 11:55 schreef Amersf00rt het volgende:
[..]
Sorry maar moet het even kwijt, Wat ben jij een ongelovelijke sukkel zeg!
Sorry maar dit moet ik even kwijt: hij heeft het dus wel over zichzelf afgeroepen deze opmerking...quote:Op donderdag 23 september 2004 11:55 schreef Amersf00rt het volgende:
[..]
Sorry maar moet het even kwijt, Wat ben jij een ongelovelijke sukkel zeg!
Ja, hoe kut.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:55 schreef Stranger het volgende:
Godverdomme, dat betekent dat ik nooit naar een concert van hem zou gaan.
Ten eerste was hij denk ik bij een heel groot publiek idd heel populair en daarnaast is het voor de mensen die geen fan van hem zijn toch vreemd.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Was die man nou werkelijk zo populair?
ik heb gelukkig bijna zn hele cd collectiequote:Op donderdag 23 september 2004 12:04 schreef HarigeKerel het volgende:
ANDRE HAZES - IK LEEF MIJN LEVEN.MP3
Heb ik maar ff opgezet![]()
Een heel groot blikje zekerquote:Op donderdag 23 september 2004 11:38 schreef Klonk het volgende:
zou z'n kist door heineken word gesponsord ?
Heinekenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:05 schreef Harry_Sack het volgende:
Harry Sack trekt een blikje Heineken open
Ik ga morgen meteen even zijn DVD bestellen, wilde ik toch altijd al doenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:05 schreef Joene het volgende:
ik heb gelukkig bijna zn hele cd collectie
Ja.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Was die man nou werkelijk zo populair?
Nog niks te vinden op SuprNova.org.... zal binnenkort wel komen...quote:Op donderdag 23 september 2004 12:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb gelukkig bijna zn hele cd collectie
JA!!!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja.
Gvd yvonne niet meer naar concerten en meeblerenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA!!!!!
En ik zit bijna met tranen in mijn ogen. Nu dat biertje nog.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:06 schreef Copycat het volgende:
De Vlieger op 3FM
Dan zet je de radio uitquote:Op donderdag 23 september 2004 12:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja, nou weet ik het wel. Andre is dood. Dat betekent niet dat die ellendeliedjes hoef te horen
Ik vrees van wel, dat heeft hem gewoon gesloopt.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:09 schreef pro_jeex het volgende:
Ik hoop niet dat z'n drankgebruik niet te veel debet aan zijn overlijden heeft gehad.
Die prijs gaat omhoog.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:09 schreef SittingDuck het volgende:
DVD zij gelooft in mij documentaire is er al voor 4.99
NU kopen. Vanaf morgen zal 'ie wel 24,99 zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 12:09 schreef SittingDuck het volgende:
DVD zij gelooft in mij documentaire is er al voor 4.99
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:10 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ik trek net de keukenla open om een lepeltje er uit te pakkenZie ik daar een bierflesopener liggen..... van.... van.... Heineken
Toen moest ik aan Andre denken
![]()
Precies. Voor mij de enige sympathieke Nederlandstalige zanger. Het is een cult-figuur.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ten eerste was hij denk ik bij een heel groot publiek idd heel populair en daarnaast is het voor de mensen die geen fan van hem zijn toch vreemd.
Die man is gewoon een soort van 'icoon' van het Nederlandse Lied. Markant type zeg maar...
Dus de uitspraken hier hebben niet zo zeer te maken met populair of fan zijn, maar 'gewoon' een schok vanwege wie hij was.
kreeg ook kippevel op dat moment, was op rtl zquote:Op donderdag 23 september 2004 12:04 schreef P0RN0STAR het volgende:
Kippenvelmoment...
Het bericht dat André is overleden, en dan het nummer "Zij gelooft in mij..."
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:09 schreef pro_jeex het volgende:
Ik hoop niet dat z'n drankgebruik niet te veel debet aan zijn overlijden heeft gehad.
Respextquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef ThaHuricane het volgende:
Nederland zonder Hazes het is inderdaad raar
Niemand geloofd het maar toch is het waar
Je bent nu in de hemel maar ook daar zal je zingen
Je zal er drinken en al die ander dingen
Andre rest in peace
De familie sterkte toegewenst met het verlies :'(
ja idd.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die prijs gaat omhoog.
En Fok! sterkte gewenst met dit verschrikkelijke gedichtquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef ThaHuricane het volgende:
Nederland zonder Hazes het is inderdaad raar
Niemand geloofd het maar toch is het waar
Je bent nu in de hemel maar ook daar zal je zingen
Je zal er drinken en al die ander dingen
Andre rest in peace
De familie sterkte toegewenst met het verlies![]()
De aasgierenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die prijs gaat omhoog.
Ah, hij is zoals hij was, en dat heeft 'm gemaakt tot wat ie is geworden.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Tuurlijk is dat debet geweest aan zijn gezondheid, net zoals het roken, gecombineerd met suikerziekte is je eigen grafschrift schrijven.
hierquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef mcintosh het volgende:
Waar blijven de Hazes avatars
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:10 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ik trek net de keukenla open om een lepeltje er uit te pakkenZie ik daar een bierflesopener liggen..... van.... van.... Heineken
Toen moest ik aan Andre denken
![]()
Ik hoef geen bier in mijn icon...quote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef mcintosh het volgende:
Ik weet zeker dat er veel harten kapot zijn gegaan want hij had bij iedereen wel een plekjequote:Op donderdag 23 september 2004 12:12 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Respext![]()
HIERquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef mcintosh het volgende:
Daarom is het nog wel ergquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Tuurlijk is dat debet geweest aan zijn gezondheid, net zoals het roken, gecombineerd met suikerziekte is je eigen grafschrift schrijven.
Flauw van Evers zegquote:Op donderdag 23 september 2004 12:17 schreef The-Chosen1 het volgende:
hazes immitator op 3 fm
Ik vind het echt, ECHT vreselijkquote:Op donderdag 23 september 2004 12:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Gvd yvonne niet meer naar concerten en meebleren
past hij hier in?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:05 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Een heel groot blikje zeker![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:18 schreef Compile het volgende:
[..]
Flauw van Evers zeg
Hij verdient er toch niks meer aan.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:17 schreef Oosthoek het volgende:
Zojuist nog even Zij gelooft in mij besteld voor 7,- Sorry Dré, ik blijf een goeiekope hond
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:18 schreef Sjaakman het volgende:
Henk zit op Yorin te roepen dat 'ie wel eens bij Hazes thuiskwam en dat 'ie dan om tien uur 's ochtends in z'n trainingspak aan het bier zat![]()
ik ook ... goeie herrineren aan zijn liedjes in de kroegquote:Op donderdag 23 september 2004 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het echt, ECHT vreselijk
Zijn vrouw des te meer.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij verdient er toch niks meer aan.
...
Daar gingen de meeste ruzies met zijn vrouw toch ook over? (heb ooit eens een soort docu gezien waarin concerten niet doorgingen en zijn vrouw liep te huilen dat ze wilde scheiden..)quote:Op donderdag 23 september 2004 12:21 schreef Sjaakman het volgende:
Henk heeft het er op Yorin ook over dat 'ie wel eens samen met Hazes moest optreden, en dat hij dan tegen Hazes zat te roepen dat 'ie echt effe het bier moest laten staan voor het optreden.
Ieder z'n eigen manier, dat kun je dom vinden, respecteren of accepteren. Maar doe niet alsof het je niets boeit.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:19 schreef spookvrouw het volgende:
Ik kan er niet mee zitten, Joene, hij heeft zichzelf, tegen alle adviezen in, al jarenlang naar het graf toe gezopen en gerookt.
Over het zuipen van André? Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar gingen de meeste ruzies met zijn vrouw toch ook over?
...
de een noemt het inspiratie, de ander een alcoholverslavingquote:Op donderdag 23 september 2004 12:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar gingen de meeste ruzies met zijn vrouw toch ook over? (heb ooit eens een soort docu gezien waarin concerten niet doorgingen en zijn vrouw liep te huilen dat ze wilde scheiden..)
Ik denk dat het na de zieknehuisopname woensdagavond eerst een hoax was dat hij daar zou izjn overleden, maar toen hij om 9:30 echt overleed, toen geloofde in eerste instantie niemand dat meer. Totdat het langzaam begon door te dringen dat hij wel degelijk dood is.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:23 schreef AlwaysConnected het volgende:
raar dat Veronica Radio Met jeroen van Inkel al om 7.30 sprak dat Andre overleden zou zij volgens onbevestigde berichten en om 11uur krijg je berichten dat ie oveleden is
das dan toch wel heel raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |