uiteraard, als je maar wel gaat vliegeren in trainingspakquote:Op donderdag 23 september 2004 10:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een brief aan een vlieger vast gemaakt, mag dat ook?
Ik wil jouw avatarquote:Op donderdag 23 september 2004 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
uiteraard, als je maar wel gaat vliegeren in trainingspak
kopieer hem!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:12 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik wil jouw avatar
nu nog de avatarquote:Op donderdag 23 september 2004 10:17 schreef EL_REY het volgende:
ik heb speciaal overal hier op mijn werk rooie lichtjes opgehangen! voor dre!
Ik heb mijn campingsmoking al uit de caravankast gehaald!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
uiteraard, als je maar wel gaat vliegeren in trainingspak
ah doe ook ff een icoontje... vandaag moet even het hele forum biericonen hebbenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn campingsmoking al uit de caravankast gehaald!
Voor die zwakbegaafde kwelert?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ah doe ook ff een icoontje... vandaag moet even het hele forum biericonen hebben
juistquote:Op donderdag 23 september 2004 10:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Voor die zwakbegaafde kwelert?
immer powered by Paint het Tijn?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:54 schreef Tijn het volgende:
Goeie actie, MM.
kopieer je die van mij tochquote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Copycat het volgende:
Ik moet altijd hulp hebben bij het maken van een avatar.
Heb ik de skills niet voor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |