uiteraard, als je maar wel gaat vliegeren in trainingspakquote:Op donderdag 23 september 2004 10:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een brief aan een vlieger vast gemaakt, mag dat ook?
Ik wil jouw avatarquote:Op donderdag 23 september 2004 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
uiteraard, als je maar wel gaat vliegeren in trainingspakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kopieer hem!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:12 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik wil jouw avatar
nu nog de avatarquote:Op donderdag 23 september 2004 10:17 schreef EL_REY het volgende:
ik heb speciaal overal hier op mijn werk rooie lichtjes opgehangen! voor dre!
Ik heb mijn campingsmoking al uit de caravankast gehaald!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
uiteraard, als je maar wel gaat vliegeren in trainingspakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ah doe ook ff een icoontje... vandaag moet even het hele forum biericonen hebbenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn campingsmoking al uit de caravankast gehaald!
Voor die zwakbegaafde kwelert?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ah doe ook ff een icoontje... vandaag moet even het hele forum biericonen hebben
juistquote:Op donderdag 23 september 2004 10:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Voor die zwakbegaafde kwelert?
immer powered by Paint het Tijn?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:54 schreef Tijn het volgende:
Goeie actie, MM.
kopieer je die van mij tochquote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Copycat het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet altijd hulp hebben bij het maken van een avatar.
Heb ik de skills niet voor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop