abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2005 @ 02:40:17 #241
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25750546
Haha.. inclusief nahijgen.

Nou, je weet het dus.. Succes man!

En tip, mede namens m'n moeder: stop met gokken. Het kost je de kop.
pi_25750571
. De naam Beroepsgokker is gewoon een verzinsel, alle namen die ik wilde kiezen waren al bezet .

Groeten aan je moeder .
  zaterdag 26 maart 2005 @ 02:44:36 #243
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25750584
*zucht*. Pak van m'n hart. Hardlopers zijn ook doodlopers trouwens, heb ik wel eens gehoord..
pi_25750603
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 02:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
*zucht*. Pak van m'n hart. Hardlopers zijn ook doodlopers trouwens, heb ik wel eens gehoord..
Ik wil altijd tot het uiterste gaan, met alles en ook met hardlopen (dan doet ook echt alles zeer wat zeer kan doen en mn buik lijkt wel van beton ). Maar of het gevaarlijk is; ik leef nog .
  zaterdag 26 maart 2005 @ 02:48:38 #245
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25750619
Ok, um.. ik denk dat je iedere dag hier moet posten, anders denk ik dat het afgelopen is met je.

Ik vind je instelling tof en ik deel 'm. Daar maak je niet altijd vrienden mee, maar goed. Nogmaals, succes. Ik ga er eens rustig over nadenken waarom de wekker ook al weer om 8.00u gaat.
pi_25750686
Ga er maar niet vanuit dat ik elke dag hier post hoor .
Ik ga ook maar slapen, en ik laat morgen wel weten hoe de eerste hardloop training ging .
pi_25800729
Ik ben ook begonnen aan hardlopen.. Ik had al een aardige conditie, omdat ik op voetbal zit. Ik heb dus ook een hartslagmeter maar toen ik m om had gedaan deed ie erg vreemd. Mijn hartslag ging echt super snel omhoog terwijl ik me amper inspande en zomaar weer omlaag. Komt dit omdat die borstband dan niet goed zit ofzo? En moet je die borstband op die bepaalde plaatsen echt goed natmaken of gewoon een beetje vochtig?
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_25806795
vandaag gelopen op 75/85% van max. hartslag wat een verschil is dat tussen tegenover 60/70% niet normaal! 30min volgehouden (niet aan één stuk)( 21min deze zone getraind om precies te zijn) volledig uitgeput thuis gekomen

- Wat is nu beter dit tempo 30min aanhouden, of 1 uur met gemak op 60/70% rennen/lopen ?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 10:27:14 #249
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25824980
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
vandaag gelopen op 75/85% van max. hartslag wat een verschil is dat tussen tegenover 60/70% niet normaal! 30min volgehouden (niet aan één stuk)( 21min deze zone getraind om precies te zijn) volledig uitgeput thuis gekomen
Leuk hè, die verschillen * kan de fietstraining van gisteren nog goed voelen
quote:
- Wat is nu beter dit tempo 30min aanhouden, of 1 uur met gemak op 60/70% rennen/lopen ?
Ligt eraan wat je wilt bereiken. Wil je afvallen / vet verbranden, of wil je conditie opbouwen? Het eerste doe je met 60-70%, hettweede met 75-100%.

Als je beide wilt, dan kun je verschillende trainingen in een week combineren. Dus bv. twee keer een uurtje in de lage zone en een keer een half uurtje in de hoge zone.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 10:28:43 #250
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25825010
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:58 schreef sannuh het volgende:
Ik ben ook begonnen aan hardlopen.. Ik had al een aardige conditie, omdat ik op voetbal zit. Ik heb dus ook een hartslagmeter maar toen ik m om had gedaan deed ie erg vreemd. Mijn hartslag ging echt super snel omhoog terwijl ik me amper inspande en zomaar weer omlaag. Komt dit omdat die borstband dan niet goed zit ofzo? En moet je die borstband op die bepaalde plaatsen echt goed natmaken of gewoon een beetje vochtig?
Vochtig moet genoeg zijn, als hij je hartslag weergeeft is 'ie nat zat.

Wat noem je hoog? Als ik ga hardlopen / schaatsen zit ik maar zo op 180bpm, als ik ga fietsen moet ik me echt de blubbers fietsen om 'm zo hoog te krijgen, bij mij ligt het dus aan de sport die ik doe.
pi_25825506
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 10:28 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Wat noem je hoog? Als ik ga hardlopen / schaatsen zit ik maar zo op 180bpm, als ik ga fietsen moet ik me echt de blubbers fietsen om 'm zo hoog te krijgen, bij mij ligt het dus aan de sport die ik doe.
Bij hardlopen gaat je hartslag idd erg snel omhoog. Ik fiets vooral, liep ook wel eens hard, maar met hardlopen zat ik zo op mijn maximum hartslag, terwijl ik dat met fietsen bijna nooit voor elkaar krijg (alleen bij korte klimmetjes als ik echt omhoog sprint).
  dinsdag 29 maart 2005 @ 10:57:52 #252
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_25825560
Okee, ik ben ingeschreven, over drie weken loop ik een amateurwedstrijd.

weet iemand hoe rap ik de 5 km of 7,5 km zou moeten lopen om in de middenmoot te eindigen?
pi_25827692
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 10:28 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Nou ik ging echt heel langzaam rennen haast lopen en toen ging ie boven de 200 meteen. Daarna na 1 seconde ongeveer weer rond de 90 en dat soort dingen. Echt heel raar. Zat ie dan niet goed ofzo?
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  dinsdag 29 maart 2005 @ 13:32:27 #254
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25828849
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:38 schreef sannuh het volgende:

[..]

Nou ik ging echt heel langzaam rennen haast lopen en toen ging ie boven de 200 meteen. Daarna na 1 seconde ongeveer weer rond de 90 en dat soort dingen. Echt heel raar. Zat ie dan niet goed ofzo?
Dat lijkt me niet goed, nee (of jij bent niet goed )

Zat je in de buurt van iemand anders die ook een hartslagmeter droeg? M'n vriend hebben allebei een model met ongecodeerde borstband en als wij te dicht bij elkaar komen met sporten dat zit ik ook ineens op 250bpm of zo. Als dat niet zo is, dan zou ik als ik jou was ermee terug gaan naar de winkel als 'ie dat bijft doen. Ik denk eerder dat het aan de ontvanger ligt dan dat de borstband niet goed zit.
pi_25840250
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 10:57 schreef placebeau het volgende:
Okee, ik ben ingeschreven, over drie weken loop ik een amateurwedstrijd.

weet iemand hoe rap ik de 5 km of 7,5 km zou moeten lopen om in de middenmoot te eindigen?
Je bent man? Dan gok ik op 12 km/u ofzo, dus 5 minuten per km. Bekijk anders eens de uitslagen van een paar willekeurige loopjes op uitslagen.nl, dan krijg je gauw genoeg een beeld (want ik gok nu eigenlijk ook maar wat)
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:27:13 #256
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_25840803
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef thaleia het volgende:

[..]

Je bent man? Dan gok ik op 12 km/u ofzo, dus 5 minuten per km. Bekijk anders eens de uitslagen van een paar willekeurige loopjes op uitslagen.nl, dan krijg je gauw genoeg een beeld (want ik gok nu eigenlijk ook maar wat)
Bedankt voor de link
Ik zou in Rondje Nederland met mijn 22 minuten net met de eerste vrouw zijn aangekomen (dertigste plaats). Maar ik ben natuurlijk nog niet vol doorgegaan op training.
  vrijdag 1 april 2005 @ 13:23:14 #257
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_25904777
mijn vorige post moest naar centraal topique:

ten eerste met als doel: conditietje opbouwen
Ten tweede: gezond tijdsverdrijf buiten de 4 muren van mijn kamer

Ik heb 2 ideetjes, de ene is hardlopen en de andere is fietsen.
Gewoon omdat ik een fiets en benen heb. Niks voor nodig verder,
hoppa.

Alleen is het wel een lompe gewone heren fiets. Dus lopen is beter.

Kheb ook nog zo'n leuk warmhoud-tshirt die ook vocht goed afvoert, (kan nimeer op de naam komen) dus dat is ook handig.

Alleen: hoe begin ik? kan ik het beste een schema volgen? hoe lang enzo? geen idee echt

wie kan mij helpen? en wie wil evt meelopen? (delluft)
Imperare sibi maximum imperium est
  vrijdag 1 april 2005 @ 13:25:19 #258
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_25904827
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 13:23 schreef de_priester het volgende:
mijn vorige post moest naar centraal topique:
Nee hoor, je mag gewoon in je eigen topic verder gaan hoor. Ik gaf alleen maar wat linkjes waar je misschien wat meer info kon vinden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 1 april 2005 @ 14:06:47 #259
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_25905958
ik zag het te laat zorry
Imperare sibi maximum imperium est
pi_25907342
Kan het kwaad 2 dagen achtereen te rennen ?

gisteren een uurtje vandaag een 30min ofzo ? (omdat spieren moeten rusten he )
pi_25912531
help ik wil zo gaan anders i.v.m. het mooie weer
pi_25912641
Joh, ga lekker! Een keertje kan best!
  zaterdag 2 april 2005 @ 08:18:53 #263
1762 YPPY
Yppiaans
pi_25925032
Als je rustig aan doet, kan dat geen kwaad.

Van mijn vriend heb ik een hartslagmeter gekregen. Echt een grappig ding. Ik kan hem instellen dat hij gaat piepen als ik sneller of langzamer loop dan de vetverbrandingszone. Erg praktisch. Het valt met wel op dat die zone behoorlijk 'langzaam' gaat. Ik heb echt het idee dat ik op een sukkeldrafje ga.

Straks de vijfde keer naar start to run. Voor mij de laatste, omdat het anders te dicht op de marathon ligt. Wel jammer, nu heb ik toch het gevoel dat ik het niet helemaal af maak. Maar ja, de marathon gaat voor. Ik moet trouwens wel 11 km lopen ipv van 10. Nog een stuk verder. En ik heb mijn loopkleding (de helft) geloop. Loop ik daar met de naam van mijn bedrijf op mijn kont!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25956778
Ben gisteren ook weer begonnen met een beetje fanatiek hardlopen (wat wil je met zo'n lekker weer!). Ik heb eigenlijk altijd wel veel gesport, dus het ging niet slecht.
Vanmorgen ook weer een halfuurtje gelopen (was een kilometer of 6 denk ik). Ben nog steeds van plan om een keer een marathon te lopen, maar eerst maar eens wat wedstrijden met kortere afstanden (heb wel eens een keer de Zevenheuvelenloop gelopen, maar dat is alweer een jaar of 5 geleden).
Ik heb wel gemerkt dat mijn schoenen behoorlijk aan vervanging toe zijn (zelfs in het bos mis ik demping), heeft er iemand nog tips voor schoenen?
pi_25957120
Ja. Ga naar Dodewaard
pi_25957171
PKRunningshop?
pi_25957436

Die is echt uitstekend. Ze nemen heel uitgebreid de tijd voor je en hebben alleen maar ervaren hardlopers in dienst (dat is misschien bij de Runnersworld zaken ook wel zo, dat weet ik niet).
Neem wel je oude paar schoenen mee als je er naartoe gaat, want daar kunnen ze veel aan zien wb je loopstijl. (Maar ook dat is geloof ik ook bij andere hardloopzaken wel zo)
pi_25957720
Ik denk dat ik daar binnenkort maar eens langsga.
Ik ben bang dat ik anders na een paar weken met een shin-splint thuiszit (heb ik in het verleden ook gehad, maar dat had niets met hardlopen te maken). Zijn er in de maanden juni/juli nog wat leuke 10/15km lopen dat jij/jullie weten?
  maandag 4 april 2005 @ 10:29:35 #269
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25971780
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:58 schreef HenkieNL het volgende:
Ik denk dat ik daar binnenkort maar eens langsga.
Ik ben bang dat ik anders na een paar weken met een shin-splint thuiszit (heb ik in het verleden ook gehad, maar dat had niets met hardlopen te maken).
Ook even melden dan! PK is echt een topper.

[ Bericht 1% gewijzigd door kleinmeiske op 05-04-2005 10:48:45 ]
pi_25994023
Vraagje, ik heb gisteren een klein uur liggen rennen, echter heb nu een beetje last van gevoelige knieen is dit normaal ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')