Ik wil altijd tot het uiterste gaan, met alles en ook met hardlopen (dan doet ook echt alles zeer wat zeer kan doen en mn buik lijkt wel van betonquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
*zucht*. Pak van m'n hart. Hardlopers zijn ook doodlopers trouwens, heb ik wel eens gehoord..
Leuk hè, die verschillenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
vandaag gelopen op 75/85% van max. hartslag wat een verschil is dat tussen tegenover 60/70% niet normaal! 30min volgehouden (niet aan één stuk)( 21min deze zone getraind om precies te zijn) volledig uitgeput thuis gekomen![]()
Ligt eraan wat je wilt bereiken. Wil je afvallen / vet verbranden, of wil je conditie opbouwen? Het eerste doe je met 60-70%, hettweede met 75-100%.quote:- Wat is nu beter dit tempo 30min aanhouden, of 1 uur met gemak op 60/70% rennen/lopen ?
Vochtig moet genoeg zijn, als hij je hartslag weergeeft is 'ie nat zat.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:58 schreef sannuh het volgende:
Ik ben ook begonnen aan hardlopen.. Ik had al een aardige conditie, omdat ik op voetbal zit. Ik heb dus ook een hartslagmeter maar toen ik m om had gedaan deed ie erg vreemd. Mijn hartslag ging echt super snel omhoog terwijl ik me amper inspande en zomaar weer omlaag. Komt dit omdat die borstband dan niet goed zit ofzo? En moet je die borstband op die bepaalde plaatsen echt goed natmaken of gewoon een beetje vochtig?
Bij hardlopen gaat je hartslag idd erg snel omhoog. Ik fiets vooral, liep ook wel eens hard, maar met hardlopen zat ik zo op mijn maximum hartslag, terwijl ik dat met fietsen bijna nooit voor elkaar krijg (alleen bij korte klimmetjes als ik echt omhoog sprint).quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:28 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Vochtig moet genoeg zijn, als hij je hartslag weergeeft is 'ie nat zat.
Wat noem je hoog? Als ik ga hardlopen / schaatsen zit ik maar zo op 180bpm, als ik ga fietsen moet ik me echt de blubbers fietsen om 'm zo hoog te krijgen, bij mij ligt het dus aan de sport die ik doe.
Nou ik ging echt heel langzaam rennen haast lopen en toen ging ie boven de 200 meteen. Daarna na 1 seconde ongeveer weer rond de 90 en dat soort dingen. Echt heel raar. Zat ie dan niet goed ofzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:28 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Vochtig moet genoeg zijn, als hij je hartslag weergeeft is 'ie nat zat.
Wat noem je hoog? Als ik ga hardlopen / schaatsen zit ik maar zo op 180bpm, als ik ga fietsen moet ik me echt de blubbers fietsen om 'm zo hoog te krijgen, bij mij ligt het dus aan de sport die ik doe.
Dat lijkt me niet goed, nee (of jij bent niet goedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:38 schreef sannuh het volgende:
[..]
Nou ik ging echt heel langzaam rennen haast lopen en toen ging ie boven de 200 meteen. Daarna na 1 seconde ongeveer weer rond de 90 en dat soort dingen. Echt heel raar. Zat ie dan niet goed ofzo?
Je bent man? Dan gok ik op 12 km/u ofzo, dus 5 minuten per km. Bekijk anders eens de uitslagen van een paar willekeurige loopjes op uitslagen.nl, dan krijg je gauw genoeg een beeld (want ik gok nu eigenlijk ook maar wat)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:57 schreef placebeau het volgende:
Okee, ik ben ingeschreven, over drie weken loop ik een amateurwedstrijd.
weet iemand hoe rap ik de 5 km of 7,5 km zou moeten lopen om in de middenmoot te eindigen?
Bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef thaleia het volgende:
[..]
Je bent man? Dan gok ik op 12 km/u ofzo, dus 5 minuten per km. Bekijk anders eens de uitslagen van een paar willekeurige loopjes op uitslagen.nl, dan krijg je gauw genoeg een beeld (want ik gok nu eigenlijk ook maar wat)
Nee hoor, je mag gewoon in je eigen topic verder gaan hoor. Ik gaf alleen maar wat linkjes waar je misschien wat meer info kon vinden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:23 schreef de_priester het volgende:
mijn vorige post moest naar centraal topique:
Ook even melden dan! PK is echt een topper.quote:Op zondag 3 april 2005 17:58 schreef HenkieNL het volgende:
Ik denk dat ik daar binnenkort maar eens langsga.
Ik ben bang dat ik anders na een paar weken met een shin-splint thuiszit (heb ik in het verleden ook gehad, maar dat had niets met hardlopen te maken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |