Ga weg, dienstweigeraar.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:17 schreef UnderWorld_ het volgende:
Gaan jullie morgen naar de meet?
Jaja, ik kijk wel wat ik kan doen.quote:Op woensdag 22 september 2004 08:50 schreef RichardQuest het volgende:
Ik maak ook foto's...misschien kun jij een of ander fotoboek of zo hosten, DrW?
Ik ga zomers gekleed, dus dan weet ik meteen wie ik benquote:Op woensdag 22 september 2004 11:00 schreef pberends het volgende:
Hup foto's, die camera's bij de Aldi kosten geen drol meer.
Toch vind ik dat je de morele plicht hebt om aanwezig te zijnquote:Op woensdag 22 september 2004 11:00 schreef pberends het volgende:
Hup foto's, die camera's bij de Aldi kosten geen drol meer.
Wat, verzaak jij ook al? Wat heeft het leven nog voor zin?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:53 schreef du_ke het volgende:
Ik ben in gedachten bij jullie.
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:28 schreef pberends het volgende:
En geen geroddel of pberends graag.
Ja, euh, daarom ga ik dus gewoon he. Kom nou maar gewoon, we zullen je echt niet uitlachen.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:28 schreef pberends het volgende:
En geen geroddel of pberends graag.
Ik neem wel een souvernirtje voor je meequote:Op woensdag 22 september 2004 14:58 schreef Kozzmic het volgende:
Excuses, ik kom helemaal niet, ook niet bij het eten...
Hou je nog wel wat over voor degenen die wat later komen?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:29 schreef Nouk het volgende:
Nou over een half uurtje is het zover, dan kan ik de pollers in de armen sluiten.
Ik herken Siz omdat ik z'n telefoon af laat gaan.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:41 schreef Chewie het volgende:
Hoe herken ik jullie in Rimini? Onder welke naam is er gereserveerd?
Dat is toch die jongen van de Kameleon?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik herken Siz omdat ik z'n telefoon af laat gaan.
Misschien mis ik ietsquote:Op woensdag 22 september 2004 16:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen van de Kameleon?![]()
Zie [meet] aankondiging topicquote:Op woensdag 22 september 2004 16:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien mis ik iets
Ben er nog nooit geweest, maar is toch gewoon vlakbij het Leidse plein?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:49 schreef Nouk het volgende:
Tuurlijk laat ik nog wat over. En er zitten in Rimini denk ik zo'n 12 man dus dan zie je het wel. Kan je het wel vinden btw, tis misschien wat irritant te vinden als je er nooit geweest bent.
Ik ken de straat wel maar Rimini zegt me zo even niks.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:49 schreef Nouk het volgende:
Tuurlijk laat ik nog wat over. En er zitten in Rimini denk ik zo'n 12 man dus dan zie je het wel. Kan je het wel vinden btw, tis misschien wat irritant te vinden als je er nooit geweest bent.
OVquote:Op woensdag 22 september 2004 16:56 schreef kLowJow het volgende:
@Chewie kom jij trouwens met het OV of met de auto?
Ok, dan komen we allebei van de andere kantquote:Op woensdag 22 september 2004 17:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
OV
Ok, zie je daarquote:Op woensdag 22 september 2004 17:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ok, dan komen we allebei van de andere kant
Met dank aan Lodewijk de Waal en consorten zit ik nu nog in Rotterdam wat netwerkjes en apparatuur te finetunen. Daar kosten zijn acties me dus ook nog eens twee dagdelen, extra reiskosten van en naar Rotterdam en een geplande vrije avond voor de POL-meetquote:Op woensdag 22 september 2004 23:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Yo, ben alweer terug. Morgen komen de foto's
Zag je scoringskans door sigcommunicatie?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:54 schreef sjun het volgende:
[..]
Met dank aan Lodewijk de Waal en consorten zit ik nu nog in Rotterdam wat netwerkjes en apparatuur te finetunen. Daar kosten zijn acties me dus ook nog eens twee dagdelen, extra reiskosten van en naar Rotterdam en een geplande vrije avond voor de POL-meet
Ik heb begrepen dat hij maandag in mijn eigen stad via het GVB zijn politeke boodschap wenst uit te dragen door wederom een schadepost te genereren. Ik verklaar bij deze plechtig dat ik de man en zijn clubje eveneens van schade zal voorzien middels teruglopende ledentallen zodat de door hem gegenereerde meerkosten in ieder geval met genoegdoening worden betaald.
Ik was er vandaag graag bijgeweest...
Prima, zolang je de top vh FNV maar niet met een machinegeweer gaat gijzelen.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:54 schreef sjun het volgende:
[..]
Met dank aan Lodewijk de Waal en consorten zit ik nu nog in Rotterdam wat netwerkjes en apparatuur te finetunen. Daar kosten zijn acties me dus ook nog eens twee dagdelen, extra reiskosten van en naar Rotterdam en een geplande vrije avond voor de POL-meet
Ik heb begrepen dat hij maandag in mijn eigen stad via het GVB zijn politeke boodschap wenst uit te dragen door wederom een schadepost te genereren. Ik verklaar bij deze plechtig dat ik de man en zijn clubje eveneens van schade zal voorzien middels teruglopende ledentallen zodat de door hem gegenereerde meerkosten in ieder geval met genoegdoening worden betaald.
Ik was er vandaag graag bijgeweest...
waren ze wel een beetje aardig voor je?quote:Op donderdag 23 september 2004 00:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kut, het bier is nog niet helemaal uitgewerkt.
Nâh, ik kanhet schriftelijk en verbaal wel af. Verder heb ik een breed vertakt netwerkvan mensen die het als en uitdaging kunnen zien om Lodewijk de Waal binnen twee jaar weg te krijgen als voorzitter van de FNV...quote:Op woensdag 22 september 2004 23:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Prima, zolang je de top vh FNV maar niet met een machinegeweer gaat gijzelen.
Dude, ik red mijzelf heus wel hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 00:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waren ze wel een beetje aardig voor je?
O ja, volgens mij ben jij de kleinste uit het gezelschap. Met z'n hoevelen waren jullie uiteindelijk?quote:Op donderdag 23 september 2004 00:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dude, ik red mijzelf heus wel hoor
Volgens mij waren we op het laatst met een elftal mensen.quote:Op donderdag 23 september 2004 00:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O ja, volgens mij ben jij de kleinste uit het gezelschap. Met z'n hoevelen waren jullie uiteindelijk?
dan hadden jullie tegen jezelf kunnen voetballenquote:Op donderdag 23 september 2004 00:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Volgens mij waren we op het laatst met een elftal mensen.
Het kroegelftal zal wel een andere tak van sport beoefend hebbenquote:Op donderdag 23 september 2004 00:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dan hadden jullie tegen jezelf kunnen voetballen
Volgens mij is het voor velen de eerste keer dat ze in Amsterdam komen, het is slechts een kwestie van wegstrepen voor wie zich morgen niet durft te meldenquote:Op donderdag 23 september 2004 00:21 schreef sjun het volgende:
[..]
Het kroegelftal zal wel een andere tak van sport beoefend hebben
SuperDriek staat al in deze draad.quote:Op donderdag 23 september 2004 00:29 schreef sizzler het volgende:
Net thuis. Heel erg gezelig geweest!
Debat was leuk.
Ben benieuwd naar de foto's!!!
Ik was erg laatquote:Op donderdag 23 september 2004 00:46 schreef Monidique het volgende:
Verhalen, klojo!
Jij zit tenminste al thuis ...quote:Op donderdag 23 september 2004 01:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik was erg laat :')
Ik kwam zo rond 20:15 aan bij Rimini. Op dat moment was iedereen al klaar met eten en stond op het punt weg te gaan. Toch nog netjes gewacht op mijn bestelling en glimlachend toegekeken terwijl ik het (gedeeltelijk, zo beleefd was ik dan ook weer) naar binnen werkte.
Vervolgens hebben we in de tram naar het café tot mijn spijt afscheid genomen van o.a. DrW, die ik nu juist zo graag wat beter had leren kennen. Enkele glazen later naar een ander café vertrokken, waar Sidekick en ik al snel richting parkeergarage moesten vertrekken, aangezien de garage maar tot 24:00 uur open bleef.
Leuke anecdotes etc. volgen later
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:22 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik ga zomers gekleed, dus dan weet ik meteen wie ik ben![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 00:05 schreef sjun het volgende:
[..]
Nâh, ik kanhet schriftelijk en verbaal wel af. Verder heb ik een breed vertakt netwerkvan mensen die het als en uitdaging kunnen zien om Lodewijk de Waal binnen twee jaar weg te krijgen als voorzitter van de FNV...
![]()
Voor foto's moeten we wachten op RQ en DrWolfenstein.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:40 schreef Harry_Sack het volgende:
kom op, werck aan de winckel.. foto's, stelletje luie apen!
geen idee, ik was er niet bij. Ik kon niet. Jij was er toch wel bij?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Voor foto's moeten we wachten op RQ en DrWolfenstein.
Tot hoe laat is de meet nog doorgegaan?
Ja maar ben even na 23:00 weg gegaan en toen zaten Nouk, Sidekick, RQ, GB, Ype en Flumina er nog.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
geen idee, ik was er niet bij. Ik kon niet. Jij was er toch wel bij?
En ik... vergeet mij nietquote:Op donderdag 23 september 2004 11:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja maar ben even na 23:00 weg gegaan en toen zaten Nouk, Sidekick, RQ, GB, Ype en Flumina er nog.
Je hebt in Amsterdam geslapen? OV deed het toen al niet meer?quote:Op donderdag 23 september 2004 11:10 schreef RichardQuest het volgende:
't Is tot 2-3 uur doorgegaan, ik weet het niet exact.
Is goed.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Nouk het volgende:
RQ, wel even eerst die foto's mailen gaarne voordat je ze dr op zet. Sommige zijn echt te lelijk.
Ik ben naar Eindhoven gegaan....Om Half 7 kon ik ik pas slapenquote:Op donderdag 23 september 2004 11:17 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je hebt in Amsterdam geslapen? OV deed het toen al niet meer?
Geen censuurquote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Nouk het volgende:
RQ, wel even eerst die foto's mailen gaarne voordat je ze dr op zet. Sommige zijn echt te lelijk.
Sexyquote:Op donderdag 23 september 2004 11:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als je wil weten hoe ik eruit zie moet je even in m'n fotoboek kijken.
WAAAH! weer een illusie armerquote:Op donderdag 23 september 2004 11:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben naar Eindhoven gegaan....Om Half 7 kon ik ik pas slapen
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geen censuur![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben naar Eindhoven gegaan....Om Half 7 kon ik ik pas slapen
Dat zeg ik 's ochtends in de spiegel ook.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
WAAAH! weer een illusie armer
Zeg, post je de rest eigenlijk ook?quote:Op donderdag 23 september 2004 11:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zeg ik 's ochtends in de spiegel ook.
Die erotische foto's van Nouk krijg je niet.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:21 schreef pberends het volgende:
familie_berends@planet.nl
Ja, ik kan het kabeltje voor de camera niet vinden...even shoppen.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zeg, post je de rest eigenlijk ook?
welnee, ik wacht wel tot de markt het gat opvultquote:Op donderdag 23 september 2004 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoe langer ik wacht, hoe roder Harry wordt.
Nee, ik wacht nog op antwoord van Nouk om die te mogen posten. ik doelde op foto's met sigaretten etc.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:54 schreef kLowJow het volgende:
Goed werk RQ
met uitzondering van dat discutabele foto's gezeik natuurlijk.. dat zijn dus alle foto's waarop Nouk te zien is?
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
ik doelde op foto's met sigaretten etc.
Bow down to my fotogeniekheid!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:58 schreef pberends het volgende:
Klowjow :')
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:00 schreef RichardQuest het volgende:
De foto waar ikbij heb gezet is geniaal
Een echte loverboy,quote:Op donderdag 23 september 2004 13:00 schreef RichardQuest het volgende:
De foto waar ikbij heb gezet is geniaal
Ik heb verhalen van Nouk gehoord......quote:Op donderdag 23 september 2004 13:15 schreef Monidique het volgende:
Jezus, wat een nerds, zeg,.
...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb verhalen van Nouk gehoord......
Welke verhalen dan?quote:Op donderdag 23 september 2004 13:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
'quote:Op donderdag 23 september 2004 13:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een echte loverboy,.
Pardon?quote:Op donderdag 23 september 2004 13:23 schreef pberends het volgende:
http://img68.exs.cx/img68/7091/RIMG0008.jpg
uberLOL
Lijkt m'n vader wel.
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:26 schreef Monidique het volgende:
Ja, Chewie is duidelijk een VVD-er. Aardig wellicht, maar duidelijk VVD-er.
Die ouwe gek naast jou.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:27 schreef Flumina het volgende:
[..]
Pardon?
Jouw vader maar schreeuwen en Flumina gooit geld in het bekertjequote:Op donderdag 23 september 2004 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Die ouwe gek naast jou.
Nee, maar anderen welquote:Op donderdag 23 september 2004 13:29 schreef Nouk het volgende:
RQ, leuke foto's, ik heb je terugggemeelt!
Trouwens met sigaretten had het niets te maken hoor, ik rook niet
Kan die weer een nieuw bekertje kopen.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jouw vader maar schreeuwen en Flumina gooit geld in het bekertje
De pedokliniek is ook weer gestart geloof ik.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:35 schreef Monidique het volgende:
En mannen, is Nouk nog een beetje een lekker ding?
http://img68.exs.cx/img68/5237/rimg0036.jpgquote:Op donderdag 23 september 2004 13:33 schreef Chewie het volgende:
Waar blijven de pikante(re) foto's van Nouk en GB?
jammer..quote:Op donderdag 23 september 2004 13:25 schreef pberends het volgende:
Je mail hasack. (gaat niet over de foto's hoor)
Na mijn vertrek is het dus niet inniger geworden tussen die 2quote:Op donderdag 23 september 2004 13:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://img68.exs.cx/img68/5237/rimg0036.jpg
De enige.
is er gelootquote:Op donderdag 23 september 2004 13:33 schreef Chewie het volgende:
Waar blijven de pikante(re) foto's van Nouk en GB?
Mwa, niet echt op gelet. Nouk ging denk ik 3 kwartier na jou.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Na mijn vertrek is het dus niet inniger geworden tussen die 2
Nee recht van de sterkstequote:Op donderdag 23 september 2004 13:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
is er geloot![]()
Sterker nog, dat ben je zelf.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:23 schreef pberends het volgende:
http://img68.exs.cx/img68/7091/RIMG0008.jpg
uberLOL
Lijkt m'n vader wel.
Ik zou gegokt hebben op Flumina, adhv de foto'squote:Op donderdag 23 september 2004 13:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee recht van de sterkste![]()
Behalve mijn solidariteit op het eind.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Solidariteit was ver te zoeken
Die had tenenproblemen.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zou gegokt hebben op Flumina, adhv de foto's
Ik wil morgen minimaal 7 soepjes hebben.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:53 schreef Koos Voos het volgende:
Die Nouk, is dat nou die blonde doos ?
Verder prima materiaal weer ..![]()
![]()
Dat was erg schattig ja.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Behalve mijn solidariteit op het eind.
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:51 schreef Sidekick het volgende:
En Klowjow rijdt als een Turk!
Salon-Marokkaan!
vertelquote:Op donderdag 23 september 2004 14:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat was erg schattig ja.
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tschhhhk.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:53 schreef Koos Voos het volgende:
Die Nouk, is dat nou die blonde doos ?
Verder prima materiaal weer ..![]()
![]()
Ach... je was best een lief doosje hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 14:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tschhhhk.
Je bent wel lief hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 14:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tschhhhk.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:29 schreef Nouk het volgende:
T was wel gezellig eigenlijk, die pollers vallen haske mee.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:14 schreef Monidique het volgende:
Jammer dat ik er niet was, want dan zou het nog veel leuker zijn geweest.
Vanzelfsprekend...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:14 schreef Monidique het volgende:
Zeker.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:14 schreef Monidique het volgende:
Pardon! Ik ben geen doos jaquote:Op donderdag 23 september 2004 14:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ach... je was best een lief doosje hoor![]()
Voor 1 rondje?quote:Op donderdag 23 september 2004 14:09 schreef Nouk het volgende:
Ja en de rekening was 26 euro nog wat.
gaan we je nu meer in pol zien?quote:Op donderdag 23 september 2004 14:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Pardon! Ik ben geen doos ja.
Je bent wel een beetje klein hoor.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Pardon! Ik ben geen doos ja.
Hm misschien dat die anderen gasten nog een rondje hebben bestelt hoor, zou wel kunnen, niet zo goed opgelet.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voor 1 rondje?
Ik denk het niet hoor, ik over het onderwerp politiek gewoon niks te meldenquote:Op donderdag 23 september 2004 14:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
gaan we je nu meer in pol zien?
Waarom kom je dan naar de pol-meet?quote:Op donderdag 23 september 2004 14:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, ik over het onderwerp politiek gewoon niks te melden.
Ben je teleurgesteld dat je geen naakte Berber hebt gezien?quote:Op donderdag 23 september 2004 14:26 schreef Nouk het volgende:
Omdat ie bij mij op school was, dus ja, kon ik net zo goed ff checken hoe ze er allemaal uit zien.
Best wel eigenlijk. Ik zat echt te wachten totdat KJ met z'n edele deel zou gaan pronken. Maar helaasch.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ben je teleurgesteld dat je geen naakte Berber hebt gezien?
De volgende keer dat ik ermee pronk zal ik aan je denkenquote:Op donderdag 23 september 2004 14:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Ik zat echt te wachten totdat KJ met z'n edele deel zou gaan pronken. Maar helaasch.
Okay dan!quote:Op donderdag 23 september 2004 14:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik ermee pronk zal ik aan je denken![]()
En dat nog wel van een ex-senatorquote:Op donderdag 23 september 2004 16:23 schreef sizzler het volgende:
-De voorzitter van ROOD (SP - jongeren) heeft zijn bloemetje aan de kantinemevrouw gegeven (die dingen kostte verdomme 15 euro per stuk!Volgend jaar krijgt 'ie gewoon niks meer.)
Waar zouden zijn foto's eigenlijk blijven?quote:-DrWolffenstein heeft een blikje bier meegejat bij de studievereniging zodat hij zijn glas bij Rimini weer vol kon schenken.
Drank, bloemen en een boekje van Loesje.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:36 schreef du_ke het volgende:
Je moet ook geen bloemen maar drank geven.
Dokter zal wel druk zijn? Maar hij heeft niet zo veel foto's gemaakt toch?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:54 schreef freako het volgende:
[..]
En dat nog wel van een ex-senator:
http://www.parlement.com/9291000/biof/02287
[..]
Waar zouden zijn foto's eigenlijk blijven?
Toch wel een paar.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dokter zal wel druk zijn? Maar hij heeft niet zo veel foto's gemaakt toch?
quote:algemeen
- Jongste Kamerlid uit de parlementaire geschiedenis
- Werd in juli 1999 aangehouden bij een poging om een bouwlocatie van de Betuwelijn bij het Pannerdens Kanaal te bezetten
- Werd in februari 2000 opgepakt bij een demonstratie op Het Binnenhof tijdens het bezoek van president Chirac tegen de Franse nucleaire politiek en werd hiervoor veroordeeld tot een boete van f 1500,-. Dit werd in hoger beroep teruggebracht naar f 1500,-, waarvan f 500 voorwaardelijk.
- Was in januari 2001 betrokken bij het kraken van een pand in Leiden
en lachen dat ie doetquote:Op donderdag 23 september 2004 17:09 schreef RichardQuest het volgende:
Over die Van Vugt:
[..]
Dit is nu de enige reden dat ik het betreur dit te hebben gemist.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:49 schreef Sidekick het volgende:
- de bevestiging van vooroodelen door de voorzitter van ROOD.
Van Vugt was wel grappig. Een soort pratende misthoorn.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is nu de enige reden dat ik het betreur dit te hebben gemist.
Ja, ik heb hem ook op TV gezien en een interview in de Leidse universiteitskrant gelezen.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:40 schreef freako het volgende:
[..]
Van Vugt was wel grappig. Een soort pratende misthoorn..
Waarom niet? Heb je ergens spijt van?quote:Op donderdag 23 september 2004 17:35 schreef George-Butters het volgende:
sletjes!Ik ga maar niet een na bespreking houden.
quote:Op donderdag 23 september 2004 17:40 schreef freako het volgende:
[..]
Van Vugt was wel grappig. Een soort pratende misthoorn..
Inderdaad, daar zal weinig aan veranderd zijn nadat ik je verlaten hadquote:Op donderdag 23 september 2004 18:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik nietIk heb alleen maar constant poep gepraat en bier gedronken.
Dat je zo lelijk bent, had niemand verwachtquote:Op donderdag 23 september 2004 18:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
En ja, ik ben dat burgerlijke ventje.
[afbeelding]
Jij bent ook een 13, zoniet 1300, in een dozijn studentje.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat je zo lelijk bent, had niemand verwacht
Jij lijkt overigens op Meki. Ik had eerlijk gezegt niet verwacht dat die mensen ook slim konden zijn. (quote:Op donderdag 23 september 2004 18:52 schreef kLowJow het volgende:
DrW, ik kwam, ik zag,... en weg was je
Volgende keer beter?
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jij lijkt overigens op Meki.
Shit, naast visueel gehandicapt ook nog een gehoorbeschadiging.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Maar RQ, ik heb wel gesproken, maar niet met jou. Ik kan overigens niet communiceren met iemand in een lawaaierig café als mijn gehoor maar 70 tot 80% ve normaal persoon is.
Ah ja....quote:Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Maar RQ, ik heb wel gesproken, maar niet met jou. Ik kan overigens niet communiceren met iemand in een lawaaierig café als mijn gehoor maar 70 tot 80% ve normaal persoon is.
Jaja, je dacht natuurlijk: die neger is op mijn geld uitquote:Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Verwantschap... is toch enigszins een overstatementquote:Op donderdag 23 september 2004 18:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens, klojo, kan ik je verwantschap met V.R.-v.H. nu inderdaad goed zien.
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jaja, je dacht natuurlijk: die neger is op mijn geld uit![]()
Jij voldeed toch redelijk aan mijn verwachtingen moet ik zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:01 schreef Ype het volgende:
Dat dat beeld dat je van zo iemand hebt zo kan verschillen zeg.
Poe hee.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:03 schreef Monidique het volgende:
Moet je es opletten wat voor beeld ik achter zou laten...
Hmmmmmm......?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij voldeed toch redelijk aan mijn verwachtingen moet ik zeggen.
Nee, ik moest werken tot 18.00 en dan zou ik pas slechts om 20.30 of 21.00 effectief in Amsterdam zijn en om 0,06 gaat de laatste trein, waardoor ik hoogstens drie uur had kunnen genieten.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Poe hee.
Maar je was er niet.
Is toch 3 uur.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik moest werken tot 18.00 en dan zou ik pas slechts om 20.30 of 21.00 effectief in Amsterdam zijn en om 0,06 gaat de laatste trein, waardoor ik hoogstens drie uur had kunnen genieten.
Zeg het met woorden...quote:Op donderdag 23 september 2004 19:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Hmmmmmm......?
ik was er ook maar een uur of 3 - 3.5quote:Op donderdag 23 september 2004 19:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik moest werken tot 18.00 en dan zou ik pas slechts om 20.30 of 21.00 effectief in Amsterdam zijn en om 0,06 gaat de laatste trein, waardoor ik hoogstens drie uur had kunnen genieten.
Ja, maar ík head geen zin om twee uur daarvoor in het openbaar vervoer te gaan zitten, zonder kortingskaart.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
ik was er ook maar een uur of 3 - 3.5
En ik had nog speciaal voor de gelegenheid mijn geitenwollen sokken, slippers, ribbroek en wollen trui thuisgelaten en mijn baard afgeschoren.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zeg het met woorden...
Ik heb nog overwogen mij eerst te scheren, maar heb het toch tot vanmorgen uitgesteld.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:10 schreef Ype het volgende:
[..]
En ik had nog speciaal voor de gelegenheid mijn geitenwollen sokken, slippers, ribbroek en wollen trui thuisgelaten en mijn baard afgeschoren.
Hier is over nagedacht.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen mij eerst te scheren, maar heb het toch tot vanmorgen uitgesteld.
Ja, nagedacht wel... maar voor dadendrang ben ik te lui.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:15 schreef Ype het volgende:
[..]
Hier is over nagedacht.
Jij hebt ook wel een lekker bekkie hoor schatquote:Op donderdag 23 september 2004 19:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vond je aaibaarheidsgehalte al zo bijzonder hoog. Lekkere knuffel allochtoon
Tja, links he. Dat vergt ook opofferingen.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, nagedacht wel... maar voor dadendrang ben ik te lui.
In Leiden staat hij wat anders bekendquote:Op donderdag 23 september 2004 17:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb met 'm afgelopen weekend nog kraampjes opgebouwd voor festival Tomaat, ik zag 'm toen voor het eerst, wat een olijke meneer is dat zeg
Nou?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Jajaja. Ik ga ze zo eens online zetten enzo.
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik kan overigens niet communiceren met iemand in een lawaaierig café als mijn gehoor maar 70 tot 80% ve normaal persoon is.
In de bovenstaande URL staan die fotozz.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wel even rustig aan.
\Maar 27,4MB gezipt. Uitstekend om de kwaliteit van de modemverbindingen nog eens te testenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
In de bovenstaande URL staan die fotozz.
Er is over jou geroddeld.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:23 schreef pberends het volgende:
Even de geluidsopnamen van DrWolffenstein beluisteren, om er zeker van te zijn dat er niet over mij geroddeld is
Kutzooi.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Er is over jou geroddeld.
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het is een eigenaardig mannetje, dat wel. Maar ja, dat hebben alle politici eigenlijk wel.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:36 schreef sjun het volgende:
[..]
In Leiden staat hij wat anders bekend
Er is over iedereen geroddeld.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Alleen dat we het jammer vonden dat je er niet was. Maar pberends....poeh.....die heeft een heel dagdeel in beslag genomen.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:29 schreef du_ke het volgende:
[..]Over mij dan?
Je bent 1 keer genoemd.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:29 schreef du_ke het volgende:
[..]Over mij dan?
Als dat alles isquote:Op donderdag 23 september 2004 20:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Alleen dat we het jammer vonden dat je er niet was.
Ook nadat de meerderheid gevlogen was hebben we nog iedereen eventjes beoordeeld.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Er is over iedereen geroddeld.
Ik denk dat Nouk hier meeleest, dus is het niet zo slim om het hier te melden.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:31 schreef Ype het volgende:
Er werd zelfs geroddeld over de mensen die er waren als ze even naar de wc waren.
Ja, zelfs ik weet datquote:Op donderdag 23 september 2004 20:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Alleen dat we het jammer vonden dat je er niet was. Maar pberends....poeh.....die heeft een heel dagdeel in beslag genomen.
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ook nadat de meerderheid gevlogen was hebben we nog iedereen eventjes beoordeeld.
Maar een potje knokken met de medelanders lukte niet echtquote:Op donderdag 23 september 2004 20:33 schreef Ype het volgende:
[..]
En probeerde iemand nog een meisje te versieren.
We vonden het zielig om jou inelkaar te slaan.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar een potje knokken met de medelanders lukte niet echt.
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat Nouk hier meeleest, dus is het niet zo slim om het hier te melden.
Ze waren te schijterig.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar een potje knokken met de medelanders lukte niet echt.
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:16 schreef sjun het volgende:
[..]
\Maar 27,4MB gezipt. Uitstekend om de kwaliteit van de modemverbindingen nog eens te testen
Racist. Ik wist het vanaf het moment dat ik die blonde racistische haren van je zag.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We vonden het zielig om jou inelkaar te slaan.
Ik heb in Utrecht CS geslapenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:39 schreef Harry_Sack het volgende:
Konden jullie makkelijk thuiskomen trouwens? Ik hoop dat niemand op het station heeft hoeven slapen
Echt waar ? Waarom ging je niet met GB en Ype mee dan?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb in Utrecht CS geslapenEn in de trein. Dat moet ik de volgende keer wat beter plannen.
Ik was van plan om vandaag nog nuttig te gebruiken....quote:Op donderdag 23 september 2004 20:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Echt waar ? Waarom ging je niet met GB en Ype mee dan?
Waar zouden we zijn zonder de trein hequote:Op donderdag 23 september 2004 20:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik was van plan om vandaag nog nuttig te gebruiken....
Nou...die waren toen dus opquote:Op donderdag 23 september 2004 20:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de trein he
Nou ja, zolang je vloetjes maar droog zijn![]()
Damn... en nog helemaal in je eentje in een koud treinstel... Man, waarom ben je niet naar een budgethotel gegaan ofzo?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou...die waren toen dus op.
Op.
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik was van plan om vandaag nog nuttig te gebruiken....
Ik neem de volgende keer wel wat mee.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou...die waren toen dus op.
Op.
Je wil niet weten hoe laag het percentage denkvermogen was dat ik nog kon gebruikenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Damn... en nog helemaal in je eentje in een koud treinstel... Man, waarom ben je niet naar een budgethotel gegaan ofzo?
Ach, er loopt zo'n mooie rivier die je af kan lopen hequote:Op donderdag 23 september 2004 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe laag het percentage denkvermogen was dat ik nog kon gebruiken
Ik bedoel, ik ken ook nog mensen in Utrecht....maar ja....
He! Respect man!quote:Op donderdag 23 september 2004 20:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vwat moetje nou man.
Geeft niks man, je hebt karakter!quote:Op donderdag 23 september 2004 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Niet leuk.
Toen je nog een tiener wasquote:Op donderdag 23 september 2004 20:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geeft niks man, je hebt karakter!![]()
Dat soort stupid dingen deed ik ook toen ik 19 was![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geeft niks man, je hebt karakter!![]()
Dat soort stupid dingen deed ik ook toen ik 19 was![]()
Yo, kater?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:57 schreef Flumina het volgende:
[..]
Toen je nog een tiener was![]()
waarom stak jij jezelf eigenlijk neer met een paraplu? Dat doe je toch niet...quote:Op donderdag 23 september 2004 20:57 schreef Flumina het volgende:
[..]
Toen je nog een tiener was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |