Welke games?quote:Op woensdag 22 september 2004 01:00 schreef Sport_Life het volgende:
aangeboden : Gamecube met 4 games bied maar ik doe er geen drol meer mee.
heb je niets leuks te ruil? ik heb de game nog niet veel gespeeld en om hem dan weg te doen voor 10 euroquote:Op woensdag 22 september 2004 23:22 schreef ICTservice het volgende:
Iemand die hier hitman 2 voor een tientje verkoopt?
Hier nieuw isie 20 pleuro
boudewijn?
Even een tip:quote:Op woensdag 22 september 2004 23:28 schreef SCaRaB het volgende:
Nog maar ff opnieuw:
gezocht:
Mario Party 5
James bond, everything or nothing
Mario kart double dash
Hopelijk heeft iemand dit voor een leuk prijsie
hmm als je je spullen los zou verkopen. Dan heb ik wel intresse in wat spellenquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:18 schreef supadupagama het volgende:
Vraagje, ik krijg mijn GameCube console set met 16 games and veel accesoires waarschijnlijk niet in 1X verkocht. Nu zou ik wel los willen gaan verkopen, maar dan zou ik als eerste graag hetvolgende in 1 koop willen verkopen: "GameCube + Memorycard251 + Gameboy Player + GBA-GNC Linkcable + FreeLoader + US Animal Crossing"
Want dan kan ik verder alle Games & WaveBirds los verkopen. Is er iemand die de bovenstaande set zou willen kopen of denk je iemand te kennen die hem zou willen kopen voor een goede prijs?
[TK] GAMECUBE & 16 games + GameBoy Player, 4 controllers etc
Ik heb ook nog wel BG&E te koop of te ruilquote:Op woensdag 22 september 2004 20:44 schreef ShadoW17 het volgende:
En verkoop je BG&E?
Die heb ik voor je. Originele versie. Heb je spellen te ruil ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:13 schreef EdInter het volgende:
[GEZ]
Cube:
Super Smash Bros. Melee
Ik heb fifa2004 voor je ? Ruilen tegen jouw F-Zero ?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:09 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
Mja liever niet. Idee is dat je voor de prijs daarvan (en VJ is ook weer niet zo duur) geen ander spel kunt krijgen.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:33 schreef Kiff het volgende:
Speknek: leuk schema, maar kan ik Viewtiful Joe niet gewoon kopen? (of heb je ook interesse in NES spellen, want daar heb ik er nog wel een aantal van te ruil...)
Ik denk nog heel even..quote:Op woensdag 29 september 2004 18:33 schreef killermj het volgende:
Ik heb fifa2004 voor je ? Ruilen tegen jouw F-Zero ?
ik heb hitman2 wel voor je, maar ik wil hem alleen ruilen eigenlijk tegen Fzero GX of SSX3.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:09 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
Nee sorry, ik heb eigenlijk toch liever Hitman 2quote:Op donderdag 30 september 2004 13:10 schreef killermj het volgende:
Dus geen ruil tegen mijn Fifa2004 ?
Nee, nee sorry. Als Freedom Fighters echt tien euro is hoef ik hem gewoon niet zo graag te ruilen.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:17 schreef Tenchu het volgende:
ben er weer![]()
Spek, niet tegen die twee? Dan alleen tegen SSX?
Te koop voor hoeveel..?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:00 schreef Supje het volgende:
Wario World is weg
Sonic Mega Collection is nog te koop [ ik ruil niet ]
Tip: die ligt overal in de winkel voor 15 euroquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:49 schreef HomerJ het volgende:
Ik zoek nog Resident evil remake
Iemand?
Tjah, daar heb ik overal al gekenen bij ons in de buurt, maar kan 'm niet vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:24 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
[..]
Tip: die ligt overal in de winkel voor 15 euro
FRS, Bart Smit, Intertoys etc.
Wat heb je te ruil ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:49 schreef HomerJ het volgende:
Ik zoek nog Resident evil remake
Iemand?
FF:CC is dat die met doos en GBA link-cable?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:26 schreef killermj het volgende:
Te ruil:
· Final Fantasy: CC
· Pokemon Colosseum
· Star Wars – Roque Leader – Roque Squadron II
· Bust - A - Move
· Mission Impossible: Operation Suma
· Fifa 2004 (geen player choice)
· Need For Speed: Underground (geen player choice)
· Starfox Adventure (geen player choice)
Mijn wishlist:
· Baldurs Gate Dark Alliance
· Burnout 2
· Donkey Konga
· F-zero GX
· Mario Golf
· Sega Soccer Slam
· Spiderman 2
· Sonic Heroes
· Wario Ware
· Wario World
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:26 schreef killermj het volgende:
Te ruil:
· Final Fantasy: CC
· Pokemon Colosseum
· Bust - A - Move
Mijn wishlist:
· Baldurs Gate Dark Alliance
· Burnout 2
· Donkey Konga
· F-zero GX
· Mario Golf
· Sega Soccer Slam
· Spiderman 2
· Sonic Heroes
· Wario Ware
· Wario World
Grapjasquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
FF:CC is dat die met doos en GBA link-cable?
zo ja, heb ik interesse om te ruilen tegen mijn Sega soccer slam
MSN: KillerMJ@.....quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:46 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik heb Sonic Heroes
Ruilen tegen Starfox?
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:39 schreef killermj het volgende:
[..]
Grapjas
[..]
MSN: KillerMJ@.....
15 euro voor Mario Partyquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:48 schreef YoshiBignose het volgende:
ik heb: mario party 4, soul calibur 2, wave race en fifa 2003 in de aanbieding...wie wil kopen
ligt eraan in wat voor staat t schijfje is..? Ik wil best 17,50 totaal betalen, mits in goeie staat natuurlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:57 schreef YoshiBignose het volgende:
incl. of excl?
Nee. Misschien moet ik het plaatje maar eens aanpassen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:22 schreef Platina het volgende:
Speknek? Jouw Viewtiful Joe tegen mijn Freedom fighters ?
oke dan, 17,50 voor die ene dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:50 schreef YoshiBignose het volgende:
maar 2 voor 27,50 vind ik iets te weing, kostte mij 120 ofzo duz...en ik verdien er 22 mee ofzo want ik moet ook nog verzenden...
Tussenhandel (dingen inkopen en weer voor meer verkopen) is verboden op fok.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:33 schreef Evil-LaiN het volgende:
Mocht er iemand nog interesse hebben in Amerikaanse games? Ik kan er wel een aantal importeren. Zo heb je bv Mario Golf en Animal Crossing voor 35 Euro, in seal. Enige wat je dan nog nodig hebt is een Freeloader, die krijg je van me voor 12,50 bij het kopen van 1 gamecube spel(op=op)
wario ware tegen tony hawk 4?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:36 schreef Platina het volgende:
Ik heb Billy Hatcher en Warioware te ruil!
scheelt dat ik zelf ook wel wist, en al was dat niet zo, dan nog vind ik 25¤ een beetje teveel van het goedequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:10 schreef YoshiBignose het volgende:
zeg dat gvd nou niet![]()
Geen fuck, dus daarom wil ik em van je kopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:03 schreef killermj het volgende:
Ik heb starfox (NoN Player Choice) te ruil.. wat hebbie
als je wat bijbetaald, tegen everything or nothing?quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:46 schreef Platina het volgende:
Tony Hawk heb ik alEn sims hoef ik niet.
Spellen die ik al heb: http://users.ign.com/collection/paulmin
?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:39 schreef nein het volgende:
[..]
oke dan, 17,50 voor die ene dan?
ik heb alleen Soulcaliber 2 of luigi's mansion daartegen te ruilquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:27 schreef killermj het volgende:
· Fifa 2004
Omdat het niet het originele hoesje betreft?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:59 schreef dramslag het volgende:
waarom willen sommige mensen trouwens geen player's choice spellen hebben?
hebben die minder levels ofzo?
heb hem eventueel wel voor je, maar dan moet je wel iets heel moois te ruil hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 15:41 schreef Supje het volgende:
Gezocht :
- Metroid Prime
- F Zero GX
# geen players choice !!
nee nu ie players choice is doe ik hem niet weg voor geldquote:Op maandag 15 november 2004 16:14 schreef Supje het volgende:
Hmm geen geld ?
Games die ik heb staan in mijn signature maar die zijn onmisbaar sowwy !
Ruilen tegen Beyond Good & Evil?quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:26 schreef ShadoW17 het volgende:
Gamecube
Eternal Darkness: Sanity's Requiem ¤ 10,00
Ja en jaquote:Op woensdag 17 november 2004 19:02 schreef ShadoW17 het volgende:
@toiletseatgirl dat is goed
BG&E nog in goede staat? met doosje en boekjes
en hij is in het nederlands of niet?
*interesse in DD en sunshine*quote:Op donderdag 18 november 2004 02:18 schreef Kiff het volgende:
Te koop, alles compleet en in zo goed als nieuwe staat, prijzen inc. verzenden. Geen interesse in ruil.
Mario Kart Double Dash : 30 euro
Beyond Good & Evil : 15 euro
Mario Sunshine(originele versie) : 20 euro
Maak er 47,50 van en we hebben een deal; mail me dan maar even op kiff AT piercer punt nlquote:Op donderdag 18 november 2004 10:31 schreef nein het volgende:
[..]
*interesse in DD en sunshine*
45 euro
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:51 schreef Kiff het volgende:
[..]
Maak er 47,50 van en we hebben een deal; mail me dan maar even op kiff AT piercer punt nl
die heb ik liggen (zie post hierboven), en ben op zoek naar luigi's mansion.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:30 schreef xLenorex het volgende:
Te koop/ te ruil:
Luigi's mansion
Allebei nog in goede staat en met boekje en alles, ik heb ze beiden maar 1x even gespeeld maar vond ze niet zo leuk.
wishlist:
resident evil
ja tegen tony hawk4quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:30 schreef harlingen het volgende:
Ik heb het spel XIII, maar na 1 keer spelen moet ik bekennen dat het niet mijn type game is. Een first person shooter met de controller lukt me gewoon niet omdat ik de pc gewend ben.
Iemand interesse om dit spel te ruilen tegen een ander spel?
hoeveel voor Metroid Prime?quote:Op donderdag 25 november 2004 08:46 schreef Supje het volgende:
te koop / te ruil :
- Ikaruga
- Metroid Prime
- Mortal Kombat deadly alliance
- Mario Kart double dash
- Def Jam fight for NY
Jammer, die heb ik al. Heb je nog andere games in de aanbieding? Fifa 2003 ofzo of batman?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:09 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ja tegen tony hawk4
niet echt games die ik gelijkwaardig acht, sorryquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:12 schreef harlingen het volgende:
[..]
Jammer, die heb ik al. Heb je nog andere games in de aanbieding? Fifa 2003 ofzo of batman?
25 euro incl. voor animal crossing?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:27 schreef JeOma het volgende:
Ik heb te ruil of te koop:
- animal crossing
- rayman 3: hoodlum havoc
- smuggler's run: hoodlum havoc
- starfox adventures (niet de players choice)
ff een schopquote:Op donderdag 25 november 2004 15:37 schreef SCaRaB het volgende:
ik heb hier resident evil liggen (de eerste :p) en wil deze eigenlijk wel ruilen tegen luigi's manson.. als er iemand intresse heeft laat het ff weten
Ruilen tegen Animal Crossing? (PAL met MEM-card)quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:43 schreef simoneschop het volgende:
Ik heb paper mario 2 ook, nieuw in folie, incl sterren en alles.
Zie in post hierboven wat ik nog zoek.
Paper Mario 2 tegen Wario Ware en 10 euro ?quote:Op woensdag 1 december 2004 08:22 schreef simoneschop het volgende:
mario golf heb ik al, animal crossing hou ik even in gedachten.
O ja, voor de liefhebbers heb ik ook nog Spyro: Enter the Dragonfly | Ook met boekjes enzo | ¤10,- excl.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:02 schreef Djekko het volgende:
Te koop: Warioworld | Boekjes zitten erbij | ¤25,- excl.
Te koop: Sonic Heroes | Géén Player's Choice | Ook hier boekjes erbij | ¤20,- excl.
Ik zoek ook nog Tony Hawk Underground 2
Ruil je WW ook tegen 1 van deze:quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:02 schreef Djekko het volgende:
Te koop: Warioworld | Boekjes zitten erbij | ¤25,- excl.
Sorry, maar die spellen liggen niet echt binnen mijn interessesquote:Op zondag 5 december 2004 21:48 schreef killermj het volgende:
[..]
Ruil je WW ook tegen 1 van deze:
· Star Wars - Bounthy Hounter
· Star Wars - Roque Leader - Roque Squadron II
· Bust - A - Move
Wat wil je voor Metroid Prime 2 hebben?quote:Op zondag 5 december 2004 22:33 schreef CvB het volgende:
Te koop/ruil:
Metroid Prime 2
Beyond Good and Evil
LotR: Two Towers
Als je wil ruilen tegen Tales of Symphonia of Paper mario dan krijg je ze alle drie.
Hij is nog compleet in nieuwstaat, ook die speciale code of zo heb ik niet opengekrast, dus ik denk dat 40 euro inclusief verzendkosten wel een redelijke prijs is.quote:Op maandag 6 december 2004 09:45 schreef xman het volgende:
[..]
Wat wil je voor Metroid Prime 2 hebben?
ik bied je 35 incl. mail me ff: schrijver_b op hotmailquote:Op maandag 6 december 2004 16:43 schreef CvB het volgende:
[..]
Hij is nog compleet in nieuwstaat, ook die speciale code of zo heb ik niet opengekrast, dus ik denk dat 40 euro inclusief verzendkosten wel een redelijke prijs is.
Fifa moet je ook niet op PC spelen..quote:Op zondag 5 december 2004 22:00 schreef Djekko het volgende:
[..]
Sorry, maar die spellen liggen niet echt binnen mijn interessesBehalve FIFA dan, maar 2004 vond ik op de PC echt een boutgame.
Voor ¤25,- excl. hebben we een dealquote:Op maandag 6 december 2004 20:47 schreef killermj het volgende:
[..]
Fifa moet je ook niet op PC spelen..
Dus geen deal ?![]()
Nee, 40 euro, 35 krijg ik er wel voor bij de lokale gamesboer.quote:Op maandag 6 december 2004 19:42 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik bied je 35 incl. mail me ff: schrijver_b op hotmail
jij je zin, mail me dus maar alsnog. echter, die code wil ik er dan wel bij (net als alles wat er oorspronkelijk in zatquote:Op maandag 6 december 2004 22:38 schreef CvB het volgende:
[..]
Nee, 40 euro, 35 krijg ik er wel voor bij de lokale gamesboer.
In principe exclusief. Ophalen is mogelijk voor mij, maar dat duurt nog ff, voorlopig geen tijd om naar ede te rijden.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:59 schreef martijn877 het volgende:
genoteerd, is dat exlusief eventuele verzendkosten of incl? (ik woon in ede) Ik wacht nog even af of iemand hoger biedt
Ondertussen heb ik het spel al verkocht (voor 22,50quote:Op maandag 13 december 2004 09:51 schreef Cutie het volgende:
[..]
In principe exclusief. Ophalen is mogelijk voor mij, maar dat duurt nog ff, voorlopig geen tijd om naar ede te rijden.
Wil je 'm ook versturen?
Mooie deal! Niet echt slim van de koper, maar ach!quote:Op maandag 13 december 2004 14:15 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik het spel al verkocht (voor 22,50), sorry. Anders was ie voor jou geweest
Koper had inderdaad geen verstand van zakenquote:Op maandag 13 december 2004 14:21 schreef Cutie het volgende:
[..]
Mooie deal! Niet echt slim van de koper, maar ach!
Bedankt dat je 't ff laat weten.
Spyro voor 8,- Euro incl.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:48 schreef Djekko het volgende:
Niemand geïnteresseerd in: Wario World voor ¤25,-, Sonic Heroes voor ¤20,- en Spyro: Enter the Dragonfly voor ¤10,- ?
11,50 incl. en we hebben een dealquote:
Uiterste is 10 Euro incl.quote:Op maandag 20 december 2004 18:33 schreef Djekko het volgende:
[..]
11,50 incl. en we hebben een deal(incl. bubbeltjesenvelop en porto that is)
Helaas geen deal dan.quote:Op maandag 20 december 2004 19:42 schreef gkros het volgende:
[..]
Uiterste is 10 Euro incl.![]()
En anders geen deal.
Spiderman lijkt mij wel wat dan, met Dragonball Z heb ik niks.quote:Op maandag 13 december 2004 15:27 schreef SweetyPie het volgende:
@StephanL
Ik wil Mario Sunshine wel tegen Spiderman of DragonBall z budokai ruilen.
wil ik hem wel voor 11.50 inclquote:Op maandag 20 december 2004 22:08 schreef Djekko het volgende:
[..]
Helaas geen deal dan.Ik vind 10 euro al best laag voor een spel in nieuwstaat, wat nou nog 30 euro in de winkel kost. En dan ga ik niet nog lager zitten.
![]()
Sorry, maar via marktplaats heb ik al een koperquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wil ik hem wel voor 11.50 inclkoelkast *at* xms *pt* nl
mij lijkt deadly alliance wel ff leuk, je moet toch wat héquote:Op zondag 26 december 2004 16:45 schreef Dalai_Lama het volgende:
Ik heb nog steeds drie spellen te koop/te ruil:
Robotech: Battlecry
Extreme G-3 Racing
Mortal Kombat: Deadly Alliance
hoeveel wil je hier voor hebben en is het de originele PAL?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:28 schreef JeOma het volgende:
Ik heb de volgende games in de aanbieding (ruil of koop):
- Animal Crossing (inclusief memcard natuurlijk)
Die de Hobbit? Hoe werkt dat precies, waar draait het spel om? En wat moet het kosten?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:34 schreef simoneschop het volgende:
ik heb nog een freeloader versie 1.06,
the hobbit, a prelude to the lord of the rings,
worms blast,
billy hatcher and the giant egg.
Geen griezel, schiet of sport games
Wat wil je dan voor prijs? Bied maar gewoon, dan zie ik wel...:)quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:25 schreef YoshiBignose het volgende:
10 euro goedkoper dan de media markt...neeee lijkt me niks
Yep.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hoeveel wil je hier voor hebben en is het de originele PAL?
Wat bied je?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:39 schreef YoshiBignose het volgende:
¤35 ongeveerm en ik wil van Je0ma: Mortal kombat deadly alliance wel hoeveel vraage je
ik heb niks te ruil, dus dat zal het niet wordenquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:54 schreef JeOma het volgende:
[..]
Yep.
Geen idee, wat is redelijk? Als ik 'm kan ruilen doe ik dat liever (rest van de spellen zijn iets ouder), maar make me an offer i cannot refuse...
Ok, laat maar.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik heb niks te ruil, dus dat zal het niet wordenbovendien heb ik alleen spellen die niemand leuk vindt en die al best oud zijn
Ik neem aan dat je de sterren al gebruikt hebt en ook de bonus die op de memcard stond, dus dat maakt wel dat ik natuurlijk geen nieuwprijs ervoor ga geven. Ik zie hem op zijn goedkoopst voor 30 euro, dus lijkt 20 mij een redelijk bod. De verzendkosten wil ik er nog wel bovenop betalen.
35E at least, maar ruilen heeft mijn voorkeur. En dat jij 'm voor 30E ziet, da's prima, moet je zeker kopen!quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wat had je zelf in gedachten dan?
inclusief verzendkosten?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:42 schreef PAA-053 het volgende:
¤40
Wat wil je ervoor geven?quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:45 schreef YoshiBignose het volgende:
mij lijkt deadly alliance wel ff leuk, je moet toch wat héhoeveel vraag je ervoor?
¤40 inclusief verzendkosten is een deal. Kun je voor de afhandeling emailen naar mijn broertje? joene123@hotmail.comquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
inclusief verzendkosten?
voor mortalkombat deadly alliance geef ik je ¤10 incl. omdat hij in sommige winkels 20 of zelfs 15 is hehehe![]()
Ik heb geen Ikaruga, maar als jij toch nog voor iets anders wilt ruilen. Mijn voorstel:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:18 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
Het is paper mario the thousand year door.
Soul calibur is toch zo'n knokspel? Dat is niet zo mijn ding helaas...
Verkopen wil ik in principe ook wel maar ik wil even wachten tot iemand een leuke deal voorstelt (zeg maar met ikaruga erin)
10 euro inc. is goed. Mail maar naar free_bird85@hotmail.com voor afhandelingquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:57 schreef YoshiBignose het volgende:
nou ik heb alleen SC2 eigenlijk te ruil maar om die nou voor mortal kombat te doenik vind het gewoon een vlezig spel die ik wel ff wil spelen voor de fun. ik zie hem wel in de winkels voor 20 en soms zelfs 15 dus je kan toch niet verwachten dat ik een heel hoog bod doe. ¤10 incl. dus
Voor Metroid Prime 2: Echoes??quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:47 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
ik heb paper mario en mario party 5
ik zoek ikaruga
ik heb eigenlijk geen idee, ik vind het geen leuk spel, maar weet niet waarquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:06 schreef YoshiBignose het volgende:
yippie, toegevoegden adelante hoeveel vraag je voor pikmin 2? of wil je ruilen voor SC2?
Ik lees uit dit verhaaltje dat ie 40 eu deal vind voor MK deadly alliancequote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:02 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
¤40 inclusief verzendkosten is een deal. Kun je voor de afhandeling emailen naar mijn broertje? joene123@hotmail.com
Trouwens, sorry voor de late reactie, problemen met de server![]()
Ja, prijs? of zoek je nog iets?quote:
ah hij stond tussen ongewenste postquote:Op zondag 16 januari 2005 17:45 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb je gisteren gemaild voor ToS Hellrazor...
Animal crossing, prijs?quote:Op zondag 16 januari 2005 17:36 schreef killermj het volgende:
Still Got:
Gamecube: Compleet met doosje en boekje
· Animal Crossing
· The Sims: Erop Uit
· Pokemon Colosseum
· Billy Hatcher And The Gaint Egg
· Bust - A - Move
ik zoek niks meer, prijs... uhm ¤ 35,-quote:Op zondag 16 januari 2005 17:32 schreef Gunsmoke het volgende:
Ja, prijs? of zoek je nog iets?
Iemand interesse in:
-Bloody roar
-Supermario sunshine
-mario party 5
Wat vraag je voor Star Wars & Bustamove?quote:Op zondag 16 januari 2005 17:36 schreef killermj het volgende:
Still Got:
Gamecube: Compleet met doosje en boekje
· Animal Crossing
· The Sims: Erop Uit
· Pokemon Colosseum
· Billy Hatcher And The Gaint Egg
· Bust - A - Move
¤15 + verzendkosten?quote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Soul Calibur 2
Super Mario Sunshine (geen PC)
¤ 15 ?quote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef YoshiBignose het volgende:
ik heb te koop/te ruil:
Super Mario Sunshine (geen PC)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |