Ruilen tegen Animal Crossing? (PAL met MEM-card)quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:43 schreef simoneschop het volgende:
Ik heb paper mario 2 ook, nieuw in folie, incl sterren en alles.
Zie in post hierboven wat ik nog zoek.
Paper Mario 2 tegen Wario Ware en 10 euro ?quote:Op woensdag 1 december 2004 08:22 schreef simoneschop het volgende:
mario golf heb ik al, animal crossing hou ik even in gedachten.
O ja, voor de liefhebbers heb ik ook nog Spyro: Enter the Dragonfly | Ook met boekjes enzo | ¤10,- excl.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:02 schreef Djekko het volgende:
Te koop: Warioworld | Boekjes zitten erbij | ¤25,- excl.
Te koop: Sonic Heroes | Géén Player's Choice | Ook hier boekjes erbij | ¤20,- excl.
Ik zoek ook nog Tony Hawk Underground 2
Ruil je WW ook tegen 1 van deze:quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:02 schreef Djekko het volgende:
Te koop: Warioworld | Boekjes zitten erbij | ¤25,- excl.
Sorry, maar die spellen liggen niet echt binnen mijn interessesquote:Op zondag 5 december 2004 21:48 schreef killermj het volgende:
[..]
Ruil je WW ook tegen 1 van deze:
· Star Wars - Bounthy Hounter
· Star Wars - Roque Leader - Roque Squadron II
· Bust - A - Move
· Fifa 2004 (geen player choice)
· Starfox Adventure (geen player choice)
Wat wil je voor Metroid Prime 2 hebben?quote:Op zondag 5 december 2004 22:33 schreef CvB het volgende:
Te koop/ruil:
Metroid Prime 2
Beyond Good and Evil
LotR: Two Towers
Als je wil ruilen tegen Tales of Symphonia of Paper mario dan krijg je ze alle drie.
Hij is nog compleet in nieuwstaat, ook die speciale code of zo heb ik niet opengekrast, dus ik denk dat 40 euro inclusief verzendkosten wel een redelijke prijs is.quote:Op maandag 6 december 2004 09:45 schreef xman het volgende:
[..]
Wat wil je voor Metroid Prime 2 hebben?
ik bied je 35 incl. mail me ff: schrijver_b op hotmailquote:Op maandag 6 december 2004 16:43 schreef CvB het volgende:
[..]
Hij is nog compleet in nieuwstaat, ook die speciale code of zo heb ik niet opengekrast, dus ik denk dat 40 euro inclusief verzendkosten wel een redelijke prijs is.
Fifa moet je ook niet op PC spelen..quote:Op zondag 5 december 2004 22:00 schreef Djekko het volgende:
[..]
Sorry, maar die spellen liggen niet echt binnen mijn interessesBehalve FIFA dan, maar 2004 vond ik op de PC echt een boutgame.
Voor ¤25,- excl. hebben we een dealquote:Op maandag 6 december 2004 20:47 schreef killermj het volgende:
[..]
Fifa moet je ook niet op PC spelen..
Dus geen deal ?![]()
Nee, 40 euro, 35 krijg ik er wel voor bij de lokale gamesboer.quote:Op maandag 6 december 2004 19:42 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik bied je 35 incl. mail me ff: schrijver_b op hotmail
jij je zin, mail me dus maar alsnog. echter, die code wil ik er dan wel bij (net als alles wat er oorspronkelijk in zatquote:Op maandag 6 december 2004 22:38 schreef CvB het volgende:
[..]
Nee, 40 euro, 35 krijg ik er wel voor bij de lokale gamesboer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |