Wat wil je ervoor geven?quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:45 schreef YoshiBignose het volgende:
mij lijkt deadly alliance wel ff leuk, je moet toch wat héhoeveel vraag je ervoor?
¤40 inclusief verzendkosten is een deal. Kun je voor de afhandeling emailen naar mijn broertje? joene123@hotmail.comquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
inclusief verzendkosten?
voor mortalkombat deadly alliance geef ik je ¤10 incl. omdat hij in sommige winkels 20 of zelfs 15 is hehehe![]()
Ik heb geen Ikaruga, maar als jij toch nog voor iets anders wilt ruilen. Mijn voorstel:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:18 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
Het is paper mario the thousand year door.
Soul calibur is toch zo'n knokspel? Dat is niet zo mijn ding helaas...
Verkopen wil ik in principe ook wel maar ik wil even wachten tot iemand een leuke deal voorstelt (zeg maar met ikaruga erin)
10 euro inc. is goed. Mail maar naar free_bird85@hotmail.com voor afhandelingquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:57 schreef YoshiBignose het volgende:
nou ik heb alleen SC2 eigenlijk te ruil maar om die nou voor mortal kombat te doenik vind het gewoon een vlezig spel die ik wel ff wil spelen voor de fun. ik zie hem wel in de winkels voor 20 en soms zelfs 15 dus je kan toch niet verwachten dat ik een heel hoog bod doe. ¤10 incl. dus
Voor Metroid Prime 2: Echoes??quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:47 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
ik heb paper mario en mario party 5
ik zoek ikaruga
ik heb eigenlijk geen idee, ik vind het geen leuk spel, maar weet niet waarquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:06 schreef YoshiBignose het volgende:
yippie, toegevoegden adelante hoeveel vraag je voor pikmin 2? of wil je ruilen voor SC2?
Ik lees uit dit verhaaltje dat ie 40 eu deal vind voor MK deadly alliancequote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:02 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
¤40 inclusief verzendkosten is een deal. Kun je voor de afhandeling emailen naar mijn broertje? joene123@hotmail.com
Trouwens, sorry voor de late reactie, problemen met de server![]()
Ja, prijs? of zoek je nog iets?quote:
ah hij stond tussen ongewenste postquote:Op zondag 16 januari 2005 17:45 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb je gisteren gemaild voor ToS Hellrazor...
Animal crossing, prijs?quote:Op zondag 16 januari 2005 17:36 schreef killermj het volgende:
Still Got:
Gamecube: Compleet met doosje en boekje
· Animal Crossing
· The Sims: Erop Uit
· Pokemon Colosseum
· Billy Hatcher And The Gaint Egg
· Star Wars – Roque Leader – Roque Squadron II
· Bust - A - Move
· Mission Impossible: Operation Suma
· Fifa 2004 (geen player choice)
· Need For Speed: Underground (geen player choice)
ik zoek niks meer, prijs... uhm ¤ 35,-quote:Op zondag 16 januari 2005 17:32 schreef Gunsmoke het volgende:
Ja, prijs? of zoek je nog iets?
Iemand interesse in:
-Bloody roar
-Supermario sunshine
-mario party 5
Wat vraag je voor Star Wars & Bustamove?quote:Op zondag 16 januari 2005 17:36 schreef killermj het volgende:
Still Got:
Gamecube: Compleet met doosje en boekje
· Animal Crossing
· The Sims: Erop Uit
· Pokemon Colosseum
· Billy Hatcher And The Gaint Egg
· Star Wars – Roque Leader – Roque Squadron II
· Bust - A - Move
· Mission Impossible: Operation Suma
· Fifa 2004 (geen player choice)
· Need For Speed: Underground (geen player choice)
¤15 + verzendkosten?quote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Soul Calibur 2
Super Mario Sunshine (geen PC)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |