In principe exclusief. Ophalen is mogelijk voor mij, maar dat duurt nog ff, voorlopig geen tijd om naar ede te rijden.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:59 schreef martijn877 het volgende:
genoteerd, is dat exlusief eventuele verzendkosten of incl? (ik woon in ede) Ik wacht nog even af of iemand hoger biedt
Ondertussen heb ik het spel al verkocht (voor 22,50quote:Op maandag 13 december 2004 09:51 schreef Cutie het volgende:
[..]
In principe exclusief. Ophalen is mogelijk voor mij, maar dat duurt nog ff, voorlopig geen tijd om naar ede te rijden.
Wil je 'm ook versturen?
Mooie deal! Niet echt slim van de koper, maar ach!quote:Op maandag 13 december 2004 14:15 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik het spel al verkocht (voor 22,50), sorry. Anders was ie voor jou geweest
Koper had inderdaad geen verstand van zakenquote:Op maandag 13 december 2004 14:21 schreef Cutie het volgende:
[..]
Mooie deal! Niet echt slim van de koper, maar ach!
Bedankt dat je 't ff laat weten.
Spyro voor 8,- Euro incl.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:48 schreef Djekko het volgende:
Niemand geïnteresseerd in: Wario World voor ¤25,-, Sonic Heroes voor ¤20,- en Spyro: Enter the Dragonfly voor ¤10,- ?
11,50 incl. en we hebben een dealquote:
Uiterste is 10 Euro incl.quote:Op maandag 20 december 2004 18:33 schreef Djekko het volgende:
[..]
11,50 incl. en we hebben een deal(incl. bubbeltjesenvelop en porto that is)
Helaas geen deal dan.quote:Op maandag 20 december 2004 19:42 schreef gkros het volgende:
[..]
Uiterste is 10 Euro incl.![]()
En anders geen deal.
Spiderman lijkt mij wel wat dan, met Dragonball Z heb ik niks.quote:Op maandag 13 december 2004 15:27 schreef SweetyPie het volgende:
@StephanL
Ik wil Mario Sunshine wel tegen Spiderman of DragonBall z budokai ruilen.
wil ik hem wel voor 11.50 inclquote:Op maandag 20 december 2004 22:08 schreef Djekko het volgende:
[..]
Helaas geen deal dan.Ik vind 10 euro al best laag voor een spel in nieuwstaat, wat nou nog 30 euro in de winkel kost. En dan ga ik niet nog lager zitten.
![]()
Sorry, maar via marktplaats heb ik al een koperquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wil ik hem wel voor 11.50 inclkoelkast *at* xms *pt* nl
mij lijkt deadly alliance wel ff leuk, je moet toch wat héquote:Op zondag 26 december 2004 16:45 schreef Dalai_Lama het volgende:
Ik heb nog steeds drie spellen te koop/te ruil:
Robotech: Battlecry
Extreme G-3 Racing
Mortal Kombat: Deadly Alliance
hoeveel wil je hier voor hebben en is het de originele PAL?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:28 schreef JeOma het volgende:
Ik heb de volgende games in de aanbieding (ruil of koop):
- Animal Crossing (inclusief memcard natuurlijk)
Die de Hobbit? Hoe werkt dat precies, waar draait het spel om? En wat moet het kosten?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:34 schreef simoneschop het volgende:
ik heb nog een freeloader versie 1.06,
the hobbit, a prelude to the lord of the rings,
worms blast,
billy hatcher and the giant egg.
Geen griezel, schiet of sport games
Wat wil je dan voor prijs? Bied maar gewoon, dan zie ik wel...:)quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:25 schreef YoshiBignose het volgende:
10 euro goedkoper dan de media markt...neeee lijkt me niks
Yep.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hoeveel wil je hier voor hebben en is het de originele PAL?
Wat bied je?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:39 schreef YoshiBignose het volgende:
¤35 ongeveerm en ik wil van Je0ma: Mortal kombat deadly alliance wel hoeveel vraage je
ik heb niks te ruil, dus dat zal het niet wordenquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:54 schreef JeOma het volgende:
[..]
Yep.
Geen idee, wat is redelijk? Als ik 'm kan ruilen doe ik dat liever (rest van de spellen zijn iets ouder), maar make me an offer i cannot refuse...
Ok, laat maar.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik heb niks te ruil, dus dat zal het niet wordenbovendien heb ik alleen spellen die niemand leuk vindt en die al best oud zijn
Ik neem aan dat je de sterren al gebruikt hebt en ook de bonus die op de memcard stond, dus dat maakt wel dat ik natuurlijk geen nieuwprijs ervoor ga geven. Ik zie hem op zijn goedkoopst voor 30 euro, dus lijkt 20 mij een redelijk bod. De verzendkosten wil ik er nog wel bovenop betalen.
35E at least, maar ruilen heeft mijn voorkeur. En dat jij 'm voor 30E ziet, da's prima, moet je zeker kopen!quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wat had je zelf in gedachten dan?
inclusief verzendkosten?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:42 schreef PAA-053 het volgende:
¤40
Wat wil je ervoor geven?quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:45 schreef YoshiBignose het volgende:
mij lijkt deadly alliance wel ff leuk, je moet toch wat héhoeveel vraag je ervoor?
¤40 inclusief verzendkosten is een deal. Kun je voor de afhandeling emailen naar mijn broertje? joene123@hotmail.comquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
inclusief verzendkosten?
voor mortalkombat deadly alliance geef ik je ¤10 incl. omdat hij in sommige winkels 20 of zelfs 15 is hehehe![]()
Ik heb geen Ikaruga, maar als jij toch nog voor iets anders wilt ruilen. Mijn voorstel:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:18 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
Het is paper mario the thousand year door.
Soul calibur is toch zo'n knokspel? Dat is niet zo mijn ding helaas...
Verkopen wil ik in principe ook wel maar ik wil even wachten tot iemand een leuke deal voorstelt (zeg maar met ikaruga erin)
10 euro inc. is goed. Mail maar naar free_bird85@hotmail.com voor afhandelingquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:57 schreef YoshiBignose het volgende:
nou ik heb alleen SC2 eigenlijk te ruil maar om die nou voor mortal kombat te doenik vind het gewoon een vlezig spel die ik wel ff wil spelen voor de fun. ik zie hem wel in de winkels voor 20 en soms zelfs 15 dus je kan toch niet verwachten dat ik een heel hoog bod doe. ¤10 incl. dus
Voor Metroid Prime 2: Echoes??quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:47 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
ik heb paper mario en mario party 5
ik zoek ikaruga
ik heb eigenlijk geen idee, ik vind het geen leuk spel, maar weet niet waarquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:06 schreef YoshiBignose het volgende:
yippie, toegevoegden adelante hoeveel vraag je voor pikmin 2? of wil je ruilen voor SC2?
Ik lees uit dit verhaaltje dat ie 40 eu deal vind voor MK deadly alliancequote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:02 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
¤40 inclusief verzendkosten is een deal. Kun je voor de afhandeling emailen naar mijn broertje? joene123@hotmail.com
Trouwens, sorry voor de late reactie, problemen met de server![]()
Ja, prijs? of zoek je nog iets?quote:
ah hij stond tussen ongewenste postquote:Op zondag 16 januari 2005 17:45 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb je gisteren gemaild voor ToS Hellrazor...
Animal crossing, prijs?quote:Op zondag 16 januari 2005 17:36 schreef killermj het volgende:
Still Got:
Gamecube: Compleet met doosje en boekje
· Animal Crossing
· The Sims: Erop Uit
· Pokemon Colosseum
· Billy Hatcher And The Gaint Egg
· Star Wars – Roque Leader – Roque Squadron II
· Bust - A - Move
· Mission Impossible: Operation Suma
· Fifa 2004 (geen player choice)
· Need For Speed: Underground (geen player choice)
ik zoek niks meer, prijs... uhm ¤ 35,-quote:Op zondag 16 januari 2005 17:32 schreef Gunsmoke het volgende:
Ja, prijs? of zoek je nog iets?
Iemand interesse in:
-Bloody roar
-Supermario sunshine
-mario party 5
Wat vraag je voor Star Wars & Bustamove?quote:Op zondag 16 januari 2005 17:36 schreef killermj het volgende:
Still Got:
Gamecube: Compleet met doosje en boekje
· Animal Crossing
· The Sims: Erop Uit
· Pokemon Colosseum
· Billy Hatcher And The Gaint Egg
· Star Wars – Roque Leader – Roque Squadron II
· Bust - A - Move
· Mission Impossible: Operation Suma
· Fifa 2004 (geen player choice)
· Need For Speed: Underground (geen player choice)
¤15 + verzendkosten?quote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Soul Calibur 2
Super Mario Sunshine (geen PC)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |