quote:Op maandag 20 september 2004 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan het nu niet kijken.
Wie kan hier zometeen de SMS-codes neerpleuren?
Nou ja, zo ziet ze er ook wel uit ja.quote:Op maandag 20 september 2004 20:45 schreef schatje het volgende:
Vriendin van Mick noemt Mitch een manwijf, omdat ze geen kritiek van een man kan hebben.![]()
.
Ik heb er niet zo'n kijk op.quote:Op maandag 20 september 2004 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, zo ziet ze er ook wel uit ja..
Mitchell is gewoon een lelijke, doch toffe vrouw.quote:Op maandag 20 september 2004 20:49 schreef schatje het volgende:
Ik heb er niet zo'n kijk op..
Ik ook niet. Ik wil alleen de SMS-codes weten.quote:Op maandag 20 september 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
Ik kijk niet..
Ik vind het juist leuk.quote:Op maandag 20 september 2004 20:50 schreef -Mk- het volgende:
Het is net zo boeiend als vorige week.
Jeeej.quote:Op maandag 20 september 2004 20:57 schreef hardsilence het volgende:
Tom Tom,
Sms code voor Jennifer: Robinson A naar 4949
Hij was al eng op het eiland, maar nu helemaal.quote:Op maandag 20 september 2004 20:58 schreef schatje het volgende:
Mijin god, wat een griezel is die Mark geworden![]()
![]()
.
Toen vond ik het wel meevallenquote:Op maandag 20 september 2004 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij was al eng op het eiland, maar nu helemaal.
Hij was toen al oud en kon het niet aan. Nu is 'ie nog ouder. Dus dat wordt niks.quote:Op maandag 20 september 2004 20:59 schreef schatje het volgende:
Harry lijkt me ook geen strak plan.
Ik ga When Harry Met Sally kijken.quote:Op maandag 20 september 2004 21:02 schreef schatje het volgende:
EastEnders.
Jeetje helemaal vergetenquote:Op maandag 20 september 2004 20:43 schreef -Mk- het volgende:
Day After nu op net5.
Met van die lelijke volgespoten lippenquote:Op maandag 20 september 2004 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, zo ziet ze er ook wel uit ja..
Ja wie nietquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:45 schreef Kylee het volgende:
Ik wil Seki terug..
En Nolleke+Klaar erbij.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:04 schreef pos het volgende:
[..]
Ja wie niet![]()
Seki naar Expeditie Robinson samen met Bjorn op het eiland![]()
Ja, oh en die mag samen met Richard&koenraad in mijn bovengenoemd lijstje.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:41 schreef DrMarten het volgende:
Wie was Jennifer ook alweer? Was dat degene die toen opgenomen moest worden met verstopte darmen?
In het vorige deel, op het end, staat een foto van d'r gepost.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:41 schreef DrMarten het volgende:
Wie was Jennifer ook alweer? Was dat degene die toen opgenomen moest worden met verstopte darmen?
Hoe vaak is die toen wel niet weggestemd, dat ie toch iedere keer weer terug kwamquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:50 schreef gurlie het volgende:
Koenraad
Het was gewoon niet leuk meer.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe vaak is die toen wel niet weggestemd, dat ie toch iedere keer weer terug kwam
Net een stuk onkruid dat je niet kwijtraakt.
En dát was nou het leuke aan Koenraad.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het was gewoon niet leuk meer.
quote:Op donderdag 23 september 2004 17:33 schreef --Globe-- het volgende:
als mitchel de volgende keer afvalt, komt ze misschien bij mick en de rest van de verstekelingen
Dat levert zeker leuke tv op.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:33 schreef --Globe-- het volgende:
als mitchel de volgende keer afvalt, komt ze misschien bij mick en de rest van de verstekelingen
Ik denk dat ze het nu ook wel goed hebben geregeld hoor. Als iemand betrapt wordt laat je hem gewoon een ander verhaal ophangen. En waarschijnlijk doen ze dit tot slechts tot de samenvoeging. Dan moeten ze normaal gesproken naar een nieuw eiland.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat levert zeker leuke tv op.
Maar wanneer iemand nou betrapt wordt op het stelen van voedsel weet de rest meteen dat ze nog een kans hebben. Dat was met het Duivelseiland beter geregeld.
En ik kan het niet zienquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
NOG 2 DAGEN !!!!!
zeg het maar in een spoiler..... wil het wel weten eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:28 schreef ABC-tje het volgende:
Ik denk trouwens dat de Nederlands en Belgen in de komende uitzending van kamp gaan ruilen.
Weet iemand trouwens al wie de winnaar gaat worden? Ik heb het 2 maanden geleden al op de radio gehoord.
Is er dan een spoilertopic???? Dacht dat die weer gesloten was???quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:36 schreef Svensational het volgende:
daarvoor is dus het spoilertopic
En Charmed-angel, wil jij echt de winnaar al weten?
Er was er 1-tje gesloten omdat er 2 warenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is er dan een spoilertopic???? Dacht dat die weer gesloten was???
Ja ik wil de winnaar wel weten..... vooral omdat er toch nog geen winnaar is??
Die moet toch nog gekozen worden?Of niet?
![]()
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:42 schreef BVO het volgende:
Jawel, ze tellen de stemmen pas in de studio.
Dat is de afgelopen twee jaar zo gegaan om het probleem van geheimhouding te ondervangen. Ze laten iedereen stemmen en de stemmen gaan in de pot terug naar Nederland. Dan wordt in de studio uiteindelijk de winnaar bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
thxquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:43 schreef Svensational het volgende:
Expeditie Robinson 2004 [SPOILERTOPIC] deel 1.
Nee het publiek mocht kiezen tussen judge en jutta en de keer daarvoor tussen Olivier en hoe heet die gozer ook alweer..eeh Derek dacht ik.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:17 schreef Svensational het volgende:
Vorig jaar werden de stemmen anders tijdens de eilandraad bekend gemaakt.
Het publiek mocht kiezen omdat tijdens de eilandraad de stemmen gelijk waren. 4-4 was het toen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:25 schreef cora4033 het volgende:
[..]
Nee het publiek mocht kiezen tussen judge en jutta en de keer daarvoor tussen Olivier en hoe heet die gozer ook alweer..eeh Derek dacht ik.
ik zeg ook niksquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:51 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik wil er niks van weten!!!!!!!!
Wie won er dan in België?quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens schijnen er altijd 2 winnaars te kunnen zijn , een voor de Belgische en een voor de Nederlandse TV.
Op de Belgische tv bij die gelijke stand toen bv stemde het publiek niet, maar telden de stemmen van de "afvallers" uit de expeditie om te bepalen wie won ...
Ik dacht Robin , maar helemaal zeker ben ik dat eigenlijk nietquote:Op zondag 26 september 2004 11:43 schreef Hilary het volgende:
[..]
Wie won er dan in België?
Niet vergeten Footballer's Wives te tapen.quote:Op zondag 26 september 2004 17:20 schreef schatje het volgende:
Gezellig avondje vanavond.
Expeditie Robinson en daarna het Blok![]()
.
Oh ja.quote:Op zondag 26 september 2004 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Niet vergeten Footballer's Wives te tapen.
Heftig!quote:Op zondag 26 september 2004 12:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Michaël Van Poelvoorde ontpopte zich in de tweede aflevering van Expeditie Robinson niet bepaald als de meest sympathieke kandidaat.
Nu blijkt de man mogelijk bijzonder ernstige zaken op zijn kerfstok te hebben. De feiten gaan terug tot begin juli 2001. In zijn etablissement Mick's Café aan de Ninoofsesteenweg in Schepdaal zorgde een 29-jarige drugsdealer uit Anderlecht voor problemen. Samen met een buitenwipper besloot Van Poelvoorde de man de deur te wijzen. Daarbij kwam het slachtoffer onder een voorbijrijdende auto terecht. De man overleed op het trottoir aan zijn verwondingen.
Verschillende getuigen beweerden dat Van Poelvoorde de man moedwillig onder de wagen had geduwd. Van Poelvoorde ontkende maar onderzoeksrechter Bruni Bulthé vond voldoende aanwijzingen om hem onder aanhoudingsmandaat te plaatsen op beschuldiging van doodslag.
Nog een tip, het laatste reclameblok is extreem kort (iit tot de andere twee breaks), als je effe gaat pissen zitten ze opeens op een ander eiland ofzo.quote:Op zondag 26 september 2004 18:23 schreef TheSeeker_NL het volgende:
goede tip!
Net op het nieuws in België :quote:Op zondag 26 september 2004 19:56 schreef fae_sarah het volgende:
De Expeditie Robinson die ik net zag op de Belgische TV was blijkbaar de uitzending die ik vorige week in Nederland gezien had..Waarom krijgen wij nu vandaag een heruitzending en morgen pas de aflevering die jullie dalijk krijgen?!
![]()
dat is toch gewoon de terugbllik..... de echte uitzending begint pas rond half 9....... was vorige week ook tochquote:Op zondag 26 september 2004 20:25 schreef Nouk het volgende:
Wel vaag dat het zoveel te vroeg begint.
Ja dit is dat programma waar je om 20.05 al klaar voor moet zitten.quote:Op zondag 26 september 2004 20:24 schreef schatje het volgende:
Het begint al![]()
.
Nederland heeft 6 proefen gewonnen en zijn ion de winning mood. Mick is bij de Belgen gekozen als leider en Klaar heeft aan een boom gezogen waar Sarah niet blij mee was en vervolgens Klaar met een dolk in haar arm kraste. Hierop werd Klaar naar het ziekenhuis gebracht en Sarah naar huis gestuurd.quote:Op zondag 26 september 2004 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb het 2 weken gemist
Hopelijk heb ik niet al teveel ontwikkelingen gemist.
Alleen nu alweer reclame. kan het nog vroeger![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland heeft 6 proefen gewonnen en zijn ion de winning mood. Mick is bij de Belgen gekozen als leider en Klaar heeft aan een boom gezogen waar Sarah niet blij mee was en vervolgens Klaar met een dolk in haar arm kraste. Hierop werd Klaar naar het ziekenhuis gebracht en Sarah naar huis gestuurd.
quote:Op zondag 26 september 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland heeft 6 proefen gewonnen en zijn ion de winning mood. Mick is bij de Belgen gekozen als leider en Klaar heeft aan een boom gezogen waar Sarah niet blij mee was en vervolgens Klaar met een dolk in haar arm kraste. Hierop werd Klaar naar het ziekenhuis gebracht en Sarah naar huis gestuurd.
Bedankt voor deze fantastische updatequote:Op zondag 26 september 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, 22.40.quote:Op zondag 26 september 2004 20:21 schreef trepper het volgende:
Huh dayafter vanavond??
Dat is vrij logisch , omdat op dit moment TV 1 "Flikken" uitzendt en VTM "Idool 2004" , samen goed voor net geen 3 miljoen kijkers en dan blijft er voor VT4 bijna niks meer over ... Daarom hebben ze dat maar geprogrammeerd op de "kalmere" maandagavond, vermoed ik.quote:Op zondag 26 september 2004 19:56 schreef fae_sarah het volgende:
De Expeditie Robinson die ik net zag op de Belgische TV was blijkbaar de uitzending die ik vorige week in Nederland gezien had..Waarom krijgen wij nu vandaag een heruitzending en morgen pas de aflevering die jullie dalijk krijgen?!
![]()
De nieuwe Paus ?quote:Op zondag 26 september 2004 20:34 schreef schatje het volgende:
"Laat het een Belg zijn"
Jaa.. inddquote:Op zondag 26 september 2004 20:37 schreef Nouk het volgende:
Ahh echt tof, ze gaan weer proberen te stelen.
Op een Marokkaan kan je sws niet bouwen, dat gaat fout in de toekomstquote:Op zondag 26 september 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
'Wij vieren stemmen niet op elkaar.'
Herlijk kampvorming.
indiaans lied....quote:Op zondag 26 september 2004 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat erger is: vergaderen of een Indiaans lied.
Jaquote:Op zondag 26 september 2004 20:47 schreef elcastel het volgende:
Je begint met de sterkste kiezen, dus dat heeft ze gedaan.
Dat is precies wat ik dachtquote:Op zondag 26 september 2004 20:47 schreef MissX het volgende:
wat zal Mick balen als die hier achter komt, gaat ze hele plan![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 26 september 2004 20:49 schreef Wup het volgende:
is dat kamp nou al leeggeroofd door Mick & zijn harem?
ik gok van welquote:Op zondag 26 september 2004 20:49 schreef Wup het volgende:
is dat kamp nou al leeggeroofd door Mick & zijn harem?
Dat kun je wel zeggenquote:Op zondag 26 september 2004 20:52 schreef schatje het volgende:
Wat een afgang Patrick![]()
![]()
.
Vreet ie z'n TV op.quote:Op zondag 26 september 2004 20:54 schreef cptmarco het volgende:
heerlijke televisie....
en lekkerquote:Op zondag 26 september 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Marjolijn is cool
inderdaad, ze eten ook het spul op dat houdbaar isquote:Op zondag 26 september 2004 20:56 schreef rubbereend het volgende:
slim kamp zuid, alles opeten
patrick patrick wat zeik je toch weer luidquote:Op zondag 26 september 2004 20:59 schreef cptmarco het volgende:
geen kamplied....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |