Expeditie Robinson 2004quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:02 schreef RealKnuckles het volgende:
wanneer begint t?:p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door static op 11-09-2004 19:16:40 (Spoiler tags toegevoegd) ]
quote:Plaats hier al je ER spoilers; tags hoeven niet, titel is vrij duidelijk.
quote:[Bericht 16% gewijzigd door static op 11-09-2004 19:16 (Spoiler tags toegevoegd) ]
Die avatarquote:Op donderdag 16 september 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:!
Tenzij hij zich er zoals afgelopen aflevering weer tussendoor weet te gluipen. Bah, wat een walgelijke vent is datquote:Op maandag 15 november 2004 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
in de eindronde mogen de afvallers toch stemmen. lijkt me stug dat ronald dan een kans maakt.
Marjolein kan in de laatste paar afleveringen nog veel verpesten hoor... Ze staat volgende week al onder druk en misschien speelt zij dus ook wel vieze spellekes ( alleen wat slimmer dan ronald )....quote:Op maandag 15 november 2004 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
in de eindronde mogen de afvallers toch stemmen. lijkt me stug dat ronald dan een kans maakt.
toch kan ik me niet voorstellen dat iemand behalve mick, ronald een stem zou geven in de finale, tegen wie dan ook.quote:Op maandag 15 november 2004 13:56 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Marjolein kan in de laatste paar afleveringen nog veel verpesten hoor... Ze staat volgende week al onder druk en misschien speelt zij dus ook wel vieze spellekes ( alleen wat slimmer dan ronald )....
Daarnaast zullen sommigen misschien denken dat spelletjes spelen er bij hoort ( zou ik wel vinden... als je iemand kan manipuleren om te doen wat jij wilt... wrom niet)
Ronald heeft gewonnenquote:Op maandag 15 november 2004 14:37 schreef Orginial het volgende:
Ik denk toch dat het tussen Matthias & Frank zal gaan!
Kun je uitleggen hoe je dat opmaakt uit deze foto's?quote:Op maandag 15 november 2004 02:31 schreef -Mk- het volgende:
Deze foto's zeggen genoeg (?):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie blijven er over? Ronald en Marjolein.
die ligt eruit...quote:Op maandag 15 november 2004 14:42 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Ronald heeft gewonnen
quote:Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die ligt eruit...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |