Nee jij gaat 80 rijden als je een keer in een ferrari kan stappen,.......quote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef Argento het volgende:
Drie keer de toegestane snelheid is niet onverantwoordelijk hoor. Dat is domweg gestoord.
moraalriddertjes hebben hier geen recht van spreken meer........lees die openigspostquote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef Argento het volgende:
Drie keer de toegestane snelheid is niet onverantwoordelijk hoor. Dat is domweg gestoord.
gordel had ik wel om, niet dat dat veel uitmaakt als je met die snelheid crasht....quote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef SterkStaaltje het volgende:
Schön!
'Je mag 80 hier hè'
haha.....
de eigenaar begon een beetje te zweten op dat moment?
ps. ik had wel ff m'n gordel vast gemaakt met 240........
Ten eerste: er zit nogal een verschil tussen 80 km/u en 240 km/u (ja, een verschil van 160 km/u).quote:Op maandag 20 september 2004 17:16 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Nee jij gaat 80 rijden als je een keer in een ferrari kan stappen,.......![]()
Mietjequote:Op maandag 20 september 2004 17:23 schreef ferrari_ het volgende:
[..]
gordel had ik wel om
Dat is echt bullshit.quote:Op maandag 20 september 2004 17:25 schreef Roellio het volgende:
Wij doen al 197 met een Nissan Micra op de afsluitdijk met 3 man + volledige vakantiebagage.
Wat voor micra heb jij ? Een micra die uberhaupt de 197 al haalt vind ik heel knapquote:Op maandag 20 september 2004 17:25 schreef Roellio het volgende:
Pfff, Ik hoop dat 'ie 240 begrensd is, anders ben je wel een beetje een mietje!
Wij doen al 197 met een Nissan Micra op de afsluitdijk met 3 man + volledige vakantiebagage.
En wat dacht je van die Ferrari? Die ligt dan ook in de kreukels hoor. Dat is al erg genoeg.quote:Op maandag 20 september 2004 17:27 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Als je jezelf tegen een boom aan rijdt, boeit me niks, maar ga geen onschuldige mensen in gevaar brengen. Eikel!
Tsja, dat ik er nou geen .wmv filmpjes van maak. Het is zeker geen bullshit.quote:Op maandag 20 september 2004 17:27 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit.
Jammer dat je je niet te pletter hebt gereden tegen een betonnen muur, nu moet misschien wel iemand de prijs betalen voor jou rijstijl. Is dat moraalridderig genoeg? drietrapsdebielquote:Op maandag 20 september 2004 17:09 schreef ferrari_ het volgende:
hallo mensen
afgelopen zaterdag heb ik een uurtje in een F355 gereden![]()
![]()
Als je ooit de modleijk heid hebt om erin te rijden moet je het meteen doen, het is echt geweldig!!!
die wegligging, die acceleratie en die snelheid![]()
![]()
ik heb hier een filmpje van mij an het vlammen in de Ferrari
http://www.dark-network.net/wappie//bachus/Ferrari%20F355.WMV
overigens ik heb er 240 mee gereden op een weg waar je 80 mag![]()
SVP geen moraalridders die me zeggen dat het onverantwoordelijk is om zo hard te rijden![]()
. Ik heb zelf ook verstand en ik weet wel wat ik doe.....(ook al ziet het er niet zo uit
)
quote:Op maandag 20 september 2004 17:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Tsja, dat ik er nou geen .wmv filmpjes van maak. Het is zeker geen bullshit.
Nah, wat zit er in zon Micra? 1.2 viercylindertje? Geloof me, 197 is bullshit. 179 is al hoogst onwaarschijnlijk. Ik denk dat je gewoon 127 bedoelt ofzo, en dat is al een heel aardige score onder de genoemde omstandigheden.quote:Op maandag 20 september 2004 17:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Tsja, dat ik er nou geen .wmv filmpjes van maak. Het is zeker geen bullshit.
Waar zit dat dan bij jou ???quote:Op maandag 20 september 2004 17:09 schreef ferrari_ het volgende:
. Ik heb zelf ook verstand en ik weet wel wat ik doe.....(ook al ziet het er niet zo uit)
Klopt de A4, wou ik ook nog even zeggen, maar daar zijn eigenlijk teveel afslagen, kan je alsnog beter de A27 nemen tussen Zwolle en Emmen, daar is echt geen reet op de weg ( en geen permanente flitsers )quote:Op maandag 20 september 2004 17:39 schreef Repeat het volgende:
Vind ik ook, ga dan 's avonds even op een 4 baans snelweg knallen ofzo. Daar bij schiphol kan dat heel goed, maar deze weg is er idd helemaal niet geschikt voor.
Dus een auto is jou meer waard dan een mensenlevenquote:Op maandag 20 september 2004 17:28 schreef Argento het volgende:
[..]
En wat dacht je van die Ferrari? Die ligt dan ook in de kreukels hoor. Dat is al erg genoeg.
* derek0905 hoopt dat toorgedm z'n rijbewijs snel wordt ingenomen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:51 schreef toorgedm het volgende:
Wat een moraalriders hier, zeg!
Ik begrijp nou wel waarom die Spee zoveel macht heeft in Nederland. Als motorrijder rij ik regelmatig ernstig te hard, overal.
Heb je één keer in je leven een ferrari onder je kont, ga je zeker netjes lopen doen.
Azijnpissers! Af en toe een beetje lol in het leven mag ook nog wel hoor! Ook als het wat meer risico met zich mee brengt.
Super ervaring, vertel er gerust iets meer over!
Zou jij niet zenuwachtig zijn om een auto in te halen die 140km/uur langzamer dan jou rijdt ?quote:Op maandag 20 september 2004 17:57 schreef Omkron het volgende:
Je schakelt als een invalide ..
Even voor de goede orde, wat heb je allemaal "nagecheckt" ?quote:Op maandag 20 september 2004 18:03 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik heb het ff nagecheckt![]()
Was benieuwd waar dat ding thuis hoorde......heb zo'n F355 GTS namelijk ook eens zien rijden.quote:Op maandag 20 september 2004 18:04 schreef derek0905 het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, wat heb je allemaal "nagecheckt" ?![]()
de duurste micra 1.5dCi 82pk haal maar:quote:Op maandag 20 september 2004 17:25 schreef Roellio het volgende:
Ooit gehoord van tunenquote:Op maandag 20 september 2004 18:12 schreef SynXteR het volgende:
[..]
de duurste micra 1.5dCi 82pk haal maar:
topsnelheid 170 km/h
http://www.autoweek.nl/ca(...)s=&id=27687&cache=no
![]()
Die was in hetzelfde landquote:Op maandag 20 september 2004 17:54 schreef Steve-O het volgende:
wat heeft de politie gedaan dan?
al reed je in de laatste generatie micra, de krachtigste uitvoering, in je eentje, dan had je max, onder de ideale omstandigheden, 160 gehaald, dus ik denk dat je met 3 man + bagage max 120 reedquote:Op maandag 20 september 2004 17:25 schreef Roellio het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2004 18:18 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
al reed je in de laatste generatie micra, de krachtigste uitvoering, in je eentje, dan had je max, onder de ideale omstandigheden, 160 gehaald, dus ik denk dat je met 3 man + bagage max 120 reed
edit: of je moest in een micra R rijden, maar dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk
kut, ik ben weer es te laatquote:Op maandag 20 september 2004 18:12 schreef SynXteR het volgende:
[..]
topsnelheid 170 km/h
![]()
jep, vertel, wat heb je aan je micra gedaan dat ie met 3 man + bagage 200 kanquote:Op maandag 20 september 2004 18:16 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ooit gehoord van tunen
Iemand die een Micra op gaat voeren, is gewoon een "would be".quote:Op maandag 20 september 2004 18:20 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
kut, ik ben weer es te laat
Een auto niet, maar een Ferrari wel.quote:Op maandag 20 september 2004 17:47 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus een auto is jou meer waard dan een mensenleven![]()
slim om de duurste te nemen, is in dit geval een dieselquote:Op maandag 20 september 2004 18:12 schreef SynXteR het volgende:
[..]
topsnelheid 170 km/h
![]()
nee iddquote:Op maandag 20 september 2004 19:29 schreef marteltor het volgende:
hehe dat is wel mooi, dus niet zo een moraalridder in de auto?
En de duurste is altijd de snelste zekerquote:Op maandag 20 september 2004 18:12 schreef SynXteR het volgende:
[..]
topsnelheid 170 km/h
![]()
Jij zit er niet mee dat er mensen zijn die zo hun bedenkingen hebben als jij 240 rijdt waar 80 is toegestaan en vervolgens ook nog durft te verwachten dat men dat stoer van je vindt? Sterker nog, zij die wel inzien dat het totaal absurd is om onder die omstandigheden die snelheden te rijden, zijn dan maar inferieure moraalriddertjes wiens enige echte levensdoel is het beperken van het nogal primitieve genot van jou en je soortgenoten.quote:Op maandag 20 september 2004 19:20 schreef ferrari_ het volgende:
WOW eindelijk positieve reacties, ik dnek dat die mensen die de moraalridder hier uithangen ook maar mini jan peter balkenendes zijn maja... ik zit er niet mee
Jij? Heb jij je rijbewijs al dan?quote:Op maandag 20 september 2004 20:29 schreef yup het volgende:
Met een Hayabusa haal je daar 300 ofzo met gemak, het enige domme wat die gast heeft gedaan is die kar inhalen, ik zou rustiger aandoen (naar 120 ofzo gaan) en dan inhalen...
blijft iedereen zo kneuzerig op Yup reageren?quote:Op maandag 20 september 2004 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij? Heb jij je rijbewijs al dan?
ik wil niet iemand anders zijn daden goedpraten ofzo, maar ik denk dat veel mensen dat gevaar zelf ook wel in kunnen schatten, en krankzinnig bevinden. besef je wel dat dit voor vele mensen een droom is om te kunnen realiseren, en er veel voor over hebben. ik snap dat het levensgevaarlijk is en meer van dat, maar komop ga alsjeblieft niet zo moeilijk lopen doen en alsof je zelf nooit een cdtje verwisselt in de auto terwijl je rijdt. het is op PTA lang goed gegaan qua moraalridders, en er wordt niet echt om zo'n uitgebreidde mening van moraalridders gevraagd. Zeggen dat de TS gestoord oid is zal genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 20 september 2004 19:52 schreef Argento het volgende:
[..]
lang verhaal
Inderdaad levensgevaarlijk, vooral dat moment van inhalen. Als er iemand vanuit een uitrit de weg op wilt draaien lukt het nooit en te nimmer meer om op tijd stil te staan. Maar goed, dat horen en zien we natuurlijk ook elke week wel een keer bij Blik op de weg of Wegmisbruikers. Ik begrijp wel dat de TS tijdens zo'n rit in een Ferrari natuurlijk wel even wilt gassen. ik zou ook wel even gas hebben geven in dat ding, maar dan wel op de (lege) snelweg.quote:Op maandag 20 september 2004 19:52 schreef Argento het volgende:
[..]
goed verhaal
*proest* je rijdt, schakelt en je zit erbij als een oud wijf, man. Hoe oud ben je eigenlijk? Ze zeggen dat het verstand met de jaren komt. Ik hoop dat je nog jong bent. 240 op een b-weg. Je bent niet goed snik.quote:Op maandag 20 september 2004 17:09 schreef ferrari_ het volgende:
ik heb hier een filmpje van mij an het vlammen in de Ferrari
Ik heb al maanden niets gelezen van Yup. Omdat ik meende dat hij al wel 18 was vroeg ik me af of hij z'n rijbewijs al had. Tjonge wat ben ik een kneusquote:Op maandag 20 september 2004 20:50 schreef Ultimora het volgende:
[..]
blijft iedereen zo kneuzerig op Yup reageren?![]()
3.4 liter V8; 380 PK, ;top 300 km/h ; 0-100 in 4.7 secquote:Op maandag 20 september 2004 21:13 schreef StefanP het volgende:
Tof man. Let maar niet op die moraaldodo's hierboven want ik had precies hetzelfde gedaan. Die weg waszo te zien nagenoeg verlaten en kaarsrecht waardoor je een goed overzicht had. Ik had hem ook tot boven de 200 getrokken!
Verder nog ervaringen? Hoeveel kostte het? Hoeveel PK heeft dat ding? 0-100?
*jaloers is
quote:Op maandag 20 september 2004 21:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die auto is ervoor gemaakt, natuurlijk mag je met een ferrari 300 rijden van zon verhuurbedrijf... het is alleen de vraag, waarom op een gevaarlijke 2 baansweg... op de snelweg knijpt ook de gemiddelde KLPD agent wel een oogje dicht als een ferrari met 300 voobijrkomt..
verzekeringquote:Op maandag 20 september 2004 21:21 schreef DIA het volgende:
vet....... alleen stel dat je schade rijd? hoe beetaal je dat ooit af man
quote:Op maandag 20 september 2004 21:57 schreef Herta het volgende:
Is het nu de bedoeling dat we de TS mogen aanraken?
220kmh op de teller haal ik ook nog wel. in Duitsland dan. Ik doe het niet in 20sec. maarja wel "veiliger"quote:Op maandag 20 september 2004 21:40 schreef blieblie het volgende:
Je houdt je stuur verkeerd vast knaas.
Daarnaast kan ik ook 240 rijden met een Volvo. Hard rijden kan iedereen. Hard optrekken niet. En daar moet je de fun in een Ferrari uithalen. Wat dat betreft denk je dat je het snapt maar valt het vies tegen.
Oh, en dat 220KM/H! vol in beeld.... beetje triest.
Magoe das mijn mening (En nee, ik ben geen moraalridder, maar jouw opstelling is echt achterlijk, dom, onverantwoord en kortzichtig.).
nee hoor het "bewijsmateriaal" staat er nog steedsquote:Op maandag 20 september 2004 22:17 schreef Pharell het volgende:
filmpje down
linkje?
Wel ja joh. Met 220 km/u op de rijbaan voor het tegemoetkomend verkeer gaan rijden. Met 220 km/u rijden op een weg waar wel degelijk zijwegen op uitkomen. En dan nog verbaasd zijn als je af en toe ns zon auto met bijbehorende bestuurder van een boom of tractor moet schrapen.quote:Op maandag 20 september 2004 21:13 schreef StefanP het volgende:
Tof man. Let maar niet op die moraaldodo's hierboven want ik had precies hetzelfde gedaan. Die weg waszo te zien nagenoeg verlaten en kaarsrecht waardoor je een goed overzicht had. Ik had hem ook tot boven de 200 getrokken!
Als je op zoek bent naar de Fok-Ferrariliefhebber, dan moet je mij hebben. Ik snap heel goed dat mensen graag ns in een Ferrari rijden en er veel voor over hebben om dat te realiseren. Ik snap ook dat dat niet betekent dat je dan maar meteen elke vorm van verantwoordelijkheid over de boeg gooit. Ik snap daarbij heel goed dat je in een Ferrari je wat minder 'gebonden' voelt aan de maximumsnelheid, maar dat betekent niet dat je de wettelijke limiet maar meteen met het drievoudige moet overtreden. Dan ben je simpelweg niet goed bij je hoofd en je bent totaal zwakzinnig als je er mee gaat lopen pimpen.quote:ik wil niet iemand anders zijn daden goedpraten ofzo, maar ik denk dat veel mensen dat gevaar zelf ook wel in kunnen schatten, en krankzinnig bevinden. besef je wel dat dit voor vele mensen een droom is om te kunnen realiseren, en er veel voor over hebben. ik snap dat het levensgevaarlijk is en meer van dat, maar komop ga alsjeblieft niet zo moeilijk lopen doen en alsof je zelf nooit een cdtje verwisselt in de auto terwijl je rijdt. het is op PTA lang goed gegaan qua moraalridders, en er wordt niet echt om zo'n uitgebreidde mening van moraalridders gevraagd. Zeggen dat de TS gestoord oid is zal genoeg moeten zijn.
Voor jou geldt ook: Betonnen muurtje. Jullie mogen natuurlijk ook tegen elkaar knallen, meneer geleende ferrari en meneer motormuis, dan maak ik daar een .wav filmpje over.quote:Op maandag 20 september 2004 17:51 schreef toorgedm het volgende:
Wat een moraalriders hier, zeg!
Ik begrijp nou wel waarom die Spee zoveel macht heeft in Nederland. Als motorrijder rij ik regelmatig ernstig te hard, overal.
Heb je één keer in je leven een ferrari onder je kont, ga je zeker netjes lopen doen.
Azijnpissers! Af en toe een beetje lol in het leven mag ook nog wel hoor! Ook als het wat meer risico met zich mee brengt.
Super ervaring, vertel er gerust iets meer over!
ik heb met mijn 1.0 micraatje wel over de 160 gereden (naald van de schaal, heb het aan iemand anders moeten vragen die naast mij reedquote:Op maandag 20 september 2004 17:31 schreef Argento het volgende:
[..]
Nah, wat zit er in zon Micra? 1.2 viercylindertje? Geloof me, 197 is bullshit. 179 is al hoogst onwaarschijnlijk. Ik denk dat je gewoon 127 bedoelt ofzo, en dat is al een heel aardige score onder de genoemde omstandigheden.
het mag prima in een ferrari, maar dan wel op een veilige manier.. er is wel degelijk nuanceverschil.. De manier hoe TS op die 80 weg rijdt is gewoon levensgevaarlijk omdat hij totaal niet beseft dat er zich op zo'n weg nog wel eens onverwachte dingen voordoen..(op 80 wegen gebeuren meer dan 10x zoveel dodelijke ongelukken dan op andere wegen) .quote:Op maandag 20 september 2004 23:48 schreef Lexie het volgende:
Typerend trouwens dat users die de TS een ongelofelijke kneus vinden dit nog grondig weten te onderbouwen met argumenten, en dat de users die de TS hartstikke tof vinden niet verder komen dan: "Het is een Ferrari, dus het mag", of "moraalridder". Zou het dan toch te maken hebben met niveau- en intelligentieverschil? Je zou haast denken van wel :').
Wat jij zegt klopt wel jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 07:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het mag prima in een ferrari, maar dan wel op een veilige manier.. er is wel degelijk nuanceverschil.. De manier hoe TS op die 80 weg rijdt is gewoon levensgevaarlijk omdat hij totaal niet beseft dat er zich op zo'n weg nog wel eens onverwachte dingen voordoen..(op 80 wegen gebeuren meer dan 10x zoveel dodelijke ongelukken dan op andere wegen) .
op een overzichtelijke lege snelweg was het geen enkel probleem geweest en had ie zelfs in zn filmpje wellciht zelfs de magische 300 kunnen melden.
Foei.quote:Op maandag 20 september 2004 17:09 schreef ferrari_ het volgende:
overigens ik heb er 240 mee gereden op een weg waar je 80 mag![]()
Ja, wat verwacht je dan?quote:SVP geen moraalridders die me zeggen dat het onverantwoordelijk is om zo hard te rijden![]()
. Ik heb zelf ook verstand en ik weet wel wat ik doe.....(ook al ziet het er niet zo uit
)
Ik zou er ook wel even hard mee willen rijden maar dan zoek ik gewoon een stukje autobahn op.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:23 schreef D-Devil het volgende:
Sorry hoor, maar ik zou zeker ook 240 rijden als ik al eens ooit in een ferrari mocht rijden, je bent maf als je er niet harder dan 150 mee rijdt.
quote:Op maandag 20 september 2004 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
verzekering![]()
wrom ga je nie lekker je moeder pesten ofzo.quote:Op maandag 20 september 2004 17:29 schreef LSS het volgende:
[..]
Jammer dat je je niet te pletter hebt gereden tegen een betonnen muur, nu moet misschien wel iemand de prijs betalen voor jou rijstijl. Is dat moraalridderig genoeg? drietrapsdebiel![]()
Dat hij lekker ging scheuren vind ik niet erg, zou ik zelf ook graag willen doen....quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:37 schreef hifonics het volgende:
[..]
wrom ga je nie lekker je moeder pesten ofzo.
je ken mij nie vertellen dat als je in een ferrari mag rijden dat je dan netjes 80 of 50 gaat rijden.
ik geef hem groot gelijk. ging hij nie harder dan 240.
de kopeling is wel zwaar maar dat is heel erg relexxt juist, je kan veel beter voelen waar de auto hem 'oppakt' en dat is fijner bij het rijden natuurlijk.. dit siw el in vergelijking met normale autos natuurlijkquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:09 schreef Alfa_Boy het volgende:
das wel jammer, want dat zijn namelijk de leuke stukjes
Maare, was de koppeling zwaar, of viel die redelijk mee??? ik heb zelf namelijk in een F1 gereden, en das met die flippers
Bij de 360 is de koppeling redelijk licht
Bullshitquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:14 schreef ferrari_ het volgende:
Ik weet niet wat gevaarlijker is: 240 rijden op een snelweg waar mensen eerder inhalen en dus makkelijker en sneller naar links opschuiven dan op een weg waar je 80 mag, het is allebei even gevaarlijk.....
Mnja ik heb eerst rustig gereden, maar dat was omdat ik mezelf niet zeker voelde in mijn eigen auto. Dat heb ik hier even over het hoofd gezien en met mijn huidige ervaring had ik die ferrari dus vol open getrokkenquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:20 schreef ook_gek het volgende:
even voor de duidelijkheid.
1 de Ts heeft nog nooit een Ferrari gereden
2 schakelen kan hij totaal niet.
Het is niet zo dat je in een Ferrari stapt en weg rijd. Vergeet niet dat het een monster van een auto is. En StephanP jij zegt zelf dat je het ook gedaan had. Was jij niet de geen die eerst rustig aan ging rijden met je suup om hem onder controle te krijgen. Kijk dat is wat de TS ook moet doen. en dat leer je niet in een uurtje.
Hard rijden zou ik ook doen. 200+ zou ik ook doen. Maar wel op een snelweg waar de ruimte is en beter overzichtelijk is dan op deze weg. Dieren uit die bossen kunnen zo maar komen. Echt de ruimte om uit te wijken heb je ook niet. Iets wat je wel hebt op een snelweg met 3 banen.
Wat denk je wat er gebeurt als je met 200+ ergens van schrikt en totaal niet gewent bent aan de auto. Dan is het![]()
kijk eens goed naar de datums ..quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:09 schreef nero355 het volgende:
Ehm...... is jullie dan ook echt niks opgevallen ??
[CENTRAAL] PTA filmpjes Deel 7 <= Dit filmpje is om 12.00 uur ergens gepost en dan komt er een mafkees 5 uur later met hetzelfde fimplje..... en beweert ook nog eens dat hij dat was
* seto gelooft er niks van
Ik ben dus ook een F355 fan ja
quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:11 schreef seto het volgende:
[..]
kijk eens goed naar de datums ..
Helemaal mee eens, niet zo slim om zoveel informatie te geven.quote:Op maandag 20 september 2004 20:57 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Inderdaad levensgevaarlijk, vooral dat moment van inhalen. Als er iemand vanuit een uitrit de weg op wilt draaien lukt het nooit en te nimmer meer om op tijd stil te staan. Maar goed, dat horen en zien we natuurlijk ook elke week wel een keer bij Blik op de weg of Wegmisbruikers. Ik begrijp wel dat de TS tijdens zo'n rit in een Ferrari natuurlijk wel even wilt gassen. ik zou ook wel even gas hebben geven in dat ding, maar dan wel op de (lege) snelweg.
Maar waar ik met mijn verstand niet bij kan is dat de begeleider, van het verhuurbedrijf, het gewoon goed vindt en zelfs zegt dat het gas hier wel even open getrokken kan worden. Ik denk dat het verhuurbedrijf Fiorano, mocht er ooit een ongeval plaatsvinden, niets maar dan ook niets van de verzekering krijgt uitgekeerd. Deze snelheden worden door Justitie als misdrijf gezien en ook buiten heterdaad kan het voertuig in beslag worden genomen......
Nu maar hopen dat ze bij de verkeerspolitie Ijsselland ( deze politieregio is zeer actief in snelheidscontroles, vaak bij Blik op de weg en Wegmisbruikers) of het OM in Zwolle niet meelezen op het forum![]()
jij ziet filmpje? waar waar?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:39 schreef 1299 het volgende:
Ik vind je wel wat lam rijden maar verder wel oke hoor. Ik bedoel je kijkt of er een tegenligger aankomt, nee das mooi hop er voorbij duurt toch geen seconde met zo'n snelheidsverschil. Ik denk dat de kans dat het fout gaat als je vol op je rem moet groter is dan dat je inhaalt en gezien hebt dat het kan.
Het camera werk is overigens wel heel erg brak
Had hem nog op me hd staan. Inmiddels niet meer anders zou ik hem wel mirroreren.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:08 schreef VanDread het volgende:
[..]
jij ziet filmpje? waar waar?
Kut ik wil dit filmpje erg graag zien. Kan iemand hem mirrorenquote:Op woensdag 22 september 2004 15:17 schreef 1299 het volgende:
[..]
Had hem nog op me hd staan. Inmiddels niet meer anders zou ik hem wel mirroreren.
Kut mijn outlook is fucked up. En 2,3 mb past nie op hotmail. Ik wacht wel ff op een mirrortjequote:Op woensdag 22 september 2004 20:47 schreef Alfa_Boy het volgende:
k wil um wel meelen, is 2,3 mb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |