jammer dat we balky nie mogen kiezen als slechtstequote:Op maandag 20 september 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
Moeilijk om 3 goede aan te wijzen zeg
Goed
1. Veerman
2. Kamp
3. Verdonk
Slecht
1. Hoogervorst
2. Brinkhorst
3. Dekker
Het moet wel een beetje spannend zijn nogquote:Op maandag 20 september 2004 12:58 schreef Grimm het volgende:
[..]
jammer dat we balky nie mogen kiezen als slechtste
Hoor jij niet op de Coolsingel te staan?quote:Op maandag 20 september 2004 13:04 schreef Harry_Sack het volgende:
ik wil bij nader inzien Brinkhorst ruilen voor Donner. Als je bekijkt welke politici al eigenlijk zijn afgeschreven, dan is Brinkhorst niet meer van waarde. Vrouwen zijn sowieso minder interessant voor het MP kandidaatsschap.
Ik hoor helemaal nergens te staan, ik heb een stoelquote:Op maandag 20 september 2004 13:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoor jij niet op de Coolsingel te staan?
Verander het dan even.quote:Op maandag 20 september 2004 13:04 schreef Harry_Sack het volgende:
ik wil bij nader inzien Brinkhorst ruilen voor Donner. Als je bekijkt welke politici al eigenlijk zijn afgeschreven, dan is Brinkhorst niet meer van waarde. Vrouwen zijn sowieso minder interessant voor het MP kandidaatsschap.
Sjezus je lijkt wel een politicus SCHandknaapje..quote:Op maandag 20 september 2004 13:21 schreef SCH het volgende:
Alleen volledige lijstjes tellen mee voor het eindklassement!!!
Namens Frans Weisglas,
SCH
Yep, de PvdA zit er niet in.quote:Op maandag 20 september 2004 16:12 schreef RichardQuest het volgende:
Bijna alle genomineerden voor slechte minister zijn van het CDA...
Verdomd ja idd. Was me niet opgevallen. Wel opmerkelijk ..quote:Op maandag 20 september 2004 16:12 schreef RichardQuest het volgende:
D66 heeft ook maar 2 baggeraars.quote:Op maandag 20 september 2004 16:12 schreef RichardQuest het volgende:
Jongerenforum....denk ik.quote:Op maandag 20 september 2004 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verdomd ja idd. Was me niet opgevallen. Wel opmerkelijk ..
quote:Op maandag 20 september 2004 16:51 schreef Sidekick het volgende:
Slecht.
1. De Graaf (zijn democratische overkill is helemaal niets. Heeft zichzelf verloochend door in het kabinet te gaan zitten na zijn "nee" tegen CDA en VVD en zijn aftreden na de verkiezingsnederlaag.
Die had hij al toen hij het topic opende.quote:Op maandag 20 september 2004 17:41 schreef Harry_Sack het volgende:
Wanneer is de uitslag eigenlijk, SCH?
Wat is er goed aan Bot?quote:Op maandag 20 september 2004 17:32 schreef ThomasBerge het volgende:
Goed:
1. Bot
2. Verdonk
3. Remkes
Slecht:
1. De Geus
2. De Graaff
3. Peijs
Ach, moet kunnen toch om even te vragen naar toelichting?quote:Op maandag 20 september 2004 17:48 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij is dit niet bedoeld als discussieitopic, CMT.
quote:Op maandag 20 september 2004 17:48 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij is dit niet bedoeld als discussieitopic, CMT.
quote:Op maandag 20 september 2004 12:37 schreef SCH het volgende:
(..)Discussies zijn toegestaan.(..)
Ik zag een paar weken terug een documentaire over hem, hierin zag je onder andere zijn reizen naar het Midden-Oosten en dergelijke. En ik heb sinds die documentaire toch wel sympathie voor Bot gekregen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat is er goed aan Bot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |