ik geloof dat je aardig positief bent...quote:Op donderdag 16 september 2004 22:15 schreef Eluc het volgende:
Hey KQ strax mijn stukje over Evil Dead. Net gezien![]()
Correctquote:Op donderdag 16 september 2004 22:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik geloof dat je aardig positief bent...
![]()
Evil Ed is stiekem best cool.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik geloof dat je aardig positief bent...
![]()
ps ik ben nu EVIL ED aan het rippen, eerdaags te downloaden
![]()
Ben jij ook zo iemand die vroeger altijd beweerde dat jij niet te laat was, maar de bus of trein te vroeg?quote:Op donderdag 16 september 2004 22:33 schreef Eluc het volgende:
Gisteren:
Tokyo Monogatari (1953)
Kwam ik gisterenaan bij het filmhuis in Bussum, was de film 20 minuten te vroeg begonnen.
Vanavond gezien en inderdaad weer een mooie film.quote:Een paar dagen geleden schreef Hare het volgende:
Majo no takkyubin (Kiki's Delivery Service)
Niets dan lof voor deze alweer prachtige Ghibli film. Zeer vermakelijke, ongecompliceerde film die meer dan eens een glimlach op je gezicht zal toveren. Kan er niet veel meer over zeggen, maar dit is voor mij gewoon echt geweldig!!!
Vond het best een redelijke film.quote:sneakpoint
Al twaalf jaar lang is hij een doodgewone taxichauffeur, deze Max (Jamie Foxx). Of eigenlijk is hij bij nadere beschouwing toch niet zo gewoon. Max is namelijk een topper: zijn taxi is keurig netjes, hij is vriendelijk, beleefd en beschaafd, en hij kent Los Angeles en de omgeving, inclusief eventuele fileproblemen, als zijn broekzak. Kortom, bij Max wil je in de taxi zitten als je ergens naartoe moet in LA.
Max heeft duizenden mensen in zijn achteruitkijkspiegel voorbij zien komen. De meeste mensen vergeet hij snel, maar deze nacht heeft hij twee klanten die hem nog lang zullen bijblijven: een mooie vrouw, Annie (Jeda Pinkett-Smith), die zich als aanklager voorbereidt op een grote zaak, en Vincent (Tom Cruise) die langs verschillende adresjes moet om een onroerendgoedzaak rond te maken. Zegt hij. Vincent weet Max ertoe te bewegen hem naar al die adressen te brengen, zodat hij de volgende dag weer het vliegtuig naar huis kan nemen.
Al bij het eerste adres komt uit wat Vincent in werkelijkheid is; geen onroerendgoedhandelaar, maar een huurmoordenaar. Uiteraard wil Max helemaal niks met die Vincent te maken hebben, maar Vincent dwingt Max ertoe zijn medewerking te verlenen aan de rit des doods die Vincent die nacht in LA gaat afleggen. De politie van Los Angeles en de FBI ontdekken dat er iets gaande is, want naarmate de nacht vordert, worden er steeds meer getuigen in een belangrijke drugszaak afgeknald. Dan ontstaan er een paar macabere jachtpartijen. De politie en de FBI proberen de moordenaar voor te zijn en zijn taxi op te sporen, de taxichauffeur probeert het vege lijf te redden, en Vincent moet zijn lijstje doelwitten afwerken voor de nacht voorbij is. En Annie? Die blijkt op het lijstje van Vincent te staan…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/5
die 1 is alleen voor de eerste helft van de film, de rest was crap van de bovenste plank bij sinterklaas
is die al uit dan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:34 schreef Knife het volgende:
Gisteren gezien thuis..
dvd van Steven Seagal. Out of reach..
Ja wat moet je er van zeggen..een typisch steven seagal film..weinig verhaal..slechte acteer prestaties..
Maar voor anderhalf uur vermaak wel ok...
http://www.nixflix.com/reviews/outofreach.htm
En gewoon voor iedereen die van film en documentaires houdt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:27 schreef VincentK het volgende:
Touching the Void.
Docudrama over 2 alpinisten en hun tocht naar een berg in de Andes.
Aanrader voor de liefhebbers van bergen en klimmen
IMDB http://www.imdb.com/title/tt0379557/
Sleepawaycamp ken ik niet..quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is die al uit dan?
Ik heb hem ookgezien... mwoah-filmpje
gezien: sleepaway camp:
Goed einde!
Neequote:Op donderdag 16 september 2004 23:42 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die vroeger altijd beweerde dat jij niet te laat was, maar de bus of trein te vroeg?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat doen ze wel vaker in films, en dat vind ik vreselijk nep-eng en overdreven. Maar ja, dat ben ik dan he.
Niks mis met The Cell, dus.
Doe dat en laat meteen ook even weten wat voor gevoel je had bij het einde ;o)quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:53 schreef Knife het volgende:
ik ben benieuwd hoe die is the bourne supremacy...ik ga er morgenavond heen. Ik laat het weten wat ik er van vond !
en ik ben ook wel een fan van Matt Damon !
UIteraardquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:35 schreef Mike het volgende:
[..]
En gewoon voor iedereen die van film en documentaires houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeitgeist op 18-09-2004 13:09:11 ]The Light Is Leaving Us All
zonde van je tijd, in die tijd had je VEEL leukere dingen kunnen doenquote:Op zaterdag 18 september 2004 02:10 schreef Zeitgeist het volgende:
Bambi Meets Godzilla.
vriendin van me geloofde niet dat ie bestond.
Blijft humor.
lol ja ach anderhalve minuut is te kort voor sex en bovendien had haar vriend en mijn vriendin dat niet zo leuk gevondenquote:Op zaterdag 18 september 2004 02:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
zonde van je tijd, in die tijd had je VEEL leukere dingen kunnen doen
![]()
wat kinderachtigquote:Op zaterdag 18 september 2004 02:31 schreef Zeitgeist het volgende:
lol ja ach anderhalve minuut is te kort voor sex en bovendien had haar vriend en mijn vriendin dat niet zo leuk gevonden
lol ja ach. de Zeitgeist houd van zijn lieve devochka Olya.quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:55 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
wat kinderachtig
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Murder on the Orient Express
Leuke who-dunn-it movie op de Orient Express.
een 7Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Een slechtere oorlogsfilm (met zoveel poeha) heb ik nog niet gezien. En Ben Aflik.. Ik had ZO gehoopt dat die knakker blind zou worden door die kurk. Zo slecht speelt die gozer.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gezien:
Pearl Harbor (Director`s Cut)
Rafe (Ben Affleck) en Danny (Josh Hartnett) zijn al sinds hun jeugd vrienden en willen samen piloot worden, dus gaan ze samen n opleiding volgen. Wanneer WO II uitbreekt, besluit Rafe zich vrijwillig op te geven om voor de Britten te gaan vechten. Hij laat zijn geliefde Evelyn Johnson (Kate Beckinsale
) en Danny achter in de USA...
Redelijke film waarin veel special effects en actie worden gebruikt om n wel heeeel klef liefdesverhaal van ruim 3 uur te kunnen vertellen. Althans, dat is mijn mening. De film was best interessant om te zien, de oorlogs gedeeltes dan. Het liefdesverhaal was veels te klef, maar dat kwam ook mede door de "acteerprestaties" van Ben Affleck. Het accent had hier dus minder op moeten liggen en meer op de aanvallen op Pearl Harbor en de oorlog. Ook was t patriotisme dat van de film afdroop ongelooflijk.
Maar goed: er zat toch behoorlijk wat actie, wat nogal wat goed maakte.
Toch best n aanrader
IMDB Cijfer: 5,5/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
is het je ook opgevallen dat 90% vand e film geinisnueerd is?quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:36 schreef Alter_Ego het volgende:
Net fahrenheid 9/11 gezien (niet echt een film, meer documentaire)
Erg goed gemaakt, goed gefilmd en je krijgt wel een mooi overzicht van wat bush en co nou hebben gedaan. De film maakte me wel pissig, vooral hoe sommige amerikanen omgaan met die irakezen. Maar goede documentaire dus.
* steekt hand opquote:Op zondag 19 september 2004 12:49 schreef Lambiekje het volgende:
Wie in vredesnaam vind dit leuk.
*polonaise*quote:Op zondag 19 september 2004 12:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
* steekt hand op
* ook aansluit *quote:Op zondag 19 september 2004 14:06 schreef Gorro het volgende:
[..]
*polonaise*
1 t/m 7?quote:Op zondag 19 september 2004 19:52 schreef Durbin het volgende:
[afbeelding]
Puppet Master
Ik zag overigens net dat de dvdbox van deel 1 tm 7 voor 200 dollar op Ebay gaat.![]()
ik heb 1 t/m 6 gezien en ik vond alle delen behalve 3 kut....quote:Op zondag 19 september 2004 19:52 schreef Durbin het volgende:
[afbeelding]
Puppet Master
Een oude poppenmaker heeft de mogelijkheid om dode dingen tot leven te brengen, wat hij met zijn eigen poppen doet. Wanneer de nazi's achter zijn verblijfplaats komen, pleegt hij zelfmoord. Tientallen jaren later komen vijf vrienden, elk met een bovennatuurlijke gave, bijelkaar voor de begrafenis van een oude bekende. Vervolgens gebeuren er vreemde dingen in het hotel waar ze verblijven, lopen er poppen rond en is het nog maar de vraag of de oude bekende wel daadwerkelijk dood is.
Deze film kon ik me nog vaag herinneren van vroeger en wilde ik al een tijdje nog een keer zien. het geheel is vrij braaf, maar nog steeds vermakelijk. De stopmotion-effects zijn ook best goed. Ik zag overigens net dat de dvdbox van deel 1 tm 7 voor 200 dollar op Ebay gaat.![]()
Ey, Jim Carrey is tegenwoordig een serieus acteur waar je met respect over dient te spreken.quote:Op zondag 19 september 2004 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Me, Myself and Irene
Toch maar een keer gekeken, ondanks het feit dat Jim Carrey meespeelt. Renee Zellweger steelt wat mij betreft de show. Wat een leuke meid is dat toch. De film is ondanks Jim Carrey ook nog wel grappig.
Cijfer: 7,5
Ze zijn nog aan het neerstorten hoor.quote:Op zondag 19 september 2004 22:29 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb gezien:
Critical Decision (alweer)
Denk het niet (2x)quote:Op zondag 19 september 2004 22:48 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ey, Jim Carrey is tegenwoordig een serieus acteur waar je met respect over dient te spreken.![]()
bron: IMDB.COMquote:This is the story of a guy, Joel (Carrey), who discovers that his long-time girlfriend, Clementine (Winslet), has undergone a psychiatrist's (Wilkinson) experimental procedure in which all of her memory of Joel is removed, after the couple has tried for years to get their relationship working fluidly. Frustrated by the idea of still being in love with a woman who doesn't remember their time together, Joel agrees to undergo the procedure as well, to erase his memories of Clementine. The film, which takes place mostly within Joel's mind, follows his memories of Clementine backwards in time as each recent memory is replaced, and the procedure then goes on to the previous one, which is likewise seen, and then erased. Once the process starts, however, Joel realizes he doesn't really want to forget Clementine, so he starts smuggling her away into parts of his memory where she doesn't belong which alters other things about his memories as well...
bron: IMDB.COMquote:An visitor (Hanks) fleeing the war that ravages his tiny Eastern European homeland finds himself stuck in the terminal of one of New York City's airports when the time of his landing coincides precisely with the point at which the war causes his nation of origin to no longer exist, meaning that his passport and paperwork are no longer valid. As a man without a home, he takes up residence in the terminal itself, befriending the staff of the airport, and falling in love with an airline flight attendant.
Bron: IMDB.COMquote:Alex Bernier (Ledger) is a member of an arcane order of priests known as Carolingians. When the head of the order dies, Alex is sent to Rome to investigate mysterious circumstances surrounding the death. The body bears strange marks on the chest which may or may not be the sign of a Sin Eater (Furmann), a renegade who offers absolution, last rites and therefore a path to heaven outside the jurisdiction of the church. Alex enlists the aid of his old comrade Father Thomas (Addy) and of a troubled artist (Sossamon) upon whom he once performed an exorcism. He soon finds himself plunged into a mystery only to find himself at the heart of it.
Bron: IMDB.COMquote:Set in the 1970s in a metropolis called "Bay City," this is the tale of two police detective partners, Ken "Hutch" Hutchinson (Wilson), and Dave Starsky (Stiller), who always seem to get the toughest cases from their boss, Captain Dobey, rely on omniscient street informer Huggy Bear (Dogg) and race to the scene of the crimes in their souped-up 1974 Ford Torino hot rod, telling the story of their first big case (as a prequel to the TV show), which involved a former college campus drug dealer (Vaughn) who went on to become a white collar criminal (Electra plays Hutch's girlfriend).
Hoe kwam je er in vredesnaam bij om die te kijken?quote:Op maandag 20 september 2004 10:02 schreef Gorro het volgende:
Wild World of Batwoman, The (Jerry Warren, 1966)
Extreem slechte film waarvan ik op het gegeven moment totaal niet meer wist wat er aan de hand was. ½
Ik heb een vervelende drang om alle films uit alle lijstjes te kijken, zo ook de IMDb Bottom 100quote:Op maandag 20 september 2004 15:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hoe kwam je er in vredesnaam bij om die te kijken?
Deze heb ik ook gekeken .. het keek wel lekker weg .. alleen was de spanningsboog niet helemaal lekker.quote:Op maandag 20 september 2004 15:34 schreef neggix het volgende:
In Oranje
Geinige nederlandse film over een jochie dat bij nl elftal wil. Thomas acda speelt wel een geinige rol, verder wel een leuke film, beetje voorspelbaar maar wel lekker weg te kijken
Ja leuk ... soms is dat ook fun .. om sneue troep te kijken.quote:Op maandag 20 september 2004 15:48 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb een vervelende drang om alle films uit alle lijstjes te kijken, zo ook de IMDb Bottom 100
Nee, rond 8 uur dacht ik, laat ik die film maar eens kijken. Maar ik dacht dat jij hem niet kon downloadenquote:Op maandag 20 september 2004 21:30 schreef kinky_queen het volgende:
Heb je soms over mijn schouder zitten meekijken?
sjesus...
[afbeelding]
* dit is freaky eng...
ik heb een ander progje gebruiktquote:Op maandag 20 september 2004 21:38 schreef furanku het volgende:
Nee, rond 8 uur dacht ik, laat ik die film maar eens kijken. Maar ik dacht dat jij hem niet kon downloaden![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:12 schreef Sai het volgende:
Ik heb net met wat bekende FTR-ers zes korte films van Lynch gekeken:
Jezus zeg! Jij begint ook al vroeg met film kijken!quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:46 schreef MikeyMo het volgende:
When harry met sally, zowaar een romcom waar ik ook echt het com gedeelte goed ingevuld wordt
ja die heb ik gisteravond gekeken hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Jezus zeg! Jij begint ook al vroeg met film kijken!
Uiteraardquote:Op dinsdag 21 september 2004 01:12 schreef Sai het volgende:
SaintofKillers
Beste van het stel, wat mij betreft.
Ja, die is wel goed, niet meteen de meest originele film, maar zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:39 schreef CrustyClown het volgende:
Ik was gister begonnen aan " The Unsaid" , maar ben nog niet echt verder gekomen dan een half uurtje. Werd elke keer afgeleid dus ja. Dus ik ga hem vanavond verder kijken. Op eerste gezicht is het wel een goede film. Kennen jullie hem ook?
En niet te vergeten de meest creepy rol die Dennis Hopper ooit over het witte doek uitsmeerde (gedeelde eerste plaats met Gary Oldman in Léon).quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:52 schreef Hare het volgende:
Blue Velvet
Die Lynch weet toch wel altijd een mooi sfeertje op te roepen in z'n films hoor. Zo ook hier weer. Om een of andere rede dacht ik dat het weer zoiets vaags zou zijn als Mulholland, maar dat is niet het geval, wel zit er weer constant zo'n lekkere onderhuidse spanning in de film. Ook kan ik de boodschap die ik uit de film haalde wel waarderen
Eerste film trouwens die ik heb gezien waar ik Rosselini in speelt, vind haar sommige momenten best op haar moeder lijken
Geldt dat niet voor alles van Ed Wood?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bride of the Monster
Erg belachelijke film van Ed Wood. Deze film is gewoon craptacular!
nee hoor, JAIL BAIT en THE CROSSROAD AVENGER zijn best redelijkquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef GLO het volgende:
Geldt dat niet voor alles van Ed Wood?
Iddquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:19 schreef GLO het volgende:
[..]
En niet te vergeten de meest creepy rol die Dennis Hopper ooit over het witte doek uitsmeerde (gedeelde eerste plaats met Gary Oldman in Léon).
nope geen velvet uitvoering hier, heb je een pic?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:57 schreef Hare het volgende:
Heeft iemand trouwens de velvet dvd uitvoering van deze film?
Geen pic, alleen het feit dat het staat op dvdcompare en deze uitgave nog op cdwow te koop is:quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
nope geen velvet uitvoering hier, heb je een pic?
The Lord of the Rings is voor Kumonosu jô (Throne of Blood) uitkwam geschrevenquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:02 schreef Hare het volgende:
En nu weten we dan ook eindelijk waar de Ents vandaan komen
Maar niet voor MacBeth.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:47 schreef Gorro het volgende:
[..]
The Lord of the Rings is voor Kumonosu jô (Throne of Blood) uitkwam geschreven
Maar daar zaten weer geen lopende bomen in, tog?quote:Op woensdag 22 september 2004 00:50 schreef Sai het volgende:
[..]
Maar niet voor MacBeth..
Jawel hoor. Ik heb het vorig jaar nog gelezen.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:06 schreef Gorro het volgende:
[..]
Maar daar zaten weer geen lopende bomen in, tog?
Ik heb net trouwens Collateral gezien, erg ok. Morgen meer
Ik heb een Duitse versie van McBeth gezien en daar zaten wel weer kamerplantjes inquote:Op woensdag 22 september 2004 01:06 schreef Gorro het volgende:
Maar daar zaten weer geen lopende bomen in, tog?
Goed gemonteerd, leuk verhaal, mooi camerawerk maar de laatste 20 minuten hadden van mij echt niet zo gehoeven. Een 7,5 geef ik m.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:27 schreef GLO het volgende:
Net voor de tweede keer gezien:
Wilde Mossels
Wschlk de meest onderschatte NL film ooit. Die sfeer, die muziek, die shots, die fabeltastische rol van Frank Lammers. En Fedja van Huet natuurlijk ook. OK, het scenario over Zeeuwse jongeren zonder toekomst, die groot en meeslepend willen leven, is niet erg origineel, maar wel vreselijk goed uitgewerkt. Deze had indertijd mee moeten dingen naar een Oscar.
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:27 schreef five2one het volgende:
[..]
[Wilde Mossels]
Goed gemonteerd, leuk verhaal, mooi camerawerk maar de laatste 20 minuten hadden van mij echt niet zo gehoeven. Een 7,5 geef ik m.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar in die laatste 20 minuten zit ook het mosselfeest met dat optreden van Paelingvet. En dat is zó goed gemonteerd; daar kan menig professioneel geregistreerde live-dvd nog heel wat puntjes aan zuigen.
En de slotscène vind ik - hoe simpel en Easy Riderig ook - toch van een grote schoonheid. Net als de aftiteling -- let op het allerlaatste stukje.
[ Bericht 4% gewijzigd door Gorro op 22-09-2004 16:23:57 ]how come wrong numbers are never busy?
Ik vond het einde ook iets over de top, maar verder absoluut een van mijn favoriete Nederlandse films.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:27 schreef five2one het volgende:
[..]
Goed gemonteerd, leuk verhaal, mooi camerawerk maar de laatste 20 minuten hadden van mij echt niet zo gehoeven. Een 7,5 geef ik m.
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:34 schreef GLO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus in dat opzicht hoef je denk ik niet naar een beslissende aanleiding te zoeken. Het komt natuurlijk ook wel bewust een beetje uit de lucht vallen. Zo'n shockeffect doet het altijd goed bij het publiek.
[ Bericht 9% gewijzigd door Gorro op 22-09-2004 16:25:02 ]xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Ja en nee. Die zelfmoord doet voor het verhaal eigenlijk niet terzake. Sterker nog, ik kan je het hele verhaal vertellen zonder dat dat ook maar enige essentiële afbreuk doet aan het filmgenot. Really.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:05 schreef Sai het volgende:
SPOILERS!!!!
Dat geldt waarschijnlijk voor jou zo, maar dat hoeft dan nog niet voor iemand anders zo te zijn.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja en nee. Die zelfmoord doet voor het verhaal eigenlijk niet terzake. Sterker nog, ik kan je het hele verhaal vertellen zonder dat dat ook maar enige essentiële afbreuk doet aan het filmgenot. Really.
Ik vond het einde van OFOCN juist een heel goed einde hebben!quote:Op woensdag 22 september 2004 16:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Ik heb me zeer vermaakt tijdens deze fantastische film. Leuk verhaal en prima neergezet. Het einde was echter wel wat uhm, jammer
Van God Los
Op aanrader van een vriend gekeken. Aardige film, niets meer en niets minder.
Ik zeg ook niet dat ik het einde slecht vond maar omdat je 2 uur lang naar een komische film zit te kijken, is zo'n einde toch een beetje krom, althans dat vond ikquote:Op woensdag 22 september 2004 16:59 schreef five2one het volgende:
[..]
Ik vond het einde van OFOCN juist een heel goed einde hebben!
OK, you're the boss. Maar het is een verkeerd signaal naar nieuwe kijkers. Een spoiler is een ontwikkeling (in het ergste geval de climax of ontknoping) in een film(scenario) die de beleving dan wel de spanning voor nieuwkomers nadelig beïnvloedt. Bederft, om het letterlijk te vertalen. Maar dat is hier beslist niet het geval. De film is een sfeerschets, geen verhaal met een begin en een eind. Dat is een gegeven, niet mijn interpretatie.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:23 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat geldt waarschijnlijk voor jou zo, maar dat hoeft dan nog niet voor iemand anders zo te zijn.
Ik heb de berichten aangepast met spoiler-tags.
WTF?!?!?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het einde slecht vond maar omdat je 2 uur lang naar een komische film zit te kijken, is zo'n einde toch een beetje krom, althans dat vond ik
Maarja, een krom einde past ook wel bij deze film natuurlijk.
Je haalt me de woorden uit de mond...quote:Op woensdag 22 september 2004 17:49 schreef Hare het volgende:
[..]
WTF?!?!?
Een komische film??? Ben jij wel helemaal lekker ofzo?
Hahahhaa.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:49 schreef Hare het volgende:
WTF?!?!?
Wat doe jij nou?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:49 schreef Hare het volgende:
[..]
WTF?!?!?
Jaja, nou, daar heb ik nog nooit van gehoord hoor!! En verder vind ik het echt nergens een komedie. Is een zeer mooi drama ja, met mensen die niet helemaal goed wijs zijn en dus dingen doen waar je om kan lachen, maar dat maakt iets nog geen comedie of komedie of whatever!quote:Op woensdag 22 september 2004 18:05 schreef kinky_queen het volgende:
Komedie met een K = Comedy/drama
![]()
Ik vind de film een komedie, omdat McMurphy nu eenmaal dingen doet, zegt en situaties veroorzaakt waarom ik moet lachen. Als ik vaak moet lachen om een film, vind ik het een komedie.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Jaja, nou, daar heb ik nog nooit van gehoord hoor!! En verder vind ik het echt nergens een komedie. Is een zeer mooi drama ja, met mensen die niet helemaal goed wijs zijn en dus dingen doen waar je om kan lachen, maar dat maakt iets nog geen comedie of komedie of whatever!
Echt hoor. Dit vind ik dus echt supervreemd. Dat zelfs meerdere mensen deze film als een komedie beschouwen gaat me echt volledig boven de pet.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:15 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik vind de film een komedie, omdat McMurphy nu eenmaal dingen doet, zegt en situaties veroorzaakt waarom ik moet lachen. Als ik vaak moet lachen om een film, vind ik het een komedie.
Ik denk niet dat je kan ontkennen dat er komische elementen in de film zitten.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Echt hoor. Dit vind ik dus echt supervreemd. Dat zelfs meerdere mensen deze film als een komedie beschouwen gaat me echt volledig boven de pet.
Tragikomisch dan toch nog altijd...quote:Op woensdag 22 september 2004 21:20 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kan ontkennen dat er komische elementen in de film zitten.
Misschien ligt dat dan wel een beetje aan jou he?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:41 schreef Hare het volgende:
Echt hoor. Dit vind ik dus echt supervreemd. Dat zelfs meerdere mensen deze film als een komedie beschouwen gaat me echt volledig boven de pet.
Tip: Donald Sutherland én ijzingwekkend einde gaan samen in remake van The Bodysnatchers (uit de jaren 70). Wel 's gezien? Beterschap!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:08 schreef Sasandra het volgende:
sinds anderhalve maand heb ik een hernia, rechtop zitten gaat niet goed, maar liggen voor de tv, met dvdspeler binnen handbereik, gaat prima. De laatste tijd daarom ontzettend tv gekeken en films gezien.
een echte aanrader vond ik:
The day of the locust ( 1974), gisteren gezien, met Donald Sutherland in een mooie bijrol als een zekere Homer Simpson ()
Indrukwekkende film, met ijzingwekkend einde (hoewel ik erbij moet zeggen dat ik al snel iets eng vind)
Yep, heb ik gezien, Ik vond de oudere zwart-wit versie uit de jaren '50 eigenlijk beter, maar deze vond ik ook spannend. Thanks.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Tip: Donald Sutherland én ijzingwekkend einde gaan samen in remake van The Bodysnatchers (uit de jaren 70). Wel 's gezien? Beterschap!
Ik wou zeggen, er zitten misschien tragikomische elementen in, maar dat maakt een film nog geen komedie. Tuurlijk verschijnt er ook wel een glimlach op m'n gezicht als je martini bezig ziet met z'n kaartspel e.d. Maar het is niet grappig, het is gewoon zo. Om een gehandicapte die je langs ziet komen lach je misschien ook wel, maar het is niet grappig.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Tragikomisch dan toch nog altijd...![]()
Ik quote ff van imdb:quote:Op woensdag 22 september 2004 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Misschien ligt dat dan wel een beetje aan jou he?.
quote:Genre: Drama
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:05 schreef Sai het volgende:
SPOILERS!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Dat kan ik ook!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef Hare het volgende:
Ik quote ff van imdb:
quote:
Ik zal die andere titels eens checken.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:17 schreef kinky_queen het volgende:
THE HAZING
Een 'wel aardige' NIGHT OF THE DEMONSwannabee, en nee, niet de film van de jaren '70 maar de recente uit 2004
Het bekende verhaaltje wordt weer eens dunnetjes overgedaan, maar ik vond HELL NIGHT een stuk sfeervoller
[afbeelding]
Nu naar 'Lek' kijken dan (23:07 uur, Ned. 3). Aanrader!!!quote:Op woensdag 22 september 2004 23:05 schreef Hare het volgende:
Spoorloos
Eerste nederlandse film sinds heeeeel lange tijd die ik heb gezien (volgens mij was flodder 3 de laatste).
Als we zo gaan beginnen:quote:Op woensdag 22 september 2004 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat kan ik ook!
[..]
Ik kan dat toch echt niet allemaal genres noemen hoer. Dit zijn woorden keywords waar de film over gaat, of wat in de film gebeurt of besproken wordt. Dat maakt het nog geen genre.quote:* electroconvulsive-therapy
* group-therapy
* black-comedy
* mental-illness
* blockbuster
* mental-institution
* insanity
* institutional-life
* sociopath
* medical
* electric-shock-therapy
* psychiatry
* psychoanalysis
* stuttering
* based-on-novel
* lobotomy
* basketball
* fishing
* mental-patient
* nurse
* suicide
* cigarette
* native-american
* freedom
* patient-rights
* restraint
* television
* world-series
* mental-retardation
* epilepsy
* 1960s
* attempted-murder
* authority
* blackjack-game
* brawl
* bus
* cheating
* chewing-gum
* christmas-tree
* convict
* dancing
* deaf-mute
* drunk-scene
* escaped-mental-patient
* escape
* euthanasia
* fake-illness
* fishing-boat
* helicopter
* hysteria
* independent-film
* individuality
* male-nudity
* marina
* masturbation-reference
* medication
* oregon
* party
* pinochle-game
* playing-card
* premarital-sex
* psychiatric-examination
* psychiatric-hospital
* small-town
* strangulation
* suffocation
* swimming-pool
* voting
* vulgarity
* wheelchair
* boat-theft
* bus-theft
* monopoly-game
* cult-favorite
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan hoef je me nog geen hoer te noemen..
Maar goed. Jammer voor jou dat jij alleen de serieuze dingen in die film ziet en niet de humoristische toon die eronder ligt.
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:09 schreef Hare het volgende:
Ik kan dat toch echt niet allemaal genres noemen hoer.
Ik neem aan dat het 'hoor' hoorde te zijn.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:19 schreef Hare het volgende:
WTF??? Sinds wanneer noem ik jou een hoer???
Haha, idd, ik snapte er al geen ruk vanquote:Op woensdag 22 september 2004 23:32 schreef Durbin het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat het 'hoor' hoorde te zijn.![]()
Dit meen je serieusquote:Op donderdag 23 september 2004 01:43 schreef Hare het volgende:
Total Recall
Jezus, wat een butfilm zeg. Hoe kun je het allemaal bedenken. De dialogen, het plot, de aankleding, de mataties en de aliens. Dit slaat gewoon echt alles
En wat die gasten verder laten zien kun je toch ook echt geen acteren noemen. Echt slecht.
3x helemaal niks!
Jazeker....quote:Op donderdag 23 september 2004 01:41 schreef GLO het volgende:
Heb je Lek nou nog gezien?
En top geacteerd ook. Iets dat je lang niet voor mogelijk hield in NL films, maar dat de laatste jaren toch werkelijk ten goede begint te keren. Ook in bijv. Bella Bettien en Wilde Mossels. Zelfs iemand als Thomas Acda stijgt boven zichzelf uit in Lek.quote:Op donderdag 23 september 2004 01:56 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
Jazeker....
wat een film..ik had niet gedacht dat die film zo spannend zou zijn...
vond hem ECHT goed![]()
Camp is nix voor jou he?quote:Op donderdag 23 september 2004 01:43 schreef Hare het volgende:
Total Recall
Jezus, wat een butfilm zeg. Hoe kun je het allemaal bedenken. De dialogen, het plot, de aankleding, de mataties en de aliens. Dit slaat gewoon echt alles
En wat die gasten verder laten zien kun je toch ook echt geen acteren noemen. Echt slecht.
3x helemaal niks!
Total Recallquote:Op donderdag 23 september 2004 01:43 schreef Hare het volgende:
Total Recall
3x helemaal niks!
quote:Op donderdag 23 september 2004 01:54 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit meen je serieus![]()
Nee, volgens mij dus echt niet nee. Kan er gewoon niet van genietenquote:Op donderdag 23 september 2004 07:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Camp is nix voor jou he?
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 08:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Total Recall
zie daar mijn lovende recensie
*streept Hare van vriendenlijst
Nee, waarom zou ik doe moeten hebben gekeken dan?quote:Op donderdag 23 september 2004 01:41 schreef GLO het volgende:
Heb je Lek nou nog gezien, Hare?
Jouw mening en zo. Ik vind het nog steeds een comedy (gedeeltelijk).quote:Op woensdag 22 september 2004 23:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Het is een drama. En daar zit misschien spanning in, en humor, en actie en alles, maar het is een drama!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ondanks dat ben ik van mening dat deze film een een van de weinige goede Nederlandse actiethrillers is."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Ha, die heb ik net bij de videotheek gehaald. Dat wordt schijnbaar genieten.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:35 schreef Weakling het volgende:
Waking The Dead
Nee da's geen zombiefilm, tenzij je het echt ver wilt gaan zoeken. Het verhaal gaat in het kort over een ambitieuze man die jaren nadat zijn vriendin is overleden haar overal denkt te zien. Hoofdrollen worden vervuld door Billy Crudup en Jennifer Connelly en ze spelen fantastisch. De focus van het verhaal ligt op de relatie die ze samen hadden en hoe hij na haar dood omgaat met het verlies. Kortom: geen film voor actie liefhebbers, wel een genot voor mensen die van "praat" films houden. (7/10)
Omdat dat een topfilm is, en omdat ik je dat gisteravond aanried, direct (om 23:07 uur om precies te zijn, scroll maar 's terug) na je opmerking dat je voor het eerst in tig jaar weer 's een NL film had gekeken (Spoorloos) en dat-ie je nog beviel ook. En daarna heb ik het nog een paar x tegen je geroepen. Maar je had het geloof ik te druk met ruzieën om OFOTCN...quote:Op donderdag 23 september 2004 10:21 schreef Hare het volgende:
[Lek]
Nee, waarom zou ik die moeten hebben gekeken dan?
quote:Ik keek liever Total Recall
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:45 schreef MaartenGrendel het volgende:
Lek; gisteravond/nacht gezien.
Ondanks dat ik me niet zo lekker voelde vond ik de film erg vermakelijk.
Spannend verhaal, goede acteerprestaties.
Een aantal zaken waren misschien wat voorspelbaarHear! hear!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ondanks dat ben ik van mening dat deze film een een van de weinige goede Nederlandse actiethrillers is.
how come wrong numbers are never busy?
Thanks!! Eindelijk iemand die het begrijpt! En volgens mij was ik idd een een beetje in de ban van OFOTCN, want ik heb die opmerking gaar niet gezien!quote:Op donderdag 23 september 2004 16:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Omdat dat een topfilm is, en omdat ik je dat gisteravond aanried, direct (om 23:07 uur om precies te zijn, scroll maar 's terug) na je opmerking dat je voor het eerst in tig jaar weer 's een NL film had gekeken (Spoorloos) en dat-ie je nog beviel ook. En daarna heb ik het nog een paar x tegen je geroepen. Maar je had het geloof ik te druk met ruzieën om OFOTCN...(waarbij ik 't trouwens helemaal met je eens was, maar dat terzijde).
Nouja, in die zin dat Total Recall helemaal ruk was, maar misschien was Lek dat ook welquote:Dat lieg je.
![]()
Tja, ligt aan ons mannen, schijnt het. Ik las laatst dat alleen vrouwen zich op meerdere dingen tegelijk kunnen concentreren. En soms krijg ik wel 's het angstige gevoel dat dat klopt...quote:Op donderdag 23 september 2004 17:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Thanks!! Eindelijk iemand die het begrijpt! En volgens mij was ik idd een een beetje in de ban van OFOTCN, want ik heb die opmerking gaar niet gezien!
Hee, check de andere commentaren hier na het zien van Lek! Three (of zijn het er vier?quote:[..]
Nouja, in die zin dat Total Recall helemaal ruk was, maar misschien was Lek dat ook wel
Dus kan geen objectieve keus maken tussen de twee
Maar dat heeft toch niks met de film te maken? Of bedoel je dat mannen alleen maar 1 aspect van de film kunnen bekijken?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, ligt aan ons mannen, schijnt het. Ik las laatst dat alleen vrouwen zich op meerdere dingen tegelijk kunnen concentreren. En soms krijg ik wel 's het angstige gevoel dat dat klopt...
Nee, was opmerking over dat je mijn postings niet gezien had omdat je in de ban van OFOTCN was.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:22 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks met de film te maken? Of bedoel je dat mannen alleen maar 1 aspect van de film kunnen bekijken?
Ja, dát zou wel suf zijn ja.quote:Lijkt me wel een beetje erg dom hoor
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, was opmerking over dat je mijn postings niet gezien had omdat je in de ban van OFOTCN was.
ONE FLEW...quote:Op donderdag 23 september 2004 20:03 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat is OFOTCN in vredesnaam?
Jemig zeg, wat een cijfers voor alle drie de delen op imdb, en echt bijna niemand heeft deze films gezien.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ningen no joken I
Deel I van de anti-oorlogstrilogie van Masaki Kobayashi. Ik verwachte er veel van, want ik vond Samurai Rebellion ook al erg goed en hij stelde zeker niet teleur. Hij duurt 200 minuten, maar hij verveelt geen seconde. Tatsuya Nakadai is sterk als Kaji, een idealist die in oorlogstijd langs alle kanten wordt tegengewerkt. Ik vind zowat alles aan de film goed. Zo'n film wordt ook wel een meesterwerk genoemd .Morgen deel 2.
nee, ik vond het destijds ook een slaapverwekkend gedrochtquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:35 schreef Mar10Segovia het volgende:
Once Upon A Time in America
Ben ik hierin de enige?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Eternal Sunshine on the Spotless Mind
Ga geen woorden vuil maken over de plot enz. die veronderstel ik nu wel bekend en die link is er niet voor niks. Dus zal ik meteen met de deur in huis vallen.
[afbeelding]
Om eerlijk te bekennnen was ik een beetje sceptisch toen ik aan de film begon. Ik was namelijk niet echt te spreken over sommige van zijn voorgaande films. Van de films die van hem gezien heb vond ik Confessions of a Dangerous Mind alleen echt goed. Being John Malkovich vond ik maar een rare, niets-zeggende, doelloze film en Being John Malkovich en Adaptation een van de grootste tegenvallers van het afgelopen jaar. Maar misschien dat dat meer komt door de uitwerking door Spike Jonze, want bij beide films vond ik het uitgangspunt wel heel fascinerend.
Maar ESOTSM was fantastisch. Jim Carey was echt ongelofelijke goed, oscar-materiaal goed., dat moet gewoon gezegd worden. Ook Kate Winslet was natuurlijk goed, maar dat spreekt meer voor zich. Dat Carey hier bewijst dat hij ook meer kan dan leuke bekken trekken, doet hem ongelofelijk stijgen in mijn lijst van beste acteurs. Verder is het verhaal fantastisch weergegeven. De oversprongen tussen heden, verleden (en toekomst) zijn echt subliem. Eigenlijk is het een romantische komedie zoals er nog nooit één geweest is en uniek in zijn soort is.
How happy is the blameless Vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot
Eternal sunshine of the spotless mind!
Each pray'r accepted, and each wish resign'd
Cijfer: 9.5
Inmiddels heb ik hem vier keer gezien volgens mij, maar ik blijf het een erg lekkere film vinden. Een leuke romantische komedie met een erg lieve Neve Campbell.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik ging met weinig verwachting voor de tv zitten vanavond, maar "Three to Tango" heeft me zéér aangenaam verrast. Gewéldige komedie met Perry in een erg leuke rol en Neve Campbell is heerlijk! Ik heb regelmatig hard gelachen en dat gebeurt niet zo vaak. Zonder twijfel de leukste Perry die ik tot nu toe gezien heb!
Een beetje zoals Wasabi?quote:Op zaterdag 25 september 2004 02:09 schreef Hare het volgende:
Tasogare seibei (Twilight Samurai)
Wat een film! Ik hield het niet meer droog op het eind
Het is echt een verhaal waar je heerlijk voor kunt gaan zitten en ook echt helemaal meeleeft met onze hoofdpersoon. Je hoort het verhaal uit het oogpunt van de jongste dochter, die verteld hoe ze tegen haar vader aankijkt, ik vond dat een zeer mooi gegeven, zeker als je het einde bekijkt. Ook spraken de thema's van de film me zeer aan (man verliest vrouw, moet voor kinderen zorgen, maatschappij kijkt een beetje raar tegen hem aan, toch weer verliefd worden etc etc.)
Heel mooi. Meteen maar besteld
Ik hoop toch niet dat je dat serieus meentquote:Op zaterdag 25 september 2004 02:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een beetje zoals Wasabi?
Mijn zoontje van 3 heeft deze film (ja, zo gaat dat tegenwoordig) en ik raakte geïnteresseerd door de muziek. Leuk idd. tijdens een bezigheid.quote:Op zaterdag 25 september 2004 02:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je dat serieus meent
Trouwens vanavond ook nog gezien:
Fantasia
Ja, wat kan ik hier van zeggen. Eigenlijk gewoon 1 grote videoclip. Wel leuk om een keertje te zien, maar verder, nee, niet echt bijzonder. Mooie muziek, dat wel, en het ene filmpje was ook leuker dan het ander om te zien. Hier zou je zo 300 keer naar kunnen kijken, maar dan wel ondertussen bezig zijnd met iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Wepeel2 op 25-09-2004 19:04:58 ]xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
gast, er zijn grenzen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:15 schreef kinky_queen het volgende:
BABY GENIUSES
Tering, wat duurde dit ding lang, maar ja, het is er weer een uit de bottom 100
![]()
En jij dan, zeuren dat je HELL NIGHT niet binnen krijgt...quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:44 schreef Wepeel2 het volgende:
gast, er zijn grenzen.
Maar goed, Kinky_Queen, het doet mij een genoeg u dan maar te feliciteren met het bereiken van een officieel, nieuw dieptepunt!
Een toast op KQ!
quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:55 schreef Wepeel2 het volgende:
A Tale Of Two Sisters
Ja pfff...ik begreep er geen fuck meer van op het eind.
Verder was het een zeer onderhoudende film, maar hoe het nou precies allemaal zat, daar moet ik nog even over nadenken.Ik heb 'm ook gezien en ik begreep er op 't einde inderdaad ook geen fuck meer van. Bij de doorsnee Lynch heb ik dan tenminste nog een vermoeden, maar bij deze vroeg ik me af of de regisseur zelf wel wist waarover het nu ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Ik zit nu al op 50%.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En jij dan, zeuren dat je HELL NIGHT niet binnen krijgt...
DAT is pas een dieptepunt...
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gezien en ik begreep er op 't einde inderdaad ook geen fuck meer van. Bij de doorsnee Lynch heb ik dan tenminste nog een vermoeden, maar bij deze vroeg ik me af of de regisseur zelf wel wist waarover het nu ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:26 schreef Sai het volgende:
al kijk ik toch iets liever naar Sunset Blvd..
your'e under arrest SUGAR!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Vanavond gezien:
Reservoir Dogs
En zo zie je dus maar dat er nooit n groot budget nodig is voor n geweldige film![]()
![]()
Mijn Cijfer: 9,0/10
bij een film als deze is dat toch juist goed?quote:
En ja dames en heren, daar hebben we hem dan, de winnaar van de:quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
bij een film als deze is dat toch juist goed?
quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
your'e under arrest SUGAR!!
![]()
Die mensen heten Japaners. Misschien ooit van gehoord. Die wonen in een heel ver land dat Japan heet. Dat is waar al die mensen wonen als ze niet hier met busladingen vol fotos komen maken van de Keukenhof. En lang geleden leefde daar ook mensen, waarvan sommige aardig met een zwaard overweg konden en die noemde men samurai.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:00 schreef crossover het volgende:
gister the last samurai gezien.....die vond ik echt heel mooI! die cultuur van die samurai-mensen (ofzo?) vond ik zo interessant..
quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die mensen heten Japaners. Misschien ooit van gehoord. Die wonen in een heel ver land dat Japan heet. Dat is waar al die mensen wonen als ze niet hier met busladingen vol fotos komen maken van de Keukenhof. En lang geleden leefde daar ook mensen, waarvan sommige aardig met een zwaard overweg konden en die noemde men samurai.
Volgens mij is het :"Cos you're a fag, allright!"quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:45 schreef Timo20 het volgende:![]()
lach me altijd helemaal dood om die opmerking
"Why do I have to be Mr. Pink??"
"Cos you`re a faggot! ":')
Goh, volgens mij hebben we hier te maken met een alcoholistquote:Op zondag 26 september 2004 00:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Volgens mij is het :"Cos you're a fag, allright!"
![]()
ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND
Hele goede film die blijft boeien op 5 min na, de zegmaar, mindfuck
De goede recensies van de dames en heren boven mij spoorden mij aan om deze film te gaan kijken en ik heb me bijna geen moment verveeld.
He's in a memory we already erased!
Een blijvertje, maar het is wel goed opletten met +/- 15 whiskey/cola, ik moest me echt heel erg concentreren om de film bij te blijven en dat ben ik niet gewend [afbeelding]
kan ook jaquote:Op zondag 26 september 2004 00:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Volgens mij is het :"Cos you're a fag, allright!"
![]()
ik wil graag mijn ouders bedenken zonder wiens jarenlange steun ik dit nooit had kunnen bereiken....quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:58 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
En ja dames en heren, daar hebben we hem dan, de winnaar van de:
*roffel*
Inkopperrrrrrrrrrr van de dag!
![]()
moet je eens bij hem film gaan kijken, die gast blijft wegtanken...quote:Op zondag 26 september 2004 00:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Goh, volgens mij hebben we hier te maken met een alcoholist
Heb je daar geen topic voor Mikey?
Maareh, welke 5 minuten bedoel je precies?
En ik snap nu ook hoe hij zoveel plezier kan beleven aan de bagger die hij altijd kijktquote:Op zondag 26 september 2004 00:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet je eens bij hem film gaan kijken, die gast blijft wegtanken...
quote:Op zondag 26 september 2004 00:15 schreef MikeyMo het volgende:
ik wil graag mijn ouders bedenken...
Hoeveel moet je er nog ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:15 schreef kinky_queen het volgende:
BABY GENIUSES
Tering, wat duurde dit ding lang, maar ja, het is er weer een uit de bottom 100
![]()
Heb je toevallig DVDValley gekocht ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Vanavond gezien:
Reservoir Dogs
Vijf voor elkaar onbekende mannen gaan samen n juwelier overvallen. Ze weten niets van elkaar en noemen elkaar bij hun bijnamen. Maar t zo perfect bedachte valt in duigen wanneer de politie komt opdagen tijdens de overval. Zijn ze in de val gelokt door 1 van de 5? En zo ja, door wie??
Supervet debuut van Quentin Tarantino.Je kunt aan de film afzien dat er n laag budget was (kostuums, decors etc.) maar dat doet niet af aan de kwaliteit van de film. Het acteerwerk van de sterrenkast is echt sterk, met name Harvey Keitel en Steve Bucemi zijn geweldig. En zo zie je dus maar dat er niet altijd n groot budget nodig is voor n geweldige film![]()
![]()
IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
quote:Op zondag 26 september 2004 00:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb je toevallig DVDValley gekocht ?
Nou ... uh uh .. van de week had ik hem ook gekocht. Kijk je kijkt veel films en je hebt hem nu gekeken nu het net in de winkel ligt bij een blad. Dat is raar omdat de film al een poos uit is .. dus de kans dat je het nu kijkt is dus redelijk aanwezig door het blad.quote:Op zondag 26 september 2004 00:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
hoe raad je t zo![]()
Biecht op: welke film uit de Bottom100 ken jij?quote:Op zondag 26 september 2004 00:33 schreef Lambiekje het volgende:
Hoeveel moet je er nog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |