abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2004 @ 02:20:42 #1
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21986191
Ik heb me al het hele EK zitten ergeren aan de interviews en de persconferenties van die gast. Stelt nooit een fatsoenlijke vraag, is zuigerig en irritant, en gaat te vaak op de emotietoer. "Hoe voel je je?" is de ultieme Bert Maalderink-vraag. Dat stemgeluid van hem verhoogt het irritatieniveau ook nog eens.

Vandaag was het weer raak. Een compleet zinloos en nietszeggend interview met Zlatan. Zegt de held Zlatan: "Stel me een fatsoenlijke vraag of ik ga weg". Het is jammer dat de rest te laf is om zijn voorbeeld te volgen, hoewel het er in Portugal uitzag alsof ze hem het liefst een potje wilden wurgen in de mixed zone.

Ben ik de enige (oh ja, Leo Beenhakker vond hem ook zeiken) die Bert terug wil sturen naar het dames poolstokhoogspringen?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  Trouwste user 2022 donderdag 16 september 2004 @ 02:33:36 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_21986256
Bert Maalderink is één van de weinigen die kritisch durft te zijn. Eén van de weinigen die vragen stelt die het publiek interesseren. De hoog in de boom zittende heren voetballers voelen zich zo buitengewoon dat ze geirriteerd raken door zijn vragen. Bert is een held.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21986260
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:33 schreef tong80 het volgende:
Bert Maalderink is één van de weinigen die kritisch durft te zijn. Eén van de weinigen die vragen stelt die het publiek interesseren. De hoog in de boom zittende heren voetballers voelen zich zo buitengewoon dat ze geirriteerd raken door zijn vragen. Bert is een held.

Je hebt het tenenkrommende domme interview vanavond met Zlatan zeker niet gezien?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 16 september 2004 @ 02:36:34 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_21986265
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt het tenenkrommende domme interview vanavond met Zlatan zeker niet gezien?
Wat was er tenenkrommend aan ? Had ie hem met uwe majesteit moeten aanspreken ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 16 september 2004 @ 02:37:45 #5
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_21986268
Ik heb bij veel interviewers nogal eens het gevoel dat ze een interview doen met het oog op de voetballer, ipv met het oog op het publiek. Wat dat betreft is Maalderink een stuk beter. Alleen een beetje jammer dat 'ie zo'n zeurderige stem heeft.
  donderdag 16 september 2004 @ 02:38:33 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_21986271
quote:

De tenenkrommende domheid kwam van de kant van Zlatan.
Die gast kan echt niet relativeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 16-09-2004 02:46:21 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 16 september 2004 @ 02:39:15 #7
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21986273
Hij is af en toe wel kritisch maar dan op zo'n toon en manier dat hij toch geen zinnig antwoord krijgt, want hij komt dan over als een gefrustreerd en agressief ventje.
  donderdag 16 september 2004 @ 02:42:16 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_21986279
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:39 schreef PJORourke het volgende:
want hij komt dan over als een gefrustreerd en agressief ventje.
Ik vind het juist een braverik, beetje Frans Bromet achtig.
  Trouwste user 2022 donderdag 16 september 2004 @ 02:42:36 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_21986282
Hij is één van de werinigen die niet in de kont kruipt van de hoge heren voetballers.

Hij stelt normale vragen die tegenwoordig door spelers als aanval worden gezien.

Als je geen Jack van Gelder, Hans Kraay jr. of Hans van Breukelen heet word je al snel gezien als vijand.

donderdag 16 september 2004 @ 03:05:27 #10
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21986343
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:42 schreef APK het volgende:
Ik vind het juist een braverik, beetje Frans Bromet achtig.
Die heeft ook zo'n zeikstem. Maar die interviewt wat tactischer.
pi_21986352
Maalderink vind ik ook drie keer niks. Het werkt wel als je serieus genomen wordt door voetballers en dat is al een aantal jaren niet het geval.

Zlatan dolde gewoon met hem. Dat was niet meer dan terecht.
pi_21986399
hoewel maalderink wel eens te ver kan gaan, vind ik hem een uitstekende journalist. Hij laat gewoon blijken hoe hypocriet sommige voetballers kunnen zijn. Nou heb ik het interview met zlatan niet gezien, maar ik heb wel een idee hoe het gegaan kan zijn. Waarom kunnen voetballers niet gewoon eens een fatsoenlijk antwoord geven?

Hij was 1 van de weinige die advocaat in zijn gezicht durfde aan te spreken op zijn falen. En dan niet omslachtig, maar gewoon direct.
pi_21986402
quote:
Op donderdag 16 september 2004 03:34 schreef sir_dalord het volgende:
hoewel maalderink wel eens te ver kan gaan, vind ik hem een uitstekende journalist. Hij laat gewoon blijken hoe hypocriet sommige voetballers kunnen zijn. Nou heb ik het interview met zlatan niet gezien, maar ik heb wel een idee hoe het gegaan kan zijn. Waarom kunnen voetballers niet gewoon eens een fatsoenlijk antwoord geven?

Hij was 1 van de weinige die advocaat in zijn gezicht durfde aan te spreken op zijn falen. En dan niet omslachtig, maar gewoon direct.
Zlatan had gelijk hoor. Ik ben geen fan van de voetballer Zlatan, maar ik vind het meesterlijk hoe hij journalisten te kijk zet, die met die Story achtige vragen komen. 'Zlatan, you were a nice guy on the pitch tonight.. Was that on purpose?'

Flikker toch op man..

Dat met Advocaat.. Advocaat heeft niet gefaald, Kesler heeft gefaald. Als je Advocaat aanstelt weet je dat hij defensieve keuzes gaat maken. Dat heeft hij altijd gedaan. Wanneer gaat jouw held Maalderink de echte verantwoordelijke aanspreken dan?
pi_21986409
quote:
Op donderdag 16 september 2004 03:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Zlatan had gelijk hoor. Ik ben geen fan van de voetballer Zlatan, maar ik vind het meesterlijk hoe hij journalisten te kijk zet, die met die Story achtige vragen komen. 'Zlatan, you were a nice guy on the pitch tonight.. Was that on purpose?'
waarom is dat zo'n domme vraag? Zlatan heeft zich schandelijk gedragen tegenover zijn ploeggenoten in dat vriendschappelijk potje. Dat sloeg toch nergens op? Waarom moest hij dat doen? Ik vind het juist een goede vraag. Waarom heeft hij deze keer geen elleboog stoot uitgedeeld? Waarom is hij niet doorgegaan terwijl hij weet dat hij de bal onmogelijk kan krijgen? Typische zlatan trucjes. En al die standaardvragen van:'hoe was je terugkeer in amsterdam' en 'ben je blij met de overwinning op ajax', daar kan ik de standaard antwoorden zelf op verzinnen.
quote:
Dat met Advocaat.. Advocaat heeft niet gefaald, Kesler heeft gefaald. Als je Advocaat aanstelt weet je dat hij defensieve keuzes gaat maken. Dat heeft hij altijd gedaan. Wanneer gaat jouw held Maalderink de echte verantwoordelijke aanspreken dan?
Ik geloof dat hij dat al gedaan heeft, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Bovendien heeft advocaat de verkeerde keuzes gemaakt, niet Kesler. Advocaat heeft zichzelf onpopulair gemaakt bij de spelersgroep, niet kesler.

Ik snap best dat sommige geirriteerd raken van zijn antwoorden, zowel de betrokken partij als de supporters, maar ik persoonlijk vind het heerlijk om eens een verfrissende sportjournalist aan het werk te zien.
  donderdag 16 september 2004 @ 08:23:43 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21986888
Heb 't interview net nog even gezien, en ik vind wel dat Zlatan er bovenop springt. Maalderink wekt de indruk te vragen waarom 'ie geen elleboog heeft gegeven of iets dergelijks. Echter denk ik dat 'ie bedoelt dat Zlatan de wedstrijd op een andere manier dan normaal zal moeten hebben benaderd, vandaar dat 'ie met 't verhaal van Larsson op kwam draven. God zij dank voor Bert had Larsson gisteren gescoord en niet zo uitbundig gevierd, waardoor 'ie een goed voorbeeld had. Maar ik denk dat 't een pre is wanneer journalisten zich eens fatsoenlijk uit zouden leren drukken in het Engels.
pi_21987008
Bert Maalderink is echt iemand die iki steevast bevloek als ie weer eens een interview doet, wat een teringhond is dat zeg...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 16 september 2004 @ 08:43:49 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21987040
Tsja, maar jij hebt een hekel aan alles wat los en vast zit aan 't Nederlands voetbal DIGGER.
pi_21987094
Zijn interviews zijn van een niveau waar de Sun zich nog voor zou schamen, zo triest, zulke domme vragen.

Ik snap niet dat er geen clubs zijn die hem gewoon per definitie de toegang tot de spelers/pers zaal etc. verbieden. Laat de NOS maar een fatsoenlijk en capabel persoon sturen ipv die maaghond.
  donderdag 16 september 2004 @ 09:05:53 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21987240
Wie is bijvoorbeeld bij de NOS / Nederlandse TV in jouw ogen wel geschikt?
pi_21987269
Ik vind iedereen die bij de NOS wel eens een interview doet, beter.

Als ik Sport op de NOS kijk, en ik hoor de stem van of Bert Maalderink, of Evert ten Napel, dan weet ik gelijk hoe laat he tis mbt het niveau: dramatisch.
pi_21988068
Z'n stem zet je al aan tot zappen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 16 september 2004 @ 18:19:52 #22
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21999142
  donderdag 16 september 2004 @ 18:21:03 #23
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21999165
quote:
Op donderdag 16 september 2004 09:09 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind iedereen die bij de NOS wel eens een interview doet, beter.

Als ik Sport op de NOS kijk, en ik hoor de stem van of Bert Maalderink, of Evert ten Napel, dan weet ik gelijk hoe laat he tis mbt het niveau: dramatisch.
Dat ge-"deksels" van Ten Napel drijft mij tot waanzin.
  donderdag 16 september 2004 @ 18:21:17 #24
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_21999168
quote:

[..]

Zlatan kon gewoon niet normaal antwoorden. Steeds van die standaard ingestudeerde antwoorden waarmee hij aan kwam zetten
  donderdag 16 september 2004 @ 18:23:57 #25
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21999220
Als je ook van die standaard ingestudeerde vragen in neanderthalerengels krijgt...
  donderdag 16 september 2004 @ 18:24:40 #26
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_21999236
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:23 schreef PJORourke het volgende:
Als je ook van die standaard ingestudeerde vragen in neanderthalerengels krijgt...
Ok, zn Engels was idd om te huilen
pi_21999263
Hij slijmt idd niet, maar dat wil niet zeggen dat hij journalistiek boeiende vragen stelt, want die kan ik zelden ontdekken. Een van de aller-aller-domste vragen, iets wat volgens mij al zo lang gevraagd wordt bij elke belangrijke wedstrijd, is de vraag over opstellingen vooraf. Bij Oranje probeerde ie het elke keer bij Dick, nu bij Marco, bij clubcoaches, zo ontzettend dom die vraag omdat je vantevoren weet dat coaches niks zeggen daarover. En dan ook nog doorzuigen daarop, alsof hij het wel voor mekaar krijgt. Voor mij mag ie ook weg. Zet daar dan maar Borst neer voor de NOS.
pi_21999315
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij slijmt idd niet, maar dat wil niet zeggen dat hij journalistiek boeiende vragen stelt, want die kan ik zelden ontdekken. Een van de aller-aller-domste vragen, iets wat volgens mij al zo lang gevraagd wordt bij elke belangrijke wedstrijd, is de vraag over opstellingen vooraf. Bij Oranje probeerde ie het elke keer bij Dick, nu bij Marco, bij clubcoaches, zo ontzettend dom die vraag omdat je vantevoren weet dat coaches niks zeggen daarover. En dan ook nog doorzuigen daarop, alsof hij het wel voor mekaar krijgt. Voor mij mag ie ook weg. Zet daar dan maar Borst neer voor de NOS.
Misschien moet hij die vraag wel stellen van zn baasjes? Zou het?
pi_21999371
Ik vind Maalderink een goede intervieuwer hij zuigt wel eens maar dat moet ook, hij is niet als van Gelder of smeets die alleen maar konten kussen van de heren voetballers.

Ik vond de vraagstelling ook terecht aangezien wat hij geflikt heeft met ZW-NL, maar meneer denk dat hij jezus is maar dat is hij niet en Maalderink denk daat blijkbaar net zo over HULDE
pi_21999424
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:28 schreef Noca het volgende:

[..]

Misschien moet hij die vraag wel stellen van zn baasjes? Zou het?
Crap. Hij stelt altijd zijn eigen vragenlijstje op met zijn 'team', en maakt er altijd zijn verhaaltje van. Staat vervolgens erg graag in de schijnwerpers daarmee.

Zelfs als dat zo was, dat ie voor zijn 'baasjes' van alles zou moeten vragen (honden hebben bazen), dan nog zou het een slapzak zijn als ie daarmee idd de wei in gaat zonder eigen inbreng of kleine corrrectie's. Maar zoals gezegd, da's onzin, de vragen worden in onderling overleg opgesteld en daar komt altijd nog een stukje eigen improvisatie bij kijken. Iets wat bij hem wel erg duidelijk is als hij interessant probeert door te borduren op antwoorden. Met de nadruk op probeert.
pi_21999536
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:33 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Crap. Hij stelt altijd zijn eigen vragenlijstje op met zijn 'team', en maakt er altijd zijn verhaaltje van. Staat vervolgens erg graag in de schijnwerpers daarmee.

Zelfs als dat zo was, dat ie voor zijn 'baasjes' van alles zou moeten vragen (honden hebben bazen), dan nog zou het een slapzak zijn als ie daarmee idd de wei in gaat zonder eigen inbreng of kleine corrrectie's. Maar zoals gezegd, da's onzin, de vragen worden in onderling overleg opgesteld en daar komt altijd nog een stukje eigen improvisatie bij kijken. Iets wat bij hem wel erg duidelijk is als hij interessant probeert door te borduren op antwoorden. Met de nadruk op probeert.
Je zegt het zelf al, ze bedenken door onderling overleg de vragen, waaronder desbetreffende, hoe hij dat daarna invult moet hij zelf weten. Maar dat neemt niet weg dat de vraag waar ik het over had gesteld moet worden...
pi_21999847
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:40 schreef Noca het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al, ze bedenken door onderling overleg de vragen, waaronder desbetreffende, hoe hij dat daarna invult moet hij zelf weten. Maar dat neemt niet weg dat de vraag waar ik het over had gesteld moet worden...
Elke keer een vraag stellen waar men zich voor heel het journaille mee voor paal zet is, en toch stug volhouden ermee, en dat ook nog vervolgens uitzenden is te achterlijk voor woorden. Alsof er niets boeienders voetbaltechnisch gevraagd kan worden. Elke zichzelf respecterende interviewer of journalist zou die vraag overslaan en aan het einde een korte opmerking plaatsen dat zoals gewoonlijk geen mededelingen over de opstelling gedaan worden. Wat een armoede elke keer.

En ik hoop toch echt dat met het WK 2006, bij Hollandse aanwezigheid, een camera op de training gericht wordt waarbij ik zelf die training kan volgen via internet of satelliet. Zonder dat ik afhankelijk ben van de interpretatie en het knipwerk van de NOS, want die doen maar wat en snappen echt niks.
pi_22000060
quote:
Op donderdag 16 september 2004 18:56 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]
Ga solliciteren
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:07:00 #34
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22009262
Zijn interview-techniek is gewoon fout. Domme vragen stellen en dan agressief er op door hameren is niet de manier om een boeiend antwoord te krijgen. De voetballer graaft zich dan gewoon in, en dat is wat Zlatan bij voorbaat al deed.

Subtiliteit is de manier maar dat heeft Maalderink niet in huis.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 01:10:55 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_22009341
Nee we zijn zo gewend geraakt dat de sporters met fluwelen handschoentjes worden ondervraagd. Hij stelt hele normale vragen maar kruipt niet in de reet van de sporters.
Iedere kritiek wordt door de voetballers vooral als aanval beschouwd. Maalderink stelt kritische vragen aan spelers die miljoenen verdienen, maar deze jonge miljonairs willen met fluwelen handschoentjes worden behandeld. Niks mis met Maalderink, één van de weinigen die normaal doet. Maar dat wordt schijnbaar als onnatuurlijk beschouwd.

vrijdag 17 september 2004 @ 01:17:56 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_22009436
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Nee we zijn zo gewend geraakt dat de sporters met fluwelen handschoentjes worden ondervraagd.
Was Maalderink ook degene die Zlatan interviewde over zijn verschillende gedrag in de wedstrijd tegen Nederland en 4 dagen daarna tegen NAC

Je weet wel, 'Do you know Zlatan?'
Dat gedoe.
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:19:23 #37
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22009456
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:17 schreef APK het volgende:
Was Maalderink ook degene die Zlatan interviewde over zijn verschillende gedrag in de wedstrijd tegen Nederland en 4 dagen daarna tegen NAC

Dat gedoe.
Dat sloeg helemaal nergens op. Een nieuw dieptepunt van de NOS.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 01:22:59 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_22009505
Wat was er zo slecht aan. Hij stelde heel normale vragen

vrijdag 17 september 2004 @ 01:23:02 #39
6941 APK
Factual, I think.
pi_22009506
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:19 schreef PJORourke het volgende:

Dat sloeg helemaal nergens op. Een nieuw dieptepunt van de NOS.
Kom op zeg!

Dat was een volkomen legitieme vraag en gaf inzicht in waarom Zlatan blijkbaar niet lekker in de groep lag.

Jeckill / Hide.
Die gast spoort gewoon niet.
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:24:02 #40
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_22009520
Hoe heet die lul ook alweer die die wedstrijden verslaat?
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 01:25:56 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_22009548
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:24 schreef EMW het volgende:
Cooke bedoel je waarschijnlijk want die andere lul ten Napel had je wel gekend.

pi_22009574
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:24 schreef EMW het volgende:
Theo Reitsma
Frank Snoeks

roept u maar..

of heb je het over Leo Oldenburger, die Zlatan publiekelijk van zijn imago als ideale schoonzoon afhielp.
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:28:20 #43
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_22009583
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Cooke bedoel je waarschijnlijk want die andere lul ten Napel had je wel gekend.

Oh ja, Ten Napel... bah... stom, vergeten
  vrijdag 17 september 2004 @ 01:43:01 #44
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22009764
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:22 schreef tong80 het volgende:
Wat was er zo slecht aan. Hij stelde heel normale vragen

de manier waarop. Me zo'n toon krijg je geen fatsoenlijke antwoorde. Ongeschikt als interviewer dus.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 01:52:41 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_22009872
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:43 schreef PJORourke het volgende:

[..]

de manier waarop. Me zo'n toon krijg je geen fatsoenlijke antwoorde. Ongeschikt als interviewer dus.
Ja we zijn gewend geraakt aan het hielenlikkende toontje van Mart Smeets en Jack van Gelder.

vrijdag 17 september 2004 @ 01:59:56 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_22009935
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:43 schreef PJORourke het volgende:

Sjonge jonge.
Maalderink is volgens mij een redelijk verlegen man die af en toe een interviewtje doet en gedemonaliseerd is door de andere interviewers die bang zijn dat ze nooit meer een quote'tje krijgen.
  vrijdag 17 september 2004 @ 02:00:42 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_22009938
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:59 schreef APK het volgende:
gedemonaliseerd .
Of zoiets.
pi_22009940
quote:

[..]

Ik ben het eens met Golfer, ongelooflijk
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  vrijdag 17 september 2004 @ 03:59:28 #49
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_22010329
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:17 schreef APK het volgende:

[..]

Dat gedoe.
Nee, dat was Joep Schreuder.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_22010348
Ik erger me vaak aan dat quasi-lollige/iets te bijdehante toontje van Maalderink.
Hij komt daardoor altijd een beetje raar over, wordt volgens mij door de meeste geinterviewden ook niet helemaal serieus genomen.
pi_22010356
Ik erger me ook groen en geel aan die lul. Arrogante, zelfingenomen, omhooggevallen kwakbol is het.
pi_22010848
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Nee we zijn zo gewend geraakt dat de sporters met fluwelen handschoentjes worden ondervraagd.
De optie is toch niet of dit of Bert Maalderink?

Hij zuigt gewoon big time!
  vrijdag 17 september 2004 @ 08:25:13 #53
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22010891
Eens met Digger.

Was hij dezelfde die de Arsene Wenger wat vragen stelde afgelopen dinsdag? Pff, wat een niveau was dat...
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 september 2004 @ 09:35:40 #54
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22011503
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Cooke
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22012052
Ik vind het dan weer een goede verslaggever. Erg goed eigenlijk.

Iemand die zich niet geliefd maakte bij dat ouwe Oranje, moet wel een kanjer zijn
pi_22012128
Oh hij doet het ook goed in de peiling zie ik al.

Ik vind dat de NOS verslaggevers opleidt de laatste tijd. De krullenbol die Zlatan een paar weken geleden te kakken zette, is ook uitstekend. Het zijn een beetje van die wolfen in schaapskleren, ze zien er uit als watjes maar prikken aardig door de opgeblazen voetbal-ego's heen.

Laten we eerlijk zijn: praten over voetbal is het stomste wat er is - dus het is bij voorbaat al kansloos. Geef mij dan maar reporters die het niet kan schelen of ze aardig gevonden worden en niet van die Hans Kraaijen of Jack van Gelders.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 september 2004 @ 10:46:29 #57
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22012652
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
Oh hij doet het ook goed in de peiling zie ik al.
Denk je ouderwets tegendraads te kunnen zijn blijk je alwéér de populaire volksmening te volgen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22012715
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:46 schreef Doc het volgende:

[..]

Denk je ouderwets tegendraads te kunnen zijn blijk je alwéér de populaire volksmening te volgen
Ja, ik moet die topics even lezen voor ik mij in het gepeupel schaar - had alleen paar keer tering voorbij zien komen maar dat bleken de posts van vriend Digger te zijn
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:05:44 #59
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22018345
Misschien krijg je juist meer los als ze je aardig vinden. Dat levert boeiende interviews op. Dat agressieve toontje, die waardeloze vragen-zo krijg je geen boeiende antwoorden. En dat gezeik bij die persconferenties van Advocaat, niet te geloven.
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:19:14 #60
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_22018651
Maalderink kan leuke reportages maken. Maar je moet m nooit een interview laten doen
pi_22020271
Het interview met Zlatan was natuurlijk tenenkrommend, maar wel van beide kanten.
Maalderink moet die vraag of ie expres aardig was gewoon niet stellen, da's gewoon sensatie zoeken. Maar Zlatan moet natuurlijk niet op alle 6 vragen antwoorden met "we won the game, that's the most important"...

Verder vind ik Joep Schreuder een grotere kwal dan Maalderink...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_22020291
Interviews issie niet zo goed in .... zoals gezegd zijn zn reportages wel altijd top
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_22020298
Joep Schreuder
pi_22020367
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:29 schreef SCH het volgende:
Joep Schreuder
In Southern Sun
pi_22020396
Ze zouden iets fout doen als iedereen ze mag.

pi_22020989
Maar jij als journalist moet toch beamen dat ie te camerageil is en bij elk item, interview of een reportage met zn bek in beeld wilt?

Belachelijk vind ik dat.
In Southern Sun
  vrijdag 17 september 2004 @ 18:15:01 #67
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22022278
Dat aanstellerige, nichterige stemmetje van Schreuder...

Hij vind zichzelf iig erg geslaagd.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 18:18:34 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_22022318
Wie is Schreuder ?

vrijdag 17 september 2004 @ 18:19:46 #69
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22022333
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:18 schreef tong80 het volgende:
Wie is Schreuder ?

Meen je dit als voetballiefhebber serieus?

Die kwal die Hiddink een dag voor Arsenal-uit op de Herdgang interviewde.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 18:41:29 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_22022672
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Meen je dit als voetballiefhebber serieus?

Die kwal die Hiddink een dag voor Arsenal-uit op de Herdgang interviewde.
Oh die. Is toch niks mee ?

pi_22023282
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar jij als journalist moet toch beamen dat ie te camerageil is en bij elk item, interview of een reportage met zn bek in beeld wilt?

Belachelijk vind ik dat.
Is mij nooit echt opgevallen. Ik vind hem vrij goed, ik ben sowieso wel tevreden over de nieuwe lichting studio sport mensen - ook die andere krullebol die nu veel in de studio staat.

Ik vind een journalist vooral goed als hij op zijn doel afgaat en antwoord op vragen wil krijgen en niet teveel ontzag heeft, en dat zie ik de laatste tijd weer meer.
pi_22025050
Interview met Zlatan was echt slecht. De vragen sloegen helemaal nergens op, waarom ie geen Ajax-spelers in elkaar had getrapt, waarom ie niet scoorde zodat ie niet kon juichen. Zlatan was juist rustiger dan normaal, het interesseerde hem allemaal niet zo wat die verslaggever aan het haspelen was. Hij dacht zeer waarschijnlijk: "Nog twee minuutjes en dan nooit meer"
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 20:44:36 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_22025085
Ja mag ie naar de Italiaanse pers die hem afschrijven als ie twee wedstrijden niet heeft gescoord. En hem na 4 wedstrijden de miskoop van de eeuw zullen noemen.

pi_22031165
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 19:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Is mij nooit echt opgevallen. Ik vind hem vrij goed, ik ben sowieso wel tevreden over de nieuwe lichting studio sport mensen - ook die andere krullebol die nu veel in de studio staat.

Ik vind een journalist vooral goed als hij op zijn doel afgaat en antwoord op vragen wil krijgen en niet teveel ontzag heeft, en dat zie ik de laatste tijd weer meer.
Het idee dat ik bij hem krijg is dat ie een interview voor zichzelf afneemt. Veel proza, mooie woorden en dergelijke om te laten zien hoe goed hij zichzelf wel niet vind.

Maar het ging over Bert he
In Southern Sun
pi_22040105
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 20:44 schreef tong80 het volgende:
Ja mag ie naar de Italiaanse pers die hem afschrijven als ie twee wedstrijden niet heeft gescoord. En hem na 4 wedstrijden de miskoop van de eeuw zullen noemen.

Nederlandse pers had hem ook al afgeschreven na zijn eerste seizoen. Dat ze er vervolgens geen moeite mee hebben alsof er niets aan de hand is met een andere wind mee te waaien, zegt meer over het journaille dan over onze psychopatische vriend.
  maandag 9 mei 2005 @ 14:58:08 #76
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26853376
Weet iemand of die knakker in Utrecht woont?

volgens mij kom ik hem nog wel eens tegen dan
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 9 mei 2005 @ 15:15:51 #77
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26853852
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:58 schreef mitt het volgende:
Weet iemand of die knakker in Utrecht woont?

volgens mij kom ik hem nog wel eens tegen dan
Prachtig omhooggekicked mttje...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35008051
Bert. Kutvent.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:48:57 #79
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35484399
"Carl, wat ging er door je heen"
pi_35484856
Pff idd origineel is hij niet... Wat verwacht hij na zo'n vraag aan het adres van Bob "Ik voel me echt zwaar kut met mn gouden plak"
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:18:14 #81
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35485387
Ik voorspel nu, dat hij op het komende WK gaat proberen Van Basten de dwangbuis in te zeiken.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:26:15 #82
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35485713
Een held is, een nationale held. Bert weet de gevoelige snaar te raken. Zuigen en trekken, Bert is voor het betere werk. Stuur 'm op pad en je krijgt de mooiste reportages.
pi_35485754
Pff, een irritante kerel die z'n eigen sprookjes verzint en ons ermee lastig valt.
That's all folks!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:59:46 #84
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35486964
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef Heerlijkheid het volgende:
Een held is, een nationale held. Bert weet de gevoelige snaar te raken. Zuigen en trekken, Bert is voor het betere werk. Stuur 'm op pad en je krijgt de mooiste reportages.
Gevoelige snaar? Bij Ingrid Paul een lijstje van deelneemsters doornemen, om te zien wie er misschien, heel misschien, zou kunnen gaan afvallen? Dat noem ik tijd vol lullen, zeuren.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:11:15 #85
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35487423
Precies, dat vond zij ook en het leverde geweldige televisie op.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:13:03 #86
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35487495
Nou, dat vond ik niet. En nieuwe informatie kreeg je ook al niet.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:16:23 #87
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35487622
Jawel, dat Paul blijkbaar zo emotioneel betrokken is bij Smit.
pi_35492915
Ik heb dan toch liever Han Kok he
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  maandag 27 februari 2006 @ 14:46:11 #89
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_35542259
Maalderink ruled

Heerlijk om te luisteren naar z'n voice over bij Oranje reportages en bij interviews! Hopelijk gaat ie dat bij het komende WK weer doen

Helaas is de algemene mening op FOK! hier dat alle verslaggevers van de NOS zuigen, erg jammer en kinderlijk. De NOS heeft zeer goede commentatoren en journalisten, doet niks onder voor andere landen.

De OS was een prachtig evenement dat prachtig in beeld is gebracht en goed is uitgezonden door de NOS, ik heb er het volste vertrouwen in dat dat bij het komende WK weer gebeurt!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_35543378
De vraag van Bert Maalderink aan Carien Kleibeuker na haar 5.000 meter, tekent hem. 'Jouw Olympische Spelen duurde precies 7 minuten, 12 seconden en 18 hondersten. Dat is net iets te lang he?'
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_35577730
Ik vond hem bij de Olympische Spelen soms wel erg irritant
pi_35578236
rond Oranje heeft zijn stem in elk geval altijd de juiste ironische, dit gaat eigenlijk helemaal nergens over, toon.
pi_38687935
Voor alle fans: Bert is er op het WK weer bij

Misschien een kickje naar WK?
pi_38731467
Bert is een Groninger onwaardig. Wat een irritante rasmongool
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:17:18 #95
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_38731526
Prima gozer, niks mis mee. Kritisch ook.. en dat moet ook...
pi_38737134
Quote Jan Mulder: "Bert Maalderink is een kutventje."
pi_38740860
Maalderink moet samen met Mulder (jr) levend verbrand worden. Hopelijk wordt het dus nog heter.
pi_38744498
Die opmerking van Mulder
pi_38744532
Na hoeveel minuten was dat ongeveer??
Hell To The Liars
  zondag 11 juni 2006 @ 11:37:07 #100
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38744712
Bert blijft een held
  maandag 12 juni 2006 @ 00:30:00 #101
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_38767435
Ja hij is echt een irritant mannetje. Cocu raakte geirriteerd op de vraag of ie opgelucht was dat ze hadden gewonnen. En hij zei tegen van der Sar dat het misschien weleens aan zn leeftijd kon liggen dat hij kramp kreeg.
Ado is the pride of Holland!
  maandag 12 juni 2006 @ 00:51:23 #102
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_38767944
Maalderink maakt mooie reportages. En hij heeft ruzie met Advocaat. Maalderink is gaaf
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 12 juni 2006 @ 09:29:48 #103
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_38771383
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:30 schreef bergkampf het volgende:
Ja hij is echt een irritant mannetje. Cocu raakte geirriteerd op de vraag of ie opgelucht was dat ze hadden gewonnen. En hij zei tegen van der Sar dat het misschien weleens aan zn leeftijd kon liggen dat hij kramp kreeg.
Hij bedoelde dat als grapje man van de Sar moest er nog wel om lachen ook...
pi_38773637
quote:
Op maandag 12 juni 2006 09:29 schreef Nellid het volgende:

[..]

Hij bedoelde dat als grapje man van de Sar moest er nog wel om lachen ook...
Ja die Bert schudt ze zo uit zijn mouw die hilarische grappen
  maandag 12 juni 2006 @ 12:20:05 #105
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_38775433
Ik haat Bert Maalderink al minimaal 2 eindtoernooien. Wat een drama is die kerel. Niet dat het met het overgrote deel van de NL sportjournalistiek veel beter is gesteld. Heb van ellende Nederland-S&M maar op de BBC gekeken. Nog breedbeeld ook ^^
Fok! Groentje
pi_38775913
Hoe ziet die knakker er eigenlijk uit?
  maandag 12 juni 2006 @ 12:47:25 #107
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_38776182
Spuug hier op Bert Maalderink ook bij het schaatsen was er al een topic over die zeikvent.
pi_38776378
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:37 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe ziet die knakker er eigenlijk uit?
pi_38777645
wat een irritante stem heeft die vent zeg
  maandag 12 juni 2006 @ 13:42:43 #110
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38777717
Houd van een lijntje.
pi_38777766
Hij klinkt als een 20jarige...waarom is ie zo oud?
pi_38777780
De reportages vind ik altijd vet
hi
  maandag 12 juni 2006 @ 13:50:17 #113
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_38777909
Hij lijkt me de ideale verslaggever als je eigenlijk een hekel aan sport hebt. Als je van sport/sporters houdt is het gewoon een tenenkrommende, insinuerende klootzak.
Fok! Groentje
  maandag 12 juni 2006 @ 13:50:17 #114
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_38777910
dubbel
Fok! Groentje
  maandag 12 juni 2006 @ 16:22:35 #115
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_38781529
'Opgelucht' en 'blij' zijn echt zo goed als hetzelfde. Na zo'n wedstrijd ben je het allebei lijkt me. Hij zal dat woord echt niet tien keer overdacht hebben en dat moet natuurlijk ook niet met zo'n luchtige term. Dat hij dan weer zo'n overbetaalde, paranoïde voetballer voor de camera krijgt die zijn zin zo weet te verdraaien dat het ineens weer een aanval is, kan Bert natuurlijk ook niet helpen.

Opgelucht of blij... kom nou even...
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
De reportages vind ik altijd vet
Die zijn erg goed inderdaad.
pi_38783787
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:53 schreef savelkoul het volgende:

[..]

[afbeelding]
  dinsdag 13 juni 2006 @ 08:50:07 #117
151310 SirG
hmmm...donuts
pi_38803004
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:44 schreef SuperUli het volgende:
Hij klinkt als een 20jarige...waarom is ie zo oud?
Bedoel jij niet Jeroen Stekelenburg? Die doet 't trouwens beter...
Maalderink gisteren trouwens gehoord bij Van Persie? Hoezo stoken...
Ik ga met de tijd mee: ik heb geen sixpack maar een beertender.
pi_38804667
Die reportages zijn zo irritant, wat trouwens door zijn stem komt. Hij legt altijd de nadruk op een woord op het einde waar voordat hij dat woord uitspreekt eerst een minuut stilte aan vooraf gaat. Of heb ik het nu over iemand anders?
pi_38805222
Ik erger met nooit zo aan die reportages of interviews. Meer aan die verslaggevers. Cooke, Snoeks, Ten Napel . Theo Reitsma , maar waarom hoor je die nog zo weinig?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:26:26 #120
151310 SirG
hmmm...donuts
pi_38806187
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:51 schreef Guerra het volgende:
Ik erger met nooit zo aan die reportages of interviews. Meer aan die verslaggevers. Cooke, Snoeks, Ten Napel . Theo Reitsma , maar waarom hoor je die nog zo weinig?
Theo Reitsma is inmiddels bijna 64 jaar, dus die man wil wat gas terugnemen denk ik.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:43:28 #121
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38810472
Reitsma wordt een beetje seniel. Was al te horen bij de finale van 2002.

"EINDELIJK HET MOMENT VOOR RIVALDO", nadat Ronaldo scoort door een blunder van Kahn. En dan 5 minuten over Rivaldo ouwehoeren omdat hij toevallig een balletje opzij tikt.
Houd van een lijntje.
pi_38811647
Reitsma werkt volgens mij ook niet meer voor de NOS. Hij is nu gevraagd om een paar wedstrijdjes te doen. Op Sport1 is hij te horen bij de Major League of Baseball.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:35:47 #123
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_38822730
Zo, Bert heeft een Radio-hoofd, dat is duidelijk.

Verder vond ik hem altijd top! Ik heb dit WK nog niets van hem gezien (was in Leipzig, nee niet naar Oranje geweest) maar vooral tijdens het EK was hij geweldig, en hij had zijn eigen fantopic hier.

Ik word persoonlijk meer moe van de Mart Smeets figuren die in iemands hol kruipen en dan ook nog de randjes aflikken.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:09:28 #124
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38824117
God o god, ik begin Advocaat steeds beter te begrijpen.

Wat een irritante vent
Houd van een lijntje.
pi_38826281
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 08:50 schreef SirG het volgende:

[..]

Bedoel jij niet Jeroen Stekelenburg? Die doet 't trouwens beter...
Maalderink gisteren trouwens gehoord bij Van Persie? Hoezo stoken...
Nee, Maalderink, heb me herhaaldelijk gestoord aan dat irritante stemmetje van 'm.
pi_38833669
Voetbalvrienden!
Al jaren spuug ik mijn gal over de in mijn ogen waardeloze Bert Maalderink.
Allereerst zou ik willen voorstellen om zijn naam bij deze te veranderen in Bert FAALderink, dat lijkt me gepaster.
Hij slaagt er elke keer weer in om mij een gevoel van plaatsvervangende schaamte te bezorgen door zijn rare manier van doen.
Peter Smeichel stond ook al eens op tijdens een interview omdat hij geen normale vragen geeft.
Op zich houdt ik wel eens van een journalist die wat andere vragen stelt dan de standaard vragen, maar de manier waarop Bert dat doet stemt me toch altijd droevig.
Op popi-jopi types als Jack van Gelder val ik ook niet, en volgens mij is het hoog tijd dat Smeets met pesioen gaat met zijn God-like uitstraling.
Maar de Razende Reporter Bert is voor mij het toppunt van een waardeloze journalist. Misschien dat een baantje als sportverslaggever voor een bv Zondagsnieuws hem meer ligt.
Ik snap ook niet dat Studio Sport hem telkens weer stuurt.
Maar goed.
Even gal spugen, want ook de bondscoach werd weer moe van hem vandaag.

Ik zeg, Bert GO HOME
pi_38844803
Ik zou graag een fatwa willen uitspreken over Bert Maalderink

Hier kun je zijn reportages nog een keer terug zien:
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.html

[ Bericht 64% gewijzigd door savelkoul op 14-06-2006 13:40:05 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:55:16 #128
151310 SirG
hmmm...donuts
pi_38845083
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef rounder77 het volgende:
...volgens mij is het hoog tijd dat Smeets met pesioen gaat met zijn God-like uitstraling....
Volkomen mee eens. Die gozer wordt met de week arroganter. En dan ook dat denigrerende commentaar als Hiddink een keertje meespeelt op de training... mag ik ff een teiltje?
pi_39132712
Kent iemand een goedkope Joegoslaaf die ik kan bellen?
Houd van een lijntje.
pi_39133258
Ik zit me ook altijd mateloos te irriteren aan ome Bert. Gelukkig weet van Basten erg goed met pers om te gaan en zet hij hem elke keer weer voor lul.

Wat een kneus....ongelofelijk.
AFC Ajax
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:12:40 #131
73305 Stpan
pi_39150373
Ongelooflijk dat de pers zo lief voor Van Basten is, en de rest van Nederland daarvan lijkt te smullen! Waarom mag een kritisch noot niet?
Van Basten is inconsequent en zijn elftal vertoont al 2 jaar voetbal van een matig niveau. Bert Maaldrink doet tenminste kritisch, en dat zouden meer journalisten moeten doen. Maar ja, die zijn bang dat Cruyff hen dan weer niet meer mag etc. etc.
pi_39187623
Maalderink mag dan geprezen worden om zijn directheid/concreetheid, hij mist de kwaliteiten om dezelfde kritische vragen te stellen zonder half Nederland te irriteren.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:45:38 #133
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39187718
Die andere helft kijkt niet of wat
Houd van een lijntje.
pi_39187833
Kan die vent geen ontslagbrief krijgen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39187856
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Die andere helft kijkt niet of wat
pi_39200882
Ik vind zijn reportages altijd super. Zijn vragen zijn soms wel irritant maar hij stelt soms ook goede vragen. Maar omdat die kritisch zijn vinden voetballers het niet altijd even leuk om door Bert geinterviewd te worden.
lollig
  zondag 25 juni 2006 @ 11:24:35 #137
73305 Stpan
pi_39201006
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind zijn reportages altijd super. Zijn vragen zijn soms wel irritant maar hij stelt soms ook goede vragen. Maar omdat die kritisch zijn vinden voetballers het niet altijd even leuk om door Bert geinterviewd te worden.
Nope, voetballers hebben liever dat journalisten in hun kont kruipen, en journalisten kruipen liever in de konten van de spelers om geen primeurtjes of interviews mis te lopen.

En blijkbaar wil het deel van het NLse volk dat op FOK! komt ook liever gekontenkruip zien ipv fatsoenlijke journalistiek.
  zondag 25 juni 2006 @ 11:25:06 #138
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_39201020
"Het was vandaag al vroeg in de ochtend toen de selectie van het Nederlands elftal in de bus stapte. In de frisse buitenlucht werden zij daarbij aanschouwd door een aantal koeien -maar daarover later meer-. Nu eerst terug naar het trainingsveld waar een ieder zijn ding deed. Van der Sar schoot een paar keer op zijn eigen doel, Robben dribbelde wat langs de kant en van Persie, van Persie trainde dit keer apart."

SODEFLIKKER OP MET JE KUTOPMERKINGEN MET JE KUTSTEM
als er niets is gebeurd, zeg dat dan gewoon en wat interesseren mij die fucking koeien nou helemaal
  zondag 25 juni 2006 @ 11:56:05 #139
73305 Stpan
pi_39201832
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:25 schreef detulp050 het volgende:
als er niets is gebeurd, zeg dat dan gewoon en wat interesseren mij die fucking koeien nou helemaal
Op een trainingskamp gebeurd niets, dat weet jij, dat weet ik, en toch kijk je Studio Sport en Sportzomer. Kijk dan zelf niet naar programma's die in jouw ogen nergens over gaan.
  zondag 25 juni 2006 @ 12:04:50 #140
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_39202090
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:56 schreef Stpan het volgende:

[..]

Op een trainingskamp gebeurd niets, dat weet jij, dat weet ik, en toch kijk je Studio Sport en Sportzomer. Kijk dan zelf niet naar programma's die in jouw ogen nergens over gaan.
Stop de relevante info in een kort item en ga verder met de rest. Het hoeft niet elke dag 10 minuten te duren.
  zondag 25 juni 2006 @ 12:06:51 #141
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39202164
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:24 schreef Stpan het volgende:

[..]

Nope, voetballers hebben liever dat journalisten in hun kont kruipen, en journalisten kruipen liever in de konten van de spelers om geen primeurtjes of interviews mis te lopen.

En blijkbaar wil het deel van het NLse volk dat op FOK! komt ook liever gekontenkruip zien ipv fatsoenlijke journalistiek.
Ik hoef helemaal geen kontgekruip te zien. Sterker nog, buiten de wedstrijddagen om hoef ik helemaal niets van Oranje te zien. En dat onderkruipertje hoef ik al helemaal niet te horen.
Houd van een lijntje.
  zondag 25 juni 2006 @ 12:18:35 #142
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_39202593
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef Stpan het volgende:
Van Basten is inconsequent en zijn elftal vertoont al 2 jaar voetbal van een matig niveau.
Maar ze verliezen niet, en daar gaat het om. Misschien vanavond de 2e verliespartij.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_39204664
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:04 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Stop de relevante info in een kort item en ga verder met de rest. Het hoeft niet elke dag 10 minuten te duren.
Ze moeten een hele avond vullen met items over voetbal. En er zijn genoeg mensen die dat wel willen weten. Als studio sportzomer je niet bevalt dan kijk je toch lekker villa bvd.
lollig
pi_39205602
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:19 schreef ub40_bboy het volgende:
hi
pi_39205824
Bert zou dit t-shirt aan Marco moeten geven

zondag 25 juni 2006 @ 23:41:13 #146
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39230632
Zijn we nu van hem af?
Houd van een lijntje.
pi_40718507
En Bert begint weer te zuigen over de selectie @ Ned 2 .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:04:17 #148
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40718563
pff wat een zeikvent
pi_40721159
Het is weer zover hoor...
pi_49580710
Wat was hij strontvervelend bezig tegen Sneijder zeg vanavond
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_49583472
hij kruipt teminste niet in hun hol.
goeie gast!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:23:27 #152
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_59732926
quote:
Bert Maalderink stuurt ontslagbrief naar NOS

Bert Maalderink heeft zijn ontslag ingediend bij de NOS. Nieuwe Revu meldt dat de Oranje-verslaggever een gebrek aan vertrouwen en steun uit NOS-hoek tijdens het EK als reden voor zijn vertrek aandraagt.

In een interview met Nieuwe Revu zegt Maalderink: "Van collega’s hoor ik bijna niets over mijn reportages. Toch vreemd: Twee miljoen mensen kijken dagelijks naar het programma waarin ze worden uitgezonden (Studio Sportzomer, red.), maar níemand reageert erop".

De afgelopen weken kreeg Maalderink, die sinds 1993 voor de NOS werkzaam was, veel kritiek te verduren. Cabaretier Youp van ’t Hek noemde hem in zijn NRC-column een 'onbedaarlijke eikel', Marco van Basten en Kees Jansma smoesten over 'onze vriend' terwijl zij dachten dat de microfoons uitstonden en De Volkskrant bestempelde de commotie rond de kritische journalist als ‘Maalderink-gate’.

Ook in Studio Sportzomer werd regelmatig een harde noot over Maalderinks items gekraakt. De Achterhoeker stoorde zich daaraan. Onder andere Mario Been en Cees Geel hadden commentaar op de scherpe toon van zijn vraagstelling. Maalderink had tevens grote moeite met het feit dat de leiding van Studio Sport geen beelden wilde uitzenden van de besloten trainingen van Oranje.

Maarten Nooter, hoofdredacteur van NOS Sport, wil nog niet reageren op het ontslag van de Achterhoeker.

VP
pi_59733006
Heeft het EK toch nog iets goeds gebracht
pi_59733064
Boehoehoe.....wat zal ik hem missen zeg.....

AFC Ajax
pi_59733200
Jammer, hij bracht leuke tv.
That's all folks!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:35:52 #156
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59733243
Neeeeeeeeee. Bert is een held! Net zoals Evert!
pi_59733841
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:23 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59733871
Is hij dan zo erg op zoek naar erkenning? De NOS stuurt hem als hoofdverslaggever naar Zwitserland, is dat geen waardering?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:50:39 #159
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59734827
Een beetje jammer dat hij zelf dus ook moeilijk kritiek kan hebben. Droeftoeter.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:56:39 #160
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_59734934
Irritante eikel.
Maar wel één van de weinigen die een beetje door de Oranje luchtballon durfde te prikken.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 17:05:48 #161
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59735090
Geen uitkering voor jou klootzak!
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 juni 2008 @ 17:57:16 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_59735966
Uit het Brabants Dagblad :

HILVERSUM (ANP) - Oranje-verslaggever Bert Maalderink wil vertrekken bij Studio Sport. Hij heeft vrijdag zijn ontslagbrief verstuurd aan de directie en de hoofdredactie van de NOS, meldde Nieuwe Revu op zijn website.

De rossige verslaggever, bekend om zijn zuigende vragen en vasthoudendheid, voelde zich in de steek gelaten tijdens de verslaggeving van het EK Voetbal in Oostenrijk en Zwitserland. ,,Wegens gebrek aan vertrouwen en steun uit NOS-hoek tijdens dit EK, heb ik ontslag genomen'', zegt Maalderink op revu.nl. De geboren Achterhoeker werd in 1993 door Kees Jansma bij Studio Sport gehaald.

De NOS bevestigt dat Maalderink inderdaad een brief heeft verstuurd. ,,Maar we willen graag nog met Bert praten'', aldus een woordvoerder.

De verslaggever stoorde zich volgens Nieuwe Revu aan de kritiek die hij in de eigen NOS-programma's te verduren kreeg. Gasten in Jack van Gelders Studio Sportzomer hadden regelmatig commentaar op de scherpe toon van zijn vragen. Ook had Maalderink moeite met de beslissing van de Studio Sport-leiding om geen beelden uit te zenden van de besloten trainingen van Oranje.

,,Van collega's hoor ik bijna niets over mijn reportages'', zegt Maalderink deze week in het tijdschrift Nieuwe Revu. ,,Toch vreemd: twee miljoen mensen kijken dagelijks naar het programma waarin ze worden uitgezonden (het programma Studio Sportzomer), maar niemand reageert erop.'' De verslaggever hield afgelopen week voor Nieuwe Revu een dagboek bij van zijn belevenissen in Zwitserland.

De journalist kreeg de laatste maand ook buiten NOS-kringen kritiek over zich heen. Cabaretier Youp van 't Hek noemde hem in zijn NRC-column een 'onbedaarlijke eikel'. Bondscoach Marco van Basten en Kees Jansma smoesten over 'onze vriend', terwijl zij dachten dat de microfoons uitstonden.

vrijdag 27 juni 2008 @ 20:54:17 #163
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_59739859
vond 'm dit ek met zijn reportages maar blij en irritant. Beetje kinderachtig commentaar 'en die deed dit en de bondscoach deed dat' 'Dochtertje zwaait naar papa, papa zwaait terug, papa gaat weer verder trainen' dacht af en toe dat ik het jeugdjournaal op had staan. 2 en (vooral) 4 jaar geleden was ie een stuk beter. Heerlijk hoe die Advocaat het bloed onder de nagels vandaan wist te halen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:25:26 #164
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_59740625
wat zou hij dan gaan doen? In het buitenland werken ?
De Narcis van Gabon
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:16:51 #165
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_59741702
Yes! Eindelijk! Het volgende WK is gered!
pi_59741934
Wat willen ze nou bij de NOS? Dat we allemaal de polonaise gaan lopen, zoals die Van Gelder?
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 juni 2008 @ 00:29:09 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_59745343
Precies het was geen kontenlikker en stelde leuke pittige vragen

Redactie Games zaterdag 28 juni 2008 @ 00:33:55 #168
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_59745434
Opgetieft...14.gif
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 juni 2008 @ 00:36:06 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_59745478
Ik snap de aversie niet. We zijn zo gewend de voetballers als vedettes te benaderen en elke kritische vraag wordt als onbeschoft beschouwd. Terwijl het hele normale vragen zijn.

Redactie Games zaterdag 28 juni 2008 @ 00:37:41 #170
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_59745507
Echt niet, hij stelt stomme vragen hij verdient die bijdehandte antwoorden..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_59745525
Kritisch zijn is iets anders dan de geinterviewde woorden in de in de mond willen leggen en dingen zoeken die er niet zijn.
pi_59745660
Waar zijn de tijden van Ben de Graaf gebleven? Bij hem vergeleken is Bert Maalderink een kostschooljongetje.
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 juni 2008 @ 00:46:37 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_59745667
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 00:38 schreef StrayDog het volgende:
Kritisch zijn is iets anders dan de geinterviewde woorden in de in de mond willen leggen en dingen zoeken die er niet zijn.
Het is raar misschien na zo'n nederlaag aan van der Sar te vragen of ie er niet 2 van de 3 had kunen houden.

Die vragen stellen we ons zelf ook

Trouwste user 2022 zaterdag 28 juni 2008 @ 00:48:10 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_59745688
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 00:46 schreef Beschouw het volgende:
Waar zijn de tijden van Ben de Graaf gebleven? Bij hem vergeleken is Bert Maalderink een kostschooljongetje.
Toen stonden Frits en Henk als journalisten van de VN nog achter de boycot van het WK-78

Tegenwoordig kussen ze spelers

pi_59745689
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Toen stonden Frits en Henk als journalisten van de VN nog achter de boycot van het WK-78

Tegenwoordig kussen ze spelers

Tegenwoordig is het op tv allemaal zoetsappig geleuter en vedettes kietelen. Ik mis de kritsiche noot. Maalderink brengt die ene klein beetje, maar we moeten hem niet te veel eer gunnen.
pi_59745832
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 20:54 schreef planethugo het volgende:
vond 'm dit ek met zijn reportages maar blij en irritant. Beetje kinderachtig commentaar 'en die deed dit en de bondscoach deed dat' 'Dochtertje zwaait naar papa, papa zwaait terug, papa gaat weer verder trainen' dacht af en toe dat ik het jeugdjournaal op had staan. 2 en (vooral) 4 jaar geleden was ie een stuk beter. Heerlijk hoe die Advocaat het bloed onder de nagels vandaan wist te halen
eens
pi_59747266
quote:

[..]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_59748017
Dag Bert
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 10:12:03 #179
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59748501
Die jongen begrijpt het gewoon niet:

het is not done om tegen een 020 mannetje kritisch te gaan lopen doen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59748733

enge vent, met zijn slechte vragen!
pi_59748754
quote:

[..]
hell yeah! eindelijk
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:47:20 #182
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59751482
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:24 schreef Beschouw het volgende:
Wat willen ze nou bij de NOS? Dat we allemaal de polonaise gaan lopen, zoals die Van Gelder?
Hij is niet ontslagen he
pi_59784061
quote:
NOS wil Maalderink niet kwijt
De NOS en Bert Maalderink gaan mogelijk toch met elkaar verder, weet het ANP. De Oranje-verslaggever, die eerder deze week een ontslagbrief stuurde naar zijn werkgever, sluit niet uit toch door te gaan bij Studio Sport.

Hoofdredacteur Maarten Nooter van NOS Studio Sport heeft inmiddels met Maalderink gesproken. De journalist zegde eerder deze week het vertrouwen in zijn collega's op, omdat hij zich onvoldoende gesteund voelde tijdens zijn werk op het EK in Oostenrijk en Zwitserland.

"Van collega’s hoor ik bijna niets over mijn reportages. Toch vreemd: Twee miljoen mensen kijken dagelijks naar het programma waarin ze worden uitgezonden (Studio Sportzomer, red.), maar níemand reageert erop", aldus Maalderink eerder deze week tegenover de Nieuwe Revu.

Een woordvoerster van de NOS meldde zaterdag dat Maalderink na een gesprek met Nooter aangaf dat hij "weer moet wennen aan het idee om toch bij de NOS te blijven." Volgens de publieke omroep spreken beide partijen de komende tijd verder.
  maandag 30 juni 2008 @ 15:31:10 #185
73305 Stpan
pi_59795344
Bijdehandte Bertje is kick.

Jammer dat gegemiddelde supporter van een club/elftal slechts juichverhalen wil lezen, en achter ieder kritisch stuk een sabbotage actie ziet om bij zijn/haar favoriete team onrust te veroorzaken.

De 'embedded' journalist is al decennia gewoongoed in Nederland. Nee, doe mij Bert Maalderink maar, die durft tenminste kritische vragen stellen, omdat hij er geen belang bij heeft om vriendjes te maken en ze voor zijn eigen late night TV programma uit te nodigen.
pi_59797788
Welke écht kritische vraag heeft Maalderink dit EK gesteld die een ander niet zou durven vragen?
  maandag 30 juni 2008 @ 17:32:35 #187
168739 Red_85
'echt wel'
pi_59798230
ooow wat is die gast irritant. te tering. is er geen crisis in een team stelt hij net zo lang en net zo veel vragen aan nog meer mensen en hij praat een team er wel in. wordt er op het scherpste niveau getraint, krijgt er iemand een schop (hoort bij dat scherpe trainen) krijg je gelijk de vraag 'vond je het nou niet erg dat hij zo hard op je door ging? zijn er onderlinge geschillen in het team?' wordt er iemand niet opgesteld om overduidelijke redenen 'ben je nou niet heel erg teleurgesteld in de trainer?'
wat moeten die spelers daar op antwoorden??? er is geen flikker aan de hand, zoekt hij de sensatie en maakt er wel wat van...
hij was volgens mij ook degene die aan het begin van het ek ook Van Basten en Cruijff nog eens in ruzie probeerde te krijgen op tv ook al was er geen flikker aan de hand....

laat hem aub lekker weg blijven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:11:17 #188
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_60421711
Al iets meer bekend over het al dan niet toch aanblijven van Bertje?
pi_60830107
Uit een gesloten topic Maalderink blijft toch bij NOS :
quote:
Verslaggever Bert Maalderink blijft werkzaam bij Studio Sport. De reporter gaf na het EK voetbal te kennen dat hij dit tv-programma de rug wilde toekeren omdat zich tijdens zijn werkzaamheden onvoldoende gesteund voelt door zijn NOS-collega's. Hij stuurde zelfs een ontslagbrief.
ANP

Studio Sport-hoofdredacteur Maarten Nooter wilde de prominente verslaggever niet laten gaan en voerde met hem een aantal gesprekken.

Donderdag mailde hij aan zijn personeel dat Maalderink, op basis van die gesprekken, weer vertrouwen heeft in een NOS-toekomst. "Vanaf vrijdag is Bert dus weer gewoon te horen in onze uitzendingen", schrijft Nooter.

Steun

Maalderink staat bekend om zijn zuigende vragen en vasthoudendheid. Tijdens het EK in Oostenrijk en Zwitserland voelde hij zich in de steek gelaten door andere NOS-medewerkers.

"Wegens gebrek aan vertrouwen en steun uit NOS-hoek, heb ik ontslag genomen", zei hij destijds op de site van weekblad Revu.

Kritiek

De verslaggever stoorde zich aan de kritiek die hij in de eigen NOS-programma's te verduren kreeg. Gasten in Jack van Gelders Studio Sportzomer hadden regelmatig commentaar op de scherpe toon van zijn vragen.

Ook had Maalderink moeite met de beslissing van de Studio Sport-leiding om geen beelden uit te zenden van de besloten trainingen van Oranje.

De geboren Achterhoeker werd in 1993 door Kees Jansma bij Studio Sport gehaald.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:37:19 #190
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_60830246
Bert!

Wordt weer genieten vrijdag
pi_60830354
Hopelijk zetten ze 'm nog snel op een vliegtuig richting Peking.

Ik begon 'm al te missen.
pi_60830479
Tja niet mijn favo....
Maar van Gaal kan weer
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:07:58 #193
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_60830977
Bertje
pi_60831045
Doodzonde dit!
pi_60863183
goed nieuws!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:30:04 #196
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60863299
Dat worden geweldige persconferenties met Louis en Marco.
pi_60922440
Gaat ie items voor Studio Voetbal maken? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')