Nee, Maalderink, heb me herhaaldelijk gestoord aan dat irritante stemmetje van 'm.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:50 schreef SirG het volgende:
[..]
Bedoel jij niet Jeroen Stekelenburg? Die doet 't trouwens beter...
Maalderink gisteren trouwens gehoord bij Van Persie? Hoezo stoken...![]()
Volkomen mee eens. Die gozer wordt met de week arroganter. En dan ook dat denigrerende commentaar als Hiddink een keertje meespeelt op de training...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef rounder77 het volgende:
...volgens mij is het hoog tijd dat Smeets met pesioen gaat met zijn God-like uitstraling....
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Die andere helft kijkt niet of wat
Nope, voetballers hebben liever dat journalisten in hun kont kruipen, en journalisten kruipen liever in de konten van de spelers om geen primeurtjes of interviews mis te lopen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind zijn reportages altijd super. Zijn vragen zijn soms wel irritant maar hij stelt soms ook goede vragen. Maar omdat die kritisch zijn vinden voetballers het niet altijd even leuk om door Bert geinterviewd te worden.
Op een trainingskamp gebeurd niets, dat weet jij, dat weet ik, en toch kijk je Studio Sport en Sportzomer. Kijk dan zelf niet naar programma's die in jouw ogen nergens over gaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:25 schreef detulp050 het volgende:
als er niets is gebeurd, zeg dat dan gewoon en wat interesseren mij die fucking koeien nou helemaal
Stop de relevante info in een kort item en ga verder met de rest. Het hoeft niet elke dag 10 minuten te duren.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:56 schreef Stpan het volgende:
[..]
Op een trainingskamp gebeurd niets, dat weet jij, dat weet ik, en toch kijk je Studio Sport en Sportzomer. Kijk dan zelf niet naar programma's die in jouw ogen nergens over gaan.![]()
Ik hoef helemaal geen kontgekruip te zien. Sterker nog, buiten de wedstrijddagen om hoef ik helemaal niets van Oranje te zien. En dat onderkruipertje hoef ik al helemaal niet te horen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:24 schreef Stpan het volgende:
[..]
Nope, voetballers hebben liever dat journalisten in hun kont kruipen, en journalisten kruipen liever in de konten van de spelers om geen primeurtjes of interviews mis te lopen.
En blijkbaar wil het deel van het NLse volk dat op FOK! komt ook liever gekontenkruip zien ipv fatsoenlijke journalistiek.
Maar ze verliezen niet, en daar gaat het om. Misschien vanavond de 2e verliespartij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef Stpan het volgende:
Van Basten is inconsequent en zijn elftal vertoont al 2 jaar voetbal van een matig niveau.
Ze moeten een hele avond vullen met items over voetbal. En er zijn genoeg mensen die dat wel willen weten. Als studio sportzomer je niet bevalt dan kijk je toch lekker villa bvd.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:04 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Stop de relevante info in een kort item en ga verder met de rest. Het hoeft niet elke dag 10 minuten te duren.
quote:Op zondag 25 juni 2006 11:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind zijn reportages altijd super. Zijn vragen zijn soms wel irritant maar hij stelt soms ook goede vragen. Maar omdat die kritisch zijn vinden voetballers het niet altijd even leuk om door Bert geinterviewd te worden.
quote:Bert Maalderink stuurt ontslagbrief naar NOS
Bert Maalderink heeft zijn ontslag ingediend bij de NOS. Nieuwe Revu meldt dat de Oranje-verslaggever een gebrek aan vertrouwen en steun uit NOS-hoek tijdens het EK als reden voor zijn vertrek aandraagt.
In een interview met Nieuwe Revu zegt Maalderink: "Van collega’s hoor ik bijna niets over mijn reportages. Toch vreemd: Twee miljoen mensen kijken dagelijks naar het programma waarin ze worden uitgezonden (Studio Sportzomer, red.), maar níemand reageert erop".
De afgelopen weken kreeg Maalderink, die sinds 1993 voor de NOS werkzaam was, veel kritiek te verduren. Cabaretier Youp van ’t Hek noemde hem in zijn NRC-column een 'onbedaarlijke eikel', Marco van Basten en Kees Jansma smoesten over 'onze vriend' terwijl zij dachten dat de microfoons uitstonden en De Volkskrant bestempelde de commotie rond de kritische journalist als ‘Maalderink-gate’.
Ook in Studio Sportzomer werd regelmatig een harde noot over Maalderinks items gekraakt. De Achterhoeker stoorde zich daaraan. Onder andere Mario Been en Cees Geel hadden commentaar op de scherpe toon van zijn vraagstelling. Maalderink had tevens grote moeite met het feit dat de leiding van Studio Sport geen beelden wilde uitzenden van de besloten trainingen van Oranje.
Maarten Nooter, hoofdredacteur van NOS Sport, wil nog niet reageren op het ontslag van de Achterhoeker.
VP
quote:
Het is raar misschien na zo'n nederlaag aan van der Sar te vragen of ie er niet 2 van de 3 had kunen houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:38 schreef StrayDog het volgende:
Kritisch zijn is iets anders dan de geinterviewde woorden in de in de mond willen leggen en dingen zoeken die er niet zijn.
Toen stonden Frits en Henk als journalisten van de VN nog achter de boycot van het WK-78quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:46 schreef Beschouw het volgende:
Waar zijn de tijden van Ben de Graaf gebleven? Bij hem vergeleken is Bert Maalderink een kostschooljongetje.
Tegenwoordig is het op tv allemaal zoetsappig geleuter en vedettes kietelen. Ik mis de kritsiche noot. Maalderink brengt die ene klein beetje, maar we moeten hem niet te veel eer gunnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen stonden Frits en Henk als journalisten van de VN nog achter de boycot van het WK-78
Tegenwoordig kussen ze spelers
eensquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:54 schreef planethugo het volgende:
vond 'm dit ek met zijn reportages maar blij en irritant. Beetje kinderachtig commentaar 'en die deed dit en de bondscoach deed dat' 'Dochtertje zwaait naar papa, papa zwaait terug, papa gaat weer verder trainen' dacht af en toe dat ik het jeugdjournaal op had staan. 2 en (vooral) 4 jaar geleden was ie een stuk beter. Heerlijk hoe die Advocaat het bloed onder de nagels vandaan wist te halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |