Waarom doen ze dan alsof alles depri is? Om intellectueel over te komen ofzo?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:20 schreef nightdaughter het volgende:
he niet alle gothic's zijn depri hoor!
ken een paar die een beetje zo er uit zien maar absoluut niet depri zijn... Maar dan heb je de andere die zo extreem erbij lopen en echt depri, en altijd huilen. Ja flikker nou op als je nou normale muziek zou luisteren van mij apart simon and garfunkel. Dan sta je ook positiever tegen het leven.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:20 schreef nightdaughter het volgende:
he niet alle gothic's zijn depri hoor!
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:17 schreef tuut84 het volgende:
je wordT er bang van die krengen
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah................sukkel enzo.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:12 schreef RealKnuckles het volgende:
Gothics zijn gewoon stom
1. Ze stinken allemaal ontzettend
2. Als je ze aanraakt kan je meteen je handen met water en zeep gaan wassen vanwege de 10 lagen gay make-up
3. Ze springen met hun vieze koppen altijd tegen elkaar op tijdens een concert
4. Ze kunnen niet alleen blijven, moeten altijd met zn allen op de grond zitten
5. Ze huilen je schoenen onder, ze zijn allemaal op de 1 of andere manier gothic geworden omdat ze het leven niet meer zien zitten.
6. Ze zijn te dood en gevoelloos
7. Ze hebben altijd een lelijke rotkop
8. Ze vallen elkaar aan als je ze tegen komt op straat
9. Ze ZITTEN overal in de weg, zelfs bij de stront op het grasveldje.
Fuck gothics
![]()
.
Dan moet ik die film maar eens gaan zien.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:33 schreef Marczilla het volgende:
Ik vind die ene uit the Blair Witch Project 2 wel onwijs geil.
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:42 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah................sukkel enzo.
A: Hoe kan je nu weten dat ze stinken, je durft niet eens bij ze in de buurt te komen.
B: Jij hebt zo te horen helemaal geen behoefte om ze aan te raken......dus zal je ook je handen nooit hoeven wassen met zeep.
C: Met hun koppen tegen elkaar springen tijdens een concert.........tja........luisteren naar Dance/trance/R&B/ heeft bij mij hetzelfde effect.
D: Met zijn allen is gezellig, en waarom zou je staan als je ook kan zitten. "WTF is er mis met zitten"
E: Hahahaha...........mensen die roepen dat ze dood willen...........zijn gewoon watjes.......je moet niet roepen maar doen.
F: Gevoelloos en dood......jij drinkt zeker breezer?
G: Lelijk is relatief..............wat jij mooi vindt vind ik juist weer lelijk........over smaak valt niet te twisten.
H: Elkaar aanvallen???????
I: Ze zitten in de weg..........of jij kiest de verkeerde weg, en zoekt juist de confrontatie. Net als dat stinken en handen wassen verhaal van jou.
nee eigelijk nietquote:Op woensdag 15 september 2004 19:45 schreef matando het volgende:
Tsjah wat zal ik zeggen....
Als je het echt zo nodig vind om een totaal nutteloze post te maken over andere mensen omdat jij hun mening niet deelt of omdat ze niet voldoen aan jouw mening van 'normaal' zijn dan denk ik dat je zelf niet lekker in je vel zit en depri bent.
Zielig, heel zielig.
als je gothic als scheldwoord probeerde te gebruiken......->mislukt. Ik weet een echt scheldwoord voor je: trancenicht.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
nee eigelijk niet![]()
ik voel me goed.
doei gothic![]()
.
Metal-fanquote:Op woensdag 15 september 2004 19:46 schreef HuHu het volgende:
Marczilla is Gothic-fan?
Cool. * start KaZaA op.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:48 schreef nightdaughter het volgende:
ja speelt een hele gave gothic in the blair witch 2
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:49 schreef Ingrate het volgende:
I prefer gothics, zijn socialere mensen dan die breezah's en paupers.
ga naar zo'n dance event (gaat er alleen maar om wie het breedst kan lopen en zeg je 1 ding wordt je neer gemept). ga naar een rockfestival, in grote vriendelijke sfeer, niks vechtpartijen en iedereen respecteert elkaar.
iets wat bij die house, trance en die andere muziekzooi ontbreekt.
En dat schrijf je toe aan de gothic's.. Miss zij ook wel maar er is meer dan alleen gothic en trance. Ik zelf kan niet echt opschieten met die gothic's ze zeuren me te veel. Ja ja ik ben er veel mee omgegaan dus niet zeuren!quote:Op woensdag 15 september 2004 19:52 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Ik ga wel eens naar Rotterdam.........de Baroeg "metal bar/cafe"........is idd nooit vechten. En is er ALTIJD super gezellig.
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:12 schreef RealKnuckles het volgende:
Gothics zijn gewoon stom
1. Ze stinken allemaal ontzettend
2. Als je ze aanraakt kan je meteen je handen met water en zeep gaan wassen vanwege de 10 lagen gay make-up
3. Ze springen met hun vieze koppen altijd tegen elkaar op tijdens een concert
4. Ze kunnen niet alleen blijven, moeten altijd met zn allen op de grond zitten
5. Ze huilen je schoenen onder, ze zijn allemaal op de 1 of andere manier gothic geworden omdat ze het leven niet meer zien zitten.
6. Ze zijn te dood en gevoelloos
7. Ze hebben altijd een lelijke rotkop
8. Ze vallen elkaar aan als je ze tegen komt op straat
9. Ze ZITTEN overal in de weg, zelfs bij de stront op het grasveldje.
10. Ze gaan te weinig naar de kapper waardoor ze veels te lang haar hebben
11.Ze gebruiken te weinig deo.
Fuck gothics
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:55 schreef Ingrate het volgende:
Tagrijn in hilversum is ook supertent, zo'n beetje enigste alternatieve tent in het gooi. en verder overal in hilversum vechtpartijen, behalve daar
RealKnuckles:
"nee eigelijk niet
ik voel me goed .
doei gothic . "
klinkt beetje wanhopig.
Nee ik schrijf het niet toe. Maar het mag duidelijk zijn dat Goth's Metal en Hard Rock verkiezen boven DJ Tiesto. Daarom zijn er bij Rock evenementen ook meer Goth's dan bij Myseryland. En het kan best zijn dat jij negatieve ervaringen hebt met Goth's..........kan best. Goth's zullen ook negatieve ervaringen hebben met trancenichten..............zo blijft het cirkeltje rond.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:54 schreef drelletje het volgende:
[..]
En dat schrijf je toe aan de gothic's.. Miss zij ook wel maar er is meer dan alleen gothic en trance. Ik zelf kan niet echt opschieten met die gothic's ze zeuren me te veel. Ja ja ik ben er veel mee omgegaan dus niet zeuren!
- Vetrolletjes die onder een topje danwel boven een TE strakke spijkerbroek uitsteken.........dat is pas vies.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:54 schreef Skv het volgende:
ze zijn echt vies
Als het je niet aanstaat wat mensen hier zeggen (zoals ook in een ander topic), waarom blijf je het dan lezen? Topics zonder slotje kun je ook negeren, hoor.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:44 schreef Eveli het volgende:
Vraagje aan moderator: kan dit topic dicht? Want het blijkt dat veel mensen niks van gothics weten. Laat ze maar eens terugkomen als ze er écht wat van weten.
Ja, maar t zijn leuke discussies.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat wat mensen hier zeggen (zoals ook in een ander topic), waarom blijf je het dan lezen? Topics zonder slotje kun je ook negeren, hoor.
Ja, dan zou ik vooral om een slotje vragen, slim.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:13 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ja, maar t zijn leuke discussies.
Er zijn al tientallen topics over gothics, dus kan deze wel weg.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik vooral om een slotje vragen, slim.
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:15 schreef Ingrate het volgende:
tevens ff kenmerken:
BREEZAH-SLETJES KENMERKEN
*Leeftijd is tussen de 14 en 17 jaar.
*Hebben allemaal lang haar, meestal blond.
*Gebruiken allemaal fructis shampoo.
*Hebben allemaal Impulse als 'deoderant' maar gebruiken het als een bodysproei.
*Hebben in ieder oor 4 gaatjes.
*Hebben gigantische ronde gouden of zilveren oorbellen.
*Hebben een goude kettinkje om met hun naam eraan hangen.
*Hebben 5 lagen make-up op.
*Brengen om de 5 minuten een laagje 'lip gloss' aan.
*Hebben altijd een tasje bij zich.
*Zijn altijd aan het SMS'en.
*Staan altijd op de WC hun gezicht te poederen.ansen heel overdreven en gillen er constant bij.
*Zijn op hun 11e ontmaagd.
*Beginnen een gesprek altijd met "weet je nog, gisteren op MSN ?".
*Hebben zeer irritante MSN namen.
*Gebruiken veel (k) in hun MSN naam.
*Zitten altijd op MSN.
*Kennen geen ICQ/mIRC.
*Noemen hun vriendinnen dushies.
*Vinden Bradd Pit allemaal een "LeKaH D!nG".
*Vinden alle muziek uit de top 40 leuk.
*Sturen regelmatig een SMS'je naar TMF.
*Roken Marlboro Lights.
*Scheppen op over het aantal jaar dat ze al roken.
*Hebben altijd ruzie met hun ouders thuis.
*Moeten altijd overdreven huilen.oen alsof ze de grootste problemen hebben.
*Hebben om de 2 weken een nieuwe vriend.
*Zijn elke maand bang dat ze zwanger zijn.
*Hebben allemaal dure kleding merken pics op hun CU2 staan.
*Hebben flesjes breezer op hun CU2 staan.
*Geven bij de vraag op CU2: "Alcohol of Sex" altijd: "Eerst de alcohol en dan de sex" als antwoord.
*Geven bij de vraag op CU2: "Bestaan buitenaarde wezens" altijd: "Ja,kijk maar in de spiegel" als antwoord.
*Hebben op hun 15e al een scooter.
*Knuffelen elkaar altijd zeer overdreven.
*Begroeten elkaar alsof ze elkaar een jaar niet meer hebben gezien.
*Volgen allemaal Big Brother.
*Volgen allemaal Friends.
*Volgen allemaal Goede Tijden Slechte Tijden.
*Hebben altijd iets te zeiken.
*Vinden bier voor boeren.rinken af en toe ook wel een witte wijn.
rinken ook wel die redbull mixjes/bacardi cola.
*Hebben een abonnement op de Breakout!
*Spieken altijd op school.
*Haten standaard de wiskunde leraar.
*Hebben een tongpiercing/navelpiercing.
*Willen later allemaal een tatoeage van een dolfijn op hun schouder.
*Schrijven op hun CU2 dat iedereen hun beste vriend is.
*Eten veel snacks en chips (en maar afvragen waar die buik toch vandaan komt).
*Maar drinken wel cola-light.
*Hebben allemaal wel een periode waarin ze 'zelfmoord willen plegen' omdat het hun teveel is.
*Schreeuwen dus om aandacht.
*Weten niet hoe de video recorder werkt.
*Weten nog net dat je ook kunt tekstverwerken op de PC; dus er is meer als MSN.
*Hebben allemaal een string aan, maakt niet uit hoe dik de reet is.
*Hebben allemaal wel eens sex in het kleedhokje in het zwembad gehad.
*Worden later secetaresse of kassamedewerker.
*Krijgen een man die ambtenaar/bouwvakker is.
*Hebben een agenda met een nep dierenvel erop.
*Schrijven allemaal met hetzelfde bolle handschrift.
*Hebben een pen met van die veren aan het uiteinde.
*Hebben altijd wel 'ruzie' met een bepaalde vriendin.rukken gewoon blindelings op 'yes' als er een foutmelding van de computer komt.
*Scheppen altijd op dat ze wel 6 joints en 3 xtc pillen op hadden, en daarvoor ook nog eens 10 breezers.
*Kopen als hun eerste auto een 'suzuki alto' of een 'fiat panda'.
*Zijn natuurlijk allemaal bang voor spinnen en schreeuwen dan ook hard als ze er een zien.
*Zitten in de bioscoop op de bovenste rij.
*Houden in de bioscoop nooit hun mond.
*Fietsen altijd met hun drieen naast elkaar (dan is er 1 de sigaar).
*Hebben op hun kamer foto's van Tupac Shakur opplakken.
*Kopen op de kermis altijd een suikerspin.
*Vinden de teletubbies ondanks hun leeftijd lief.
*Vinden elmo van sesamstraat lief.oen 1 keer per week boodschappen bij het Kruidvat.
*Hebben geen respect voor ouderen.
*Willen altijd opvallen als er een leuke jongen bij is.
*Snijden in hun polsen om de kleinste dingen.
*Hebben zoiezo 1 keer ruzie met hun beste vriendin.
*Hebben altijd een opoe fiets.
*Vinden het raar dat ze voor hoer worden uitgescholden.
sorry voor de groote post
Ah, iemand voelt zich aangesproken.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:29 schreef Cerbie het volgende:terug onder je steen legokleuter
Nee ik ben geen gothicquote:Op woensdag 15 september 2004 20:31 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ah, iemand voelt zich aangesproken.
Ik had het over die trancenichten.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nee ik ben geen gothic![]()
Snap alleen niet waarom mensen zo bang zijn voor gothicsEn dan wel een serieuze reden, niet zo'n kutreden als in de OP
ok, en nu?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:37 schreef dragon25 het volgende:
ga nou eerst eens met z'n allen in de spiegel kijken voor je iemand afvalt!
Die spiegel op je gelhoofd stukrammen.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ok, en nu?
Gothics bashen?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ok, en nu?
Ik heb geen gel in mijn haar.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:44 schreef Eveli het volgende:
[..]
Die spiegel op je gelhoofd stukrammen.
En dan met de scherven in je polsen snijden?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:44 schreef Eveli het volgende:
[..]
Die spiegel op je gelhoofd stukrammen.
Nee in je hoofd, in plaats van hersenen.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb geen gel in mijn haar.
Ja, zijn we van jullie gezeur af.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:46 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En dan met de scherven in je polsen snijden?
dat is juist leukquote:Op woensdag 15 september 2004 20:48 schreef Marczilla het volgende:
Ik heb zo'n idee dat er verkeerde mensen worden gebashed.
EN dan vraag je je nog af waarom we afkeer hebben van Gothics???????quote:Op woensdag 15 september 2004 20:46 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ja, zijn we van jullie gezeur af.
Ja. Je weet niks van ze.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef drelletje het volgende:
[..]
EN dan vraag je je nog af waarom we afkeer hebben van Gothics???????
nouja, ik denk de gothics, lijtk me ook duidelijk, goffiks zijnquote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar wie moeten we nu hebben dan? Gothics of anti-gothics? Ik pas me wel aan hoor.
Dat is wel zo ongeveer het enige dat je er tegenin te brengen hebt, niet?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:53 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ja. Je weet niks van ze.
anti-gothics. Trieste mensen met het 'kijk-ik-kan-anoniem-over-internet-mensen-bashen-die-er-anders-uitzien-dan-mij-de-zwakbegaafde-hardcore-nazi'quote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar wie moeten we nu hebben dan? Gothics of anti-gothics? Ik pas me wel aan hoor.
Tsja, klinkt logisch, nu je het zo stelt.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
nouja, ik denk de gothics, lijtk me ook duidelijk, goffiks zijn
Ik ben geen zwakbegaafde hardcore nazi.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
anti-gothics. Trieste mensen met het 'kijk-ik-kan-anoniem-over-internet-mensen-bashen-die-er-anders-uitzien-dan-mij ik -de-zwakbegaafde-hardcore-nazi'
Lees het hele topic nog maar eens na....quote:Op woensdag 15 september 2004 20:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is wel zo ongeveer het enige dat je er tegenin te brengen hebt, niet?
net of gothics er niet als gestapo uitzien met die zwarte leren pakjesquote:Op woensdag 15 september 2004 20:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
anti-gothics. Trieste mensen met het 'kijk-ik-kan-anoniem-over-internet-mensen-bashen-die-er-anders-uitzien-dan-mij-de-zwakbegaafde-hardcore-nazi'
Ik wel.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben geen zwakbegaafde hardcore nazi.
Er staat van jou zelden meer dan 'Je weet er niks van' ofquote:Op woensdag 15 september 2004 20:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Lees het hele topic nog maar eens na....
Als je dat niet wil doen, prima, maar ga dan niet van die loze dingen roepen als "dat is zo'n beetje het enige wat je er tegen in hebt te brengen, he?"quote:Op woensdag 15 september 2004 20:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er staat van jou zelden meer dan 'Je weet er niks van' ofals iemand het met je eens is. Dus nee, daarvoor ga ik niet nog eens het topic lezen.
Das wel een goed idee. Iedereen moet zelf doen wat ie wil en denken wat ie wil. Klaar.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:59 schreef Cerbie het volgende:
Kan er net zoals de geen allochtonen topics regel (die overigens nergens op slaat, als je allochtoon door nederlander vervangt en hetzelfde topic post is het wel goed) ook een 'geen gothic topics' regel komen, je krijgt de starters toch niet bijgebracht dat het nergens op slaat, het ene na het andere vooroordeel vliegt langs en het wordt een enorme flame (de redenen dat er geen allochtonen topics meer mogen)
Eensch!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:59 schreef Cerbie het volgende:
Kan er net zoals de geen allochtonen topics regel (die overigens nergens op slaat, als je allochtoon door nederlander vervangt en hetzelfde topic post is het wel goed) ook een 'geen gothic topics' regel komen, je krijgt de starters toch niet bijgebracht dat het nergens op slaat, het ene na het andere vooroordeel vliegt langs en het wordt een enorme flame (de redenen dat er geen allochtonen topics meer mogen)
En als ik zo'n topic wil openen, danwel erin wil posten?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:01 schreef Eveli het volgende:
[..]
Iedereen moet zelf doen wat ie wil
Ik had het niet over topics op Fok.........maar over of je wel of geen gothic wilt zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En als ik zo'n topic wil openen, danwel erin wil posten?
ok, wie wil er gothic zijn?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:06 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik had het niet over topics op Fok.........maar over of je wel of geen gothic wilt zijn.
Dat merk je inderdaad als je ze een paar flinke rotschoppen geeft.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:31 schreef kipnuggetje het volgende:
ze zijn zeker niet ongevoelig!!
Stoerquote:Op woensdag 15 september 2004 21:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat merk je inderdaad als je ze een paar flinke rotschoppen geeft.
Neen.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:40 schreef Cerbie het volgende:
Mag ik je aanraken![]()
niet te hard heh, hij heeft ook gevoelensquote:Op woensdag 15 september 2004 21:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stoer
Mag ik je aanraken![]()
ben jij nou een metalhead?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat merk je inderdaad als je ze een paar flinke rotschoppen geeft.
Is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:44 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
ben jij nou een metalhead?
zou zoiets als dit topic niet verboden moeten worden op n forum?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is 1 zo'n topic niet genoeg?
Ik weet dat het vervelend, smerig, depressief, a-sociaal, kinderachtig, lelijk, stinkend kutvolk is, maar ik vind dit toch een beetje overdreven.
ff offtopic:quote:Op woensdag 15 september 2004 21:45 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
zou zoiets als dit topic niet verboden moeten worden op n forum?
ik vind he tbelachelijk dat er gewoon met zn alle een groep mense omlaag gehalat worden zonder enkele argumentatie die klopt..t is allemaal laster...
kutmense die menen dat ze normaal zijn als ze gothics haten
kdenk t niet,quote:Op woensdag 15 september 2004 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ff offtopic:
O M G @ jouw userid, zijn er al zoveel fokkers?
Nee.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:45 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Even offtopic over jouw taalgebruik: Goddomme! Dat is toch amper leesbaar?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:45 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ik vind he tbelachelijk dat er gewoon met zn alle een groep mense omlaag gehalat worden zonder enkele argumentatie die klopt..t is allemaal laster...
kutmense die menen dat ze normaal zijn als ze gothics haten
Jaquote:Op woensdag 15 september 2004 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee.
ja dat is wle waar natuurlijk, maar toch...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:48 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
kdenk t niet,
di sme 2e en dr zijn er veel die er stukken meer hebben dan 2![]()
Ik geef toe dat het flauw is, maar je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja![]()
* ThE_ED post in FB maakt
ik ben het weer eens eenschquote:Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef nietzman het volgende:
Goed topic.
Dood aan de doden!
dan lees je het toch lekker nietquote:Op woensdag 15 september 2004 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Even offtopic over jouw taalgebruik: Goddomme! Dat is toch amper leesbaar?
Begin een nieuwe reeks met hardcore als pispaal met bijbehorende vooroordelenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het flauw is, maar je krijgt er zoveel voor terug.
zoals?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het flauw is, maar je krijgt er zoveel voor terug.
Ja, dat zal de mods en fa's wel op andere gedachten brengen.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja![]()
* Angel_of_Dth post in FB maakt
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Begin een nieuwe reeks met hardcore als pispaal met bijbehorende vooroordelen
goed ideequote:Op woensdag 15 september 2004 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Begin een nieuwe reeks met hardcore als pispaal met bijbehorende vooroordelen
Weten de zwakbegaafde gothic-afzeikende Fok!kers ook hoe het is om afgezeken te wordenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:52 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
...![]()
hebje tzelfde....
Goed idee.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:51 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
dan lees je het toch lekker niet![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Weten de zwakbegaafde gothic-afzeikende Fok!kers ook hoe het is om afgezeken te worden
Ik luister nog immer geen hardcore.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Weten de zwakbegaafde gothic-afzeikende Fok!kers ook hoe het is om afgezeken te worden
caught ya...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goed idee.
Ja, maar deze post heb ik niet gelezen.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:57 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
caught ya...
je las t tog...![]()
je bent hier wel mense af aant zeiken maar je usernama is angel_of_Dth, ik neem aan angel of death...nouw dat is erg bemoedigend? als ik geen van je reacties had gezien en alleen je id had geizen zou ik zegge dat je meer gothic bent dan ik...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik luister nog immer geen hardcore.
ikwelquote:Op woensdag 15 september 2004 21:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik luister nog immer geen hardcore.
dat is het punt juistquote:Op woensdag 15 september 2004 21:58 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
als ik geen van je reacties had gezien en alleen je id had geizen zou ik zegge dat je meer gothic bent dan ik...
Gericht vragen stellen, jongedame.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:36 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
vertel maar eens iets over gothics dan als je denkt het allemaal te weten
wow quoten zonder het te lezen en nog weten wat er staat.,....quote:Op woensdag 15 september 2004 21:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar deze post heb ik niet gelezen.
oh, dat wel, en "gothic" niet?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:00 schreef nightdaughter het volgende:
hardcore will die
zeg dat nog eens,.....quote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef Witchfynder het volgende:
Omdat het andere topic op inferieure wijze tot een einde is gekomen en ik het geenzins accepteer dat mijn post niet meer geplaatst kan worden, zet ik hem lekker hier neer!
[..]
Gericht vragen stellen, jongedame.
"Iets"? Ok. Gothic Rock begon met bands als Joy Division en Siouxsie & the Banshees, als een voortvloeisel uit de New Wave Punk. In de jaren '80 werd het een zware underground scene en kreeg je vage bands als Sisters of Mercy e.d. en leek door allerlei electro en industrialinvloeden de muziek meer op house soms dan op rock. In de jaren '90 kreeg je na de crossover-manie ineens bands die op Doom Metal gebaseerde Metal gingen maken, met als vernieuwend element de zangeres, wat tot dan ongekend was in die vorm. Bands als Therion en Dreams of Sanity timmerden aan de weg. Volgens sommigen werd de eerste steen gelegd door het Zwitserse Celtic Frost die eind jaren '90 kwamen met het meesterwerkje " To Mega Therion", wat de hoofdinspiratie zou zijn geweest voor Therion (zij coveren het nummer dan ook nog steeds).
Al snel doken er nieuwe bands op, opvallend genoeg erg veel in Polen en de Baltische staten, alleen beïnvloed door hun eigen gothische cultuur van de middeleeuwen.
Nou ja, hier een fractie dan.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:58 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
je bent hier wel mense af aant zeiken maar je usernama is angel_of_Dth, ik neem aan angel of death...nouw dat is erg bemoedigend? als ik geen van je reacties had gezien en alleen je id had geizen zou ik zegge dat je meer gothic bent dan ik...
<vooroordeelmodus>quote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ikwel
heb je vast niet van jezelfquote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef Witchfynder het volgende:
Omdat het andere topic op inferieure wijze tot een einde is gekomen en ik het geenzins accepteer dat mijn post niet meer geplaatst kan worden, zet ik hem lekker hier neer!
[..]
Gericht vragen stellen, jongedame.
"Iets"? Ok. Gothic Rock begon met bands als Joy Division en Siouxsie & the Banshees, als een voortvloeisel uit de New Wave Punk. In de jaren '80 werd het een zware underground scene en kreeg je vage bands als Sisters of Mercy e.d. en leek door allerlei electro en industrialinvloeden de muziek meer op house soms dan op rock. In de jaren '90 kreeg je na de crossover-manie ineens bands die op Doom Metal gebaseerde Metal gingen maken, met als vernieuwend element de zangeres, wat tot dan ongekend was in die vorm. Bands als Therion en Dreams of Sanity timmerden aan de weg. Volgens sommigen werd de eerste steen gelegd door het Zwitserse Celtic Frost die eind jaren '90 kwamen met het meesterwerkje " To Mega Therion", wat de hoofdinspiratie zou zijn geweest voor Therion (zij coveren het nummer dan ook nog steeds).
Al snel doken er nieuwe bands op, opvallend genoeg erg veel in Polen en de Baltische staten, alleen beïnvloed door hun eigen gothische cultuur van de middeleeuwen.
Lievquote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou vooruit. Als je Ultraviolence meetelt, luister ik hardcore, zoals hardcore hier bedoeld wordt. Als je hardcore op andere manieren gebruikt, luister ik nog meer hardcore.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ikwel
wie weetquote:Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
<vooroordeelmodus>
Je bent zeker een zwakbegaafde aggresieve neo-nazi
</vooroordeelmodus>
Daarom is het meteen waardeloos? Stel een serieuze vraag die te beantwoorden isquote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
heb je vast niet van jezelf
het is ook niet gauw goed heh, doet iemand moeite..quote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
Flikker op, jij leest het nu voor het eerst en gaat zometeen snel Joy Division en Siouxsie opzoeken.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
beide bedoel ikquote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou vooruit. Als je Ultraviolence meetelt, luister ik hardcore, zoals hardcore hier bedoeld wordt. Als je hardcore op andere manieren gebruikt, luister ik nog meer hardcore.
hardcore als in hardrock =quote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou vooruit. Als je Ultraviolence meetelt, luister ik hardcore, zoals hardcore hier bedoeld wordt. Als je hardcore op andere manieren gebruikt, luister ik nog meer hardcore.
Ik niet. Ultraviolence is três cool. Ik schrok wel toen ik het voor het eerst hoorde, op een cd waar eerst zo'n 15 harde metalnummers voorbij kwamen. Op zondagmiddag, de dag na mijn verjaardag.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
beide bedoel ik
ja ik schaam me soms wel
als in punk variantquote:Op woensdag 15 september 2004 22:06 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
hardcore als in hardrock =![]()
ik hoef dat niet op te zoeken hoor......ik weet wel wie dat zijn. Luister er alleen niet naar. Ik hoef echt niks op te zoekenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Flikker op, jij leest het nu voor het eerst en gaat zometeen snel Joy Division en Siouxsie opzoeken.
Nee, stel je eens voor dat iemand na jaaaaaaren van muziek luisteren, met mensen praten en informatie lezen het samengevat op kan schrijven. Nee, dat zou vreeeeselijk zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
Doro mijn houseachtige achtergrond kan ik darkwave en noise op zijn tijd ook wel waarderen, ookkal ken ik er vrij weinig van en heb ik nog minder. Alleen van weleens horen zegmaar.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet. Ultraviolence is três cool. Ik schrok wel toen ik het voor het eerst hoorde, op een cd waar eerst zo'n 15 harde metalnummers voorbij kwamen. Op zondagmiddag, de dag na mijn verjaardag.
die zijn het eens met onsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef Ingrate het volgende:
valt me op dat er nog geen moderator gepost heeft hier
de vraag is dan natuurlijk;quote:Op woensdag 15 september 2004 22:09 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
ik hoef dat niet op te zoeken hoor......ik weet wel wie dat zijn. Luister er alleen niet naar. Ik hoef echt niks op te zoeken
Je moet eens op zoek gaan naar Ultraviolence. Al is het geen darkwave, en geen noise. In ieder geval niet voor zover ik bekend ben met die termen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Doro mijn houseachtige achtergrond kan ik darkwave en noise op zijn tijd ook wel waarderen, ookkal ken ik er vrij weinig van en heb ik nog minder. Alleen van weleens horen zegmaar.
kutgothics :r :rquote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef Ingrate het volgende:
of ze slapen ...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
die zijn het eens met ons
of beidequote:Op woensdag 15 september 2004 22:14 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
of ze slapen ...![]()
Verstandige mensen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:14 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
of ze slapen ...![]()
we hebben allebei geen bewijsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, stel je eens voor dat iemand na jaaaaaaren van muziek luisteren, met mensen praten en informatie lezen het samengevat op kan schrijven. Nee, dat zou vreeeeselijk zijn.
Als je niet gelooft dat ik het zelf geschreven heb, uit memorie, dan daag ik je uit thans de URL te presenteren waar ik van gekopiëerd zou hebben.
Nightdaughter vertelt het je zo. Die hoeft immers niks op te zoeken.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
Viel New Order nou stiekem ook onder gothic? Het is immers een nazaat van Joy Division en JD was meer rock in wezen.
jij bent erg zeker van jezelf.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
die zijn het eens met ons
Tolerantie stinkt! net als gothicsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef Cynic het volgende:
Tolerantie is okay!
Dat heb ik ze in POL en NWS ook wel eens wijs proberen te maken.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef Cynic het volgende:
Tolerantie is okay!
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef nightdaughter het volgende:
[..]
we hebben allebei geen bewijs
Ohja, dat is ook zo!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef ZixS het volgende:
[..]
Tolerantie stinkt! net als gothics
we ontkennen ook niet dat er geen rangorde isquote:Op woensdag 15 september 2004 22:22 schreef Cynic het volgende:
Overigens had dat lijstje er veel erger uit kunnen zien. Ik verkies "stinken" altijd nog boven "moorden" of "stelen", om maar iets te noemen.
moorden en stelen is doo rmiddel van feiten eruit t ehalen dat dat niet klopt...stinken, iedereen heeft zijn eigen smaak dus dat valt moeilijk t ebetwisten..quote:Op woensdag 15 september 2004 22:22 schreef Cynic het volgende:
Overigens had dat lijstje er veel erger uit kunnen zien. Ik verkies "stinken" altijd nog boven "moorden" of "stelen", om maar iets te noemen.
welcome to fok!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef Ingrate het volgende:
4 pagina's al vol met gezeik. en nog geen 1 nuttige opmerking
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef ZixS het volgende:
[..]
Tolerantie stinkt! net als gothics
je hebt over die van mij heengelezen...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef Ingrate het volgende:
Vele topics vol over dit onderwerp zonder nuttige opmerkingenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef Ingrate het volgende:
dat is dan ook weer zoquote:Op woensdag 15 september 2004 22:30 schreef Cynic het volgende:
T'is maar net waaraan je je tijd wil besteden.
Nee, maar dat wordt duidelijk uit dit en andere topics voor de betrokkenen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef Ingrate het volgende:
je praat wel elke keer in de "we" vorm. maar je praat vast niet voor iedereen
Dat zekerquote:Op woensdag 15 september 2004 23:25 schreef =HellFire= het volgende:
Jezus alweer zo'n topique.. het houdt de mensen wel bezig zeg.
d0h, die liggen helemaal dubbel van die niet anti-goth reacties en laten dat maar wat het is en zijn het eens met onsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef Ingrate het volgende:
heb gewoon een beeld van ze en zo zijn ze allemaal, geen uitzonderingen.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:27 schreef Morgil het volgende:
Zijn er niet al genoeg topics over dit onderwerp? Ik snap het gezeik niet zo. Accept and be accepted.
En het zijn goths, niet gothics. Jullie hebben het hier trouwens meer over poser blekkies dan over echte goths.
Maar ik denk dat mijn input nietecht nut heeft in dit topic. Blijkbaar oordelen mensen liever eerst, in plaats van te oriënteren voordat je iets zegt.
quote:Op donderdag 16 september 2004 09:59 schreef Stiffmaster het volgende:
Het zijn gewoon zielig aandachttrekkende mietjes en dozen...beetje meelopen en trappen tegen de maatschappij omdat papa ze niet zoveel zakgeld geeft. Kots op zulke mensen
En dat topics lang, en dan is het u vraagt, wij draaien hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:27 schreef Morgil het volgende:
Maar ik denk dat mijn input nietecht nut heeft in dit topic. Blijkbaar oordelen mensen liever eerst, in plaats van te oriënteren voordat je iets zegt.
Moeten we ook nog iets over St. anger zeggen of laten we het maar zoquote:Op donderdag 16 september 2004 10:09 schreef Stiffmaster het volgende:
En het zijn vuile meelopers.....
Zeg het maar.... wat is dat eigenlijkquote:Op donderdag 16 september 2004 10:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Moeten we ook nog iets over St. anger zeggen of laten we het maar zo
Dat is lang niet zo ergquote:Op donderdag 16 september 2004 10:18 schreef evil_cupido het volgende:
En als je dan een topig opent met vooroordelen over moslims, gaat het dicht wegens rascisme 7(8
bedoel je niet racisme?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:18 schreef evil_cupido het volgende:
En als je dan een topic opent met vooroordelen over moslims, gaat het dicht wegens rascisme
Eigenlijk vertellen we gewoon de waarheidquote:Op donderdag 16 september 2004 10:21 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
bedoel je niet racisme?
en wat is hier racistisch aan![]()
Ik been geen gothic hoor. Ik vind het alleen lullig hoe mensen reageren op gothics.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:32 schreef Black_Tulip het volgende:
Goed, dan is het nu tijd voor een algemene bekentenis... Of eigenlijk meerdere... Nightdaughter, Eveli, lees.
1 Ik ben geen goth.
2 Ik ben geen wicca.
3 ThE_ED is mijn vriend. As in boyfriend.
4 Witchfynder is een goede vriend van me.
5 Ik heb al mijn kennis van wicca te danken aan een godsdienstwerkstuk waar ik een 10 voor had.
6 Ik weet niet veel over gothic, maar wel genoeg om te zeggen dat jij en Eveli nepperds zijn.
7 Om er achter te komen wat het wel is, luister naar ThE_ED en Angel_of_Dth en vooral: bekijk dit fotoboek: http://fotoboek.fok.nl/elegy
Sorry Nightdaughter dat ik je ook op MSN aan het lijntje hield. Bekijk mijn fotoboek op http://fotoboek.fok.nl/black_tulip als je wilt weten wie of wat ik echt ben.
Waarom blijft dit topic open? Terwijl er alleen maar mensen in beledigd worden?quote:Op donderdag 16 september 2004 11:06 schreef teknomist het volgende:
Zijn moslims een ander ras dan?.
wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:26 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Waarom blijft dit topic open? Terwijl er alleen maar mensen in beledigd worden?
Zie het FB-topicquote:Op donderdag 16 september 2004 12:26 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zie het FB-topic.
Nou, daarom dus.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:26 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Zij noemen Bauhaus wel.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Anthraxx het volgende:
Meer weten? Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Gothic_rock
Klaagbaak feedback topic deeltje zoveelquote:Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
?
waar heb jij die info van trancehomo vandaan doodshoofdquote:Op donderdag 16 september 2004 14:05 schreef kamagurka het volgende:
Die gefrustreerde trancehomo opent weer ns zijn gebruikelijke goth-topicje
Wat is er aan de hand? Willen de breezahsletjes weer niet happen dit jaar?
Misschien toch maar ns echt homo worden, misschien heb je bij de mannetjes meer succes knucklehead
Jullie zijn allemaal een beeeeeetje (heel erg) bevooroordeeld over elkaar! De goths zijn stom hier schelden alles wat zij niet zijn uit en generaliseren. En dat ook precies omgekeerd.. Vreemde situatiequote:Op donderdag 16 september 2004 14:05 schreef kamagurka het volgende:
Die gefrustreerde trancehomo opent weer ns zijn gebruikelijke goth-topicje
Wat is er aan de hand? Willen de breezahsletjes weer niet happen dit jaar?
Misschien toch maar ns echt homo worden, misschien heb je bij de mannetjes meer succes knucklehead
Ga je buurjongen in zijn hol neuken smerige kuthomoquote:Op donderdag 16 september 2004 14:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
waar heb jij die info van trancehomo vandaan doodshoofd
Hahahahah Jij bent dus echt een KUT Gothic... Zo triest zoals je je nu hier ten toon sprijdtquote:Op donderdag 16 september 2004 14:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ga je buurjongen in zijn hol neuken smerige kuthomo
Jij:quote:Op donderdag 16 september 2004 14:55 schreef Oksel het volgende:
Oeh, een op zijn pik getrapte gothicheid!
Loser! Met mensen met een afwijking schelden... Das echt triest.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij:
[afbeelding]
Ouwe breezermongool
Nee, maar ik neem het graag voor ze op tegen lagere levensvormen zoals jijquote:Op donderdag 16 september 2004 14:56 schreef drelletje het volgende:
[..]
Hahahahah Jij bent dus echt een KUT Gothic... Zo triest zoals je je nu hier ten toon sprijdt
Sorry, ik zal je niet meer beledigenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:57 schreef drelletje het volgende:
[..]
Loser! Met mensen met een afwijking schelden... Das echt triest.
Ik heb een pest hekel aan trance en heb geen problemen met gothics me beste vriendin is er een. Jij als persoon bent gewoon triest.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem het graag voor ze op tegen lagere levensvormen zoals jij
Ha ha ha... En voel je je nu groot? Kut knurftquote:Op donderdag 16 september 2004 14:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer beledigen
lelijke kutdebiel... *oeps*
Zo niet-gothic dus....quote:Op donderdag 16 september 2004 14:53 schreef Oksel het volgende:
Dit bedoel ik:
*knip:'(
Whatever lulletjequote:Op donderdag 16 september 2004 14:59 schreef drelletje het volgende:
[..]
Ik heb een pest hekel aan trance en heb geen problemen met gothics me beste vriendin is er een. Jij als persoon bent gewoon triest.
zucht... ik zeg al niets meer je bent me steeds voor met het belachelijk van jou maken.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Whatever lulletje![]()
En waar hadden we het ook al weer over? Ontopic hequote:Op donderdag 16 september 2004 15:02 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb niet eens een hekel aan trance (sommige dan), maar wel aan die gay-gekleede zogenaamd hippe eikeltjes die zich ermee associeren
Oh? Wordt de grond te heet onder je voeten?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:04 schreef drelletje het volgende:
[..]
En waar hadden we het ook al weer over? Ontopic he![]()
Wat een onzin, in elke scene vind je sociaal extroverte types en introverte types, en het is natuurlijk al helemaal bullshit dat alle gothics vredelievend en alle gabbers agressief zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:49 schreef Ingrate het volgende:
I prefer gothics, zijn socialere mensen dan die breezah's en paupers.
ga naar zo'n dance event (gaat er alleen maar om wie het breedst kan lopen en zeg je 1 ding wordt je neer gemept). ga naar een rockfestival, in grote vriendelijke sfeer, niks vechtpartijen en iedereen respecteert elkaar.
iets wat bij die house, trance en die andere muziekzooi ontbreekt.
Te heet onder me voeten?? Ik ben absoluut geen trance gast. Ik denk dat ik dichter zit bij gothic. Niet dat ik het ben.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Oh? Wordt de grond te heet onder je voeten?
Laten we dan maar weer een groep pakken waar niemand wat vanaf weet in dit topic... goths![]()
![]()
Ik ken er nog wel een paarquote:Op donderdag 16 september 2004 15:24 schreef nozem het volgende:
Metalgoths van tegenwoordig, daar heb ik niks mee. Goths uit de jaren '80 (Volgens verschillende puristen, de enige ECHTE goths) zijn een uitgestorven ras. Er zijn nog wel een paar (toch Kamagurka?)
ben geen homo mongool.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ga je buurjongen in zijn hol neuken smerige kuthomo
ja oke voor jou betekend zeker allemaal huilen enzo en gesprekken uitwisselen hoe slecht het wel niet in je leventje gaatquote:Op donderdag 16 september 2004 15:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Al die hokjes en uiterlijk kunnen me gestolen worden, het gaat om de sfeer en de muziek! En die is op (goede!!) gothfeesten meestal meer dan okee
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:15 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Zeg het maar.... wat is dat eigenlijk
Inderdaad. Als ik een topic open over een allochtoon die mijn fietsband lek heeft gestoken gaat het dicht. Als ik hetzelfde topic open en de allochtoon vervang door een Nederlander blijft ie wel open. En dan maar zeggen dat de regel tegen racisme isquote:Op donderdag 16 september 2004 10:18 schreef evil_cupido het volgende:
En als je dan een topic opent met vooroordelen over moslims, gaat het dicht wegens rascisme
ik vraag me trouwens hoe je precies bij deze gedachtens komt, waarom erger jij je zo ontzettend aan "Gothics"? aan hun pessimisme? terwijl je zelf bijna omkomt in een mengeling van agressieve gevoelens? Misschien dat je eens op een normale manier kunt opschrijven waarom je je hier zo aan stoort, waarom word je zo geraakt door een bepaalde houding? komt het door een slechte ervaring of is het een aangepraatte mening? onderbouw je boosheid en agressie eens? ik ben erg benieuwd?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:47 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ben geen homo mongool.
moet je niet zelfmoord plegen
je zit toch op het dieptepunt van je leven, je bent een gothic vandaar.
waar zie jij hier ergens een gothicquote:Op donderdag 16 september 2004 14:53 schreef Oksel het volgende:
Dit bedoel ik:
knip:'(
Bek houden, domme discoflikkerquote:Op donderdag 16 september 2004 15:49 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ja oke voor jou betekend zeker allemaal huilen enzo en gesprekken uitwisselen hoe slecht het wel niet in je leventje gaat![]()
[afbeelding]
typisch het vorobeeld van niet-gothic inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:53 schreef Oksel het volgende:
Dit bedoel ik:
---Edit: verwijderd---:'(
tsssk!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Bek houden, domme discoflikker
Lul niet steeds over dingen waar je niks over weet. Ga jij maar bacoboys in hun bek pissen op de volgende Fagdance energy event ofzo..
Inderdaad, het nare is dat je door zo terug te reageren even erg bent als daar waar jij (kamagurka) je nu zo over aangesproken voelt, helaas kan je nu beter gewoon normaal terug reageren en er boven staan.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:01 schreef Kemania het volgende:
tsssk!
kom op jongens!
kiss and be friends
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:53 schreef Logician het volgende:
[..]
ik vraag me trouwens hoe je precies bij deze gedachtens komt, waarom erger jij je zo ontzettend aan "Gothics"? aan hun pessimisme? terwijl je zelf bijna omkomt in een mengeling van agressieve gevoelens? Misschien dat je eens op een normale manier kunt opschrijven waarom je je hier zo aan stoort, waarom word je zo geraakt door een bepaalde houding? komt het door een slechte ervaring of is het een aangepraatte mening? onderbouw je boosheid en agressie eens? ik ben erg benieuwd?
Ik vind het lullig voro de gothics hoe anderen er een oordeel over denken te hebben. Ik chargeer een beetje en gelijk nemen mensen die er iets vanaf denken te weten of het zeggen te zijn het voor ze op. De gothics die ik ken kunnen dat zelf wel hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:07 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik been geen gothic hoor. Ik vind het alleen lullig hoe mensen reageren op gothics.
Net als gothic een controversieel onderwerp.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:55 schreef Cerbie het volgende:
Ik liep een pagina achter
Wordt gewoon toegestaan? Laten we het in deel 2 dan maar eens over hardcore hebben
Tjah .. meestal komen zulke gevoelens voort uit frustraties of negatieve meningen uit de omgeving.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:04 schreef kamagurka het volgende:
Hij is zelf misschien volger van de lonsdale kalekoppen brigade? Mag hier niet op allochtonen kotsen, dus doet ie het maar op goths
Ook niet puur goff trouwensquote:Op donderdag 16 september 2004 16:05 schreef Kemania het volgende:
Summer Darkness
neej, waren ook wat waardeloze metalbandjesquote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ook niet puur goff trouwens
Yep!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:05 schreef Kemania het volgende:
Was jij trouwens @ Summer Darkness Kamagurka?
Ik was niet als @ ( ThE_ED) trouwensquote:Op donderdag 16 september 2004 16:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Yep!
Ik geloof dat Sirenia er wel was, dat vind ik wel leuk, nouja, ik weet niet hoe ze het nu doen...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:08 schreef Kemania het volgende:
[..]
neej, waren ook wat waardeloze metalbandjes
Ik was er ook niet als @ want ik was als gyurka in Hongarijequote:Op donderdag 16 september 2004 16:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik was niet als @ ( ThE_ED) trouwens
Volgens mij heeft iedereen daar wel iets mee, het is ook zo wezenlijk en verbonden aan het leven. Alleen is gothic nou net die ene stroming waar het accent vaker op "het leven naar de dood" ligt, hoewel dat volgens mij vaker sfeer is dan echt per se in de teksten hoort te zitten. Maargoed, ik ben geen expertquote:Op donderdag 16 september 2004 16:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vraag me alleen af waar die fascinatie voor de dood, 'darkness' en zwart vandaan komt.
Ik zou dat wel eens willen weten van een gothic.
Wel meer als the caves of satyr bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ook niet puur goff trouwens
wat overigens best tegenvalt, tenminste zeker gezien de bekendheid daarvan (ben daar 1x geweest)quote:Op donderdag 16 september 2004 16:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wel meer als the caves of satyr bijvoorbeeld
Ik vind het allemaal voornamelijk erg metal wat daar wordt gedraaid..quote:Op donderdag 16 september 2004 16:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
wat overigens best tegenvalt, tenminste zeker gezien de bekendheid daarvan (ben daar 1x geweest)
maar ook weer niet metal genoeg om iets mettaligs te zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 16:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal voornamelijk erg metal wat daar wordt gedraaid..
Ik denk dat sommige jongeren die in de fase zitten dat ze zich bewust worden van leven en dood, er juist door er veel mee bezig te zijn mee om (leren?) gaan. (waarschijnlijk niet allemaal, maar het lijkt me een aannemelijke verklaring).quote:Op donderdag 16 september 2004 16:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen daar wel iets mee, het is ook zo wezenlijk en verbonden aan het leven. Alleen is gothic nou net die ene stroming waar het accent vaker op "het leven naar de dood" ligt, hoewel dat volgens mij vaker sfeer is dan echt per se in de teksten hoort te zitten. Maargoed, ik ben geen expert
-1 generalisatiequote:Op donderdag 16 september 2004 16:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kots op alles en iedereen die te beroerd is z'n individualiteit te doorgronden,
te behouden en te etaleren..
ga spelen sjonnie, gabbers zijn net zo gaar als jullie.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hij is zelf misschien volger van de lonsdale kalekoppen brigade? Mag hier niet op allochtonen kotsen, dus doet ie het maar op goths
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:53 schreef Logician het volgende:
ik vraag me trouwens hoe je precies bij deze gedachtens komt, waarom erger jij je zo ontzettend aan "Gothics"? aan hun pessimisme? terwijl je zelf bijna omkomt in een mengeling van agressieve gevoelens? Misschien dat je eens op een normale manier kunt opschrijven waarom je je hier zo aan stoort, waarom word je zo geraakt door een bepaalde houding? komt het door een slechte ervaring of is het een aangepraatte mening? onderbouw je boosheid en agressie eens? ik ben erg benieuwd?
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:00 schreef RealKnuckles het volgende:
jij weet echt niks zinnigs te zeggen he?
je lult allemaal maar wat, eerst ben ik gay dan trancehomo en dan een lonsdalemongool?
krijg eerst een iq boven de 50 en praat dan verder :').
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:00 schreef RealKnuckles het volgende:
jij weet echt niks zinnigs te zeggen he?
je lult allemaal maar wat, eerst ben ik gay dan trancehomo en dan een lonsdalemongool?
krijg eerst een iq boven de 50 en praat dan verder.
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef Logician het volgende:
Tjah .. meestal komen zulke gevoelens voort uit frustraties of negatieve meningen uit de omgeving.
En helaas duurt het meestal tot halverwege je twintigste dat je dat zelf ziet, en soms zien mensen
het gewoon nooit in, ik ga er dus maar van uit dat het nog een jonkie is, het leven is echter zo veel
gemakkelijker (vooral ook voor jezelf!) als je al die vooroordelen los kan laten.
Wat heeft dit topic ermee te maken?quote:
bij gebrek aan gothics..quote:Op donderdag 16 september 2004 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is dit topic nu nog niet vol?
286quote:Op donderdag 16 september 2004 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is dit topic nu nog niet vol?
heb je nou echt het iq van een badkeukentegel dood ventje?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat heeft dit topic ermee te maken?
Oh wacht,.. jij bent echt zo'n lonsdale loser met een vechthond natuurlijk![]()
![]()
en dan gaan we het eens over andere leef/muziekstijlen hebbenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:54 schreef RealKnuckles het volgende:
dan zijn we waar?
dan komt er gewoon een 2e deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |