Ik zal proberen zo vaak mogelijk de wachtlijst te updaten zodat je weet waar je staat!quote:Algemeen
Nickname Fok!:
Naam:
Email:
Adres:
Bij volledig assortiment:
Aantal grote bandjes:
Aantal kleine bandjes:
Bij géén kleine:
Aantal grote bandjes:
Bij géén grote:
Aantal kleine bandjes:
Dit was het topic waar dit idee is ontstaan: http://forum.fok.nl/topic/586515quote:De grote: Fok! Ik wil ook zo'n geel bandje! FAQ
V: Wat kost zo'n bandje?
A: 1 Euro, plus de verzendkosten. Verzendkosten zijn afhankelijk van het aantal bandjes dat je wilt hebben.
V: Wanneer krijg ik mijn bandje?
A: Als het goed is komen ze donderdag 16-09-04 binnen. Siegfried en/of ik halen ze dan op. Wij zorgen er voor dat ze dan verstuurd worden.
V: Uhm, kan ik ze niet gewoon zelf in de winkel kopen?
A: Succes! Als je er 1 vind, vertel ons dan even waar
V: Wat verdienen jullie hier aan?
A: Niks.
V: Nog niet gestelde vraag
A: Post deze in dit topic, dan zullen wij de vraag, voor zover wij dat kunnen, zo snel mogelijk beantwoorden! Dus niet mailen met vragen, want dan beantwoorden we elke vraag weer 10x.
Kijkquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:47 schreef Tjalle het volgende:
mensen geduld is een schone zaak en het gaat mij persoonlijk vooral om het goede doel te steunen dus als ik meer geld overmaak wil ik dat degene die ze geregeld heeft uit de kosten is en mocht er van mijn geld nog wat over zijn dit gelieve over te maken aan desbetreffende organisaties.
Ik wil zon armbandje dragen uit eerbetoon, en omdat ik met het motto leef vandaag kan je laatste dag zijn..
Op zich misschien wel, maar we hebben vanaf het eerst gezegd, first come, first serve!quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:53 schreef Tomaz het volgende:
Klinkt goed Bruintje! Maar hoe zit 't precies met die lijst namen, want ik geloof dat er veel personen zijn die er meerdere willen. Is het niet eerlijker om eerst iedereen 1 of hooguit 2 bandjes te verkopen?
Tuurlijk doen we datquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:43 schreef Rekkie het volgende:
Houden jullie mensen op de hoogte wanneer wie wat moet betalen?
Nogmaals, excuses voor het ongemak. Er waren wat kleine misverstanden die nu uit de weg zijn geruimd.quote:mariekje@gmail.com
En de rest? Want ik kom vanavond pas toe aan betalen of morgen zelfs pas.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:33 schreef Bruintje_beer het volgende:
Even wat info over de verzendingen.
Alle betalingen die gisteravond binnen waren zullen uiterlijk zaterdag door TPG worden opgehaald..
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:13 schreef Andoire het volgende:
Ik heb een week geleden het geld overgemaakt, wanneer wordt het nou verzonden?
Dat was dus vandaag...quote:Op woensdag 3 november 2004 23:45 schreef Bruintje_beer het volgende:
Ik zal proberen om alles wat voor vrijdag avond betaald is zaterdag al te laten versturen..
(Maar dat is even onder voorbehoud..)
3 tot 4 weken nog en dan worden ze verstuurdquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:39 schreef Bruintje_beer het volgende:
[..]
Ja das een goeie...
Gelukkig heb ik ze daar al ruim 6 weken in bestelling staan en nog niks ontvangen..
Maar bedankt voor de tip
ach als jij gewoon een stuk of 1500 bandjes weet te regelen is iedereen tevredequote:Op vrijdag 12 november 2004 23:19 schreef Bruintje_beer het volgende:
Op het moment staat er een stop op de bestellingen..
Er staan er nu teveel in back-order waardoor er pas nieuwe bestellingen geplaatst kunnen worden als de wachtlijst een stuk kleiner is..
Er wordt nog steeds met man en macht aan gewerkt om meer bandjes te bemachtigen,
dus hierbij vragen we om nog een beetje geduld te hebben..
Er zal automatisch een bericht verschijnen als er weer een besteling geplaatst kan worden.
Haha ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:13 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ach als jij gewoon een stuk of 1500 bandjes weet te regelen is iedereen tevrede
Kan niet wachten!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:51 schreef Bruintje_beer het volgende:
Ik zal even doorgeven dat de 1e mensen alvast gemaild kunnen worden mbt alle facturen..
Geen punt, geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:54 schreef Bruintje_beer het volgende:
De mensen die inmiddels gereageer hebben naar Siegfried over de komende levering, zullen uiterlijk maandag avond het factuurtje ontvangen hebben.
Excuses voor de vertragingen
@ Siegfried,
SVP de nieuwste lijst ivm de facturen.
En jawel! Factuurtje ontvangen, geld overgemaakt, nu kan 't niet lang meer durenquote:Op zondag 12 december 2004 02:10 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Geen punt, geduld is een schone zaak![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 02:35 schreef Brucetheman het volgende:
Ik wil ook wel zo een eh Livestrong-bandje...
We nemen geen bestellingen meer aan.quote:Op zondag 12 december 2004 02:35 schreef Brucetheman het volgende:
Ik wil ook wel zo een eh Livestrong-bandje...
Cutie, Siegfried? Anders ga ik ze gewoon verloten hoorquote:Op zondag 12 december 2004 01:12 schreef Smeich het volgende:
Mensen, ik heb 5 youth size bandjes ter beschikking.
Sorry Smeich, mail me ajb even!quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:28 schreef Smeich het volgende:
[..]
Cutie, Siegfried? Anders ga ik ze gewoon verloten hoor
Oeps, sorry, had je post over 't hoofd gezien!quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:28 schreef Smeich het volgende:
[..]
Cutie, Siegfried? Anders ga ik ze gewoon verloten hoor
overschrijvingsformulieren zijn zooo 2003quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:11 schreef Gurb het volgende:
ik heb de factuur binnen, zal vandaag ff een overschrijvingsformulier op de post doen
tsjaa, je moet wat, het werkt welquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef Tomaz het volgende:
[..]
overschrijvingsformulieren zijn zooo 2003![]()
Behalve nu, als je beseft hoe lang de TPG momenteel doet over het bezorgen van brievenquote:
Nou, we zijn bijna door de lijst heen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:45 schreef gexxz het volgende:
Is/komt er ook een lijst? Waarop je kan zien op welke plaats je nu ongeveer staat?
Ik heb echt geen idee hoe ver ik al ben
Tof idee.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:21 schreef Smeich het volgende:
Ok, ik ga die 5 kleine bandjes gewoon verloten onder iedereen die op de lijst staat voor een youth size bandje. Dus Cutie of Siegfried, post die lijst ff en dan gaan we s ff kijken hoe we die dingen kunnen verloten. Dit duurt me allemaal wat te lang.
Jup, niets voorbij zien komen...quote:Op donderdag 16 december 2004 19:32 schreef F-racing het volgende:
hoi siegfried, bekijk jij je mail nog?
ik heb de 3de december gereageerd op jouw mailtje, ik vroeg daarin wat de kosten waren...ik ben benieuwd of dit is aangekomenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:39 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Jup, niets voorbij zien komen...
Ow dan is mijn mailtje niet aangekomen:quote:Op donderdag 16 december 2004 19:42 schreef F-racing het volgende:
[..]
ik heb de 3de december gereageerd op jouw mailtje, ik vroeg daarin wat de kosten waren...ik ben benieuwd of dit is aangekomen
oké, blijkbaar ontvang ik wel e-mail maar kan ik geen e-mail versturenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ow dan is mijn mailtje niet aangekomen:
De kosten bedragen iig 1 euro per bandje.
De rest krijg je per mail van bruintje te horen.
Ke?
Nou ja ontvangen gaat dan waarschijnlijk ook niet zo vlot bij je..quote:Op donderdag 16 december 2004 21:55 schreef F-racing het volgende:
[..]
oké, blijkbaar ontvang ik wel e-mail maar kan ik geen e-mail versturen![]()
ik hoor het wel van bruintje
Hier!quote:Op donderdag 16 december 2004 23:33 schreef Smeich het volgende:
WIE WIL ER EEN YOUTH SIZE LIVESTRONG BANDJE!?!?!
Zo maar eens kijken of er mensen uit t beruchte lijstje voorbij komen..
thnx, ik zit nu op werk, check het vanavondquote:Op donderdag 16 december 2004 22:48 schreef Bruintje_beer het volgende:
[..]
Nou ja ontvangen gaat dan waarschijnlijk ook niet zo vlot bij je..
*Status mailings:
Verzonden aan *****@******.nl verzonden op 13-12-2004 22:59*
dus het factuur en de uitleg zijn naar je verstuurd..
hmmm nog steeds geen mailquote:Op donderdag 16 december 2004 22:48 schreef Bruintje_beer het volgende:
[..]
Nou ja ontvangen gaat dan waarschijnlijk ook niet zo vlot bij je..
*Status mailings:
Verzonden aan *****@******.nl verzonden op 13-12-2004 22:59*
dus het factuur en de uitleg zijn naar je verstuurd..
Nah die kan iedereen zelf wel kopen, neem ik aan..quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:39 schreef 3st het volgende:
heb nog wel zo'n oranje respect2all bandje in de aanbieding!!! weleens waar beetje offtopic maar in ieder geval zelfde soort armbandjes
Snap ik...quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Smeich het volgende:
Sorry hoor, maar ik wil die youth size bandjes nu toch wel kwijt..ze liggen hier maar terwijl ik er andere blij mee kan maken. Dus als zowel Cutie of Siegfried (toch de starters van dit projectje) niet met een lijstje van mensen komen en waar die mensen vervolgens op gaan reageren, dan verloot ik ze gewoon tussen degene die binnen een week ofzo reageren, ongeacht of zij nu op die beructhe lijst staan of niet....voor zover dus de drie die ik hier heb zien reageren.
Kerel, dat was toch precies het voorstel dat ik je via de mail heb gedaan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Smeich het volgende:dan verloot ik ze gewoon tussen degene die binnen een week ofzo reageren, ongeacht of zij nu op die beructhe lijst staan of niet....voor zover dus de drie die ik hier heb zien reageren.
Erm...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Kerel, dat was toch precies het voorstel dat ik je via de mail heb gedaan?
Er is heel moeilijk een lijst te maken, aangezien bijna iedereen nu voorzien is wat betreft grote bandjes..
En 5 kleine bandjes zijn een druppel op een gloeiende plaat...
Dus lijkt het me het eerlijkst om ze te verloten onder de mensen die zich hier de komende week melden!
Akkoord? (ik moet dit wel nog even met Cutie overleggen, maar ik denk neit dat zij bezwaren heeft)
Als mensen alleen twee kleine hebben besteld en in ruil daarvoor nu twee grote hebben gehad, dan hebben ze wat mij betreft geen "recht" meer op de kleine bandjes.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:35 schreef Siegfried het volgende:
Nogmaals, het maken van een lijst is bijna niet meer te doen..
Er staan heel veel mensen op de lijst voor youthsize bandjes.
Ook mensen die al via ons grote bandjes hebben gehad.
Hebben deze mensen dan ook nog recht op de bestelde kleine bandjes?
Of moet je deze mensen schrappen?
Ja, met een nieuwe lading ben ik er zeker van dat we de hele lijst van grote bandjes voorzien hebben!quote:Op zondag 19 december 2004 09:54 schreef White__Tiger het volgende:
Ik stond vrij onderaan op de lijst, heb ik dan voorlopig pech en moet ik hopen dat er nog een nieuwe lading bandjes bemachtigd wordt?
Tomaz,quote:Op zondag 19 december 2004 10:44 schreef Tomaz het volgende:
Vorige week meteen betaald, maar bandje nog niet binnen
![]()
Jup Andoire, ik herinner me dat je dat vertelde. Dus wat mij betreft sta jij gewoon op de lijst voor de loting, samen met zweefvliegje, Myster_E, Five_Horizons en gexxz. Tot nu toe 5 mensen, dus... MAAR, ik wacht eerst af of Cutie en Siegfried het er mee eens zijn, maar dat lijkt me wel want van de rest hoor je erg weinig. Voor mijn part verloot ik ze nu gewoon aan jullie want mijn mededeling staat er nu toch al een week en dit duurt gewoon te lang, klaar!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:32 schreef Andoire het volgende:
Ik heb wel twee grote bandjes gehad, maar ik wilde ook kleine..
Want nu heb ik die twee grote weggegeven en heb ik er zelf geen omdat mijn polsen te dun zijn en ik dus een youth bandje nodig heb.![]()
Waarom zijn die kleine bandjes nergens te krijgen
Kan ik me ook in vindenquote:Op zondag 19 december 2004 17:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Jup Andoire, ik herinner me dat je dat vertelde. Dus wat mij betreft sta jij gewoon op de lijst voor de loting, samen met zweefvliegje, Myster_E, Five_Horizons en gexxz. Tot nu toe 5 mensen, dus... MAAR, ik wacht eerst af of Cutie en Siegfried het er mee eens zijn, maar dat lijkt me wel want van de rest hoor je erg weinig. Voor mijn part verloot ik ze nu gewoon aan jullie want mijn mededeling staat er nu toch al een week en dit duurt gewoon te lang, klaar!
Ik ben ziek geweest, druk geweest en afwezig geweest; excuses daarvoor.quote:Op zondag 19 december 2004 17:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Jup Andoire, ik herinner me dat je dat vertelde. Dus wat mij betreft sta jij gewoon op de lijst voor de loting, samen met zweefvliegje, Myster_E, Five_Horizons en gexxz. Tot nu toe 5 mensen, dus... MAAR, ik wacht eerst af of Cutie en Siegfried het er mee eens zijn, maar dat lijkt me wel want van de rest hoor je erg weinig. Voor mijn part verloot ik ze nu gewoon aan jullie want mijn mededeling staat er nu toch al een week en dit duurt gewoon te lang, klaar!
Ik heb je toch echt al terug gemaild..quote:Op donderdag 23 december 2004 22:42 schreef funnyfox het volgende:
Ik heb er nog een 40 overMaar wilde het topic niet vervuilen en zoek dus contact met Siegfried, we waren druk aan het mailen.
Komen we er niet uit dan mogen er een paar mij rechtstreeks mailen....vooralsnog via Siegfried.
Uh... Nee?!quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:02 schreef Jaytonized het volgende:
Ik zou d'r ook graag 1 willen. Mail naar Jaystified [at] gmail [.] com
Excuses:quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:39 schreef Smeich het volgende:
Geld ontvangen van Five_Horizons, gexxz en Siegfried.
Laat svp even weten hier of het bandje is ontvangen.
Ik wacht nog op reactie van zweefvliegje (die toch interesse had) en Myster_E.
Funnyboxquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:58 schreef funnyfox het volgende:
Zo vandaag de 40 bandjes op de post gedaan... Siegfried suc6 ermee
hhmm..khad juist verwacht dat die van jou onderhand wel aangekomen zou zijn. En waarvoor de excuses?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Excuses:
Bandje is nog niet ontvangen.
Overigens: allemaal bedankt voor de inspanningen!!!
Prettige dagen!!en ik wacht het bandje wel af
Ik haalde de grote en kleine door elkaar, dus ik had eerst neergezet dat ik ze ontvangen had, en daarvoor excuses omdat ik dat vergeten was te melden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:34 schreef Smeich het volgende:
[..]
hhmm..khad juist verwacht dat die van jou onderhand wel aangekomen zou zijn. En waarvoor de excuses?
Lieve Siepje,quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:26 schreef siepje5 het volgende:
Goedenmiddag,
Zou ik nog een kleine of een grote kunnen bestellen? is dat nog mogelijk?
Zou je een reactie terug willen doen met je antwoord of je nog 1 hebt?
Alvast Bedankt,
Groetjes
Siepje
Sorry Siegfried, he hebt gelijk, maar ik las ook verkeerd. Het is ook verwarrend die 'er worden geen bestellingen meer aangenomen' meldingen tussen die drukke berichtgevingen door hierquote:
Juistem, sorry voor mijn uitvalquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:36 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Sorry Siegfried, he hebt gelijk, maar ik las ook verkeerd. Het is ook verwarrend die 'er worden geen bestellingen meer aangenomen' meldingen tussen die drukke berichtgevingen door hier![]()
Maar in ieder geval, super wat jullie doen!
Hoop dat er snel weer (grote) bandjes besteld kunnen worden, maar allereerst een fijne kerst!![]()
Smeich: bandje is aangekomen!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:34 schreef Smeich het volgende:
[..]
hhmm..khad juist verwacht dat die van jou onderhand wel aangekomen zou zijn. En waarvoor de excuses?
Geld is idd ontvangen en de verzending zal zsm plaatsvindenquote:Op maandag 27 december 2004 21:41 schreef ioor het volgende:
hebben jullie mijn geld al ontvangen, geloof 2 weken geleden overgemaakt maar nog geen afschrift gehad, hopen dat het goed is gegaan
Kwaliteit is prima, als het dezelfde bandjes betreft als de livestrong bandjes..quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:46 schreef Jopiler het volgende:
http://www.quadrand.com/new/inf_phlanzz-nl.html
Ik wil graag 500 van deze bandjes bestellen, iemand ervaring mee?
Prijs/kwaliteit etc.
Ikweet wel een goeie methode: wie het eerst komt kwam, wie het eerst maalt!quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Smeich het volgende:
Ok, dan geef ik nu iedereen de kans om voor vrijdag te reageren op de vraag "wil jij het allerlaatste youth size bandje?"
Lijstje tot dusver:
Yeahinho
Bullet-tooth
*denkt nog even na over manier van loten...wie een leuk idee heeft, laat maar weten*
Dan weet ik er ook nog 1: wie al maanden op de wachtlijst staat mag em hebbenquote:Op maandag 3 januari 2005 15:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ikweet wel een goeie methode: wie het eerst komt kwam, wie het eerst maalt!
Daarom ga ik nu voor het laatste bandje van Smeichquote:Op maandag 3 januari 2005 15:57 schreef Siegfried het volgende:
@Bullet-tooth: Sorry, ik zie net dat we jou op de lijst al voorbij zijn.
Jij had enkel een klein bandje besteld, en die hebben we niet gehad, en het ziet er ook niet echt naar uit dat we die nog gáán krijgen...Sorry..
Dan lijkt het me simpel: het overgebleven bandje gaat naar BTquote:Op maandag 3 januari 2005 15:57 schreef Siegfried het volgende:
@Bullet-tooth: Sorry, ik zie net dat we jou op de lijst al voorbij zijn.
Jij had enkel een klein bandje besteld, en die hebben we niet gehad, en het ziet er ook niet echt naar uit dat we die nog gáán krijgen...Sorry..
Dat vind ik wel heel tof van je!quote:Op maandag 3 januari 2005 16:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dan lijkt het me simpel: het overgebleven bandje gaat naar BT.
Ah, das tof!quote:Op maandag 3 januari 2005 16:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel tof van je!
Als je wilt mag je mij mailen voor n groot bandje..
Wacht nog steeds op antwoordquote:Op maandag 3 januari 2005 19:34 schreef MewBie het volgende:
Bruintje_beer, heb je mijn betaling al binnen?
Dan moet ik nog ff wachten op het antwoordquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:18 schreef Siegfried het volgende:
Bruintje zit in buitenland momenteel geloof ik...
Je betaling is binnen, verzending volgt zsm..quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:26 schreef MewBie het volgende:
[..]
Dan moet ik nog ff wachten op het antwoord
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Smeich, het bandje is aangekomen.
Bedankt allemaal!
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:21 schreef Bruintje_beer het volgende:
[..]
Je betaling is binnen, verzending volgt zsm..
Wanneer wel weer danquote:Op zondag 9 januari 2005 04:49 schreef Siegfried het volgende:
Sorry, maar momenteel nemen we geen bestellingen meer aanhelaasch
En ook jij mag me mailenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:21 schreef Spider_NL het volgende:
Ook nog opzoek naar 1..!
Mag ik je ook mailen?quote:
Euhm ik was er al bang voor... ik wilde eigenlijk niet het topic verneuken en alles bij siegfried laten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:22 schreef Djekko het volgende:
[..]
Mag ik je ook mailen?Zoek er ook nog eentje voor een neef van me..
Je hebt mailquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:03 schreef funnyfox het volgende:
[..]
Euhm ik was er al bang voor... ik wilde eigenlijk niet het topic verneuken en alles bij siegfried laten.
Goed jij bent de laatste die me mag mailen, voor de andere 2, mail me vandaag nog aub anders ben je te LAAT !!
En hier bestel je ze voor ¤ 1 excl verzendkosten...quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:54 schreef TheYoungOne het volgende:
Nou ja als je wat minder risico wil lopen en je bestelt in kleine hoeveelheden dan gaat het snel.
10 bandjes livestrong $ 10,00
verzending naar nl $ 12,50
transactiekosten ¤ 0,25
verzending binnen nl ¤ 3,90
enveloppen ¤ 1,00
als je dollars en euro's voor het gemak even ongeveer gelijkschakelt zit je op zo'n ¤ 2,75 per bandje, dat kwartje voor de moeite vind ik dan wel meevallen, of zie ik dat verkeerd? als je bovendien ziet wat er op ebay en marktplaats voor bedragen worden gevraagd dan heb je een goede deal, toch?
Dat bedoel ik !!quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:01 schreef Bruintje_beer het volgende:
[..]
En hier bestel je ze voor ¤ 1 excl verzendkosten...
Ik zou zeggen hou het topic in de gaten binnenkort zullen er hoogstwaarschijnlijk nieuwe bestellingen opgenomen worden..quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:15 schreef Troy het volgende:
ik ben ook nog op zoek naar een bandje dus mocht iemand er nog 1 hebben dan hoor ik het graag. wel volwassen maatje natuurlijk:P
Kapot?! Ik ben ook elke keer als ik em afdoe bang dat ie een keer scheurt ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:31 schreef lj_lightning het volgende:
ik hou dit topic even in de gatenaangezien mijn vorige net kapot is gegaan wil ik wel een nieuwe
![]()
verkapte tvp![]()
mjah ik had ook de jeugd-versie, die zat wat fijnerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kapot?! Ik ben ook elke keer als ik em afdoe bang dat ie een keer scheurt ofzo.
(kheb een jeugdbandje, die dus mooi wat strakker zit maar ook lastiger af te doen is)
Siegfried, ik heb betaald, maar nog niet mijn bandjes ontvangen. enig idee wanneer dat gaat gebeuren?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:18 schreef Siegfried het volgende:
Mja ik heb het momenteel nog heel druk, maar er zijn dus duidelijk nog bandjes, en er is ook nog vraag!
Bij deze zou ik zeggen:
De mensen die een adult-size bandje willen, kunnen mij mailen!
We doen een max van 2 bandjes p/p.
Mail mij hoeveel bandjes je wilt (1 of 2), je naam, username, en adresgegevens.
Ik zal zodra ik tijd heb, ene lijst maken en kijken wie we allemaal van bandjes kunnen voorzien!
Mijn mailadres staat in mijn profiel!
Ow wat ontzettend vreemd!quote:Op maandag 7 februari 2005 18:35 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Siegfried, ik heb betaald, maar nog niet mijn bandjes ontvangen. enig idee wanneer dat gaat gebeuren?
Geen punt, heeft geen haastquote:Op maandag 7 februari 2005 18:46 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ow wat ontzettend vreemd!
Eind van de week (als ik thuis ben) ga ik dit voor je nakijken!
Dan heb je ze na het weekend waars in huis!
*sorry*
wat is er nu in? een hoofd-doek?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:50 schreef Geqxon het volgende:
Zijn jullie al op de hoogte dat de bandjes al "uit" zijn?
Ik heb dit even nagekeken, maar dit is een bestelling die is afgehandeld door Bruintje, dus je hebt aan hem betaald als het goed is.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:35 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Siegfried, ik heb betaald, maar nog niet mijn bandjes ontvangen. enig idee wanneer dat gaat gebeuren?
Klopt als een busquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:11 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb dit even nagekeken, maar dit is een bestelling die is afgehandeld door Bruintje, dus je hebt aan hem betaald als het goed is.
@bruintje: zou jij dit even willen nakijken? *als je naam nodig hebt moet je me even mailen*
bruintje wanneer stuur je mijn bandjes op?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:04 schreef Bruintje_beer het volgende:
@Siegfried...
Ik hoor het wel van je als je bandjes nodig hebt.. want volgens mij loopt het niet zo hard meer
@ bruintje:quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:04 schreef Bruintje_beer het volgende:
@Siegfried...
Ik hoor het wel van je als je bandjes nodig hebt.. want volgens mij loopt het niet zo hard meer
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:52 schreef Bruintje_beer het volgende:
@ Amokjeeh..
Voor zover ik in mn administratie kan zien is alles wat betaald is ook daadwerkelijk opgestuurd. Dus weet niet waar TPG hm gelaten heeft.
Maar geen probleem morgen vertrekt er een nieuw bandje voor je..
M.v.g.
Zijn niet te bestellen. Misschien dat ergens een inkoopactie is. Regulier zijn ze niet te bestellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:48 schreef Jaytonized het volgende:
Hey,
Misschien een beetje off(deze)topic, maar weet iemand van jullie waar ik die zwart/witte bandjes kan bestellen? Die speak-up/stand-up bandjes die profvoetballers vaak dragen tegen rascisme
Thanks
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zijn niet te bestellen. Misschien dat ergens een inkoopactie is. Regulier zijn ze niet te bestellen.
Ze zijn alleen te koop bij de Nike-shop in Rotterdam
* Rekkie heeft daar vorige week een aantal gehaald
Echt niet. Ze zijn ook verkrijgbaar bij de Footlocker.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zijn niet te bestellen. Misschien dat ergens een inkoopactie is. Regulier zijn ze niet te bestellen.
Ze zijn alleen te koop bij de Nike-shop in Rotterdam
* Rekkie heeft daar vorige week een aantal gehaald
* Spider_NL wilt er één!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:29 schreef Siegfried het volgende:
Mja, de bestellingen komen niet echt meer..
Ik heb er nog 2 staan geloof ik, en die zal ik van de week even afhandelen.
Maar ik zit zelf ook nog met een aantal bandjes.
Dus mensen;
Als je nog een bandje wilt (alleen adult-size) laat het dan maar even weten!
Ja nu inderdaad.... mijn post is van 18 februari, destijds waren ze alleen daar te krijgen.... nu zijn ze helaas op veel meer plekken te krijgenquote:Op zondag 6 maart 2005 14:57 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Echt niet. Ze zijn ook verkrijgbaar bij de Footlocker.![]()
Én te bestellen: http://www.buyshit.nl/
Nog steeds nodig? (Heb ze hier liggen dus we kunnen altijd wel iets regelen)quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:05 schreef Justme33 het volgende:
Ikj wil wel 1 grote en 1 kleine van Livestrong, iemand?
ik wil ze anders ook wel hebben...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:46 schreef Bruintje_beer het volgende:
[..]
Nog steeds nodig? (Heb ze hier liggen dus we kunnen altijd wel iets regelen)
Ik wacht even op het antwoord van siegfried.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:48 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
ik wil ze anders ook wel hebben...![]()
is al niet meer nodigquote:Op maandag 14 maart 2005 01:13 schreef Bruintje_beer het volgende:
[..]
Ik wacht even op het antwoord van siegfried.
Zal binnen nu en 2 dagen een mail adres posten voor directe bestellingen.
Het is niet de bedoeling dat iedereen zomaar een eigen verkoop erin gaat starten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:29 schreef Jerommeke.nl het volgende:
ik heb nog 2 volwassenen livestrongbandjes. wie belangstelling heeft kan mailen, jorasho@ hotm enzo
Ik heb toch echt een reply op je mail gegeven, misschien niet zo snel als jij hoopte maar ik heb een normale baan en ben daarom overdag niet in staat terug te mailen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:05 schreef Justme33 het volgende:
Ik wil mijn kleine en grote livestrong bandje, WIe o Wie helpt mij eraan?Live_Strong@hotmail.com antwoord niet!
Als had je exact 2 regels terug gelezen dan had je geweten dat ze er nog zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:05 schreef Jurrio het volgende:
Zijn ze nog beschikbaar? Ik ben namelijk wel geinteresseerd in een stuk of 5 a 6 denk ik...
hoezo niet, het is toch V&A hier? ik heb er destijds 10 gekocht in amerika, en heb er 2 over en ik zie niet in wat hier mis mee is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:04 schreef Bruintje_beer het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat iedereen zomaar een eigen verkoop erin gaat starten.
thnx, heb mquote:Op woensdag 16 maart 2005 07:49 schreef funnyfox het volgende:
Nike Rotterdam
Kruiskadehof 28
3012EJ Rotterdam [kaart]
Tel: 010 2409796
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |