Ik heb je toch echt al terug gemaild..quote:Op donderdag 23 december 2004 22:42 schreef funnyfox het volgende:
Ik heb er nog een 40 overMaar wilde het topic niet vervuilen en zoek dus contact met Siegfried, we waren druk aan het mailen.
Komen we er niet uit dan mogen er een paar mij rechtstreeks mailen....vooralsnog via Siegfried.
Uh... Nee?!quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:02 schreef Jaytonized het volgende:
Ik zou d'r ook graag 1 willen. Mail naar Jaystified [at] gmail [.] com
Excuses:quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:39 schreef Smeich het volgende:
Geld ontvangen van Five_Horizons, gexxz en Siegfried.
Laat svp even weten hier of het bandje is ontvangen.
Ik wacht nog op reactie van zweefvliegje (die toch interesse had) en Myster_E.
Funnyboxquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:58 schreef funnyfox het volgende:
Zo vandaag de 40 bandjes op de post gedaan... Siegfried suc6 ermee
hhmm..khad juist verwacht dat die van jou onderhand wel aangekomen zou zijn. En waarvoor de excuses?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Excuses:
Bandje is nog niet ontvangen.
Overigens: allemaal bedankt voor de inspanningen!!!
Prettige dagen!!en ik wacht het bandje wel af
Ik haalde de grote en kleine door elkaar, dus ik had eerst neergezet dat ik ze ontvangen had, en daarvoor excuses omdat ik dat vergeten was te melden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:34 schreef Smeich het volgende:
[..]
hhmm..khad juist verwacht dat die van jou onderhand wel aangekomen zou zijn. En waarvoor de excuses?
Lieve Siepje,quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:26 schreef siepje5 het volgende:
Goedenmiddag,
Zou ik nog een kleine of een grote kunnen bestellen? is dat nog mogelijk?
Zou je een reactie terug willen doen met je antwoord of je nog 1 hebt?
Alvast Bedankt,
Groetjes
Siepje
Sorry Siegfried, he hebt gelijk, maar ik las ook verkeerd. Het is ook verwarrend die 'er worden geen bestellingen meer aangenomen' meldingen tussen die drukke berichtgevingen door hierquote:
Juistem, sorry voor mijn uitvalquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:36 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Sorry Siegfried, he hebt gelijk, maar ik las ook verkeerd. Het is ook verwarrend die 'er worden geen bestellingen meer aangenomen' meldingen tussen die drukke berichtgevingen door hier![]()
Maar in ieder geval, super wat jullie doen!
Hoop dat er snel weer (grote) bandjes besteld kunnen worden, maar allereerst een fijne kerst!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |