Nah die kan iedereen zelf wel kopen, neem ik aan..quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:39 schreef 3st het volgende:
heb nog wel zo'n oranje respect2all bandje in de aanbieding!!! weleens waar beetje offtopic maar in ieder geval zelfde soort armbandjes
Snap ik...quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Smeich het volgende:
Sorry hoor, maar ik wil die youth size bandjes nu toch wel kwijt..ze liggen hier maar terwijl ik er andere blij mee kan maken. Dus als zowel Cutie of Siegfried (toch de starters van dit projectje) niet met een lijstje van mensen komen en waar die mensen vervolgens op gaan reageren, dan verloot ik ze gewoon tussen degene die binnen een week ofzo reageren, ongeacht of zij nu op die beructhe lijst staan of niet....voor zover dus de drie die ik hier heb zien reageren.
Kerel, dat was toch precies het voorstel dat ik je via de mail heb gedaan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Smeich het volgende:dan verloot ik ze gewoon tussen degene die binnen een week ofzo reageren, ongeacht of zij nu op die beructhe lijst staan of niet....voor zover dus de drie die ik hier heb zien reageren.
Erm...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Kerel, dat was toch precies het voorstel dat ik je via de mail heb gedaan?
Er is heel moeilijk een lijst te maken, aangezien bijna iedereen nu voorzien is wat betreft grote bandjes..
En 5 kleine bandjes zijn een druppel op een gloeiende plaat...
Dus lijkt het me het eerlijkst om ze te verloten onder de mensen die zich hier de komende week melden!
Akkoord? (ik moet dit wel nog even met Cutie overleggen, maar ik denk neit dat zij bezwaren heeft)
Als mensen alleen twee kleine hebben besteld en in ruil daarvoor nu twee grote hebben gehad, dan hebben ze wat mij betreft geen "recht" meer op de kleine bandjes.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:35 schreef Siegfried het volgende:
Nogmaals, het maken van een lijst is bijna niet meer te doen..
Er staan heel veel mensen op de lijst voor youthsize bandjes.
Ook mensen die al via ons grote bandjes hebben gehad.
Hebben deze mensen dan ook nog recht op de bestelde kleine bandjes?
Of moet je deze mensen schrappen?
Ja, met een nieuwe lading ben ik er zeker van dat we de hele lijst van grote bandjes voorzien hebben!quote:Op zondag 19 december 2004 09:54 schreef White__Tiger het volgende:
Ik stond vrij onderaan op de lijst, heb ik dan voorlopig pech en moet ik hopen dat er nog een nieuwe lading bandjes bemachtigd wordt?
Tomaz,quote:Op zondag 19 december 2004 10:44 schreef Tomaz het volgende:
Vorige week meteen betaald, maar bandje nog niet binnen
![]()
Jup Andoire, ik herinner me dat je dat vertelde. Dus wat mij betreft sta jij gewoon op de lijst voor de loting, samen met zweefvliegje, Myster_E, Five_Horizons en gexxz. Tot nu toe 5 mensen, dus... MAAR, ik wacht eerst af of Cutie en Siegfried het er mee eens zijn, maar dat lijkt me wel want van de rest hoor je erg weinig. Voor mijn part verloot ik ze nu gewoon aan jullie want mijn mededeling staat er nu toch al een week en dit duurt gewoon te lang, klaar!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:32 schreef Andoire het volgende:
Ik heb wel twee grote bandjes gehad, maar ik wilde ook kleine..
Want nu heb ik die twee grote weggegeven en heb ik er zelf geen omdat mijn polsen te dun zijn en ik dus een youth bandje nodig heb.![]()
Waarom zijn die kleine bandjes nergens te krijgen
Kan ik me ook in vindenquote:Op zondag 19 december 2004 17:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Jup Andoire, ik herinner me dat je dat vertelde. Dus wat mij betreft sta jij gewoon op de lijst voor de loting, samen met zweefvliegje, Myster_E, Five_Horizons en gexxz. Tot nu toe 5 mensen, dus... MAAR, ik wacht eerst af of Cutie en Siegfried het er mee eens zijn, maar dat lijkt me wel want van de rest hoor je erg weinig. Voor mijn part verloot ik ze nu gewoon aan jullie want mijn mededeling staat er nu toch al een week en dit duurt gewoon te lang, klaar!
Ik ben ziek geweest, druk geweest en afwezig geweest; excuses daarvoor.quote:Op zondag 19 december 2004 17:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Jup Andoire, ik herinner me dat je dat vertelde. Dus wat mij betreft sta jij gewoon op de lijst voor de loting, samen met zweefvliegje, Myster_E, Five_Horizons en gexxz. Tot nu toe 5 mensen, dus... MAAR, ik wacht eerst af of Cutie en Siegfried het er mee eens zijn, maar dat lijkt me wel want van de rest hoor je erg weinig. Voor mijn part verloot ik ze nu gewoon aan jullie want mijn mededeling staat er nu toch al een week en dit duurt gewoon te lang, klaar!
Ik heb je toch echt al terug gemaild..quote:Op donderdag 23 december 2004 22:42 schreef funnyfox het volgende:
Ik heb er nog een 40 overMaar wilde het topic niet vervuilen en zoek dus contact met Siegfried, we waren druk aan het mailen.
Komen we er niet uit dan mogen er een paar mij rechtstreeks mailen....vooralsnog via Siegfried.
Uh... Nee?!quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:02 schreef Jaytonized het volgende:
Ik zou d'r ook graag 1 willen. Mail naar Jaystified [at] gmail [.] com
Excuses:quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:39 schreef Smeich het volgende:
Geld ontvangen van Five_Horizons, gexxz en Siegfried.
Laat svp even weten hier of het bandje is ontvangen.
Ik wacht nog op reactie van zweefvliegje (die toch interesse had) en Myster_E.
Funnyboxquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:58 schreef funnyfox het volgende:
Zo vandaag de 40 bandjes op de post gedaan... Siegfried suc6 ermee
hhmm..khad juist verwacht dat die van jou onderhand wel aangekomen zou zijn. En waarvoor de excuses?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Excuses:
Bandje is nog niet ontvangen.
Overigens: allemaal bedankt voor de inspanningen!!!
Prettige dagen!!en ik wacht het bandje wel af
Ik haalde de grote en kleine door elkaar, dus ik had eerst neergezet dat ik ze ontvangen had, en daarvoor excuses omdat ik dat vergeten was te melden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:34 schreef Smeich het volgende:
[..]
hhmm..khad juist verwacht dat die van jou onderhand wel aangekomen zou zijn. En waarvoor de excuses?
Lieve Siepje,quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:26 schreef siepje5 het volgende:
Goedenmiddag,
Zou ik nog een kleine of een grote kunnen bestellen? is dat nog mogelijk?
Zou je een reactie terug willen doen met je antwoord of je nog 1 hebt?
Alvast Bedankt,
Groetjes
Siepje
Sorry Siegfried, he hebt gelijk, maar ik las ook verkeerd. Het is ook verwarrend die 'er worden geen bestellingen meer aangenomen' meldingen tussen die drukke berichtgevingen door hierquote:
Juistem, sorry voor mijn uitvalquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:36 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Sorry Siegfried, he hebt gelijk, maar ik las ook verkeerd. Het is ook verwarrend die 'er worden geen bestellingen meer aangenomen' meldingen tussen die drukke berichtgevingen door hier![]()
Maar in ieder geval, super wat jullie doen!
Hoop dat er snel weer (grote) bandjes besteld kunnen worden, maar allereerst een fijne kerst!![]()
Smeich: bandje is aangekomen!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:34 schreef Smeich het volgende:
[..]
hhmm..khad juist verwacht dat die van jou onderhand wel aangekomen zou zijn. En waarvoor de excuses?
Geld is idd ontvangen en de verzending zal zsm plaatsvindenquote:Op maandag 27 december 2004 21:41 schreef ioor het volgende:
hebben jullie mijn geld al ontvangen, geloof 2 weken geleden overgemaakt maar nog geen afschrift gehad, hopen dat het goed is gegaan
Kwaliteit is prima, als het dezelfde bandjes betreft als de livestrong bandjes..quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:46 schreef Jopiler het volgende:
http://www.quadrand.com/new/inf_phlanzz-nl.html
Ik wil graag 500 van deze bandjes bestellen, iemand ervaring mee?
Prijs/kwaliteit etc.
Ikweet wel een goeie methode: wie het eerst komt kwam, wie het eerst maalt!quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Smeich het volgende:
Ok, dan geef ik nu iedereen de kans om voor vrijdag te reageren op de vraag "wil jij het allerlaatste youth size bandje?"
Lijstje tot dusver:
Yeahinho
Bullet-tooth
*denkt nog even na over manier van loten...wie een leuk idee heeft, laat maar weten*
Dan weet ik er ook nog 1: wie al maanden op de wachtlijst staat mag em hebbenquote:Op maandag 3 januari 2005 15:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ikweet wel een goeie methode: wie het eerst komt kwam, wie het eerst maalt!
Daarom ga ik nu voor het laatste bandje van Smeichquote:Op maandag 3 januari 2005 15:57 schreef Siegfried het volgende:
@Bullet-tooth: Sorry, ik zie net dat we jou op de lijst al voorbij zijn.
Jij had enkel een klein bandje besteld, en die hebben we niet gehad, en het ziet er ook niet echt naar uit dat we die nog gáán krijgen...Sorry..
Dan lijkt het me simpel: het overgebleven bandje gaat naar BTquote:Op maandag 3 januari 2005 15:57 schreef Siegfried het volgende:
@Bullet-tooth: Sorry, ik zie net dat we jou op de lijst al voorbij zijn.
Jij had enkel een klein bandje besteld, en die hebben we niet gehad, en het ziet er ook niet echt naar uit dat we die nog gáán krijgen...Sorry..
Dat vind ik wel heel tof van je!quote:Op maandag 3 januari 2005 16:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dan lijkt het me simpel: het overgebleven bandje gaat naar BT.
Ah, das tof!quote:Op maandag 3 januari 2005 16:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel tof van je!
Als je wilt mag je mij mailen voor n groot bandje..
Wacht nog steeds op antwoordquote:Op maandag 3 januari 2005 19:34 schreef MewBie het volgende:
Bruintje_beer, heb je mijn betaling al binnen?
Dan moet ik nog ff wachten op het antwoordquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:18 schreef Siegfried het volgende:
Bruintje zit in buitenland momenteel geloof ik...
Je betaling is binnen, verzending volgt zsm..quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:26 schreef MewBie het volgende:
[..]
Dan moet ik nog ff wachten op het antwoord
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Smeich, het bandje is aangekomen.
Bedankt allemaal!
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:21 schreef Bruintje_beer het volgende:
[..]
Je betaling is binnen, verzending volgt zsm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |