bruintje wanneer stuur je mijn bandjes op?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:04 schreef Bruintje_beer het volgende:
@Siegfried...
Ik hoor het wel van je als je bandjes nodig hebt.. want volgens mij loopt het niet zo hard meer
@ bruintje:quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:04 schreef Bruintje_beer het volgende:
@Siegfried...
Ik hoor het wel van je als je bandjes nodig hebt.. want volgens mij loopt het niet zo hard meer
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:52 schreef Bruintje_beer het volgende:
@ Amokjeeh..
Voor zover ik in mn administratie kan zien is alles wat betaald is ook daadwerkelijk opgestuurd. Dus weet niet waar TPG hm gelaten heeft.
Maar geen probleem morgen vertrekt er een nieuw bandje voor je..
M.v.g.
Zijn niet te bestellen. Misschien dat ergens een inkoopactie is. Regulier zijn ze niet te bestellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:48 schreef Jaytonized het volgende:
Hey,
Misschien een beetje off(deze)topic, maar weet iemand van jullie waar ik die zwart/witte bandjes kan bestellen? Die speak-up/stand-up bandjes die profvoetballers vaak dragen tegen rascisme
Thanks
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zijn niet te bestellen. Misschien dat ergens een inkoopactie is. Regulier zijn ze niet te bestellen.
Ze zijn alleen te koop bij de Nike-shop in Rotterdam
* Rekkie heeft daar vorige week een aantal gehaald
Echt niet. Ze zijn ook verkrijgbaar bij de Footlocker.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zijn niet te bestellen. Misschien dat ergens een inkoopactie is. Regulier zijn ze niet te bestellen.
Ze zijn alleen te koop bij de Nike-shop in Rotterdam
* Rekkie heeft daar vorige week een aantal gehaald
* Spider_NL wilt er één!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:29 schreef Siegfried het volgende:
Mja, de bestellingen komen niet echt meer..
Ik heb er nog 2 staan geloof ik, en die zal ik van de week even afhandelen.
Maar ik zit zelf ook nog met een aantal bandjes.
Dus mensen;
Als je nog een bandje wilt (alleen adult-size) laat het dan maar even weten!
Ja nu inderdaad.... mijn post is van 18 februari, destijds waren ze alleen daar te krijgen.... nu zijn ze helaas op veel meer plekken te krijgenquote:Op zondag 6 maart 2005 14:57 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Echt niet. Ze zijn ook verkrijgbaar bij de Footlocker.![]()
Én te bestellen: http://www.buyshit.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |