Verdorie.quote:Op woensdag 15 september 2004 10:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De meet kan niet meer verplaatst worden.
Goed idee.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:02 schreef Xlarge het volgende:
vac
slapen we op een camping ?
vlak bij een heetwaterbron , waarin de fokkers zich naakt kunnen baden ?
ik stel de Kaffibarinn, aan de Bergstadastraeti 1 voorquote:Op woensdag 15 september 2004 10:59 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Als iemand nog een leuke kroeg weet in Reykjavic, gaarne melden.
ik ben er bijquote:Op woensdag 15 september 2004 11:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik zet je in de lijst neer he?
Als ze er maar Heineken hebben.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:04 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik stel de Kaffibarinn, aan de Bergstadastraeti 1 voor
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:02 schreef Xlarge het volgende:
vac
slapen we op een camping ?
vlak bij een heetwaterbron , waarin de fokkers zich naakt kunnen baden ?
zoiets word het danquote:Op woensdag 15 september 2004 11:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]Dan kom ik wel, mits heetwaterbron!
Romantisch!quote:Op woensdag 15 september 2004 11:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
zoiets word het dan![]()
[afbeelding]
Ze hebben daar niet zoveel, dus ehmquote:Op woensdag 15 september 2004 10:59 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Als iemand nog een leuke kroeg weet in Reykjavic, gaarne melden.
dat zal kantjeboord wezen...quote:Op woensdag 15 september 2004 12:09 schreef dingendoener het volgende:
Ik hoop tegen 2012 geen newbee meer tezijn dus.....
Je gaat 'misschien'quote:Op woensdag 15 september 2004 13:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik heb er zin in.
persoonlijk hou ik meer van strokkur.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:56 schreef komrad het volgende:
geysir is het trouwens op zijn ijslands
Weet jij misschien of in Reykjavik ook de tweede Venus-overgang te zien zal zijn?quote:Op woensdag 15 september 2004 15:30 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben van de partij, ik wil altijd nog een keertje naar Reykjavik dus dat komt mooi uit.
*noteert in agenda.
http://sunearth.gsfc.nasa.gov/eclipse/transit/venus/city12-1.htmlquote:Op woensdag 15 september 2004 15:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Weet jij misschien of in Reykjavik ook de tweede Venus-overgang te zien zal zijn?
Ik heb er wel venus heuvels gezien.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Weet jij misschien of in Reykjavik ook de tweede Venus-overgang te zien zal zijn?
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb er wel venus heuvels gezien.
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
http://sunearth.gsfc.nasa.gov/eclipse/transit/venus/city12-1.html
Pfieuw!
quote:Reykjavik 22:03:25 5 22:21:07 4 -- - 04:35:54 4 04:53:36 6
Uhu, uhu, uhu!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[..]Mooi!
Jaaahaaa, maar die kun je het hele jaar door zien.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb er wel venus heuvels gezien.
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Uhu, uhu, uhu!
En weet je wat ook mooi is? Het hele circus is compleet.
Gna, gna, gna!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]![]()
En dan mag Conflict niet komen!
* Lucille heeft leuke herinneringen aan het gemengd douchenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaaahaaa, maar die kun je het hele jaar door zien.
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:04 schreef Murray het volgende:
Ik kom alleen als Biancavia en Petra (met 2 streepjes ergens) ook komen.
Ja wij komen, dus dat zit wel snor!quote:Op woensdag 15 september 2004 16:04 schreef Murray het volgende:
Waarom moet ik bij het lezen van de bovenstaande zin meteen denken aan de topicreeks Wachten op een tweede streepje?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:04 schreef Murray het volgende:
Ze wachten al die tijd op mij.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij het lezen van de bovenstaande zin meteen denken aan de topicreeks Wachten op een tweede streepje?
Björkquote:Op woensdag 15 september 2004 16:28 schreef The_Langolier het volgende:
kan Bjork worden uitgenodigd? het schijnt dat ze net een toffe nieuwe cd gemaakt heetf.
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:23 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ze wachten al die tijd op mij.
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]Aha!
Maar zal ze in 2012 ook een toffe nieuwe cd hebben?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:37 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
![]()
je hoeft niet mee, als je de organisatie maar doorzetquote:Op woensdag 15 september 2004 18:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik heb eigenlijk niet meer zoveel zin.
maar het zou wel leuk zijn natuurlijk...quote:Op woensdag 15 september 2004 18:29 schreef Xlarge het volgende:
[..]
je hoeft niet mee, als je de organisatie maar doorzet
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef Tokay het volgende:
Ik kom zéker, en neem zelfgebakken appeltaart mee.
Ik ga liever samen, voor de kinderen regel ik wel een goede oppas.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:47 schreef Chirma het volgende:
P-etr-a zullen we samen gaan, of wil je bij de kinderen blijven?
Ik moet toch heul veul drank ophebben, wil ik dat leuk vindenquote:Op woensdag 15 september 2004 16:28 schreef The_Langolier het volgende:
kan Bjork worden uitgenodigd? het schijnt dat ze net een toffe nieuwe cd gemaakt heetf.
Kan toch makkelijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik moet toch heul veul drank ophebben, wil ik dat leuk vinden![]()
Nou het lijkt me toch wel hè.quote:(maar eerst maar eens zien of die eskimo in een jurk 2012 wel haalt)![]()
Ik lees in dit topic dat dat nogal prijzig is daaroquote:Op donderdag 16 september 2004 08:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Kan toch makkelijk.
[..]
B!quote:Op donderdag 16 september 2004 10:41 schreef bolivian het volgende:
Als ik in de buurt ben kom ik ook wel even langs!
Beetje ruzie gehad met Demon recentelijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
B!
Lang niet gezien!
Ja tante Inso zal toch weer eens niets te doen hebben, dus we vragen het wel aan haarquote:Op woensdag 15 september 2004 23:04 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga liever samen, voor de kinderen regel ik wel een goede oppas.
Neem wel je eclips-bril mee voor de Venus-overgang!quote:Op donderdag 16 september 2004 10:41 schreef bolivian het volgende:
Als ik in de buurt ben kom ik ook wel even langs!
Mooi! Heetwaterbronnen en zelfgebakken appeltaart. Wat wil een mens nog meer.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef Tokay het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die staat!
* pakt de agenda van 2012 erbij...
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja wij komen, dus dat zit wel snor!
Vergeet die streepjes trouwens maar, ik heb ze alleen gebruikt vanwege de bezetheid van petra.
Bjork in een geiser gooien?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat wil een mens nog meer.
Waarom gaan jullie niet gezellig met z'n tweeën?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:25 schreef Murray het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Gaan we dan ook met z'n 3'en in een tentje?
als zij een grotere tent hebben kunnen we ook met z'n allen, maar eerlijk gezegd vind ik het prettiger om alleen met p-etr-a in een tentje te liggenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:41 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom gaan jullie niet gezellig met z'n tweeën?
Ik deel namelijk een tentje met Chirma, en het is niet groot genoeg voor nog twee mensen waarschijnlijk.
Misschien kunnen we dan in twee aparte cabines, dat is wel gemakkelijk voor het opzetten enzo, dan hebben we daar minder werk aan.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:45 schreef Chirma het volgende:
[..]
als zij een grotere tent hebben kunnen we ook met z'n allen, maar eerlijk gezegd vind ik het prettiger om alleen met p-etr-a in een tentje te liggen
Tijd zat man.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Of ben ik al te laat?
Als je dan toch in zo'n grote tent gaat kun je net zo goed de kinders meenemen.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:54 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan in twee aparte cabines, dat is wel gemakkelijk voor het opzetten enzo, dan hebben we daar minder werk aan.
Nou ik denk dat het voor de kinderen een beetje te zwaar wordt allemaal, die mogen wel weer mee als we op de Veluwe gaan kamperen.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als je dan toch in zo'n grote tent gaat kun je net zo goed de kinders meenemen.
Dan bouwen Murray en ik wel gelijk een iglo.
[afbeelding]
Ach ja, je hebt gelijk. Tegen die tijd zijn ze ook nog maar zo'n 5 en 6 jaar oud natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het voor de kinderen een beetje te zwaar wordt allemaal, die mogen wel weer mee als we op de Veluwe gaan kamperen.
Precies, dat is net de leeftijd waarop ze het prachtig vinden als papa en mama op vakantie gaan en ze uit logeren gaan. Dat wil ik ze gunnen, en mezelf ookquote:Op donderdag 16 september 2004 20:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt gelijk. Tegen die tijd zijn ze ook nog maar zo'n 5 en 6 jaar oud natuurlijk.
natuurlijk weten ze dat we van ze houden en we moeten blij zijn dat het geen kinderen zijn die gelijk heimwee krijgen, hoewel ik ze zelf wel zal missen denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:07 schreef p-etr-a het volgende:
Precies, dat is net de leeftijd waarop ze het prachtig vinden als papa en mama op vakantie gaan en ze uit logeren gaan. Dat wil ik ze gunnen, en mezelf ook. Al hou ik natuurlijk zielsveel van ze, dat begrijp je.
Ja het zijn lieverds, en ik zal ze ook zeker wel missen. Gelukkig gaan we niet heel lang weg.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:17 schreef Chirma het volgende:
[..]
natuurlijk weten ze dat we van ze houden en we moeten blij zijn dat het geen kinderen zijn die gelijk heimwee krijgen, hoewel ik ze zelf wel zal missen denk ik.
Ja die zag ikquote:Op donderdag 16 september 2004 20:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja het zijn lieverds, en ik zal ze ook zeker wel missen. Gelukkig gaan we niet heel lang weg.
Vul je voornaam in als domein, wat ben je :P? Had je die al gezien?
Ja, ik zou 't wel doen. Tienduizend is een aardige mijlpaal en ik zal proberen voor het eventuele slotje te posten.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:33 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ja die zag ik
Zal ik zo een Chirma 10.000-post-feest-topic openen?
Waarom zou daar een slotje op komen?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:35 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, ik zou 't wel doen. Tienduizend is een aardige mijlpaal en ik zal proberen voor het eventuele slotje te posten.
Eventuele slotje zei ik, dat gebeurt namelijk weleens bij postaantaltopics.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:43 schreef Chirma het volgende:
[..]
Waarom zou daar een slotje op komen?
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen zo veel mogelijk bier meeneemt, en misschien is het verder een goed idee om een paar warme dekens mee te nemen en het is leuk om pim-pam-pet en andere spelletjes mee te brengen.quote:Nu ff weer ontopic: zullen we nog leuke dingen meenemen naar de meet?
Ik ga om half elf kijkenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Eventuele slotje zei ik, dat gebeurt namelijk weleens bij postaantaltopics.
Nog verder offtopic: ik ga vanavond naar Barend & Van Dorp.
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen zo veel mogelijk bier meeneemt, en misschien is het verder een goed idee om een paar warme dekens mee te nemen en het is leuk om pim-pam-pet en andere spelletjes mee te brengen.
Ik ga het zelf opnemen, misschien kom ik nog wel even in beeld. Wel heel leuk, we gaan met een grote groep van school. Het begint trouwens om 22:50 uur.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:46 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ik ga om half elf kijken
Wat een leuke dingen doe jij met school!quote:Op donderdag 16 september 2004 20:48 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ga het zelf opnemen, misschien kom ik nog wel even in beeld. Wel heel leuk, we gaan met een grote groep van school. Het begint trouwens om 22:50 uur.
wat studeer jij ooakweer? Paranormale oplichterij?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:20 schreef Biancavia het volgende:
Wat een leuke dingen doe jij met school!
Ik moet alleen maar bomen knuffelen en met ogen dicht in de zee gaan staan.
Dat is wel erg primitief, daar ga ik niet in slapen.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als je dan toch in zo'n grote tent gaat kun je net zo goed de kinders meenemen.
Dan bouwen Murray en ik wel gelijk een iglo.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:54 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi jongens, er gaat nu officieel een BN'er mee naar Reykjavik. En ik ben op de foto geweest met Frits Barend en Jan Mulder. Tof hè!
Geweldig!quote:Op donderdag 16 september 2004 23:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat is wel erg primitief, daar ga ik niet in slapen.
Ik had meer zoiets in gedachten:
[afbeelding].
Ja, Justin en Pepijn.quote:Enne... kinders???![]()
Ik?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geweldig!
Ben je al aan het bouwen?
[..]
Ja, of Britney en Jan.quote:Ja, Justin en Pepijn.
Jahaaa, maar dat was die iglo.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:05 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik?
Een paar posts geleden was het nog 'Dan bouwen Murray en ik'.![]()
ja idd, en ze zijn nog altijd ziek ookquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:07 schreef Murray het volgende:
oooooh kinders van Chrima en Petra.......
phew!
Prof. Sinaasappel zorgt toch wel goed voor ze?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:13 schreef Chirma het volgende:
[..]
ja idd, en ze zijn nog altijd ziek ook![]()
tuurlijk, maar de liefde die we ze geven help ze ook door moeilijke tijden heenquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:15 schreef Murray het volgende:
Prof. Sinaasappel zorgt toch wel goed voor ze?
ja, ik zat ook al te rekenen.. ik wil wel graag kinderen maar ik denk niet dat het goed voor ze is om zulke jonge ouders te hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:59 schreef p-etr-a het volgende:
In 2012 ben ik (op 6 juni tenminste) 25. En dan al 2 kinderen!
Dat ben ik met je eens. Want ik heb zelfs al een redelijk jonge moeder, en die was 25 bij mijn geboorte.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:00 schreef Chirma het volgende:
[..]
ja, ik zat ook al te rekenen.. ik wil wel graag kinderen maar ik denk niet dat het goed voor ze is om zulke jonge ouders te hebben
Dat is jong idd, maar als onze kinderen al een paar jaartjes zijn, maakt ons dat wel heel jonge oudersquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:03 schreef p-etr-a het volgende:
Dat ben ik met je eens. Want ik heb zelfs al een redelijk jonge moeder, en die was 25 bij mijn geboorte.
Inderdaad, bij mijn tante lukt het nietquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:34 schreef Chirma het volgende:
[..]
Dat is jong idd, maar als onze kinderen al een paar jaartjes zijn, maakt ons dat wel heel jonge ouders
Maar we moeten niet zeiken, we moeten blij zijn dat we kinderen krijgen!
ahhhquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:35 schreef p-etr-a het volgende:
Inderdaad, bij mijn tante lukt het niet.
Alleen als het 30 graden wordt, anders verzin ik wel wat anders hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 20:16 schreef mvt het volgende:
Is de de "In 2012 is het klimaat naar de knoppen, is het 30 graden in Ijsland en is alle olie op zodat alleen IJsland goed zit met zijn volledige waterstof als enige op het eiland verkrijgbare brandstof en zijn we allemaal het bokkie als we daar niet naartoe verhuizen - meet"????
Als dat zo is komt Jogy denk ik ook wel
Komt die ook dan? :")]\quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef Biancavia het volgende:
want ik mis Murray,
Ja! Die ging een ijskasteel voor mij bouwen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:07 schreef Murray het volgende:
[..]
Komt die ook dan? :")]\
Mag ik nog iemand toevoegen aan dat lijstje? :")]\quote:Op woensdag 15 september 2004 16:04 schreef Murray het volgende:
Ik kom alleen als Biancavia en Petra (met 2 streepjes ergens) ook komen. :')
Bedoel je Tokay?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:15 schreef Murray het volgende:
oh ik had ik al in dit topic gereageerd. Daarom stond 'ie natuurlijk ook in m'n AT![]()
![]()
[..]
Mag ik nog iemand toevoegen aan dat lijstje? :")]\
Edit: Oh die komt ook al. Met appeltaart.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja! Die ging een ijskasteel voor mij bouwen!:"0\]
Zoals ik al zei, ik kom, en neem dus appeltaart mee.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef Tokay het volgende:
Lees de openingspost even.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:34 schreef komrad het volgende:
ik ben er ook hehe, welke datum:?
6 juni 2012, jongeman, de dag van de tweede venusovergang!quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:34 schreef komrad het volgende:
ik ben er ook hehe, welke datum:?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Het komt nu wel heel dichtbij he?
Klopt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Als TRV-mod ben ik nu wel gedwongen je te wijzen op het feit dat Lapland niet in IJsland ligt. Sorry VAC.
En anders drinken we iets anders.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:27 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Klopt.
Maar ze zullen er vast dat bier hebben.
Er is altijd een bier-oplossing voor leke situatie.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En anders drinken we iets anders.
Ben je gisteren en vandaag al aan het oefenen geslagen?quote:Op donderdag 16 september 2004 23:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat is wel erg primitief, daar ga ik niet in slapen.
Ik had meer zoiets in gedachten:
[afbeelding].
Jaaa ik heb al een iglo gebouwd gisteren!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ben je gisteren en vandaag al aan het oefenen geslagen?
Zo'n kans moet je niet voorbij laten gaan natuurlijk, en met een gammel ijskasteel neem ik natuurlijk geen genoegen.
Dan neem ik wel een extra slaapzak mee hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:42 schreef Murray het volgende:
[..]
Jaaa ik heb al een iglo gebouwd gisteren!Ik zal wel wat foto's maken straks.
Alleen een dak wilde niet echt lukken... maar dan slapen we gewoon onder de sterrenhemel?
Nog minder dan 7 jaar!quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Zijn er al details bekend? Anders is het zo kortdag allemaal.
Ik heb de pedicure-afspraak verzet naar eind september 2012. Ik zal aanwezig zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:44 schreef Renmaestro het volgende:
Volgens mij heb ik die dag al een afspraak voor een pedicure. Maar dat moet ik nog even navragen.
En je bridgelessen starten in oktober 2009 toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:40 schreef Tokay het volgende:
Ik krijg net een e-mail met de mededeling dat ik op die datum een bridgetournooi heb in Anna Paulowna.
Ja doei.![]()
Dan hadden ze dat maar wat eerder moeten melden.![]()
Kiezen tussen Reykjavic en Anna Paulowna lijkt me anders best moeilijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:40 schreef Tokay het volgende:
Ik krijg net een e-mail met de mededeling dat ik op die datum een bridgetournooi heb in Anna Paulowna.
Ja doei.![]()
Dan hadden ze dat maar wat eerder moeten melden.![]()
Als jij zo doorgaat ben je tegen die tijd nog druk bezig met je studie, en heb je helemaal geen tijd om te gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef Renmaestro het volgende:
Kiezen tussen Reykjavic en Anna Paulowna lijkt me anders best moeilijk.
Ja, hou op over die wachtlijst!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:41 schreef Biancavia het volgende:
En je bridgelessen starten in oktober 2009 toch?
Tegen die tijd moet ik prioriteiten stellen en dan gaat de Reykjavic-meet toch echt voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:46 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat ben je tegen die tijd nog druk bezig met je studie, en heb je helemaal geen tijd om te gaan.![]()
Dat is het ook, ach, dat weet jij immers net zo goed als ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef Renmaestro het volgende:
Kiezen tussen Reykjavic en Anna Paulowna lijkt me anders best moeilijk.
Ik doe denk ik mijn Daddy Cool t-shirt aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:01 schreef Tokay het volgende:
Shit hee, nog maar zeven jaar slapen!
Ik hou het niet meer, wat zal ik aantrekken?
En mijn pas aangeschafte tent , kan ik dan 2 keer gebruiken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik wou ook een '2020 Moskou mee't alvast organiseren.
Dan hebben we na de Reykjavik-meet weer iets om na uit te kijken.
Tent?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
En mijn pas aangeschafte tent , kan ik dan 2 keer gebruiken.
Zo heb ik waar voor mijn geld...
ik had me al ingeschreven voor de activiteiten , "naakt ijszwemmen en pegelvangen ", deze vielen helaas samen met het ijskasteelbouwen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Tent?
Doe jij niet mee met het bouwen van een iglo ijskasteel?
Hé, verdorie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik had me al ingeschreven voor de activiteiten , "naakt ijszwemmen en pegelvangen ", deze vielen helaas samen met het ijskasteelbouwen.
Misschien wil Kapitein Iglo je wel helpen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Tent?
Doe jij niet mee met het bouwen van een iglo ijskasteel?
Geen ideee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom staat dit topic trouwens in ONZ en niet in TRV?
2020 Moskou lijkt me ook wel top. [14.gif]
kan ik me vast aanmelden voor het ijskastelen bouwenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hé, verdorie.
Als je wilt kan ik het schema nog wel omgooien hoor. Maar dan moet je het wel zo snel mogelijk laten weten, want ik moet natuurlijk ondertussen wel dingen vast gaan zetten.
[edit NJ]quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:33 schreef Tokay het volgende:
Was er nou ook nog iets in Moskou van doen, in 2020?
Bier drinken kan ik thuis ook wel.quote:
nu pas Skaai ? , altijd op het laatste moment jij...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:02 schreef Skaai het volgende:
*aanmeldt
Ja, en voor een annuleringsverzekering is het nu ook te laat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:43 schreef komrad het volgende:
ik vind dat je nu wel een toeslag moet betalen ivm te late aanmelding
Je staat op de lijst.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:54 schreef komrad het volgende:
[..]
kan ik me vast aanmelden voor het ijskastelen bouwen
Wrom niet? Ik ben al volop aan het trainen met Fred, m'n cavia.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:44 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil tevens even melden dat het caviawerpen door ijshoepels waarschijnlijk niet door zal gaan.
De hoepels gaan steeds stuk, elke keer als een cavia tegenaan vliegt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wrom niet? Ik ben al volop aan het trainen met Fred, m'n cavia.
Dan maken we heul dikke hoepels!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:47 schreef Biancavia het volgende:
De hoepels gaan steeds stuk, elke keer als een cavia tegenaan vliegt.
Of misschien van ijzer in plaats van ijs. Want mijn prototypes smelten hier ook nog eens heel erg snel elke keer.quote:
Goed idee! Ik ben trouwens bezig met kleine valhelmpjes voor de cavia's.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:50 schreef Biancavia het volgende:
Of misschien van ijzer in plaats van ijs. Want mijn prototypes smelten hier ook nog eens heel erg snel elke keer.
Da's best een goed idee, dan gaan ze misschien eens langer dan één worp mee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goed idee! Ik ben trouwens bezig met kleine valhelmpjes voor de cavia's.
Schedelbasisfractuurtjes moeten we niet hebben.![]()
Ja, je verslijt er wat, tijdens zo'n toernooitje...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef Biancavia het volgende:
Da's best een goed idee, dan gaan ze misschien eens langer dan één worp mee.
Ja het is ook nooit goed!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:36 schreef Xlarge het volgende:
[..]
nu pas Skaai ? , altijd op het laatste moment jij...
Heb je wel de schrikkeljaren meegeteld?quote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef Xlarge het volgende:
nog 2453 dagen , even een subtiele schop zo op het laatste moment [afbeelding]
Zeg, je bent wel een beetje laat met aanmelden, he!quote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef Intrepidity het volgende:
Goed idee mensen, ik kom zeker
* in agenda schrijft
sommige mensen wachten altijd tot het laatste moment , ze begrijpen niet hoeveel werk het is om die er nog tussen te plaatsenquote:Op zondag 18 september 2005 14:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zeg, je bent wel een beetje laat met aanmelden, he!
Gezien de grote drukte van de laatste tijd is de uiterste aanmeldingsdeadline verschoven naar 16 maart 2006.quote:Op zondag 18 september 2005 16:07 schreef komrad het volgende:
kijk een meet van deze proporties is unique in zijn soort waardoor de late aanmelders de finesse van het grootse regelen niet geheel kunnen doorzien
Het programma wordt in 2010 bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef the900 het volgende:
Ik kom, als we maar iets leuks gaan doen met geisers ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het programma wordt in 2010 bekend gemaakt.Mooi, meld mij maar aan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
De voorbereidingen zijn in volle gang!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef komrad het volgende:
ja het wordt al kort dag he
Ik zal het noteren. Is er al iets bekend over de weersvoorspellingen? Ik wil wel weten welke factor zonnebrand ik moet meebrengen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef Thor.Thunder het volgende:
Ja zeker, een meet, en wel in Hiroshima in 2035! Schrijf je snel in want de kaartjes zijn limited!
Wat gemengde nationaliteiten, zodat iedereen het naar zijn zin heeft..quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef komrad het volgende:
ligt eraan, zijn het ijslandse dames of japanse?
Wat zijn de kosten, en wie betaalt die?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb de mogelijkheid om voor die dag een vliegtuig af te huren met schaars geklede stewardessen en een minibar... doen?
Klopt, als je je nu nog wilt inschrijven ben je gewoon verdomde laat.. Ik neem tenminste aan dat iedereen zijn koffer al aan het pakken is..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:20 schreef Xlarge het volgende:
nog 2227 dagen , zo vlak voor het einde lijkt het me verstandig geen inschrijvingen meer te accepteren
Geloof me, die vibrators en andere speeltjes komen altijd van pasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:55 schreef komrad het volgende:
mijn koffers staan al klaar, twijfel alleen nog over de 3e koffer of ik die meeneem
ik ben een manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Geloof me, die vibrators en andere speeltjes komen altijd van pas
gewoon doen
Ik wilde me net gaan aanmelden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:20 schreef Xlarge het volgende:
nog 2227 dagen , zo vlak voor het einde lijkt het me verstandig geen inschrijvingen meer te accepteren
ach we zijn niet lastiger dan een gemiddelde gemeente, dus met een schriftelijk aanvraag met gedegen motivatie, alle benodigde stukken en de toestemming van alle toegezegde reisgenoten, en dit alles in 5voud nemen we je aanvraag wel in overweging. Vanzelfsprekend zullen we na het nemen van een voogenomen besluit het gedurende 1111 dagen ter inzage legen waarna we het besluit rechtsgeldig verklarne met in achtname van de adviezen die we durende de inzagetermijn bij belanghebbenden en hogere overheden zullen inwinnenquote:
Kan de exacte datum van de premeeting snel worden bekend gemaakt ? , aangezien augustus 2009 voor mij een drukke mand isquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:43 schreef Biancavia het volgende:
Aangezien we na 3 mei 2006 geen aanmeldingen meer conform de hierbovenstaande post hebben ontvangen, verklaar ik hierbij de inschrijving officiëel gesloten.
De lijst met deelnemers zal zo spoedig mogelijk compleet gemaakt worden en nog voor de premeeting in augustus 2009 (onder voorbehoud) bekend worden gemaakt.
heb je de apache al gereserveerd om de auto te transporterenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:48 schreef Intrepidity het volgende:
Komt akelig dichtbij nu, even de auto inladen alvast
Ik heb deze jongen ingehuurd:quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:38 schreef komrad het volgende:
[..]
heb je de apache al gereserveerd om de auto te transporteren
Is wel handig idd, de vraag is wel of het benodigde onderhoud aan deze jongen wel gepleegd wordt. Al die four-wheel-drives zijn natuuurlijk wel nodig om door Ijsland te kunnen crossen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb deze jongen ingehuurd:
[afbeelding]
Iedereen z'n auto past erin, en daarnaast kun je er ook barbeque's in houden
Ook wel goed toch?
niets is zo o.k. als een barbeque in eenvliegtuigquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb deze jongen ingehuurd:
[afbeelding]
Iedereen z'n auto past erin, en daarnaast kun je er ook barbeque's in houden
Ook wel goed toch?
Kan iedereen dan even melden hoeveel worsten, hamburgers, kipsateetjes, bier en fris iedereen wil? Dan leen ik het Makro-pasje van mijn moeder even en doe ik de boodschappen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:36 schreef Xlarge het volgende:
[..]
niets is zo o.k. als een barbeque in eenvliegtuig
Doe mij maar 3 worsten, 2 hamburgers.. ennuh, kun je ook een mager speklapje regelen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:56 schreef Snarf het volgende:
[..]
Kan iedereen dan even melden hoeveel worsten, hamburgers, kipsateetjes, bier en fris iedereen wil? Dan leen ik het Makro-pasje van mijn moeder even en doe ik de boodschappen.
Geld mag later wel, ik spaar de bonnetjes op.
* Snarf heeft enorme zin!
De minibar heeft 5 tappen, elk gevoed door 2 fusten bier. De totale laadcapaciteit van het vliegtuig exclusief passagiers is 10 fusten (van 50 liter / stuk), en er is plaats voor ongeveer 500kg aan voedsel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:16 schreef Thor.Thunder het volgende:
Damn, is het al zo dichtbij?
Ik wil trouwens nog steeds mijn informatie over de capaciteit van de minibar zoals geschreven op donderdag 26 januari door Intrepidity. Dit is van enorm belang, nu het al zo dichtbij is, moeten we weten hoeveel liter aan bier we nodig hebben.
Ook wil ik graag even informatie over de laad capaciteit van het vliegtuigje zoals boven vermeld, ik weet namelijk niet of we al dat bier wel in dat kleine ding kwijt kunnen.
*edit*
*schrap*
Doe mij maar van alles wat:)
Ja, maar hij kan onderweg wel bijgevuld worden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:58 schreef Thor.Thunder het volgende:
zo weinig bier?!
gvd en ik wilde bier en tieten meenemenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:06 schreef Thor.Thunder het volgende:
Lees de posts door Bilbao, Het maximum is bereikt.
- Hoeveelheid bierquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:53 schreef Intrepidity het volgende:
Van belang voor het overleg is de volgende data;
- Hoeveelheid bier
- Merk en soort bier
- Gemiddelde cupgrootte tieten
- Aantal tieten / 2
Via een ingewikkelde berekening (hier niet nader uit te leggen) berekenen we de bti-waarde (bier/tieten index). Als deze hoger is dan 1 wordt je tegen een lage vergoeding (slechts administratiekosten) toegelaten.
hey een hollander?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Hé, een Bask.
50 kratten * 2 punten per krat = 100 puntenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:15 schreef Bilbao het volgende:
[..]
- Hoeveelheid bier
50 kratten
- Merk en soort bier
Hertog Jan 20 kratten.
Amstel Bier: 10 kratten.
Heinneken: 20 kratten.
75/80 C
- Aantal tieten / 2
8
8:2=4
Dus 4 tietwijven
(om de straal per tiet te krijgen)quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
50 kratten * 2 punten per krat = 100 punten
Amstel: 2 x kratwaarde, 10 punten erbij
4 wijven * 30 punten per C-cup wijf = 120 punten
We nemen hierna de wortel van de bierpunten en vermenigvuldigen dit met (pi / tietpunten) (om de straal per tiet te krijgen)
Dit resultaat vermenigvuldigen we met pi, en dan komen we uit op een bti van.. 0,86, helaas
Berekening is hier terug te vinden.
trouwens, zorg voor meer bierpunten en we hebben een dealquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:36 schreef Bilbao het volgende:
[..]
(om de straal per tiet te krijgen)
Ik moest lachen![]()
Bwehehe, echt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:00 schreef Bilbao het volgende:
- Hoeveelheid bier
50 kratten
- Merk en soort bier
Hertog Jan 20 kratten. + 5 = 25
Amstel Bier: 10 kratten.+50 = 60
Heinneken: 20 kratten. + 10 = 30
75/80 C
- Aantal tieten / 2
8
8:2=4
Dus 4 tietwijven
Plus 2 tieten Cup 80 E = 10 jetsers = 10 meiskes.
Ik heb me zusje kunnen regelen en mijn tante heeft wat bier afgestaan uit haat cafe.
(tevens kan ik een tank van 2.500 liter bier na keuze bieden)
Dag 2 gingen we toch ook naar die geyser? volgensmij houdt dat ijs het evengoed al niet te lang uit, bier of niet..quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:32 schreef Biancavia het volgende:
Niet teveel bier he, want dan komt er natuurlijk weer niets van terecht van het ijskastelen bouwen op dag 2.
Doe jij dat maar vast.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:30 schreef Intrepidity het volgende:
Tijd voor een deel 2 bijna, staat de OP in de wiki?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |