quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:36 schreef PeRi het volgende:
Sta ik nou nog steeds niet in de lijst.
Dit zijn dingen waar ik erg goed in ben. Ik zou mijn kwaliteiten graag met jullie delen. Zet me maar op de lijst.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:57 schreef Biancavia het volgende:Aanschouwen der Tweede Venusovergang Pegelvangen Caviawerpen door ijshoepels Wedstrijd rottend walvisvlees eten
Jammer dat naakt ijszwemmen niet in je lijstje staat, dat had ik nl. graag samen met jou gedaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit zijn dingen waar ik erg goed in ben. Ik zou mijn kwaliteiten graag met jullie delen. Zet me maar op de lijst.
Al eens gedaan... Maar die scherpe randjes overal hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jammer dat naakt ijszwemmen niet in je lijstje staat, dat had ik nl. graag samen met jou gedaan![]()
Zullen we maar gewoon genieten van het bubbelbad in het hotelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Al eens gedaan... Maar die scherpe randjes overal he![]()
Misschien kunnen we eens een geiser testen![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:55 schreef Xlarge het volgende:
Bij deze wil ik een onbeschaamde tvp plaatsen , ik hoop echter dat het mij wordt vergeven ,daar de meet dichterbij komt en ik van alle info op de hoogte moet blijven...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:58 schreef pussydeluxe het volgende:
@ SOL: Kom je dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |