Bier drinken kan ik thuis ook wel.quote:
nu pas Skaai ? , altijd op het laatste moment jij...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:02 schreef Skaai het volgende:
*aanmeldt
Ja, en voor een annuleringsverzekering is het nu ook te laat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:43 schreef komrad het volgende:
ik vind dat je nu wel een toeslag moet betalen ivm te late aanmelding
Je staat op de lijst.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:54 schreef komrad het volgende:
[..]
kan ik me vast aanmelden voor het ijskastelen bouwen
Wrom niet? Ik ben al volop aan het trainen met Fred, m'n cavia.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:44 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil tevens even melden dat het caviawerpen door ijshoepels waarschijnlijk niet door zal gaan.
De hoepels gaan steeds stuk, elke keer als een cavia tegenaan vliegt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wrom niet? Ik ben al volop aan het trainen met Fred, m'n cavia.
Dan maken we heul dikke hoepels!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:47 schreef Biancavia het volgende:
De hoepels gaan steeds stuk, elke keer als een cavia tegenaan vliegt.
Of misschien van ijzer in plaats van ijs. Want mijn prototypes smelten hier ook nog eens heel erg snel elke keer.quote:
Goed idee! Ik ben trouwens bezig met kleine valhelmpjes voor de cavia's.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:50 schreef Biancavia het volgende:
Of misschien van ijzer in plaats van ijs. Want mijn prototypes smelten hier ook nog eens heel erg snel elke keer.
Da's best een goed idee, dan gaan ze misschien eens langer dan één worp mee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goed idee! Ik ben trouwens bezig met kleine valhelmpjes voor de cavia's.
Schedelbasisfractuurtjes moeten we niet hebben.![]()
Ja, je verslijt er wat, tijdens zo'n toernooitje...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef Biancavia het volgende:
Da's best een goed idee, dan gaan ze misschien eens langer dan één worp mee.
Ja het is ook nooit goed!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:36 schreef Xlarge het volgende:
[..]
nu pas Skaai ? , altijd op het laatste moment jij...
Heb je wel de schrikkeljaren meegeteld?quote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef Xlarge het volgende:
nog 2453 dagen , even een subtiele schop zo op het laatste moment [afbeelding]
Zeg, je bent wel een beetje laat met aanmelden, he!quote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef Intrepidity het volgende:
Goed idee mensen, ik kom zeker
* in agenda schrijft
sommige mensen wachten altijd tot het laatste moment , ze begrijpen niet hoeveel werk het is om die er nog tussen te plaatsenquote:Op zondag 18 september 2005 14:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zeg, je bent wel een beetje laat met aanmelden, he!
Gezien de grote drukte van de laatste tijd is de uiterste aanmeldingsdeadline verschoven naar 16 maart 2006.quote:Op zondag 18 september 2005 16:07 schreef komrad het volgende:
kijk een meet van deze proporties is unique in zijn soort waardoor de late aanmelders de finesse van het grootse regelen niet geheel kunnen doorzien
Het programma wordt in 2010 bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef the900 het volgende:
Ik kom, als we maar iets leuks gaan doen met geisers ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het programma wordt in 2010 bekend gemaakt.Mooi, meld mij maar aan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
De voorbereidingen zijn in volle gang!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef komrad het volgende:
ja het wordt al kort dag he
Ik zal het noteren. Is er al iets bekend over de weersvoorspellingen? Ik wil wel weten welke factor zonnebrand ik moet meebrengen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef Thor.Thunder het volgende:
Ja zeker, een meet, en wel in Hiroshima in 2035! Schrijf je snel in want de kaartjes zijn limited!
Wat gemengde nationaliteiten, zodat iedereen het naar zijn zin heeft..quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef komrad het volgende:
ligt eraan, zijn het ijslandse dames of japanse?
Wat zijn de kosten, en wie betaalt die?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb de mogelijkheid om voor die dag een vliegtuig af te huren met schaars geklede stewardessen en een minibar... doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |