natuurlijk weten ze dat we van ze houden en we moeten blij zijn dat het geen kinderen zijn die gelijk heimwee krijgen, hoewel ik ze zelf wel zal missen denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:07 schreef p-etr-a het volgende:
Precies, dat is net de leeftijd waarop ze het prachtig vinden als papa en mama op vakantie gaan en ze uit logeren gaan. Dat wil ik ze gunnen, en mezelf ook. Al hou ik natuurlijk zielsveel van ze, dat begrijp je.
Ja het zijn lieverds, en ik zal ze ook zeker wel missen. Gelukkig gaan we niet heel lang weg.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:17 schreef Chirma het volgende:
[..]
natuurlijk weten ze dat we van ze houden en we moeten blij zijn dat het geen kinderen zijn die gelijk heimwee krijgen, hoewel ik ze zelf wel zal missen denk ik.
Ja die zag ikquote:Op donderdag 16 september 2004 20:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja het zijn lieverds, en ik zal ze ook zeker wel missen. Gelukkig gaan we niet heel lang weg.
Vul je voornaam in als domein, wat ben je :P? Had je die al gezien?
Ja, ik zou 't wel doen. Tienduizend is een aardige mijlpaal en ik zal proberen voor het eventuele slotje te posten.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:33 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ja die zag ik
Zal ik zo een Chirma 10.000-post-feest-topic openen?
Waarom zou daar een slotje op komen?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:35 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, ik zou 't wel doen. Tienduizend is een aardige mijlpaal en ik zal proberen voor het eventuele slotje te posten.
Eventuele slotje zei ik, dat gebeurt namelijk weleens bij postaantaltopics.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:43 schreef Chirma het volgende:
[..]
Waarom zou daar een slotje op komen?
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen zo veel mogelijk bier meeneemt, en misschien is het verder een goed idee om een paar warme dekens mee te nemen en het is leuk om pim-pam-pet en andere spelletjes mee te brengen.quote:Nu ff weer ontopic: zullen we nog leuke dingen meenemen naar de meet?
Ik ga om half elf kijkenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Eventuele slotje zei ik, dat gebeurt namelijk weleens bij postaantaltopics.
Nog verder offtopic: ik ga vanavond naar Barend & Van Dorp.
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen zo veel mogelijk bier meeneemt, en misschien is het verder een goed idee om een paar warme dekens mee te nemen en het is leuk om pim-pam-pet en andere spelletjes mee te brengen.
Ik ga het zelf opnemen, misschien kom ik nog wel even in beeld. Wel heel leuk, we gaan met een grote groep van school. Het begint trouwens om 22:50 uur.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:46 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ik ga om half elf kijken
Wat een leuke dingen doe jij met school!quote:Op donderdag 16 september 2004 20:48 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ga het zelf opnemen, misschien kom ik nog wel even in beeld. Wel heel leuk, we gaan met een grote groep van school. Het begint trouwens om 22:50 uur.
wat studeer jij ooakweer? Paranormale oplichterij?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:20 schreef Biancavia het volgende:
Wat een leuke dingen doe jij met school!
Ik moet alleen maar bomen knuffelen en met ogen dicht in de zee gaan staan.
Dat is wel erg primitief, daar ga ik niet in slapen.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als je dan toch in zo'n grote tent gaat kun je net zo goed de kinders meenemen.
Dan bouwen Murray en ik wel gelijk een iglo.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:54 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi jongens, er gaat nu officieel een BN'er mee naar Reykjavik. En ik ben op de foto geweest met Frits Barend en Jan Mulder. Tof hè!
Geweldig!quote:Op donderdag 16 september 2004 23:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat is wel erg primitief, daar ga ik niet in slapen.
Ik had meer zoiets in gedachten:
[afbeelding].
Ja, Justin en Pepijn.quote:Enne... kinders???![]()
Ik?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geweldig!
Ben je al aan het bouwen?
[..]
Ja, of Britney en Jan.quote:Ja, Justin en Pepijn.
Jahaaa, maar dat was die iglo.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:05 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik?
Een paar posts geleden was het nog 'Dan bouwen Murray en ik'.![]()
ja idd, en ze zijn nog altijd ziek ookquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:07 schreef Murray het volgende:
oooooh kinders van Chrima en Petra.......
phew!
Prof. Sinaasappel zorgt toch wel goed voor ze?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:13 schreef Chirma het volgende:
[..]
ja idd, en ze zijn nog altijd ziek ook![]()
tuurlijk, maar de liefde die we ze geven help ze ook door moeilijke tijden heenquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:15 schreef Murray het volgende:
Prof. Sinaasappel zorgt toch wel goed voor ze?
ja, ik zat ook al te rekenen.. ik wil wel graag kinderen maar ik denk niet dat het goed voor ze is om zulke jonge ouders te hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:59 schreef p-etr-a het volgende:
In 2012 ben ik (op 6 juni tenminste) 25. En dan al 2 kinderen!
Dat ben ik met je eens. Want ik heb zelfs al een redelijk jonge moeder, en die was 25 bij mijn geboorte.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:00 schreef Chirma het volgende:
[..]
ja, ik zat ook al te rekenen.. ik wil wel graag kinderen maar ik denk niet dat het goed voor ze is om zulke jonge ouders te hebben
Dat is jong idd, maar als onze kinderen al een paar jaartjes zijn, maakt ons dat wel heel jonge oudersquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:03 schreef p-etr-a het volgende:
Dat ben ik met je eens. Want ik heb zelfs al een redelijk jonge moeder, en die was 25 bij mijn geboorte.
Inderdaad, bij mijn tante lukt het nietquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:34 schreef Chirma het volgende:
[..]
Dat is jong idd, maar als onze kinderen al een paar jaartjes zijn, maakt ons dat wel heel jonge ouders
Maar we moeten niet zeiken, we moeten blij zijn dat we kinderen krijgen!
ahhhquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:35 schreef p-etr-a het volgende:
Inderdaad, bij mijn tante lukt het niet.
Alleen als het 30 graden wordt, anders verzin ik wel wat anders hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 20:16 schreef mvt het volgende:
Is de de "In 2012 is het klimaat naar de knoppen, is het 30 graden in Ijsland en is alle olie op zodat alleen IJsland goed zit met zijn volledige waterstof als enige op het eiland verkrijgbare brandstof en zijn we allemaal het bokkie als we daar niet naartoe verhuizen - meet"????
Als dat zo is komt Jogy denk ik ook wel
Komt die ook dan? :")]\quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef Biancavia het volgende:
want ik mis Murray,
Ja! Die ging een ijskasteel voor mij bouwen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:07 schreef Murray het volgende:
[..]
Komt die ook dan? :")]\
Mag ik nog iemand toevoegen aan dat lijstje? :")]\quote:Op woensdag 15 september 2004 16:04 schreef Murray het volgende:
Ik kom alleen als Biancavia en Petra (met 2 streepjes ergens) ook komen. :')
Bedoel je Tokay?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:15 schreef Murray het volgende:
oh ik had ik al in dit topic gereageerd. Daarom stond 'ie natuurlijk ook in m'n AT![]()
![]()
[..]
Mag ik nog iemand toevoegen aan dat lijstje? :")]\
Edit: Oh die komt ook al. Met appeltaart.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja! Die ging een ijskasteel voor mij bouwen!:"0\]
Zoals ik al zei, ik kom, en neem dus appeltaart mee.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef Tokay het volgende:
Ik kom zéker, en neem zelfgebakken appeltaart mee.
Lees de openingspost even.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:34 schreef komrad het volgende:
ik ben er ook hehe, welke datum:?
6 juni 2012, jongeman, de dag van de tweede venusovergang!quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:34 schreef komrad het volgende:
ik ben er ook hehe, welke datum:?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Het komt nu wel heel dichtbij he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |