quote:Op woensdag 15 september 2004 16:04 schreef Murray het volgende:
Ik kom alleen als Biancavia en Petra (met 2 streepjes ergens) ook komen.
Ja wij komen, dus dat zit wel snor!quote:Op woensdag 15 september 2004 16:04 schreef Murray het volgende:
Waarom moet ik bij het lezen van de bovenstaande zin meteen denken aan de topicreeks Wachten op een tweede streepje?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:04 schreef Murray het volgende:
Ze wachten al die tijd op mij.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij het lezen van de bovenstaande zin meteen denken aan de topicreeks Wachten op een tweede streepje?
Björkquote:Op woensdag 15 september 2004 16:28 schreef The_Langolier het volgende:
kan Bjork worden uitgenodigd? het schijnt dat ze net een toffe nieuwe cd gemaakt heetf.
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:23 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ze wachten al die tijd op mij.
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]Aha!
Maar zal ze in 2012 ook een toffe nieuwe cd hebben?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:37 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
![]()
je hoeft niet mee, als je de organisatie maar doorzetquote:Op woensdag 15 september 2004 18:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik heb eigenlijk niet meer zoveel zin.
maar het zou wel leuk zijn natuurlijk...quote:Op woensdag 15 september 2004 18:29 schreef Xlarge het volgende:
[..]
je hoeft niet mee, als je de organisatie maar doorzet
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef Tokay het volgende:
Ik kom zéker, en neem zelfgebakken appeltaart mee.
Ik ga liever samen, voor de kinderen regel ik wel een goede oppas.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:47 schreef Chirma het volgende:
P-etr-a zullen we samen gaan, of wil je bij de kinderen blijven?
Ik moet toch heul veul drank ophebben, wil ik dat leuk vindenquote:Op woensdag 15 september 2004 16:28 schreef The_Langolier het volgende:
kan Bjork worden uitgenodigd? het schijnt dat ze net een toffe nieuwe cd gemaakt heetf.
Kan toch makkelijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik moet toch heul veul drank ophebben, wil ik dat leuk vinden![]()
Nou het lijkt me toch wel hè.quote:(maar eerst maar eens zien of die eskimo in een jurk 2012 wel haalt)![]()
Ik lees in dit topic dat dat nogal prijzig is daaroquote:Op donderdag 16 september 2004 08:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Kan toch makkelijk.
[..]
B!quote:Op donderdag 16 september 2004 10:41 schreef bolivian het volgende:
Als ik in de buurt ben kom ik ook wel even langs!
Beetje ruzie gehad met Demon recentelijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
B!
Lang niet gezien!
Ja tante Inso zal toch weer eens niets te doen hebben, dus we vragen het wel aan haarquote:Op woensdag 15 september 2004 23:04 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga liever samen, voor de kinderen regel ik wel een goede oppas.
Neem wel je eclips-bril mee voor de Venus-overgang!quote:Op donderdag 16 september 2004 10:41 schreef bolivian het volgende:
Als ik in de buurt ben kom ik ook wel even langs!
Mooi! Heetwaterbronnen en zelfgebakken appeltaart. Wat wil een mens nog meer.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef Tokay het volgende:
Ik kom zéker, en neem zelfgebakken appeltaart mee.
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die staat!
* pakt de agenda van 2012 erbij...
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja wij komen, dus dat zit wel snor!
Vergeet die streepjes trouwens maar, ik heb ze alleen gebruikt vanwege de bezetheid van petra.
Bjork in een geiser gooien?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat wil een mens nog meer.
Waarom gaan jullie niet gezellig met z'n tweeën?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:25 schreef Murray het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Gaan we dan ook met z'n 3'en in een tentje?
als zij een grotere tent hebben kunnen we ook met z'n allen, maar eerlijk gezegd vind ik het prettiger om alleen met p-etr-a in een tentje te liggenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:41 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom gaan jullie niet gezellig met z'n tweeën?
Ik deel namelijk een tentje met Chirma, en het is niet groot genoeg voor nog twee mensen waarschijnlijk.
Misschien kunnen we dan in twee aparte cabines, dat is wel gemakkelijk voor het opzetten enzo, dan hebben we daar minder werk aan.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:45 schreef Chirma het volgende:
[..]
als zij een grotere tent hebben kunnen we ook met z'n allen, maar eerlijk gezegd vind ik het prettiger om alleen met p-etr-a in een tentje te liggen
Tijd zat man.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Of ben ik al te laat?
Als je dan toch in zo'n grote tent gaat kun je net zo goed de kinders meenemen.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:54 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan in twee aparte cabines, dat is wel gemakkelijk voor het opzetten enzo, dan hebben we daar minder werk aan.
Nou ik denk dat het voor de kinderen een beetje te zwaar wordt allemaal, die mogen wel weer mee als we op de Veluwe gaan kamperen.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als je dan toch in zo'n grote tent gaat kun je net zo goed de kinders meenemen.
Dan bouwen Murray en ik wel gelijk een iglo.
[afbeelding]
Ach ja, je hebt gelijk. Tegen die tijd zijn ze ook nog maar zo'n 5 en 6 jaar oud natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het voor de kinderen een beetje te zwaar wordt allemaal, die mogen wel weer mee als we op de Veluwe gaan kamperen.
Precies, dat is net de leeftijd waarop ze het prachtig vinden als papa en mama op vakantie gaan en ze uit logeren gaan. Dat wil ik ze gunnen, en mezelf ookquote:Op donderdag 16 september 2004 20:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt gelijk. Tegen die tijd zijn ze ook nog maar zo'n 5 en 6 jaar oud natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |