dat dat ook kan he bij die lompe boeren van Fok!quote:Op maandag 13 september 2004 21:58 schreef Suijk het volgende:
Indrukwekkend ook al die icoontjes in dat topic.
ff om alles duidelijk te maken...het is geen verwijt voor de mensen die reeds hebben gepost.quote:Op maandag 13 september 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb ook niemand een lompe opmerking zien plaatsen Bjoro - het is toch logisch dat mensen niet weten waar het over gaat. Ik zie nu pas dat ik woe os typte ipv wie is - puur per ongeluk.
uuhhh ze zitten ook op fokquote:Op maandag 13 september 2004 22:15 schreef SCH het volgende:
Hmz, ik snap je meeleven maar vindt het niet zo geschikt als topictitel hiero. Ik lees die namen voor het eerst, - ik vind het hartstikke verdrietig maar hebben die mensen ook een binding met ons?
Dat snap ik maar ik heb niet meteen iets met iedereen die op fok zit, maar het is liev van je.quote:Op maandag 13 september 2004 22:16 schreef Bjoro het volgende:
uuhhh ze zitten ook op fok
Da's ook wel weer waar ja.quote:had een titel voor Bluezz willen doen ...iets met verloren zoon...maar dat staat helemaal zo raar in de Active Topics !!
Thanxquote:Op maandag 13 september 2004 22:18 schreef SCH het volgende:
Dat snap ik maar ik heb niet meteen iets met iedereen die op fok zit, maar het is liev van je.
[..]
Da's ook wel weer waar ja.
quote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef tha_dark het volgende:
Ja ik dacht ik post die link hier maar omdat hierbij geen verschil is tussen een ajax fan of die van feyenoord. Hier gaat het gewoon om je medeleven te tonen ongeacht wie je bent.
Dankje.. Geeft Golfer ook nog een hand?quote:Op maandag 13 september 2004 22:29 schreef golfer het volgende:
En zo zie je maar weer dat die vreselijke harde hooligans allemaal eigenlijk ook een heel klein hartje hebben en kunnen meeleven met een ander.![]()
Ik ben trots op jullie.
Brings back some memories....quote:Op maandag 13 september 2004 22:23 schreef Suijk het volgende:
Als je weet dat hier ook wat papa's zijn, een aanstaande vader zelfs, snap ik dit wel. Ik vind die actie van al die onbekende mensen eigenlijk wel mooi, tussen al het voetbalgeweld.
Dit zou je niemand toe willen wensen. Iedereen die dat wel doet is, IMO, dommer dan een achtereind van een varken/koe, kies zelf maar welke van de 2.quote:Op maandag 13 september 2004 22:29 schreef golfer het volgende:
En zo zie je maar weer dat die vreselijke harde hooligans allemaal eigenlijk ook een heel klein hartje hebben en kunnen meeleven met een ander.![]()
Ik ben trots op jullie.
quote:Op maandag 13 september 2004 22:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Brings back some memories....
Dan prijs k me o zo gelukkig dat in de kamer naast me een kleine als een roosje licht te slapen...
quote:Op maandag 13 september 2004 22:39 schreef SCH het volgende:
Ik zag vaak voor de grap tegen Nick: wat hebben we het toch goed he.
Maar als ik dit lees is het een waarheid als een koe.
Amenquote:Ik ga even Maarten 't Hart uitlezen en schlapen - morgen komt Jezus
Damn typos...quote:Op maandag 13 september 2004 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]Is ze zo licht? Of ligt ze gewoon?
Natuurlijk. Brian Setzer. De bassist pakte Brit Eklund af van Rod Stewart.quote:Op maandag 13 september 2004 23:00 schreef Bjoro het volgende:
hoor nu net Stray Cats Strut van de Stray Cats....is er nog iemand die dat kent ???
Én bedankt.quote:Op maandag 13 september 2004 23:00 schreef Bjoro het volgende:
hoor nu net Stray Cats Strut van de Stray Cats....is er nog iemand die dat kent ???
heb je al bestelt ???quote:Op maandag 13 september 2004 23:05 schreef pascalheister het volgende:
nee, bjoro
heb wel zin in een biertje
probeer eens wat nrs van de beatles...schijn je meer succes mee te hebben !!!quote:Op maandag 13 september 2004 23:21 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de hele avond nummers achterstevoren geluistert, wanhopig op zoek naar geheime boodschappen
http://www3.telus.net/jefmil/stairwaybackwards.htm
Geen succes
Goed idee bedankt!quote:Op maandag 13 september 2004 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
probeer eens wat nrs van de beatles...schijn je meer succes mee te hebben !!!
bestel maarquote:Op maandag 13 september 2004 23:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je al bestelt ???
of moet ik het weer doen ??
als dat op de meet ook zo gaat met jou...ben ik snel met je klaar hoorquote:Op maandag 13 september 2004 23:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bestel maar
lees deze site maar eens...staan alle boodschappen uit de beatles-nummers op geloof ik...over de vermeende dood van Paul McCarthney !quote:Op maandag 13 september 2004 23:24 schreef VoreG het volgende:
Goed idee bedankt!
Daar word ik een beetje erg stil vanquote:Op maandag 13 september 2004 22:05 schreef Bjoro het volgende:
Danyel Yohanan , zoon van Phluphy
dat verdien je welquote:Op maandag 13 september 2004 23:39 schreef Vom het volgende:
Zo! Eindelijk die klote case af![]()
Biertje graag!
jij moet dat soort dingen ook niet lezen !!quote:Op maandag 13 september 2004 23:39 schreef Againzender het volgende:
Daar word ik een beetje erg stil van
Als aankomende vader raad ik je dan ook aan zoveel mogelijk weg te blijven in dat soort topics.quote:Op maandag 13 september 2004 23:39 schreef Againzender het volgende:
Daar word ik een beetje erg stil van
Graag!!quote:Op maandag 13 september 2004 23:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat verdien je wel
beugeltje grolsch goed ??
quote:Op maandag 13 september 2004 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Als aankomende vader raad ik je dan ook aan zoveel mogelijk weg te blijven in dat soort topics.
Die drinkt niet meer, die heeft verkering.quote:Op maandag 13 september 2004 23:48 schreef Bjoro het volgende:
zet vast een biertje neer voor ErikT !!
De maatschappij gaat echt naar de knoppenquote:Op maandag 13 september 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die drinkt niet meer, die heeft verkering.
* just me neemt het biertje van ErikTquote:Op maandag 13 september 2004 23:48 schreef Bjoro het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2004 23:48 schreef Bjoro het volgende:
niks dr vanquote:Op maandag 13 september 2004 23:46 schreef Bjoro het volgende:
*pakt 3 beugels
als Pascal al weg is...maken we die 3e samen wel ff soldaat
quote:Op maandag 13 september 2004 23:49 schreef just me het volgende:
* golfer neemt het biertje van ErikT
en die geven wij een george best Award,quote:Op maandag 13 september 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
Die drinkt niet meer, die heeft verkering.
quote:Op maandag 13 september 2004 23:53 schreef Vom het volgende:
* Vom gooit z'n biertje achterover en gaat naar bed
Trusten Hools
Aj, daar gaat de biervoorraad....quote:Op maandag 13 september 2004 23:57 schreef ErikT het volgende:
Ik hoorde een gerucht dat hier iets te drinken valt?
loop net beugeltjes grolsch te bestellen...eentje meenemen maar ??quote:Op maandag 13 september 2004 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Goeie 'snachts Hools, ik kom nog effe een pintje pakken.
Oh jee, snel slot gooit op de drankkast.quote:Op maandag 13 september 2004 23:57 schreef ErikT het volgende:
jm heeft je beugel net leeggedronkenquote:Op maandag 13 september 2004 23:57 schreef ErikT het volgende:
Graag Bjoro.quote:Op maandag 13 september 2004 23:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
loop net beugeltjes grolsch te bestellen...eentje meenemen maar ??
quote:Op maandag 13 september 2004 23:57 schreef ErikT het volgende:
jezus (what´s in the name)....kan niet iedereen ff tegelijk bestellen ik ren me rot !!quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mij ook maar een biertje dan...
ja sorry.....bij duitse bieren hoort dat hoor !!quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Amateur!
Nou zijn er zomer's veel Duitsers hier hoor, maar om nou meteen te denken dat ik in Duitsland woonquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja sorry.....bij duitse bieren hoort dat hoor !!
Ben jij nou Bartender ???
de selektie voor de 25 regelt zich vanzelfquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:09 schreef pascalheister het volgende:
zeur niet zo bjoro, breng dat bier nu maar
van dat tappen daar kunnen ze hier nog wat lerenquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja sorry.....bij duitse bieren hoort dat hoor !!
Ben jij nou Bartender ???
op een engels biertje doe je toch ook geen schuim ??quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou zijn er zomer's veel Duitsers hier hoor, maar om nou meteen te denken dat ik in Duitsland woon
getsie, kom je even kijken zie je dit, wat een horrorquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jezus (what´s in the name)....kan niet iedereen ff tegelijk bestellen ik ren me rot !!
[afbeelding]
en niet zeuren over het schuim svp
Ik tap dan ook geen Engels biertje, geen Duits biertje, maar een heerlijk Zeeuwsch biertje!quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op een engels biertje doe je toch ook geen schuim ??
en als je die tapt ben je toch ook niet meteen in Engeland
kom ik graag een keertje bij je proberen !!quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik tap dan ook geen Engels biertje, geen Duits biertje, maar een heerlijk Zeeuwsch biertje!
dat is toch wel een andere tong dan die hier altijd komt he ??quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Voordat Bjoro's tong op zijn schoenen hangt pak ik snel een pilsje
* dantes_inferno86 is erg blij dat hij nu pas Hools binnen stapt en zodoende Phil Collins's gejank niet hoeft aan te horen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:00 schreef Bjoro het volgende:
*zet speciaal voor golfer en Bluezz "Phil Collins" op met "Jesus, he knows me"......
quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:35 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
* rubbereend is erg blij dat hij nu pas Hools binnen stapt en zodoende Phil Collins's gejank niet hoeft aan te horen.![]()
Over zo'n 8 uur begint mijn school weer. Een rooster hebben waarop je op maandag vrij hebt is erg ok.![]()
Peter Gabriel is briljant. Biko is één van de mooiste nummers ooit.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]Phil Collins is gejank ja, maar Genesis is
nog een biertje graag en dan kijk k even VI af en dan ga k echt slapen
Ik vind Face Value nogal saai eigenlijk. Genesis is overigens wel ok!quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:53 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de eerste solo plaat van Phil Collins is ook erg goed.
Nu ik je toch spreek, ik heb gewoon met mijn ogen dicht zitten lezen, ik moest van golfer gisteren horen dat jij pappie wordtquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:27 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen
Gelukkig let golfer wel opquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu ik je toch spreek, ik heb gewoon met mijn ogen dicht zitten lezen, ik moest van golfer gisteren horen dat jij pappie wordt![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:31 schreef Againzender het volgende:
Gelukkig let golfer wel op
Ik heb het ook niet echt met koeienletters lopen rondschreeuwen, hoewel ik af en toe wel zin krijg daarin
Dank jequote:Op dinsdag 14 september 2004 07:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alsnog feli dan
quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:53 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de eerste solo plaat van Phil Collins is ook erg goed.
Als vandaag 9 weken vader zijnde vraag ik mij af: Hoe heeft het in godsnaam kunnen gebeuren dat ze je 18! dagen over tijd laten gaan?quote:Op maandag 13 september 2004 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Als aankomende vader raad ik je dan ook aan zoveel mogelijk weg te blijven in dat soort topics.
Doe maar een weekje eerderquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:12 schreef Againzender het volgende:
Volgens ons 31 maart, volgens het ziekenhuis 1 april
quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:59 schreef just me het volgende:
Digger.. je raakt de spijker op zijn kop! Ongelooflijk verhaal met veel wat als.. wat als..
ErikT gefeliciteerd met je chica
Ik denk dat Jezus ondertussen op aarde is rubbereend!!
Gast ik ben net wakker!quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]Halelujaaaaaa
Feli Erik, biertje om t te vieren?
ach ergens op de wereld is t al 5 smiddags dus bier magquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Gast ik ben net wakker!
en dus snap ik dat jezus gedoe dus ook al weer niet![]()
lees dit maar is doorquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Gast ik ben net wakker!
en dus snap ik dat jezus gedoe dus ook al weer niet![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:49 schreef Suijk het volgende:
Ik kijk maar niet meer in dat spreekkoren topic. Ik dacht dat het een klein groepje was die het verziekte voor de rest, maar ze zijn het er allemaal over eens dat alles aan Ajax ligt. Ongelooflijk.
zoek dat lekker in dat andere topic uitquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:48 schreef SCH het volgende:
boos op Digger vanwege zijn domme posts over de spreekkoren
Just Me nou ook boos???quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:56 schreef just me het volgende:
[..]
zoek dat lekker in dat andere topic uit![]()
* just me is niet zo snel boos hoor!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Just Me nou ook boos???
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:48 schreef SCH het volgende:
boos op Digger vanwege zijn domme posts over de spreekkoren
Ja, verdomme, terwijl het zo'n leuke rit was!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:01 schreef ErikT het volgende:
O die kutspreekkoren. Gisteren hadden ze dus op het sportjournaal maar 2 minuten de tijd voor de Vuelta door dat domme gelul.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:01 schreef ErikT het volgende:
O die kutspreekkoren. Gisteren hadden ze dus op het sportjournaal maar 2 minuten de tijd voor de Vuelta door dat domme gelul.
Allemaal wijzende mensen: zijn schuld, zijn schuld. Hugo Borst had een goede oplossing: gewoon een gordijn voor het veld hangen. En anders gewoon het stadion ontruimen, opzouten met die idioten. Gezeik altijd en de oplossing is zo makkelijk.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, verdomme, terwijl het zo'n leuke rit was!
* Lionheaad geeft een rondje om de sfeer gezellig te houdenquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:02 schreef just me het volgende:
[..]
* Lionheaad is niet zo snel boos hoor!!
maar ik zou het prettig vinden als er dingen die buiten Hools hoog oplopen ook buiten Hools blijven om hier de sfeer gezellig te houden![]()
2 aankomende Papa's in VBLquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Again, ook feli van mij, tis me ook ontgaan.
Ik las ergens (aanstaande) papa's in VBL en dacht alleen aan PyTh. Het zijn er dus 2.
Wanneer komt ie/ze?
doe maar rondje beschuitjes met voorbarige muisjes met die a.s. papa's hierquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Lionheaad geeft een rondje om de sfeer gezellig te houden
Jij vindt het normaal om Kanker wesley je moeder is een hoer te zingen met een paar duizend man, daar mag jouw zoon van 7 straks tussen staan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat van die 1e woordcombinatie moet je natuurlijk met een bus zout nemen, maar voor de rest, waarom optreden tegen "Sylvie is de hoer van Amsterdam", terwijl als een Caberetier, columnist, rapper, roddelblad zoiets zegt/schrijft/zingt whatever, het ineens kunst, lachwekkend, vrijeheid van meningsuiting etc. is?
En die woede op Ajax, Sluijk, is omdat ze daar nogal hypocriet zijn (hoezo maakt de stand uit of je wel of niet van het veld loopt, waarom ga je hier nu over klagen, terwijl je zelf niet eens je eigen spelers van de tegenstander fysiek mishandelende fans durft/wenst aan te pakken, Bezigden je eigen fans zich zondag niet net zo goed aan spreekkoren Koeman? etc. etc.)
Leg me in het betreffende topic dan maar uit wat er niet klopt aan bovenstaande.
Oké, één rondje beschuit met roze en blauwe muisjes je weet niet wat ze worden, toch?quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:15 schreef just me het volgende:
[..]
doe maar rondje beschuitjes met voorbarige muisjes met die a.s. papa's hier
Idem.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Pyth en Again nog gefeli trouwens
Was het zo erg? Ben benieuwd naar het verslag!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:19 schreef golfer het volgende:
Terug van Schiphol.
Verslag en verhaal schrijft Bluezz verder wel in het OUD-topic.
Maar.....HIJ is terug en we zijn nu nog even aan het bijkomen van de eerste schrik.
Bedankt!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Pyth en Again nog gefeli trouwens
Dank je, jij ook Again!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:19 schreef Againzender het volgende:
PyTh ook gefeliciteerd
Wij zijn alleen in het ziekenhuis geweest om een, verschrikkelijk duidelijke, echo te laten maken.
Een baby toch?quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:22 schreef PyTh het volgende:
en ik weet ook al wat het wordt![]()
stel je voor komt er ineens een puber uit, met puisten en alquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Een baby toch?
Niet zo angstig lieverd, we mogen toch wel even van mening verschillen - in dat topic vliegen er meteen weer 20 1-celligen overheen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:02 schreef just me het volgende:
[..]
* SCH is niet zo snel boos hoor!!
maar ik zou het prettig vinden als er dingen die buiten Hools hoog oplopen ook buiten Hools blijven om hier de sfeer gezellig te houden![]()
En je mot heel voorzichtig die baby/ouderschap blaadjes lezen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Lijkt mij ook..
Maar zoals er gisteren al gepost werd, jij en Again moeten niet in dat soort topics komen!
Ik heb destijds ook allemaal van die ziekenhuisverhalen zitten lezen, zat ik ook vaker dan normaal met natte ogen te lezen. Stom, als je je in een situatie bevindt die je toch al eerder aan het denken zet...quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:26 schreef PyTh het volgende:
Nee dat klopt, maar zit regelmatig in Ouder(s) en dan ontkom je er eigenlijk niet aan.
Iedereen met die kaarsjes en ik me maar afvragen waar het vandaag kwam.
Toen zag ik het topic en heb ik het toch doorgelezen.
laten we even wachten, misschien komen ze in de komende maanden bij een supermarkt in de aanbiedingquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:32 schreef pascalheister het volgende:
Pyth ook gefeliciteerd dan
wie koopt er muisjes in?
goed idee, zijn er misschien andere hoolser die plannen hebben of elke nacht druk bezig zijn een kindje te maken? zo ja dan kunnen we misschien een pallet bij de Muisjes groothandel bestellen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:36 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad, als ik dat zo lees kunnen we beter groot inslaan.
Ook feli pyth!
Vrouw is uitgerekend op 2 april (zie nu net dat ik het verkeerd onthouden had, dacht dat het de eerste wasquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dank je, jij ook Again!
Wanneer is je vriendin/vrouw uitgeteld?
Wij hebben ook al 2 echo's gehad en ik weet ook al wat het wordt![]()
Als ik geld had zou ik de muisjes kopenquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:32 schreef pascalheister het volgende:
Pyth ook gefeliciteerd dan
wie koopt er muisjes in?
Mijn vriendin 14 Januari.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrouw is uitgerekend op 2 april (zie nu net dat ik het verkeerd onthouden had, dacht dat het de eerste was). Maar er is een marge van vijf dagen volgens die print van de echo. Zelf kwamen wij op 31 maart uit.
Nog geen idee wat het wordt natuurlijk, maar het zwaaide wel met een armpje![]()
dus er is al 3 weken een discussie gaande over de naam?quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mijn vriendin 14 Januari.
Wij weten dus sinds 3 weken of het een jongen of meisje wordt.
Wilden het allebei graag weten, waren zo nieuwsgierig![]()
Ja, hebben al een naam in principe.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus er is al 3 weken een discussie gaande over de naam?
Ja, dat lijkt mij wel een voordeel om het geslacht te weten, hoef je maar één naam te verzinnen!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus er is al 3 weken een discussie gaande over de naam?
De KNVB beeft al.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:52 schreef DIGGER het volgende:
Is er nu sprake van een Hooligan-boom?
Dat wordt een lange OP.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:52 schreef DIGGER het volgende:
Is er nu sprake van een Hooligan-boom?
LOLquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Zie net wat foto's van spelers bij ons op de club die op Alpe D'Huez stonden tijdens de klimtijdrit.
[afbeelding]
Bingo met de Sint.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Zie net wat foto's van spelers bij ons op de club die op Alpe D'Huez stonden tijdens de klimtijdrit.
[afbeelding]
Bingo met de Sint.
We kunnen natuurlijk de banners compacter maken.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat wordt een lange OP.
Ja daar (ouders forum) moet je het natuurlijk niet plaatsen nu, maar je zou de verantwoordelijke artsen toch levend willen villen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:59 schreef just me het volgende:
Digger.. je raakt de spijker op zijn kop! Ongelooflijk verhaal met veel wat als.. wat als..
Euhquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zeg, lees ik nu dat Utrecht tegen Djurgardens (Zal wel een spellingsfout in die naam hebben, maar ok.) afgelast is?
quote:Balkenende opgenomen in ziekenhuis
DEN HAAG - Premier Balkenende is dinsdagmorgen opgenomen in het IJsselland Ziekenhuis in Capelle a/d IJssel in verband met een ontsteking aan zijn rechtervoet. De ontsteking wordt met antibiotica bestreden. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag gemeld.
De premier heeft zijn afspraken voor de rest van week afgezegd. Vice-premier en minister van Financiën Zalm neemt de taken van Balkenende over. Hij zit in ieder geval vrijdag de wekelijkse ministerraad voor.
Zelfs kwa ziekteverzuim geeft die bloempot het verkeerde voorbeeld!quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Gelijk amputeren die poot en weer op straat schoppen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan de pedicure op de hoek dit niet gewoon weghalen ???quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:32 schreef golfer het volgende:
Gelijk amputeren die poot en weer op straat schoppen.
Kost allemaal veel te veel, zo'n dure behandeling in het ziekenhuis.
Wat spreekkoren allemaal niet kunnen doen hequote:Op dinsdag 14 september 2004 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dit lijkt mij inderdaad een prima moment voor een ludieke actie van het ziekenhuispersoneel!quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:40 schreef DIGGER het volgende:
Ze zouden Balkenende nu eens in het ziekenhuis moeten behandelen als de gemiddelde boerenlul.
- Heeft u uw kaart bij u? Nee? ga maar halen dan
- Daar kunt u in de wachtruimte plaatsnemen, gemiddelde wachttijd is nu ruim een uur
etc.
laat hem zich eens voelen zoals elke normale ziekenhuisbezoeker zich voelt, de achterlijke gladiool.
Dank u meneer!quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:52 schreef VoreG het volgende:
Iets anders: wil je nog meedoen aan het UEFA CL-spel van Uefa, doe dan ook mee met de Fok!-subleague:
naam: fok
Code: 59026-15223
De URL is http://en.uclfantasy.uefa.com/
Astu.
quote:Handbalteam Sri Lanka spoorloos
WITTISLINGEN - Het complete nationale handbalteam van Sri Lanka is tijdens een trainingsstage in Duitsland spoorloos verdwenen. De in totaal 23 spelers en begeleiders hebben vermoedelijk de benen genomen naar Frankrijk.Dat meldde de Duitse politie dinsdag.
Het team uit Sri Lanka was enkele dagen geleden neergestreken in Beieren en te gast bij TSV Wittislingen. Maandag was de voltallige ploeg ineens verdwenen. Vuile kleding en schoenen waren achtergelaten in het logeerverblijf.
Aanvankelijk dacht de politie dat de Srilankanen waren verdwaald tijdens een boswandeling. Een grootscheepse zoekactie leverde geen resultaat op. Totdat tussen de vieze schoenen een 'afscheidsbriefje' werd gevonden. Uit het gebrekkige Engels viel op te maken dat de handballers niet meer terugkunnen naar hun eigen land en daarom naar Frankrijk zijn gevlucht. Het was de bedoeling dat het Srilankaanse team drie weken in Duitsland zou verblijven.
Mijn vrouw heeft het ook altijd over de borstvoedingsmafia.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heel verhaal waar heel veel waarheid in zit...
Je mag op kinderen gerichte reclame maken voor slechte producten (ik noem bv een haribo), maar je mag niet eens zuigelingenvoeding in de aanbieding hebben, tis idd errug krom.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft het ook altijd over de borstvoedingsmafia.
tja...waarschijnlijk verzonnen door een minister wiens schoonouders nooit kinderen hebben kunnen krijgenquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:13 schreef DIGGER het volgende:
Je mag op kinderen gerichte reclame maken voor slechte producten (ik noem bv een haribo), maar je mag niet eens zuigelingenvoeding in de aanbieding hebben, tis idd errug krom.
altijd leuk dat soort dingen, zo is die Idols mediahype ooit ontstaan, begon ook met een grapje.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:26 schreef Suijk het volgende:
Wel grappig. Iemand vergeet de wedstrijd van utrecht te voorspellen bij een poule van Fok, iemand anders maakt er een geintje over ('afgelasting') en straks komt op het NOS nieuws dat door onbekende redenen de wedstrijd van utrecht niet doorgaat.
ben je al klaar met die handballers ??quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:37 schreef SCH het volgende:
altijd leuk dat soort dingen, zo is die Idols mediahype ooit ontstaan, begon ook met een grapje.
En nu je mond gaan spoelen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:37 schreef SCH het volgende:
[..]
altijd leuk dat soort dingen, zo is die Idols mediahype ooit ontstaan, begon ook met een grapje.
die sri lankezen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben je al klaar met die handballers ??
Wil je SCH zoenen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En nu je mond gaan spoelen.
Nee, maar ik kan dat I-woord niet uitstaan.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wil je SCH zoenen?.
lul?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan dat I-woord niet uitstaan.
Nee, i-woord.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
lul?
jij krijgt een grotequote:Op dinsdag 14 september 2004 16:31 schreef VoreG het volgende:
Ik ook wel.
ja, die had jij toch een rondleiding gegeven in de kelder ???quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:51 schreef SCH het volgende:
[..]
die sri lankezen?
Ik blies een keer en toen waren er al drie doodquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, die had jij toch een rondleiding gegeven in de kelder ???
toch ff je tanden moeten poetsen !!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik blies een keer en toen waren er al drie dood
niet op de voeten van JP ???quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de tanden van SCH.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft het ook altijd over de borstvoedingsmafia.
dat is iets wat niet door de borstvoedingsmaffia is vastgesteld maar door de wereld gezondheidsorganisatiequote:Op dinsdag 14 september 2004 15:13 schreef DIGGER het volgende:
Je mag op kinderen gerichte reclame maken voor slechte producten (ik noem bv een haribo), maar je mag niet eens zuigelingenvoeding in de aanbieding hebben, tis idd errug krom.
Vrouwen? Drank? Eten?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Doe mij maar iets lekkers!
Beetje afscheid nemen hèquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo...
Zit nu op de pc van mn ouders, de mijne is inclusief stereo, mengpaneel, cd-spelers en televisie naar boven het café gegaan. Afgelopen weekend overeengekomen dat ik daar ga wonen, donderdag zal dat al ingaan... M'n kamertje ziet er nu wel erg leeg uit hoor
ah leukquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo...
Zit nu op de pc van mn ouders, de mijne is inclusief stereo, mengpaneel, cd-spelers en televisie naar boven het café gegaan. Afgelopen weekend overeengekomen dat ik daar ga wonen, donderdag zal dat al ingaan... M'n kamertje ziet er nu wel erg leeg uit hoor
Ja is goed!quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:02 schreef Eilanden het volgende:
Vrouwen? Drank? Eten?
rot voor jequote:Op dinsdag 14 september 2004 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
dus eten zal inderdaad voorlopig nog even thuis moeten
zo zie je maar...elk nadeel heb z´n voordeelquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Kun je wel een tap laten aansluiten op je kamer!
En de plaatselijke kroegslet meteen naar boven slepen!
hopelijk verrast psv zichzelf vandaag ook aangenaamquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Zo, het eten was nog redelijk te pruimen.
voor arsenal bedoel je ??quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Dat zou dan weer jammer zijn eigenlijk.
Je hebt me benieuwd gemaakt MM.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews
die kat van Bluezz ??quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie heeft er achter de bar gescheten!
methodmich heeft vanavond gekookt, dat zegt genoeg tochquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie heeft er achter de bar gescheten!
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus!
Kijk wat ik weer door krijg op mijn MSN:
-×÷·.· ´¯`·» K i m m i e «·´¯`·.·÷× - zegt:
vanacht om stipt middernacht zal iemand zich realiseren dat ie van je houdt.iets goed zal gebeuren tussen 13u en 16u morge het kan overal zijn hou je gereed voor de grootste schok van je leven als je de ketting breekt word je vervloekt met relatie problemen stuur dit door binne het kwartier naar 15 mensen.
weer zo'n breerzer uit je lijst?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus!
Kijk wat ik weer door krijg op mijn MSN:
-×÷·.· ´¯`·» K i m m i e «·´¯`·.·÷× - zegt:
vanacht om stipt middernacht zal iemand zich realiseren dat ie van je houdt.iets goed zal gebeuren tussen 13u en 16u morge het kan overal zijn hou je gereed voor de grootste schok van je leven als je de ketting breekt word je vervloekt met relatie problemen stuur dit door binne het kwartier naar 15 mensen.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
Tssssss..... Jij mag nooit komen eten, pascal!
Ex stagiaire............. ow wacht............ dat is hetzelfde!quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:11 schreef pascalheister het volgende:
weer zo'n breerzer uit je lijst?
Wow! Hebben jullie stroom?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:15 schreef Suijk het volgende:
Oei, flink onweer hier. Hopelijk blijft de stroom werken...
nee, ze wordt voor PSVquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:16 schreef Bjoro het volgende:
Vriendin: Hee Bjoro...zullen we zo samen voetbal kijken ???
moet je dan wantrouwig worden ???
Ik heb mijn dieselgenerator maar vast aangezet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wow! Hebben jullie stroom?
Wij zijn in Limburg pas over 10 jaar aan de beurt om stroomvoorzieningen te krijgen!
Mijn vriendin gaat mee naar Nederland-Finland en wil mee naar Feyenoord............quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, leuke vriendin heb jij! Mijne kijkt alleen af en toe Ajax mee, alles met Portugese teams en soms Oranje.
Ok....quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:24 schreef methodmich het volgende:
Mee naar Feyenoord, dan houdt ze dus ook niet van voetbal.
Je kwam haar tegen toen je muntjes aan het rapen was in het Anne Frank Plantsoen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
Mijn vriendin heb ik leren kennen via Fons Sporen.
Hey, heb jij ook al een barbiepop uit zijn verzamelingquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
Mijn vriendin heb ik leren kennen via Fons Sporen.
Die van mij is voor Servette FCquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat mee naar Nederland-Finland en wil mee naar Feyenoord............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |