quote:Op woensdag 15 september 2004 06:37 schreef Flying_Vee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GDV de GVR GVR
Een Hi und DIE! een Toyota noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hey, we hebben het hier wel over een pandaporsche mod he! show some respect!quote:Op donderdag 23 september 2004 20:32 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Tering, die van nimm2 is wel erg lelijk
de winnaar bepaalt de autoquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:38 schreef Roadster het volgende:
Wie bepaald de volgende auto?
Nee, hou toch meer van realistische soeps. NOFIquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:29 schreef nimm2 het volgende:
[..]
hey, we hebben het hier wel over een pandaporsche mod he! show some respect!
en alle anderen: bedankt voor de stemmen tot nu toe!
ik heb geen msn vriendjes die voor mij hebben gestemd. zo belangrijk was dit niet voor me! misschien was de uitvoering van mijn pandaporsche inderdaad niet zo goed, maar wel heel erg origineel! en over smaak valt immers niet te twisten!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:59 schreef Parvus het volgende:
Plus zijn er maar 3 stemmen van hem oficieel geldig, omdat die hier gemeld zijn. De rest kunnen gewoon msn vriendjes zijn...Dus dan zou Ultimora de winnaar zijn...
huh? waarom heeft ie dan pas 1 stem en kan ik niet meer stemmen?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:12 schreef Parvus het volgende:
Leuk dat we ook op het origineel kunnen stemmen ^_^
ikzelf heb henkman gestemd
Origineel zal vast een mooie nieuwe kunnen uitzoekenquote:Op woensdag 29 september 2004 18:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik op origineel..
vond ik wel origineel
het zou toch prachtig zijn als het origineel zou winnen... dan hadden we een dilemma. heerlijk tochquote:Op woensdag 29 september 2004 18:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Origineel zal vast een mooie nieuwe kunnen uitzoeken
* Dawnbreaker heeft op ulti gestemd
hehe omdat ik eerst een bericht typte en toen wou gaan stemmen...helaas was mijn computer het daar niet mee eens en moest ik even restarten. Nu staat m'n stem erbij..quote:Op woensdag 29 september 2004 18:18 schreef Mr._T-Rex het volgende:
henkmanz gestemd
[..]
huh? waarom heeft ie dan pas 1 stem en kan ik niet meer stemmen?
Dat was expresquote:Op donderdag 30 september 2004 12:17 schreef BazzoS het volgende:
Sjoewe gestemd, ik zat te twijffelen tussen henkmanz en sjoewe, henkmanz heeft jammergenoeg kleurverschil tussen sideskirts en deuren.
Brushen !!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb best trouble om donor parts te vinden voor deze...
neequote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:05 schreef Googolplexian het volgende:
topic dood?
Maak jij een poll?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:50 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
nee
Dit werd gezegd in het offtopic geblaat, dus dit is de nieuwe auto:quote:Op woensdag 3 november 2004 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ik draag deze foto voor:
http://icecanoe.nl/sjoewe/img/fok_focus.jpg
*makkelijke hoek
*makkelijke auto
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:09 schreef Googolplexian het volgende:
waar dacht je dat die Jeep vandaan kwam
Ik vind dit ook een kutkar daar niet van, maar vroeg me af of er nog inzendingen kwamenquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb tentamenweek, van mij hoef je even niks te verwachten
same here.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:14 schreef Sjoewe het volgende:
idemquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:14 schreef Sjoewe het volgende:
ik ook niet dat ik zoveel auto's inzend maar tochquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:14 schreef Sjoewe het volgende:
Are you tokkie to me?quote:
Lees ik daar Wide Bodyquote:Op maandag 7 februari 2005 13:43 schreef SiNz het volgende:
WTF, er is zowaar weer eens gepost hier!
Nogsteeds allemaal te lurken hier dus
Same here!
WB everybody!![]()
Succesquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:07 schreef ArmaniMania het volgende:
Hmmm, ook maar weer eens mee doen, misschien wat nieuw leven in dit topic blazen...
Misschien een idee om een nieuwe auto neer te zetten ??quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:10 schreef Tjabbo het volgende:
En omhoog met die klootzak! Soepen jullie!![]()
hey, be my guest.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:31 schreef Sjoewe het volgende:
Daar doe je niks mee, zal ik serieus een leuke posten?
graagquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:31 schreef Sjoewe het volgende:
Daar doe je niks mee, zal ik serieus een leuke posten?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:53 schreef Henkmanz het volgende:
nah.. mij trekt het niet meer eigenlijk.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef Kaj_A het volgende:
Neen, dank u.
* Steve-O bij aansluit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Sjoewe het volgende:
Mja voor mij geld een beetje hetzelfde, ik doe het eigenlijk niet meer.
Ik ging eens ff na wanneer ik dit voor het laatst gedaan heb... tijd vliegt.... begin 2004 dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:58 schreef Googolplexian het volgende:
fotosoepen is zoooo 2005 2004 alweer:{w
Jullie wel ... ik blijf voor altijd jong, fris en fruitigquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:47 schreef Henkmanz het volgende:
Vroeger inderdaad. Kerels, we worden oud.
Dude, ben jij serieus van 71?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kajjjj![]()
volwassen en oud ... twee verschillende dingen.
maar je hebt gelijk
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:42 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dude, ben jij serieus van 71?
Dan is dat de eerste keer dat ik dat lees en ben je 13 jaar ouder dan ik.
Sorry gast.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]ja serieus en bedankt .... nu voel ik me pas fris en fruitig
Haha, thanks. Heb me in het afgelopen ontpopt tot grote AC Milan fan. Ben vanavond dan ook in een feeststemmingquote:
Het is natuurlijk altijd heerlijk om Inzaghi, Sjevchenko en Kaka in vorm te zien, maar er zijn toch andere clubs waar mijn hart meer ligt. Al heb ik gister ook genotenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:38 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Haha, thanks. Heb me in het afgelopen ontpopt tot grote AC Milan fan. Ben vanavond dan ook in een feeststemming![]()
Er wordt toch niet meer gephotoshoptquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd heerlijk om Inzaghi, Sjevchenko en Kaka in vorm te zien, maar er zijn toch andere clubs waar mijn hart meer ligt. Al heb ik gister ook genoten
(om ff offtopic te blijven haha)
I knowquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:28 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Sorry gast.![]()
Het was niet lullig bedoeld.
Dat was wel duidelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:49 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Er wordt toch niet meer gephotoshopt. Maar goed, gister was heerlijk inderdaad. Ik bedoelde overigens in het laatste jaar, ik was vergeten het woord 'jaar' te typen
![]()
Jij gaat winnen ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:14 schreef Kaj_A het volgende:
Tuurlijk, ik dacht van, ik geef even het goede voorbeeld aan de jeugd. Jullie kunnen altijd op me rekenen!![]()
Wat vind je er van?
liever als soep-topic, ofcoursequote:Op woensdag 29 maart 2006 21:25 schreef Kaj_A het volgende:
Dat komt er wel heel serieus uit Walter![]()
![]()
Oke oke ik ben wel een beetje een lul, ik ben nu jouw serieuze poging van het "in het leven brengen van een dood topic" aan het vernuecken.
Ps. gaat dit topic nog door als slowchat topic?![]()
laat nou eens je echte soep-kunsten zien Kaj-mastahquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:49 schreef Kaj_A het volgende:
Dit topic is al in de soep gelopen![]()
Ik snap wat je bedoelt. Ik zit niet meer zo vaak te fokken en aangezien die slowchat zo snel gaat, is dat niets voor mij om bij te houden.
Ik photoshop trouwens nog wel, maar alleen voor fotobewerking van zelf gemaakte foto's om af te laten drukken.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:02 schreef Kaj_A het volgende:
Die heb ik helaas nooit gehad, heb het altijd wel geprobeerd, maar het is niet voor mij weg gelegd.
Ik denk dat jij een groter voorbeeld vormt, dus kom op Walter, gooi je shop in de groep.
Adobe Photoshop moet je kopen, zoals iedereen hier waarschijnlijk netjes gedaan heeft. Anders moet je even op de bekende netwerken gaan zoeken voor een iets minder legale kopie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:02 schreef MosPos het volgende:
Waar kan ik dat programme downloaden?
oh lol, dat was ik nog vergeten idd. Ik had de ramen al gekopieerd naar een nieuwe laag maar ben vergeten er wat mee te doenquote:Op zondag 9 april 2006 13:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Nice, misschien ramen nog iets verduisteren.
Haha... thanks. Ik heb er niet zoveel mee gedaan toch, dus zoveel speciaals is het nietquote:
Heb bijna geen vrije tijd man...ben blij als ik ff op de bank ken zitten af en toe.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:39 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Haha... thanks. Ik heb er niet zoveel mee gedaan toch, dus zoveel speciaals is het niet.
Graaf je eigen brush 's op zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |