yours isn't too bad either lad!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:04 schreef Googolplexian het volgende:
hey allemaal![]()
chapeau @ alle mooie soeps
Sjoewe dacht ik?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:10 schreef Bond het volgende:
Wie gaat de poll om 2000 uur precies maken dan?
Heeeeel erg strak gedaan!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:41 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
aanpassingen:
- projector lights
- antenne weg
- deurlijst weg
- vorm koplampen
- grille-rooster van polished alu
- spoiler voor tikkie verlaagd
- lakkleur (bestaat uit 4 overlays om mooi metallic rood te krijgen)
- velgen
- banden breder
- verlaagd
- zijskirt ietsje dikker
- achtergrond aangepast (mannetje weg en weer overlays (blur and add))
- ramen getint en wat kleur eruit gehaald
- voorbumper van ander materiaal
- vent in spoiler getekend
- wat witte lijntjes erbij getekend om highlights te accentueren
- naampje aan het beestje gegeven: C2 NO2 (Stikstofdioxide)
Bedankt voor de stemquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:07 schreef Googolplexian het volgende:
gestemd op: Bond ....
beetje jammer van het achterwiel en de vage skirt maar het brushen is zeker niet slecht en de kleur is zeer origineel evenals de vormgeving.
ach ja, heb nu toevallig ook weer 1 keertje tijd gevonden, maar dat zal ook niet vaak voorkomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:31 schreef SiNz het volgende:
Ik wou dat ik meer tijd had om ook weer mee te gaan soepen.....het wordt weer leuk, dit topic!
Maar ja, werken werken werken
het achterwiel en de skirt hebben beiden last van hetzelfde probleem: gebrek aan perspectief. De lijn van de skirt had, imo, de lijn van de deurstrip moeten volgen en het achterwiel kan zo niet op de grond staan. Correct me if I'm wrong, please.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:52 schreef Bond het volgende:
[..]
Bedankt voor de stemIk snap alleen niet wat je bedoeld met het vage achterwiel en die vage skirt hoe had dat dan beter gemoeten?
knip
Achterwiel is orgineel, alleen een andere velg en een extra stukje band naast geplaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
het achterwiel en de skirt hebben beiden last van hetzelfde probleem: gebrek aan perspectief. De lijn van de skirt had, imo, de lijn van de deurstrip moeten volgen en het achterwiel kan zo niet op de grond staan. Correct me if I'm wrong, please.
Verder issie retestrak en je chameleon-paint heeft een eigenaardige aantrekkingskrachtgoed gelukt (in het midden iets te veel strepen maar dat mag de pret niet drukken)
ik heb nog wel wat aan te merken.. ten eerste heuj, eindelijk een andere velg gevondenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:26 schreef Sjoewe het volgende:
Mooi googol!
Mijn overgetunde corsa. Ik wilde kijken wat er allemaal kon (oefen hard met brushen ed.) dus ik denk dat ik 'm maybe als final nog wat smaakvoller maakmaar niet te min al vast een inzending.
[afbeelding]
Ik wil heel graag c&c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |