Je mag toch wel een grotere shop posten? zolang de 800*600 maar ingeleverd wordt voor de pollquote:Op maandag 13 september 2004 18:57 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom is die van Parvus geen 800*600? Dat zijn de regels.
allen omdat ik de kleur niet aangepast heb ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:56 schreef BazzoS het volgende:
Poll: Welke Toyota is hothothot? ^_^
Je hebt gestemd op: Bond
Je IP is niet boeiend
De meest kloppende en extreme IMO (-:
die van TheShadow is te saai
Ook, en omdat er voor de rest ook niet veel ingrijpends is veranderdquote:Op woensdag 15 september 2004 00:57 schreef TheShadow het volgende:
[..]
allen omdat ik de kleur niet aangepast heb ?
Heb wel jouw gestemdquote:Op woensdag 15 september 2004 00:57 schreef TheShadow het volgende:
[..]
allen omdat ik de kleur niet aangepast heb ?
tja dat is eigen smaak ... de auto moet wel een beetje realistisch blijvenquote:Op woensdag 15 september 2004 09:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ook, en omdat er voor de rest ook niet veel ingrijpends is veranderd
polls zijn ook op meningen(smaak) gebaseerd, maar toch vind ik die van jou niet lelijk gesoept hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 16:03 schreef TheShadow het volgende:
[..]
tja dat is eigen smaak ... de auto moet wel een beetje realistisch blijven
thx voor je stem bond
dat moest er nog eens bijkomen !quote:Op woensdag 15 september 2004 16:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
polls zijn ook op meningen(smaak) gebaseerd, maar toch vind ik die van jou niet lelijk gesoept hoor
Jup, Comments and Critics oid betekende hetquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:34 schreef Ultimora het volgende:
of ik dr op wil reageren?
voor plagiaat hoef jij niet bang te zijn,quote:Op zondag 19 september 2004 10:53 schreef nimm2 het volgende:
hmmm, leuk die tutorial 5 van de OP, maar gedeeltes van deze tutorial zijn schaamteloos overgenomen van tutorial 1 (of andersom)- in de normale wereld heet dit plagiaat.
maar, even belangrijker:
mijn pimpmobiel!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:17 schreef Ultimora het volgende:
je moet commercieel soepen als je wil winnen.. ik heb trouwens lang niet gewonnen want ik doe ook gewoon altijd mijn eigen ding. maar ik ga gouw een nieuwe foto uitzoeken!
Je moet dus tunen om te winnenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:17 schreef Ultimora het volgende:
je moet commercieel soepen als je wil winnen.. ik heb trouwens lang niet gewonnen want ik doe ook gewoon altijd mijn eigen ding. maar ik ga gouw een nieuwe foto uitzoeken!
sorry maar no fucking way dat jou soep die 6 stemmen eerlijk heeft gekregen.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:28 schreef nimm2 het volgende:
[..]
ik heb geen msn vriendjes die voor mij hebben gestemd. zo belangrijk was dit niet voor me! misschien was de uitvoering van mijn pandaporsche inderdaad niet zo goed, maar wel heel erg origineel! en over smaak valt immers niet te twisten!
nou, ik toon mij een waardig verliezer, al heb ik natuurlijk eigenlijk gewonnen - een soort al gore dus!
![]()
nou, dan geloof je me niet - ik vond het vooral leuk om mee te doen en winnen hoef ik helemaal niet - denk je nou echt dat ik zo ontzettend triest ben om fraude te plegen? no fucking way!quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry maar no fucking way dat jou soep die 6 stemmen eerlijk heeft gekregen.....
is die (om het respetvol te zeggen) niet kwalitatief genoeg voor.....
er klopt gewoon niet aan die soep, geen velg geen kleur, geen lijn niets.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:39 schreef nimm2 het volgende:
[..]
nou, dan geloof je me niet - ik vond het vooral leuk om mee te doen en winnen hoef ik helemaal niet - denk je nou echt dat ik zo ontzettend triest ben om fraude te plegen? no fucking way!
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
er klopt gewoon niet aan die soep, geen velg geen kleur, geen lijn niets.....
de rest is allemaal mooi en strak en jij zult zeker 6 stemmen krijgen terwijl er maar drie gemeld zijn......![]()
Neequote:Op vrijdag 24 september 2004 19:51 schreef Ultimora het volgende:
zeg lekker boeiend...![]()
zijn jullie allemaal al fijn aan deaudi
begonnen?
![]()
het is jammer dat een pol makkelijk te beinvloeden is......quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:56 schreef Sjoewe het volgende:
@ iedereen, dit soort gehuil en gejammer iedere keer is de reden dat ik hier niet meer mee doe.
ja, maar er was alweer iets mis aan het formaat nu weer. nou, mocht die van mij mooi zijn dan win ik weer niet wsl.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:51 schreef Ultimora het volgende:
zeg lekker boeiend...![]()
zijn jullie allemaal al fijn aan deaudi
begonnen?
![]()
doen wequote:Op vrijdag 24 september 2004 20:16 schreef Sjoewe het volgende:
Daarom zou ik zeggen, kappen met de poll en alleen gepost stemmen
donequote:Op zondag 26 september 2004 03:58 schreef Sjoewe het volgende:
Als je hem zover in de wielkassen laat zakken zou ik nog wat schaduw bij kleuren op de velgen. Normaal zou het licht daar niet meer zo fel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |