Eerst wilde je geen kritiek, nu welquote:Op maandag 28 juni 2004 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Even een vraag :
Is de mijne echt zo slecht ?
9Is pas mijn 2de soep dus ben erg onzeker help mij lieve Mona)
Huh geen kritiek ? Zal ik wel weer niet lekker bij me hoofd geweest zijn toen sorryquote:Op maandag 28 juni 2004 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Eerst wilde je geen kritiek, nu wel![]()
maar okee, hier mijn bevindingen (rekening houdend met dat het je eerste soep is):
- slechte afwerking
- oogt lelijk
- velgen niet in verhouding
- luchthappers beetje verkeerd om, lijkt me
verder wel een goede poging (want wie durfde dit nou eigenlijk ... eerlijk... ) maar aldoende leert men. Van kritiek ga je niet dood STERKER NOGit doesn't kill ya
Genoeg goede soepers hier... lees de tutorials (echt een goede tip) en wat je erna nog niet vat kan je vragen in Photoshop Auto's Deel 6
ja, en wat betekend dnq ?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:49 schreef Googolplexian het volgende:
poll sluit over 10 minuten.
Ik stel voor dat de volgende soepwedstrijd gaat om wie de wedstijdleiding wordt.
Zie desnoods vorige topic
Dat je bent gediskwalificeerd omdat je al je MSN vriendjes op je laat stemmenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef alsem het volgende:
[..]
ja, en wat betekend dnq ?
Feli _BluB_ .. Doe maar een erg mooie, soepbare auto uitzoekenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:26 schreef Googolplexian het volgende:
_BluB_ wint.
pic a car... any car
Goed ideequote:Op maandag 28 juni 2004 20:49 schreef Googolplexian het volgende:
poll sluit over 10 minuten.
Ik stel voor dat de volgende soepwedstrijd gaat om wie de wedstijdleiding wordt.
Zie desnoods vorige topic
Omdat je deze ook al heb geshopped bij Scooterforum? Lekker makkelijk hehquote:Op maandag 28 juni 2004 23:30 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ff nog iets,
ik zie dat blub veel stemmen heeft, maar de stemmen moeten hier wel gemeldt worden..
maar toch, feli's aan blub
ik wou eigelijk alleen winnen omdat ik een auto graag gesoept zie, niet omdat ik mijn soep beter vindt.
om deze ging het,
dus mijn vraag aan de lieve blub, zou je deze willen aanraden voor volgende shopauto:
[afbeelding]
dat is het ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef BazzoS het volgende:
nu wel weer
-edit- sla ik hem op, staat er Volvo s40?
Wat is dat grijze wat bij de voorruit zit?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:51 schreef Xnimez het volgende:
Ik doe ook eens mee. Alleen kan je niet veel met deze wagen IMO (!!!)
......foto......
Veranderingen:
-Gecleaned
-Klein beetje verlaagd
-AMDB9 velgen
-Achterlichten ge-desaturate
-Ramen donkerder
-Nieuwe kleur
-Nog wat dingen
En die van mij! WHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:24 schreef ThaFreak het volgende:
Fear my soepskills![]()
![]()
waar heb jij het in godsnaam over?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:41 schreef dnzl het volgende:
[..]
Omdat je deze ook al heb geshopped bij Scooterforum? Lekker makkelijk heh![]()
Schijnheilquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:38 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
waar heb jij het in godsnaam over?
maak zelf eens een betere dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:25 schreef MrTimbo.B het volgende:
wat lelijk
komt eranquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:41 schreef alsem het volgende:
[..]
maak zelf eens een betere dan?
haha iedee is eg grappig als je de afwerking wa bter maak ist een goeie sjopquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:57 schreef Masegate het volgende:
Zie hier het nieuwe wapen van de snelwegpolitie!![]()
[afbeelding]
Kenmerken:
- Verlaagd
- Getint glas
- Superman embleem
- Vette rims (ik zag net ineens dat die al eerder bij de Lada zijn gebruikt :S naja)
- Politie-bestikkering
- Luchthapper achter
- Nwe voorbumper/spoiler/whatever
- "I'm a jerk" licence plate
- Zwaailichten
- Spoilor on a spoiler (das nieuw)
- Luchtintake motorkap
- en nog wa kleine dingetjes diek nie eens meer weet, lol
Nou da was me eerste, ben benieuwd wat jullie d'r van vinde![]()
Ik zou wel willen, maar ben nog niet echt bedreven in fotowsjop...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:18 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
haha iedee is eg grappig als je de afwerking wa bter maak ist een goeie sjop![]()
jah idd is eg snel te leren kkon er eerst ook nie veel vanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:21 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ben nog niet echt bedreven in fotowsjop...Maar al doende leert men laten we maar zeggen he...
schrappen we deze regel of?quote:- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |