Beste kwaliteit en ruim onder de 10 kb. Geen idee hoe jij ze verkleint......quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:41 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
kan iemand deze ff resizen (oke dat lukte mij ook nog wel) en met name
de bestandsgrootte flink terugbrengen (onder 10k)thanx
Hazes in Feyenoord-shirtquote:Op maandag 27 september 2004 00:45 schreef Erasmusch het volgende:
Kan iemand hier wat mee doen?
[afbeelding]
Je zult em wel weer op hebben geslagen als .bmp en ik ben niet van plan om dat verhaal voor de 300.000e keer te moeten vertellen in deze topicreeks.....quote:Op maandag 27 september 2004 01:05 schreef Erasmusch het volgende:
Hij geeft aan dat ie te groot is![]()
pas?quote:Op maandag 27 september 2004 01:05 schreef Erasmusch het volgende:
Hij geeft aan dat ie te groot is![]()
Hazes pas was ras-Rotterdammer en 'Dreetje' was zelf lid van de Feyenoord supportersvereniging![]()
Kweet niet of je dit mooit vindt, maar veel meer kan ik er niet van maken....quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:14 schreef koston het volgende:
Zou iemand van dit plaatje een mooie avatar kunnen maken?
[afbeelding]
BVD
quote:Op maandag 27 september 2004 15:47 schreef amornl87 het volgende:
[afbeelding]
kan iemand hem opnieuw wat scherper maken zoals ik em nu heb(hij moest wat scherper worden gemaakt). Want ik heb em nu weer van internet moeten hale i.v.m. de link en dus is ie volgens mij nu weer wat vaagjes
>En ook hem laten bewegen, t zou wel erg cool zijn als zn ogen steeds felrood werden. Heel graag
T H A N X
Jep, is perfectquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kweet niet of je dit mooit vindt, maar veel meer kan ik er niet van maken....
[afbeelding]
NEEN!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:02 schreef amornl87 het volgende:
[..]
okee yeahinho , t spijt mequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
NEEN!
steeds blijven herhalen werkt alleen maar averechts....
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:33 schreef blablasjit het volgende:
mijn huideige avater gecombineert met dit plaatje:
[afbeelding]
dat zou echt tof zijn!?!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:14 schreef koston het volgende:
Zou iemand van dit plaatje een mooie avatar kunnen maken?
[afbeelding]
BVD
Hij is inderdaad wat rustiger.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:00 schreef Chasin het volgende:
[afbeelding]
is denk ik wel wat mooier dan knipperen![]()
Jep. Ga je ook?quote:Op donderdag 30 september 2004 15:23 schreef Chasin het volgende:
npheb je btw je kaartje ook al? :p
Ik heb mijn kaartje eergisteren gekochtquote:Op donderdag 30 september 2004 15:32 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Jep. Ga je ook?![]()
Probeer met een zo groot mogelijke vriendegroep te gaan.
Ik zit op 9 and counting![]()
Gewoon blij....quote:Op donderdag 30 september 2004 16:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik was van plan te wachten tot dit topic vol is, en dan een centraal icoontjes-topic te openenquote:Op donderdag 30 september 2004 17:00 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Gewoon blij....
Kan jij nog eens een Icons Klaar Terwijl U Wacht topic maken?
Alvast bedankt....
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:55 schreef amornl87 het volgende:
[..]
okee yeahinho , t spijt me
wil je t voor me doen?
quote:ik zou best graag een nieuwe avatar willen hebben.......![]()
Dat is idd wel een goed idee ja...quote:Op donderdag 30 september 2004 17:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik was van plan te wachten tot dit topic vol is, en dan een centraal icoontjes-topic te openen.
Haast niemand ziet het verschil tussen deze twee, dus lijkt me dat veel praktischer!
Ik neem aan dat je je afvraagt welk programma je kan gebruiken om animated GIF's te maken?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:18 schreef marc1982 het volgende:
....
met voor programma kan je zulke gif dingetjes maken?
dat ze ook bewegen
Heb ik deze niet ooit voor jou gemaaktquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:18 schreef marc1982 het volgende:
iemand die mij icoontje aan een update zou kunnen helpen?
ben benieuwd..
met voor programma kan je zulke gif dingetjes maken?
dat ze ook bewegen
Goed bedoeld, maar heeft geen nut om op zoiets te reageren... 99 van de 100 die die vraag stellen snappen die programma's toch niet (anders vragen ze het niet) en zijn ook niet van plan om dat allemaal te gaan 'leren' voor één bewegend icoontjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:21 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je afvraagt welk programma je kan gebruiken om animated GIF's te maken?
Ik gebruik zelf Image Ready CS dat zit inbegrepen bij Adobe Photoshop CS....
![]()
zou kunnen, ik weet zo niet meer aan wie ik dit icoontje te danken heb, was in ieder geval wel op fok! in een soortgelijk topic-reeks.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:26 schreef Yeahinho het volgende:
Heb ik deze niet ooit voor jou gemaakt. Ziet er een beetje uit als 'mijn stijl'...
ik denk dat '99 van de 100' toch wel behoorlijk generaliserend is.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:26 schreef Yeahinho het volgende:
Goed bedoeld, maar heeft geen nut om op zoiets te reageren... 99 van de 100 die die vraag stellen snappen die programma's toch niet (anders vragen ze het niet) en zijn ook niet van plan om dat allemaal te gaan 'leren' voor één bewegend icoontje.
Ik heb het effe nagekeken, en komt idd van mij.... waag het es af te kraken!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:28 schreef marc1982 het volgende:
[..]
zou kunnen, ik weet zo niet meer aan wie ik dit icoontje te danken heb, was in ieder geval wel op fok! in een soortgelijk topic-reeks.
heb je het mij horen afkraken?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb het effe nagekeken, en komt idd van mij.... waag het es af te kraken!!
niemand???quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:04 schreef Timo20 het volgende:
wie wil mijn icoontje scherper maken??
t originele plaatje is kleiner dan de 60 bij 60 pixels, dus is daarom denk ik zo wazig. wie helpt??
thnx![]()
Als je even +/- 14 reply's terugleest dan zie je precies waar dat topic is....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:07 schreef martinuhhh het volgende:
Is het andere topic er niet meer?
Sorryquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:14 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Als je even +/- 14 reply's terugleest dan zie je precies waar dat topic is....![]()
Dat plaatje is zo brak dat ik er echt niets van kan maken !quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niemand???![]()
Als je dat "wil" weglaat heb ik wel iets voor je....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:48 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Ik wil een icoon! kan dat hier ook geregeld worden door iemand?
graagquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:32 schreef amornl87 het volgende:
kan iemand hem opnieuw wat scherper maken zoals ik em nu heb(hij moest wat scherper worden gemaakt). Want ik heb em nu weer van internet moeten hale i.v.m. de link en dus is ie volgens mij nu weer wat vaagjes
>En ook hem laten bewegen, t zou wel erg cool zijn als zn ogen steeds felrood werden. Heel graag
T H A N X
He, da's wel grappig, wil iemand er een voor mij maken maar dan met een delete-knop?quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:47 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Als je dat "wil" weglaat heb ik wel iets voor je....![]()
[afbeelding]
kutkneusquote:
ook helemaal coolquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:16 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Dat plaatje is zo brak dat ik er echt niets van kan maken !
Dan maar een paar andere plaatjes
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:50 schreef Eveli het volgende:
[..]
He, da's wel grappig, wil iemand er een voor mij maken maar dan met een delete-knop?
Zo zal hij zeker een icoon voor je makenquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:56 schreef amornl87 het volgende:
[..]
kutkneus
deed ie toch al niet. Hoe blijer je met een nieuw icoon zou zijn, hoe minder kans je maakt bij Yeahinhoquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:00 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Zo zal hij zeker een icoon voor je maken [afbeelding].
Wehehehequote:Op maandag 11 oktober 2004 19:12 schreef amornl87 het volgende:
[..]
deed ie toch al niet. Hoe blijer je met een nieuw icoon zou zijn, hoe minder kans je maakt bij Yeahinho![]()
als er niks van te maken valt, zeg dat dan. Dan kom je tenminste niet zo verwaand overquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wehehehe. Je vergeet voor het gemak even dat ik al honderden Fokkers blij heb gemaakt met een nieuw icoontje en/of een upgrade en er van jouw icoon gewoon niks te maken valt?
Heb ik zover ik weet allang gezegd... jij blijft het maar herhalen, het wordt gewoon lachwekkend!quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:21 schreef amornl87 het volgende:
[..]
als er niks van te maken valt, zeg dat dan. Dan kom je tenminste niet zo verwaand over
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:05 schreef kaputwiehund het volgende:
De zomer is voorbij. Mijn icoon moet dus aangepast worden. Kan iemand hem even voorzien van een mooie herstkleur.
Alvast bedankt
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:31 schreef Qwea het volgende:
Wil iemand iets creatiefs doen met mijn icoon? Iets cools ofzo. iig wel de naam erin late
Moet die mevrouw Kerrie er persé in ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:43 schreef DePresident het volgende:
Deze usericons na elkaar s.v.p.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Niet te snel![]()
Alvast bedankt![]()
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:46 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Moet die mevrouw Kerrie er persé in ?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:46 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja![]()
Ga jij nou maar naar #politiek![]()
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is ie zo perfectquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
hoi lieve mensen, zou 1 van jullie dat op de grondslaan poppetje weer bewegend kunne maken zo dusen de achtergrond wel felgroen maar dat het afwisselt dus 1 shotje alleen dat poppetje in beeld bewegend, andere shotje, over het gehele hokje, WAT EEN GILLER ! en dan knipperend ofzo
dat lijkt me wel cool
dank u !
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is ie zo perfect.
[afbeelding]
Kan iemand hier een gifje van maken? Plaatjes na elkaar laten verschijnen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:43 schreef DePresident het volgende:
Deze usericons na elkaar s.v.p.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Niet te snel![]()
Alvast bedankt![]()
tvpquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
Kan iemand hier een gifje van maken? Plaatjes na elkaar laten verschijnen?
En excuses voor mijn 'ongeduldig zijn'
![]()
Die laatste is mooiquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
tvp
en ....
[afbeelding] (uploadbaar)
of
[afbeelding]
Dat is niet fout, dat hoort zo!quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
Alleen als ie van Theresa naar John gaat gaat er iets fout
Kun je dat aanpassen?
maar ok, als DePresident het fout vindt:quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat is niet fout, dat hoort zo!
Dank je welquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
maar ok, als DePresident het fout vindt:
[afbeelding]
mag de kwaliteit nog wat beter?quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:00 schreef Youp het volgende:
wil iemand mijn icoon een beetje upgraden?
het honda logo moet aan mijn avatar toegevoegd worden.. ik heb al wat huiswerk gedaan dus hij is zo goed als klaar
[afbeelding]
hij is alleen nog 81x81 pixels..
de bedoeling is dat hij in mijn huidige avatar bijgevoegd wordt na het bmw logo waar mijn naam verschijnt en voor het viper logo
mijn huidige icoon [afbeelding]
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:19 schreef martinuhhh het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn dit plaatje op msn formaat te maken?
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:31 schreef ElmarO het volgende:
Zou iemand mijn icoon een upgrade willen geven?
Ik zou graag een animated gif met het onderstaande plaatje en mijn huidige icoon willen en dat ze mekaar in een rustig tempo afwisselen.
[afbeelding]
huidige icoon: [afbeelding]
Alvast bedankt.
Hartstikke bedanktquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (ik krijg het ook in een gestripte versie niet kleiner dan 10kb, maar je kan deze url gebruiken)
beter krijg je't niet, dit is elk plaatje op 255 kleuren.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:54 schreef DePresident het volgende:
[..]
mag de kwaliteit nog wat beter?![]()
als het niet teveel gevraagd is
![]()
Dank je welquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
beter krijg je't niet, dit is elk plaatje op 255 kleuren.
[afbeelding]
Bedanktquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:50 schreef Yeahinho het volgende:
Upgrade voor Joost-mag-het-weten.>> [afbeelding]
Optimaliseren is al gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:21 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand dit plaatje optimaliseren? En een icoontje hiervan zou ook leuk zijn
Ik ben alvast eeuwig dankbaar
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:45 schreef woutabest het volgende:
Ik ben erg dom.
Ik weet niet hoe ik 3 plaatjes achter elkaar moet laten verschijnen.Kan iemand de volgende drie, liefst op volgorde, eventjes achter elkaar zetten zodat ik mijn drie verschillende avatars bij elkaar heb?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast bedankt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:28 schreef shredder het volgende:
Kan niemand iets aan mn Wolverine icoontje doen?![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:46 schreef Eveli het volgende:
Wil iemand deze op geschikt formaat maken?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:15 schreef NoXxa het volgende:
[afbeelding]
Die rode cirkel wil ik in mijn logo. Het XQ sign mag eruit, stampende ventje niet.
Kan iemand dat voor me fixen. Zou te gek zijn!!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:54 schreef Tomas123 het volgende:
ik zou graag dit plaatje op msn formaat willen hebben:
[afbeelding]
[url]http://www.pdagold.com/img/themes/large/0000003786.jpg[url]
zonder dat windows spul eromheen natuurlijk!![]()
thnx
kan iemand mijn icoon even updaten. Het liefst bewaar ik mijn hondje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:31 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Verzoek tot upgrade!
Ik kan helaas geen geluid in een gifje frottenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:51 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Haiiiiiii,
kan er iemand een ADO Den Haag smilie maken. Zoals deze [afbeelding] maar dan met een ado sjaaltje.![]()
![]()
Alvast bedankt![]()
Voorzorgsmaatregelen, als in.....?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:41 schreef Wild_Snake het volgende:
Ik heb al wat voorzorg maatregelen genomen...![]()
is het daar niet te vroeg voorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:41 schreef Wild_Snake het volgende:
Waarneer gaan we weer met de Sint- & Kersticoontjes beginnen?
Ik heb al wat voorzorg maatregelen genomen...![]()
plaatjes etc... (om icoontjes mee te vullen)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voorzorgsmaatregelen, als in.....?
bedanktquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
Hier nerd, ik heb van [afbeelding]
dit kunnen maken: [afbeelding]
Maar de mooiste is uiteraard die van m'n eigen cluppie: [afbeelding]
Ah, jij bent zo'n nieuwerwetse Den Haag-fan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:16 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
bedankt![]()
Maar waarom fc?
ik ben geen fan, het is voor iemand andersquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n nieuwerwetse Den Haag-fan?
Als het toch voor iemand anders is, dan vraag maar aan diegene waarom ik er FCDH op zet...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:28 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
ik ben geen fan, het is voor iemand andersmaar de club heet toch ado, dus daarom
diegene wil een ado sjaal gifquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als het toch voor iemand anders is, dan vraag maar aan diegene waarom ik er FCDH op zet...
Dan is diegene een apart soort Den Haag-fan...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:31 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
diegene wil een ado sjaal gif
23, maar je bent dus niet bereid er een te maken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dan is diegene een apart soort Den Haag-fan...
Laat me raden... een jaar of 16 oud?
Hier rechtdoor rijden, 3e straat links en dan het 4e huis van de hoek.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:32 schreef Big-Al het volgende:
Hallo misschien ee stomme vraag JA
maar weet iemand waar ik mijn avata kan upgraden?
thanx
Topic even doorlezen dan vind je ergens het antwoordquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:01 schreef Jackal_Omega het volgende:
waar kun je nieuwe avatars laten maken, ik kon dat topic niet vinden
tis Yeahinho, maar graag gedaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:32 schreef Public_NME het volgende:
Thanks very much Yeaninho! Appreciate it! Cheers
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:01 schreef Jackal_Omega het volgende:
waar kun je nieuwe avatars laten maken, ik kon dat topic niet vinden
Om je even wat werk te besparen... Hier dus....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Topic even doorlezen dan vind je ergens het antwoord.
Nou ik jou hier toch zie... zullen we niet vast aan een OP van het centrale icoontjes-topic beginnen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:27 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
[..]
Om je even wat werk te besparen... Hier dus....
Als dit topic vol is volgt er een algemeen icoon topic...
Is een idee, !!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nou ik jou hier toch zie... zullen we niet vast aan een OP van het centrale icoontjes-topic beginnen?
Ik heb zowat al mijn gemaakte icoontjes nog (en dat zijn er veel te veelquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:40 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Is een idee, !!
Ik heb nog wel een aantal icoontjes op mijn pc... 'k zal ze nog ff uploaden.... (Als je ze kunt gebruiken...)
Als je het trouwens makkelijker vind om te mailen kun je naar dit adres mailen.... wild2snake@hotmail.com (MSN Messenger)
Of het e-mail adres in m'n profiel....
Laat maar... ik heb je al...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb zowat al mijn gemaakte icoontjes nog (en dat zijn er veel te veel).
Heb je toegevoegd op MSN, maar ik zie je niet online.
Ik vind mijn oude icoon eigenlijk mooier.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:32 schreef Yeahinho het volgende:
Upgrade voor Kaalhei.>> [afbeelding]
Je ziet dus werkelijk geen verschil?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:32 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik vind mijn oude icoon eigenlijk mooier.![]()
De verhoudingen kloppend gemaakt, en wat standaard verscherpt enzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:36 schreef Kaalhei het volgende:
UIteraard wel, maar wat heb je er eik mee gedaan?
Staat je goed!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:42 schreef Kaalhei het volgende:
Toch maar even ingesteld als standaard-icoon.![]()
Thx, btw![]()
kun je er ook 1 van DESZ4 maken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
Hier nerd, ik heb van [afbeelding]
dit kunnen maken: [afbeelding]
Maar de mooiste is uiteraard die van m'n eigen cluppie: [afbeelding]
quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:25 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Kan iemand um kleiner maken??
Thanxx
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan er iemand voor mij een leuk en spectaculair icon van George W Bush maken?
ik weet dat het een grote vraag was maar kan iemand me vertellen of het uberhaupt ook mogelijk isquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:25 schreef Jerruh het volgende:
kan ik hier een heeeeele moeilijke vraag stellen?
ik ben helemaal gek van een bepaalde clip van LFO - freak. Nu wil ik een stukje van die clip heel graag als avatar als dat kan, omdat dat stukje qua filmtechniek echt retegaaf is! het stukje zit tussen deze twee fotos
[afbeelding]
en
[afbeelding]
dat stukje begint als die twee meiden zich omkeren en beetje seventiesbegewegingen doen, waarbij eerst de ene vertraagd wordt en daarna de ander. dat stukje loopt tot de vlag snel in beeld verschijnt.
kan dat!?!? *het zou super zijn!!!!
de clip: http://www.warprecords.com/video.php?mvf_id=98
het stukje zit vrij in het begin, als de muziek is begonnen!
hopelijk kan het.
Mogelijk? Ja, zal best....quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet dat het een grote vraag was maar kan iemand me vertellen of het uberhaupt ook mogelijk is.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:53 schreef Steijn het volgende:
Ik wil ook wel een upgrade.Maar ik heb geen inspiratie, iemand?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:59 schreef Radjesh het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier wat aan doen?
of maken![]()
![]()
knuckles is coolerquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:38 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Bedankt man![]()
Probeerseltje....quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Zijn deze:
[afbeelding]
En deze:
[afbeelding]
Te combineren tot iets moois?
Als het kan ook in combinatie met mijn naar.
Inderdaad, en anders krijg je zoiets...quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie dat de laatste 2 grijze balken hebben, dat komt zeker door de grootte
ik ga voor die 2equote:Op zaterdag 6 november 2004 20:13 schreef puss_in_boots het volgende:
[afbeelding]
[..]
Inderdaad, en anders krijg je zoiets... [afbeelding]
He trouwens ik vind hem ook nog geweldig ook zonder dat ik er om gevraagd heb dank u welquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:29 schreef Yeahinho het volgende:
Upgrade voor dos37.
[afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op maandag 8 november 2004 19:19 schreef amornl87 het volgende:
vergeten jullie mij niet..
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:31 schreef ParisHilton het volgende:
ik wil graag een geil plaatje van Paris, misschien iets uit die spannende video of zo? wie helpt mij
*onschuldig en heel erg blond de wereld in kijkend*![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zijn er ook richtlijnen voor die irritante epileptie iconen?
i am so thankfullquote:
Zonder in te zoomen zie je simpelweg niet wat het is, omdat het te ver verkleind moet worden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:55 schreef GSMboy het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand die fake-scheitende (:)) man in een icontje zette voor mij?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:20 schreef Kiki het volgende:
Kan iemand hier alsjeblieft een passend plaatje van maken?
[afbeelding]
Alvast bedankt!
Yeahinho, heel erg bedankt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zonder in te zoomen zie je simpelweg niet wat het is, omdat het te ver verkleind moet worden.
En ga ik zoomen, dan valt het effect helemaal weg....
[..]
[afbeelding]
Die heb je toch al?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, ander verhaal.
Kan IEMAND eentje voor me maken, met enkele van deze foto's?
Volgens mij word ik hier stelselmatig genegeerd. Dan vind ik niet erg. Gebeurt eigenlijk dagelijksquote:Op maandag 25 oktober 2004 08:25 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
verzoek tot upgrade
Simpelweg verkleind wordt het te klein:quote:Op donderdag 11 november 2004 20:37 schreef hotbeeb het volgende:
kan iemand hier iets mee?
[afbeelding]
Jurkje bedoel jequote:Op donderdag 11 november 2004 20:56 schreef hotbeeb het volgende:
ander kleurtje? Geel of rood?
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jurkje bedoel je.
doe je mijnes ook yeahinho, anders ga ik het zeggen tegen Helmondje hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
ik heb dit bovenstaand plaatje, heeft iemand een leuk ideetje om er wat mee te kunnen doen zodat het ook nog te lezen is als avater
En danquote:Op donderdag 11 november 2004 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
doe je mijnes ook yeahinho, anders ga ik het zeggen tegen Helmondje hoor
nouquote:Op donderdag 11 november 2004 21:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En dan
eerst ben ik is een xquote:Op donderdag 11 november 2004 21:46 schreef saaw het volgende:
kan iemand voor mij deze plaatjes achter elkaar zetten?
deze volgorde is goed, hoe lang ze te zien zijn het liefst niet gelijk, maar bij de tekst wel lang genoeg
bij voorbaat dank
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ziet er wel erg goed uit thanks!!!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:07 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
Beste Avatar Artists,
zou een van jullie mijn Avatar van "Marvin the Martian" kunnen/ willen updaten... Ik zag bij andere jullie immers creatieve uitspattingen ennum... zelf lukt het mij niet zo om iets "leuks" te ceeren...![]()
Pleaz
uhhmmm ben ik heel erg kieskeurig als ik om iets anders vraag...quote:
Die moet hij nog halenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:25 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
uhhmmm ben ik heel erg kieskeurig als ik om iets anders vraag...mss een koffie drinkende Marvin??
![]()
http://images.google.nl/i(...)l&btnG=Google+zoekenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:25 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
uhhmmm ben ik heel erg kieskeurig als ik om iets anders vraag...mss een koffie drinkende Marvin??
![]()
leuk thnx...quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:55 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Die moet hij nog halen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
ik heb dit bovenstaand plaatje, heeft iemand een leuk ideetje om er wat mee te kunnen doen zodat het ook nog te lezen is als avater
Jungske...........quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
sla mij nou is niet over
pleaseee
oehh koelquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:57 schreef puss_in_boots het volgende:
knip plak, tadaa: [afbeelding] voor Saaw.
ik vind het wel een btje flauw dat je niet gewoon het rijtje afwerktquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jungske...........
Heeft niet al te veel met rijtje afwerken te maken. Krijg je niks, dan krijg je niks, simpel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik vind het wel een btje flauw dat je niet gewoon het rijtje afwerkt![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heeft niet al te veel met rijtje afwerken te maken. Krijg je niks, dan krijg je niks, simpel.
Kan me overigens herinneren dat ik even (een paar weken) terug je huidige icoontje nog heb gefixt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |