abonnement Unibet Coolblue
pi_16842844
Deeltje 7. Het gaat echt heel snel, en dat is goed. De bekende ontwerpers staan weer klaar om jouw icoon te verbeteren.


Voor compleet nieuwe iconen zie Icons klaar terwijl u wacht #11 [géén upgrades!!]

Deel 1: Upgrade je icoon; klaar terwijl u wacht # 1
Deel 2: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 2
Deel 3: Upgrade je icoon, klaar terwijl u wacht # 3
Deel 4: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 4
Deel 5: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 5
Deel 6: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 6

Je kan een verzoek doen tot upgraden maar ook uit eigen beweging van de icoonmakers kan jouw icoon geupgrade worden. Kijk dus af en toe of jouw icoon is verbeterd als je weet dat er nog iets aan verbeterd kan worden.

Een aantal voorbeelden:
DJ Krizz huidig en geupgrade:

Kiki huidig en geupgrade:

pim_fortuyn huidig en geupgrade:

Handig te weten:

Sla je plaatje op!
Lang niet alle makers van Icons hebben ruimte beschikbaar of laten hun gemaakte Icons de rest van hun leven staan. Sla dus zoveel mogelijk de Icons op en upload ze naar de Fok! server (of je eigen/een andere server als ze boven de 10KB - de maximale grote toegestaan door de Fok! server - komen), zodat frustraties worden voorkomen.

In de wachtrij...
Als je een bewegend plaatje wilt upgraden kan je rekenen op een langere wachttijd door het ontbreken van voldoende bewegende icoontjesmakers.

Er wordt ook wel een beetje gekeken of iemand niet 1 keer per week Icons gaat aanvragen. Wie weet krijg je ze nog wel, maar het lijkt logisch dat je soms ff in de wachtrij wordt geschoven als je erg vaak om een nieuw Icon komt vragen...

FF Checkuh
Check dit topic regelmatig, maar verwacht niet dat Icons binnen 10 minuten online staan. De titel mag dan wel "klaar terwijl u wacht" heten, maar dit is uiteraard figuurlijk bedoeld. Wij hebben ook school, werk, leven etc etc af en toe dan he

Fok! Icons
Icons die op Fok! worden gebruikt kunnen maximaal 60x60 pixels groot zijn, grote plaatjes maken heeft dus hiervoor niet veel zin, omdat de Icon op die manier in elkaar wordt gedrukt en zijn kwaliteit verliest.

MSN Icons
Omdat sinds MSN 6 ook steeds meer plaatjes hiervoor worden gevraagd is het ook mogelijk hiervoor aanvraagjes in te dienen. Vermeld dat er wel duidelijk bij, want doorgaans wordt enkel aan de Fok! Icon (60x60 pixels) gedacht, zodat een grotere versie misschien niet altijd meer zo makkelijk gemaakt wordt.
De grootte van de MSN Icons is 96 x 96 pixels.

BMP in plaats van GIF/JPG! HELP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (dat je soms plaatjes alleen als BMP kan opslaan ipv GIF of JPG), kunnen het beste bij de post waar het Icon in staat dat ze willen op de Quote-knop ( [afbeelding] ) drukken, de URL van het plaatje kopieren en het plaatje zo via een download manager als GetRight of Download Accelerator Plus het plaatje downloaden. !!!

pi_16843372
Is mijne toe aan een upgrade ?
slettebak [@] gmail.com
pi_16843444
ik wou dit icoontje gebruiken , komt uit de clip come to daddy van aphex twin

ik vind hem alleen niet echt duidelijk, is er wat aan te doen ?

bvd Xl

  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:53:36 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_16843563

Misschien teveel gevraagd, maar iets meer kleur zou heel lief zijn. EN dan uiteindelijk zeg maar 60x60 formaat om de puppet heen (Troel). Sien mag eraf. Dus eigenlijk wat ik nu heb, maar dan zonder kerst en wat opgeknapt.

En als jullie dan heel lief zijn:

Deze graag voor mijn vriend (genaamd Bert, username idem dito) het hoofdje van Bert op 60x60. Het is alleen een beetje een fletse foto

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16844115
*terugvindpost

* Wild_Snake offers to help!!

pi_16844617
Kan iemand iets leuks met mijn avatar uithalen?, geanimeerd ofzo? Bij voorbaat dank
The more you sweat in training, the less you bleed in combat | Krav Maga in Zwolle
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:42:33 #7
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_16844793
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:31 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Misschien eentje met je tattoo?


Hey die is goed. Haha simpel maar zelf niet eens aan gedacht:P. Thnx
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
pi_16847641
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:53 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]

Misschien teveel gevraagd, maar iets meer kleur zou heel lief zijn. EN dan uiteindelijk zeg maar 60x60 formaat om de puppet heen (Troel). Sien mag eraf. Dus eigenlijk wat ik nu heb, maar dan zonder kerst en wat opgeknapt.

En als jullie dan heel lief zijn:

[afbeelding]

Deze graag voor mijn vriend (genaamd Bert, username idem dito) het hoofdje van Bert op 60x60. Het is alleen een beetje een fletse foto


Van die 'Troel' is helaas niet veel meer te maken dan je huidige icon (zonder sneeuw en kerstmuts dan). Het is geen kleurplaat waar wij zo even kleurtjes in gooien, dus dat werkt niet echt... Heb je er geen andere plaatjes van? Ik kan ze nergens vinden, en heb eerlijk gezegd ook nog nooit gehoord van die Troel...

Ik heb voor je vriend maar een andere Bert gezocht en daar een eigen creatie van gemaakt:

Hij post wel erg veel trouwens! ( http://forum.fok.nl/profile.php?id=256 )

pi_16847901
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:48 schreef Xlarge het volgende:
ik wou dit icoontje gebruiken , komt uit de clip come to daddy van aphex twin

ik vind hem alleen niet echt duidelijk, is er wat aan te doen ?

[afbeelding]

bvd Xl


pi_16848393

Mag Richard die smiley rechtsonder op het plaatje hebben, mag best statisch zijn. Ik krijg het maar niet voor elkaar (in Paint verkleurt een van de twee )

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16848529
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:51 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Mag Richard die smiley rechtsonder op het plaatje hebben, mag best statisch zijn. Ik krijg het maar niet voor elkaar (in Paint verkleurt een van de twee )


Astu......

pi_16851604
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:55 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Astu......

[afbeelding]


Dankje, peace of cake denk ik. Maar weet jij waar het aan ligt dat 'ie verkleurt als ik ze wil samenvoegen in Paint?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:27:57 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_16851814
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:26 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Van die 'Troel' is helaas niet veel meer te maken dan je huidige icon (zonder sneeuw en kerstmuts dan). Het is geen kleurplaat waar wij zo even kleurtjes in gooien, dus dat werkt niet echt... Heb je er geen andere plaatjes van? Ik kan ze nergens vinden, en heb eerlijk gezegd ook nog nooit gehoord van die Troel...

Ik heb voor je vriend maar een andere Bert gezocht en daar een eigen creatie van gemaakt:

[afbeelding]

Hij post wel erg veel trouwens! ( http://forum.fok.nl/profile.php?id=256 )


Troel was van voor Iniemienie...

Dankje wel voor de Bert!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:39:17 #14
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_16854504
http://www.gifplanet.net/plaatjes/witches/Witches_010.gif/

Hij werkt niet... ik heb m gemailt gekregen, maar mijn comp slaatm alleen op onder bmp..

wat nu ??:{

"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
pi_16854531
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:39 schreef Milkwoman het volgende:
http://www.gifplanet.net/plaatjes/witches/Witches_010.gif/

Hij werkt niet... ik heb m gemailt gekregen, maar mijn comp slaatm alleen op onder bmp..

wat nu ??:{


quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

BMP in plaats van GIF/JPG! HELP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (dat je soms plaatjes alleen als BMP kan opslaan ipv GIF of JPG), kunnen het beste bij de post waar het Icon in staat dat ze willen op de Quote-knop ( [afbeelding] ) drukken, de URL van het plaatje kopieren en het plaatje zo via een download manager als GetRight of Download Accelerator Plus het plaatje downloaden. !!!


Je kun toch lezen?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:41:42 #16
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_16854579
nee
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
pi_16855250
Mijn eigen icoon getransformeerd naar de jaren 80.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:07:24 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16855276
Kan mijn icoontje scherper gemaakt worden?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:13:14 #19
83713 bush_aap
Monkey = Bush
pi_16855411
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:39 schreef Milkwoman het volgende:
http://www.gifplanet.net/plaatjes/witches/Witches_010.gif/

Hij werkt niet... ik heb m gemailt gekregen, maar mijn comp slaatm alleen op onder bmp..

wat nu ??:{


ooit eraan gedacht om de '/' weg te laten na een .gif
toch was ik even zo vriendelijk om hem maar te resizen
pi_16855467
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan mijn icoontje scherper gemaakt worden?
zo?

Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_16855584
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan mijn icoontje scherper gemaakt worden?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:22:01 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16855622
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

zo?

[afbeelding]


Niet echt, hij is nogal wazig, hij moet zeg maar helemaal wit zijn (helaas heb ik het origineel niet meer )

En Quasar, die is wel mooi. Thnx.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_16856655
tvp
12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_16856690
Kan iemand mijn aapjes laten praten ?
slettebak [@] gmail.com
pi_16857711
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:01 schreef JaWi het volgende:
Kan iemand mijn aapjes laten praten ?
De resolutie is nogal slecht, heb je niet de grotere versie?
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')