abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_17686495
En hier weer verder.

Voor compleet nieuwe iconen zie Icons klaar terwijl u wacht: # 13 [Geen Upgrades]

Je kan een verzoek doen tot upgraden maar ook uit eigen beweging van de icoonmakers kan jouw icoon geupgrade worden. Kijk dus af en toe of jouw icoon is verbeterd als je weet dat er nog iets aan verbeterd kan worden.

Voorbeeld:
>
Handig te weten:

Sla je plaatje op!
Lang niet alle makers van Icons hebben ruimte beschikbaar of laten hun gemaakte Icons de rest van hun leven staan. Sla dus zoveel mogelijk de Icons op en upload ze naar de Fok! server (of je eigen/een andere server als ze boven de 10KB - de maximale grote toegestaan door de Fok! server - komen), zodat frustraties worden voorkomen.

In de wachtrij...
Als je een bewegend plaatje wilt upgraden kan je rekenen op een langere wachttijd door het ontbreken van voldoende bewegende icoontjesmakers.

Er wordt ook wel een beetje gekeken of iemand niet 1 keer per week Icons gaat aanvragen. Wie weet krijg je ze nog wel, maar het lijkt logisch dat je soms ff in de wachtrij wordt geschoven als je erg vaak om een nieuw Icon komt vragen...

FF Checkuh
Check dit topic regelmatig, maar verwacht niet dat Icons binnen 10 minuten online staan. De titel mag dan wel "klaar terwijl u wacht" heten, maar dit is uiteraard figuurlijk bedoeld. Wij hebben ook school, werk, leven etc etc af en toe dan he

Fok! Icons
Icons die op Fok! worden gebruikt kunnen maximaal 60x60 pixels groot zijn, grote plaatjes maken heeft dus hiervoor niet veel zin, omdat de Icon op die manier in elkaar wordt gedrukt en zijn kwaliteit verliest.

MSN Icons
Omdat sinds MSN 6 ook steeds meer plaatjes hiervoor worden gevraagd is het ook mogelijk hiervoor aanvraagjes in te dienen. Vermeld dat er wel duidelijk bij, want doorgaans wordt enkel aan de Fok! Icon (60x60 pixels) gedacht, zodat een grotere versie misschien niet altijd meer zo makkelijk gemaakt wordt.
De grootte van de MSN Icons is 96 x 96 pixels.

BMP in plaats van GIF/JPG! HELP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (dat je soms plaatjes alleen als BMP kan opslaan ipv GIF of JPG), kunnen het beste bij de post waar het Icon in staat dat ze willen op de Quote-knop ( [afbeelding] ) drukken, de URL van het plaatje kopieren en het plaatje zo via een download manager als GetRight of Download Accelerator Plus het plaatje downloaden. !!!

[ Bericht 50% gewijzigd door efd op 13-03-2004 13:30:22 ]
<a href="http://www.eddydibbink.nl" target="_blank" rel="nofollow">Goed Bezig</a>
pi_17686623
En dan nog ff een verwijzing naar het vorige deel: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 7
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_17686636
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 13:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
En dan nog ff een verwijzing naar het vorige deel: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 7
Dank u
<a href="http://www.eddydibbink.nl" target="_blank" rel="nofollow">Goed Bezig</a>
pi_17686654
Ik had laatst gehoord dat msn messenger 6.2 bewegende icoontje bevat
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_17686785
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 13:31 schreef Steve-O het volgende:
Ik had laatst gehoord dat msn messenger 6.2 bewegende icoontje bevat
Dan ben ik blij dat ik Trillian gebruik
Nahja, ben benieuwd of deze topicreeks stormlooptopics gaat krijgen
<a href="http://www.eddydibbink.nl" target="_blank" rel="nofollow">Goed Bezig</a>
pi_17686814
-edit- ik ben stom
pi_17686874
ik zou mijn icoon wel willen zien bewegen met z'n hand
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 13:48:04 #8
71751 _t-i-m_
Just get yourself high
pi_17686928
Misschien is dit niet helemaal de juiste plek, maar ik denk dat hier wel iemand mij kan helpen,...

Ik heb wat plaatjes die ik als usericon wil gebruiken, maar als ik deze ga verkleinen naar 60x60 pixels blijf ik bestanden houden die groter zijn dan toegestaan is. Daarom wil ik ze op een andere server zetten.
Maar ik moet die link blijkbaar niet bij de usericon manager uploaden aangezien ik dan elke keer deze foutmelding krijg:
"Fout bestandstype: het bestand met type 'application/octet-stream' is niet toegestaan voor plaatsing op de server."

Hoe moet ik het wel doen, of wat doe ik verkeerd?

[ Bericht 0% gewijzigd door _t-i-m_ op 13-03-2004 13:49:00 (TYPO) ]
I promise you I will listen to what has been said here, even if i wasn't there -- G. W. Bush
pi_17687143
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 13:48 schreef _t-i-m_ het volgende:
Hoe moet ik het wel doen, of wat doe ik verkeerd?
Je moet de link naar het plaatje invoeren bij webicon
<a href="http://www.eddydibbink.nl" target="_blank" rel="nofollow">Goed Bezig</a>
pi_17687180
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 13:45 schreef okkie-man het volgende:
ik zou mijn icoon wel willen zien bewegen met z'n hand
<a href="http://www.eddydibbink.nl" target="_blank" rel="nofollow">Goed Bezig</a>
pi_17687315
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 14:01 schreef efd het volgende:

[..]

[afbeelding]
hulde
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_17687402
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 13:48 schreef _t-i-m_ het volgende:

Hoe moet ik het wel doen, of wat doe ik verkeerd?
Je verkleint je plaatje ongetwijfeld niet op een goede manier. Een plaatje van 60x60 pixels is eigenlijk bijna altijd onder de 10 kb (voor zover ik weet althans, en ik heb er al heel wat gemaakt ).

Is het soms een .bmp ofzo?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:00:22 #13
71751 _t-i-m_
Just get yourself high
pi_17692041
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 13:59 schreef efd het volgende:

[..]

Je moet de link naar het plaatje invoeren bij webicon
Kijk eens aan,... nu zie ik het!!
Keihard overheen gekeken

danku
I promise you I will listen to what has been said here, even if i wasn't there -- G. W. Bush
pi_17692539
De huidige zou ik graag gecombineerd zien met deze:

Kan dat?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17693342
Valt er een uitroepteken achter het karakter te zetten? En kan het dan ook een beetje in dezelfde style?
Learn the rules and break them.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:48:42 #16
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_17693397
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_17693563
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:48 schreef SEX het volgende:
[afbeelding]
Perfect!!! Dankje!!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17693598
Uhmmm:
quote:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17693625
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De huidige zou ik graag gecombineerd zien met deze: [afbeelding]

Kan dat?
1: Dat plaatje is het icoon van user Gestoord
2: Er zijn vele betere afbeeldingen van dat plaatje te vinden.
pi_17693650
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:48 schreef SEX het volgende:
[afbeelding]
Holy Christmas!

Zo'n eenvoudig plaatje en dan bijna 110kb?
pi_17693665
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

1: Dat plaatje is het icoon van user Gestoord
2: Er zijn vele betere afbeeldingen van dat plaatje te vinden.
Heb met Paint zelf wel ff dat plaatje verbeterd maar moet het nog ff ergens uploaden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:01:49 #22
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_17693711
haha was maar een expirimentje, ben niet zo thuis in animaties.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_17693730
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Heb met Paint zelf wel ff dat plaatje verbeterd maar moet het nog ff ergens uploaden.
Kan je wel zien dat het met paint is gedaan ja. Een pixel-paradijs en veel te ver door verkleind.
pi_17693790
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17694019
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')