quote:Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef NightH4wk het volgende:
[afbeelding]
Ik bedoel natuurlijk meer Bush, maar goed Bush vertegenwoordigt de Amerikaanse vlag op dit moment, dus is Amerike behoorlijk gehaat, niet alleen door muzelmannen.quote:Op maandag 13 september 2004 00:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gehaat bij de muzelmannen ja.
Niet op al die hippies letten, de VS schopt kont.quote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk meer Bush, maar goed Bush vertegenwoordigt de Amerikaanse vlag op dit moment, dus is Amerike behoorlijk gehaat, niet alleen door muzelmannen.
Let op Nederland.quote:Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef zakjapannertje het volgende:
http://europa.eu.int/comm(...)-AP-EN&mode=download
hmm, ik dacht dat Italie zo geemancipeerd wasvalt wat tegen dus
Nee, het Amerikaanse volk vertegenwoordigt de Amerikaanse vlag. Niet die Bush.quote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk meer Bush, maar goed Bush vertegenwoordigt de Amerikaanse vlag op dit moment, dus is Amerike behoorlijk gehaat, niet alleen door muzelmannen.
Bush moet is Engels leren. Ik ook, maar goed ik ben ook niet de president van een Engelstalig land.quote:Op maandag 13 september 2004 00:05 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Niet op al die hippies letten, de VS schopt kont.
En in Schoonderlegt en Nuendenquote:Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef RichardQuest het volgende:
Ze komen ook in Eindhoven hè, die brothers.
quote:Op maandag 13 september 2004 00:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, het Amerikaanse volk vertegenwoordigt de Amerikaanse vlag. Niet die Bush.
Er zit een verschil tussen het aantal personen van het totaal dat werkt en het gemiddeld aantal gewerkte uren per persoon.quote:Op maandag 13 september 2004 00:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Let op Nederland.
Brinkhorst gewoon doodleuk: "Arbeidsparticipatie is te laag in Nederland"
Noinenquote:Op maandag 13 september 2004 00:08 schreef pberends het volgende:
[..]
En in Schoonderlegt en Nuenden
Jammer dat iemand van GTST in de film speelt. Dat maakt het weer zo nep. Ik snap uberhaupt niet waarom er altijd bekende acteurs worden ingehuurd. Mooi voer voor een topic.
Jajaja, dat weten we nou wel.quote:Op maandag 13 september 2004 00:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Zitten we ook niet laag hoor. Stats zoek je zelf maar op, luilak.quote:Op maandag 13 september 2004 00:08 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen het aantal personen van het totaal dat werkt en het gemiddeld aantal gewerkte uren per persoon.
Mag niet op Amerikaanse tv.quote:Op maandag 13 september 2004 00:11 schreef NightH4wk het volgende:
[afbeelding]
Mond houden als je nog nooit echte amerikaanse TV hebt bekeken.quote:Op maandag 13 september 2004 00:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Mag niet op Amerikaanse tv.
Betalen voor tv behoort niet tot mijn opties.quote:Op maandag 13 september 2004 00:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mond houden als je nog nooit echte amerikaanse TV hebt bekeken.
"Proud to be an American"quote:Op maandag 13 september 2004 00:11 schreef NightH4wk het volgende:
[afbeelding]
Hou je bizarre vooroordelen dan voor jequote:Op maandag 13 september 2004 00:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Betalen voor tv behoort niet tot mijn opties.
Nooit van 'nipplegate' gehoordquote:Op maandag 13 september 2004 00:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hou je bizarre vooroordelen dan voor je
CBS blaast altijd de dingen op. Ooit vh begrip kijkcijfers gehoord?quote:Op maandag 13 september 2004 00:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Nooit van 'nipplegate' gehoord
Leg het verband eens uit?quote:Op maandag 13 september 2004 00:15 schreef pberends het volgende:
[..]
"Proud to be an American"
[afbeelding]
Intellectueel verband, dus eigen verantwoordelijkheid wat betreft het verband zoeken.quote:Op maandag 13 september 2004 00:17 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Leg het verband eens uit?
Foto dan, wel een dag te laat.quote:Op maandag 13 september 2004 00:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Intellectueel verband, dus eigen verantwoordelijkheid wat betreft het verband zoeken.
En vele anderen, juist door hun hooghartige gedrag tegenover de moslims.quote:Op maandag 13 september 2004 00:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gehaat bij de muzelmannen ja.
Ga naar bed dan.quote:Op maandag 13 september 2004 00:22 schreef du_ke het volgende:
Het niveau wordt er niet direct beter op![]()
.
Goed idee, heb het volgende week weer veel te druk. En het niveau van de sc is momenteel tot onder dat van de hoogtijdagen van dora gedaald.quote:Op maandag 13 september 2004 00:24 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ga naar bed dan.
And being proud of it.quote:Op maandag 13 september 2004 00:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed idee, heb het volgende week weer veel te druk. En het niveau van de sc is momenteel tot onder dat van de hoogtijdagen van dora gedaald.
Gn, en nog een foto dan.quote:Op maandag 13 september 2004 00:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed idee, heb het volgende week weer veel te druk. En het niveau van de sc is momenteel tot onder dat van de hoogtijdagen van dora gedaald.
Weer een triest dieptepunt in je ouvre wolfje.quote:Op maandag 13 september 2004 00:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Holocaustontkenners zijn niet rechts, ze zijn bijna altijd moslim.
Ik ben er weer dus dat scheelt.quote:Op maandag 13 september 2004 00:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/5/46547quote:Saudi-Arabië stelt gemeenteraadsverkiezingen weer uit 13-09-2004
Saudi-Arabië heeft de oorspronkelijk voor deze maand aangekondigde, maar in verband met de ramadan al naar november verschoven gemeenteraadsverkiezingen opnieuw uitgesteld tot februari. Dat hebben Saudische kranten zondag gemeld.
De verkiezingen moeten de eerste sinds tientallen jaren in Saudi-Arabië worden. De verkiezingen worden verspreid over drie periodes en drie regio's gehouden, te beginnen op 10 februari in Riyad en eindigend op 21 april in het noorden en midden van het land.
Een reden voor het uitstel is niet gegeven. De autoriteiten hebben hun handen vol aan Saudische extremisten die met aanslagen in het hele land het koningshuis aan het wankelen proberen te brengen. Commentatoren menen echter dat niet politieke, maar praktische overwegingen een rol spelen. Na de ramadan in oktober volgt eind januari de hadj en het zou volgens Ihsan Bu Holiqa van de Shura-raad "verwarrend" zijn als de verkiezingen na de eerste ronde in november onderbroken moeten worden om na het bedevaartseizoen in februari pas hervat te worden. Hoewel daar nog geen duidelijkheid over bestaat, denkt Holiqa ook dat alleen mannen aan de verkiezingen mogen meedoen.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Nou, dan heb ik nu de kans om dat niveau nog verder omlaag te brengenquote:Op maandag 13 september 2004 00:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok.quote:Op maandag 13 september 2004 03:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou ja, nighth4wk, msn kan ik dan ook niet in de gaten houden als ik GTA Vice City aan het spelen ben. Dit heeft te maken met het ene geval dat mijn broertje 3 jaar geleden de computer uitdeed terwijl Windows een meldig gaf dat de computer uit kon. Het was toen nog het tijdperk van Windows 98 zie je.
Foto dan.quote:Op maandag 13 september 2004 08:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik nu de kans om dat niveau nog verder omlaag te brengen.
Mafkees.quote:Op maandag 13 september 2004 08:28 schreef RichardQuest het volgende:
NH en DrW, verhuis alsjeblieft zsm.
Dora, wegwezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |