ow ik hoor daar wel weer leuke verhalen overquote:Op maandag 16 maart 2009 13:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als het net zoiets wordt als the sword of thruth serie... laat dan maar
Het wordt denk ik net als die serie, maar ik kan nu wel genieten van sword of truth. Al was ik in het begin best boos omdat gewoon het hele boek in mijn ogen in de pilot aflevering verkracht werd, maar die boosheid is nu afgezakt en nu is het wel leuk om te zien.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:56 schreef Ps2K het volgende:
Als het net zoiets wordt als the sword of thruth serie... laat dan maar
is er van SoT een serie??? waar waar?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:52 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Het wordt denk ik net als die serie, maar ik kan nu wel genieten van sword of truth. Al was ik in het begin best boos omdat gewoon het hele boek in mijn ogen in de pilot aflevering verkracht werd, maar die boosheid is nu afgezakt en nu is het wel leuk om te zien.
.
Boek 11 is wel weer de moeite waard imoquote:Op maandag 16 maart 2009 20:26 schreef Mark het volgende:
Tja, ik zit al tijden tegen deel 11 aan te hikken, maar wat Dagonet zegt: er gebeurt veel te vaak niks of een herhaling van zetten. De hele serie had veel vlotter gekund en in veel minder boeken.
Eerlijk gezegd denk ik erover om de hele handel maar te verkopen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef iBolt het volgende:
Vandaag deel 2 van the wheel of time besteld bij bol.com
Het lijkt verdomd veel op series als Hercules en Xenaquote:Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
is er van SoT een serie??? waar waar?
nevermind... http://www.legendoftheseeker.com/ beetje jammer. haalt mijn beeld van wat ik in me hoofd had hard onderuit. ze hadde er een tekenfilm serie van moeten maken.
Van dezelfde regisseur, dus inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef wdn het volgende:
Het lijkt verdomd veel op series als Hercules en Xena![]()
ja ik wil na WOT, SOT gaan lezen dus ik ga legend of the seeker niet kijken.. spoiles all the funquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Van dezelfde regisseur, dus inderdaad![]()
Op zich is fantasy in tv series niet zo slecht, een lekker hapje tussen het lezen door zeg maar.
De boeken zijn 1000 keer beter dan de tv serie, dus absoluut niet kijken. Dat is zo zonde.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik wil na WOT, SOT gaan lezen dus ik ga legend of the seeker niet kijken.. spoiles all the fun
Dit is een verhaal voor doorzetters en de schrijver had bij deel 1 al de intentie om er minimaal 10 boeken van te maken. Dus dat is goed te zien bij deel 1quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef davako het volgende:
Ik ben begonnen in deel 1, maar dit deel heb ik nu ook maar weer weg gezet. Wat is dit een ontzettend sloom boek. Ik ben nu 150 bladzijden verder en het enige wat ze hebben gedaan is paardje gereden en namen genoteerd.....
Misschien pak ik het boek over een paar jaar weer uit de boekenkast.
Hobb is idd erg goed! Als je via Amazon.co.uk bestelt, zijn de meeste boeken onder de 10 pond. Ook haar oudere series (Assassin etc.) zijn erg de moeite waard.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:43 schreef Unstoppable het volgende:
Nu sta ik voor de moeilijke taak om een volgende schrijver uit te zoeken en te beslissen aan welke serie ik nu ga beginnen![]()
Inmiddels RR Martin, Hickman&Weis (poort des doods, doodszwaardserie), Goodkind, Tolkien en Feist gehad. Ook heel erg veel van Stephen King gelezen. Ik zit te denken aan Hobb, ware het niet dat de laatste delen tot nu toe belachelijk duur zijn (25/30 euro)
Dus het gaat nog wel wat worden? Dan geef ik het nog wel eens kans. Blijft heel dit boek zo en veranderd het pas vanaf boek 2? Of veranderd het halverwege boek 1 al?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een vriend van mij leest hobb en is er erg enthousiast over
@ davako
t is geen jip en janneke in direct in de actie. daar is het verhaal ook te complex voor.
maar zet door en je zal het vast wel goed vinden!
halverwege 1 al...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:18 schreef davako het volgende:
[..]
Dus het gaat nog wel wat worden? Dan geef ik het nog wel eens kans. Blijft heel dit boek zo en veranderd het pas vanaf boek 2? Of veranderd het halverwege boek 1 al?
Bij Hobb wel de series in volgorde lezen want er zitten subtiele verwijzingen in naar de oudere verhalen die je dan nooit zult zienquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:41 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hobb is idd erg goed! Als je via Amazon.co.uk bestelt, zijn de meeste boeken onder de 10 pond. Ook haar oudere series (Assassin etc.) zijn erg de moeite waard.
Ook heel erg goed is Scott Lynch, The lies of Locke Lamora.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |