Nog even voor het slapengaan:quote:Op woensdag 8 september 2004 23:51 schreef pascalheister het volgende:
en wanneer ga je brommers kieken?quote:Op woensdag 8 september 2004 23:58 schreef rubbereend het volgende:
mooi titel
net trouwens meer dan een half uur met mn ex aan de telefoon gezeten die k al meer dan 1,5 jaar neiet meer gesproken had. ouderwets gezellig
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en wanneer ga je brommers kieken?
Laat dat maar aan de teletoeters over.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:15 schreef rubbereend het volgende:, k zat er nog aan te denken om nu heel hollands topics te gaan openen met de strekking dat we wereldkampioen gaan worden
JM?quote:Op donderdag 9 september 2004 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de teletoeters over.
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:21 schreef pascalheister het volgende:
Mark in the Dark![]()
ma t/m don. nacht en zondagnachtquote:Op donderdag 9 september 2004 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]zat er al op te wachten, is ie eigenlijk elke avond op de radio?
en dat op het vernieuwde Yorin FMquote:Op donderdag 9 september 2004 00:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ma t/m don. nacht en zondagnacht
meer info www.markinthedark.tk![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
zeker, toch een van de betere zenders momenteel vind ikquote:Op donderdag 9 september 2004 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat op het vernieuwde Yorin FM
ze zijn er trouwens wel op vooruit gegaan, qua djs maar ze draaien ook leukere muziek
Trusteh JMquote:Op donderdag 9 september 2004 00:31 schreef just me het volgende:
welterusten Hools
en ik wil me morgen niet verslapen!!
Dat moet te regelen zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh JM
als het volgende week ook zo een mooi weer is, weer even samen balletje slaan?
Kee, laat het van het weer en onze bui afhangen, maar dat regelen we wel zonder Hools erbij, zodat ze niet weten dat we er allebei niet zijn.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:33 schreef just me het volgende:
Dat moet te regelen zijn
eensch, k luister id&t voor de dance muziek en anders staat yorin op (luister dan ook graag naar stenders) 3 fm valt me steeds meer tegen en 538quote:Op donderdag 9 september 2004 00:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker, toch een van de betere zenders momenteel vind ik
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:39 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond op deze mooie avond
Goed hoor. Beetje moe nog, maar wel voldaan. Gisteren de intro afgesloten, vandaag 15:30 pas wakker. Ik kon ook wel wat extra slaap gebruiken, maar nuttig was vandaag dus niet echt. Morgen serieus iets gaan doenquote:Op donderdag 9 september 2004 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]avond Erik, hoe maakt u het?
goedjes, lekker uitgeslapen deze weekquote:Op donderdag 9 september 2004 00:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje moe nog, maar wel voldaan. Gisteren de intro afgesloten, vandaag 15:30 pas wakker. Ik kon ook wel wat extra slaap gebruiken, maar nuttig was vandaag dus niet echt. Morgen serieus iets gaan doen
Hoe is t met jou?
ja van 3FM is het wel jammer ja, ook Cobus ligt er al weer uit sinds vorige week. Vind dat Yorinfm weer een beetje begint te lijken op het "oude" 3FMquote:Op donderdag 9 september 2004 00:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eensch, k luister id&t voor de dance muziek en anders staat yorin op (luister dan ook graag naar stenders) 3 fm valt me steeds meer tegen en 538
cobus vond k echtquote:Op donderdag 9 september 2004 00:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja van 3FM is het wel jammer ja, ook Cobus ligt er al weer uit sinds vorige week. Vind dat Yorinfm weer een beetje begint te lijken op het "oude" 3FM
af en toe wel lachen,afgelopen zaterdag ook nog bij huntenpop als presentatorquote:Op donderdag 9 september 2004 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cobus vond k echt
Yorin lijkt indeed op t vroegere 3fm, ze hebben zelfs de slagzin over nieuwe muziek
quote:Op donderdag 9 september 2004 01:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
af en toe wel lachen,afgelopen zaterdag ook nog bij huntenpop als presentator
ik ga pitte
mzzl
Nee vanavond ff niet...quote:Op donderdag 9 september 2004 00:46 schreef pascalheister het volgende:
Hey Erik biertje?
Ik heb aan gisteravond een weddenschap voor een krat bier overgehouden over Johan Vonlanthen. Ik geloof dat ik gezegd heb dat hij topscorer in de HCE gaat worden...quote:Op donderdag 9 september 2004 00:49 schreef rubbereend het volgende:
PSV Hools nu
Zou leuk zijn. Volgens mij kan Valverde een hele grote worden.quote:Op donderdag 9 september 2004 01:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan nog één met meer kans: ik heb gezegd dat Valverde de Vuelta wint, uiteraard staat daar ook een krat bier op.
De kratten bier vliegen over tafel, had er afgelopen week 1 gewonnen met een weddenschap over de Zuid-Afrikaanse vlag.
En vannacht heeft dolle SCHtier zich op de A1 misdragenquote:Op donderdag 9 september 2004 07:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zjroentje, niet meer in een dronken bui voor pyromaan gaan spelen, ok?
Grote brand bij Nedcar in Born
En koffie zetten en broodjes smeren, SCHiet maar gauw op danquote:Op donderdag 9 september 2004 09:31 schreef ErikT het volgende:
Mogguh
Veel te vroeg. Moet mn band nog plakken...
wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 9 september 2004 09:55 schreef Bjoro het volgende:
mgguh ...ik wil
![]()
mijn arbeidscontractquote:Op donderdag 9 september 2004 09:56 schreef mat_herben het volgende:
[..]
wat houdt je tegen?![]()
Dan laat je die toch ontbinden???quote:Op donderdag 9 september 2004 10:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn arbeidscontract
dat heb ik er ook niet voor over ......quote:Op donderdag 9 september 2004 10:41 schreef Lionheaad het volgende:
Dan laat je die toch ontbinden???![]()
sorry we hadden de kelder op slot gedaanquote:Op donderdag 9 september 2004 11:05 schreef SCH het volgende:
Hey, waarom was ik hier nog niet?
biertje dan maar ??quote:Op donderdag 9 september 2004 11:16 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Vandaag ook maar een dagje vrij genomen, nog steeds koorts en flink verkouden![]()
Nee, dat komt morgen wel weerquote:Op donderdag 9 september 2004 11:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
biertje dan maar ??
waarom dan? ik ben niet vluchtgevaarlijkquote:Op donderdag 9 september 2004 11:12 schreef rubbereend het volgende:
sorry we hadden de kelder op slot gedaan
Je liep vannacht op de A1 als een dolle SCHtierquote:Op donderdag 9 september 2004 11:28 schreef SCH het volgende:
waarom dan? ik ben niet vluchtgevaarlijk
Pescht me niet met mijn slaapwandelenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je liep vannacht op de A1 als een dolle SCHtier![]()
*thee zet voor Vommetjequote:Op donderdag 9 september 2004 11:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee, dat komt morgen wel weer
Heb een koudje gevat met voetballen denk ik, koelde 's avonds erg af.
Voelde me na de training(en) al niet zo heel erg lekker, vandaar dat de alcohol er waarschijnlijk
zo in hakte...
Zuster Bluezz to the rescueeeeeeeeeequote:Op donderdag 9 september 2004 11:28 schreef Vom het volgende:
Heb een koudje gevat met voetballen denk ik, koelde 's avonds erg af.
Voelde me na de training(en) al niet zo heel erg lekker, vandaar dat de alcohol er waarschijnlijk
zo in hakte...
quote:Op donderdag 9 september 2004 11:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zuster Bluezz to the rescueeeeeeeeee
Gisteren was echt geweldig inderdaadquote:Op donderdag 9 september 2004 00:18 schreef rubbereend het volgende:![]()
South Park
Timmeeeeeeeeh, btjoiatrarkljeior, timmeeeehquote:Op donderdag 9 september 2004 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gisteren was echt geweldig inderdaad
Die van maandag overigens ook, de Timmeeeeeh wordt Rockster aflevering
Ook al heeft hij 10x gelijk, het is toch triest dat je dit soort steken onder water gaat uitdelen als journalist zijnde ??quote:Marco van Basten had zich geen betere start als bondscoach kunnen wensen. De uitvoering was niet altijd even goed, maar de bezieling van dit team was enorm. Niet alleen Davids en Kuyt vochten als Oranje leeuwen. Dat gold voor het hele team. Dus geen tikkie terug of balletje breed meer zoals de nu afwezige Clarence Seedorf het liefst pleegt te doen. Gewoon keihard werken. Met elkaar en voor elkaar.
door Donald de Klonia op Telegraaf.nl
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
beSCHmette grondquote:Op donderdag 9 september 2004 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Ah joh, die marco is gewoon in het verkeerde huis geboren.... dan kan het ook niks meer worden met die jongen![]()
.......over goed nieuws gesprokenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:27 schreef just me het volgende:Hools.. ik ben bijna klaar met de acceptgirokaarten voor ouderbijdrage voor 310 leerlingen in een envelop te frotten!
tja....maar wel 3x per jaar op vakantie geweest, die ouders ???quote:Op donderdag 9 september 2004 13:39 schreef just me het volgende:
en dan als de betalingen binnenkomen... maar goed afgelopen schooljaar hadden slechts 27 ouders niet betaald
Met liefdequote:Op donderdag 9 september 2004 12:21 schreef Bjoro het volgende:
Of niet SCH...of val jij geen collega's af ??
Is dat nou echt vrijwillig of krijgen we een aanmaning als we het niet betalen (kunnen)quote:Op donderdag 9 september 2004 13:27 schreef just me het volgende:Hools.. ik ben bijna klaar met de acceptgirokaarten voor ouderbijdrage voor 310 leerlingen in een envelop te frotten!
Hé, dat soort ongein heb ik vanaf de 2e van de MTS ook niet meer aan meegedaan.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:39 schreef just me het volgende:
en dan als de betalingen binnenkomen... maar goed afgelopen schooljaar hadden slechts 27 ouders niet betaald
Het is 100% vrijwilliger maar in de bijgaande brief staat wel dat als ouder(s) niet kunnen of willen betalen ze dat even bij mij of de directeur moeten melden en dan gaan ze uit het systeem en krijgen ze geen aanmaningen meer en wie dit zijn komt niet naar "buiten".quote:Op donderdag 9 september 2004 14:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat nou echt vrijwillig of krijgen we een aanmaning als we het niet betalen (kunnen)
(Heb ik me nou altijd al afgevraagd)
Netjesquote:Op donderdag 9 september 2004 14:15 schreef just me het volgende:
Het is 100% vrijwilliger maar in de bijgaande brief staat wel dat als ouder(s) niet kunnen of willen betalen ze dat even bij mij of de directeur moeten melden en dan gaan ze uit het systeem en krijgen ze geen aanmaningen meer en wie dit zijn komt niet naar "buiten".
tis toch gewoon zielig...en nergens voor nodig, lijkt mij...tochquote:Op donderdag 9 september 2004 13:56 schreef SCH het volgende:
Met liefde
Maar ik zie het probleem niet zo, behalve dat het me wat unfair lijkt om 1 persoon te noemen.
Ik weet niet, was het een wedstrijdverslag of een soort analyse?quote:Op donderdag 9 september 2004 14:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis toch gewoon zielig...en nergens voor nodig, lijkt mij...toch
Hier het hele verslag:quote:Op donderdag 9 september 2004 14:29 schreef SCH het volgende:
Ik weet niet, was het een wedstrijdverslag of een soort analyse?
Lijkt mij dus een verslag van de wedstrijd....geen column ofzo !quote:Oranje werkt zich langs Tsjechië
door Donald de Klonia
AMSTERDAM - Een hardwerkend Nederlands elftal heeft goed afgetrapt op weg naar het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. De 2-0 zege was niet de verhouding in het veld. Dat Oranje aan een gelijkspel of zelfs een nederlaag ontsnapte mag een klein wonder heten. Behoudens een paar kansen in de eerste helft was het vooral Tsjechië dat grote mogelijkheden onbenut liet. Dat spelbeeld veranderde na de rust niet. De Tsjechen de kansen en Nederland opnieuw het doelpunt.
Marco van Basten had zich geen betere start als bondscoach kunnen wensen. De uitvoering was niet altijd even goed, maar de bezieling van dit team was enorm. Niet alleen Davids en Kuyt vochten als Oranje leeuwen. Dat gold voor het hele team. Dus geen tikkie terug of balletje breed meer zoals de nu afwezige Clarence Seedorf het liefst pleegt te doen. Gewoon keihard werken. Met elkaar en voor elkaar. Aan dit team moet natuurlijk nog het een en ander gesleuteld worden. Defensief deden zich te vaak hachelijke momenten voor. Regelmatig liepen de Tsjechen ongehinderd af op het doel van Van der Sar. Een snelle verdediger zou welkom zijn. Aanvallend is het te hopen dat Arjen Robben volgende maand zijn rentree kan maken.
Na een goed half uur combineerde Oranje uitstekend door de Tsjechische defensie. Een van de spaarzame goede aanvallen van Oranje werd door Van Hooijdonk bekwaam afgerond, 1-0. Mark van Bommel speelde Rafael van der Vaart goed aan. De hangende spits zette een een-tweetje op met Dirk Kuyt, waarna de Ajacied Pierre van Hooijdonk een niet te missen kans bood. Weliswaar was deze stand geen afspiegeling van het wedstrijdbeeld maar weinig toeschouwers zullen daar problemen mee gehad hebben.
Baros, Heinz en Rosicky hadden de pech dat doelman Edwin van der Sar in een bloedvorm verkeerde. Vrijwel alle kansen van de Tsjechen kwamen voort uit snelle counters. Oranje kon daar weinig tegenover stellen. Dat kwam mede doordat de opbouw bij Oranje in een vroeg stadium gestoord werd. Tsjechië hield ook steeds vier man achterin, zodat de unieke Oranje aanval, Kuyt, Van Hooijdonk en Castelen, vrij weinig kon uitrichten.
Aan aanvallen kwam Oranje na de pauze bijna niet meer toe. Het was eenrichtingsverkeer naar het doel van Van der Sar. De Tsjechen speelden vol op de aanval. Moesten dat ook wel. De Tsjechische coach Brückner wisselde driemaal en steeds offensiever werd de speelwijze van de ploeg waar Oranje vrijwel nooit van kan winnen. De angstgegner van het Nederlands elftal bleef aandringen, schiep zich kansen maar wist de mogelijkheden niet te benutten.
De Duitser arbiter Merk floot zeker niet in het nadeel van de ploeg van Marco van Basten. Een 'Schwalbe' van Baros werd niet omgezet in strafschop. De Tsjechen bleven aanvallen. Nederland counterde in de slotfase naar hartelust. Vlak voor tijd kopte Pierre van Hooijdonk Oranje in veilige haven, 2-0. De eerste drie punten zijn binnen.
Pierre van Hooijdonk toonde zich uitermate tevreden: "We hebben de grote concurrent in onze groep een flinke dreun gegeven. Ik heb ook nog eens twee keer gescoord. Wat wil je nog meer?"
Van Hooijdonk gaf toe dat Oranje goed was weggekomen. "Vooral in de eerste helft. Toen heeft doelman Van der Sar ons op de been gehouden."
Bondscoach Van Basten was het met Van Hooijdonk eens. "Het wedstrijdverloop was niet ongelukkig. We hebben als team op het veld gestaan en als team geknokt. We zijn superblij met deze overwinning. Hier hadden de spelers, het publiek en ook de technische staf van Oranje behoefte aan."
Feyenoorder Kuyt over zijn voorzet waaruit Van Hooijdonk de bevrijdende 2-0 binnenkopte: "We hadden daar de hele week op getraind. In de wedstrijd ging het eerder vijf keer fout bij mijn voorzet. Ik wist gewoon dat de bal een keer goed moest vallen. Bij de laatste poging was het gevoel goed en kwam de bal goed uit bij Van Hooijdonk. Heerlijk. We hebben het maximale eruit gehaald."
In oktober volgen nog twee kwalificatieduels: 9 oktober in Skopje Macedonië-Nederland 13 oktober Nederland-Finland.
Dan is de kelder vanaf nu toch de uitgesproken plek voor Sandman?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:57 schreef SCH het volgende:
Ik weet nu waarom Tuindwerg hier niet meer komt
Mag niet van Sandman
Dealquote:Op donderdag 9 september 2004 15:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan is de kelder vanaf nu toch de uitgesproken plek voor Sandman?
quote:Op donderdag 9 september 2004 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
NAMBLA
National Associaton Marlon Brando Look Alikes
mmmmmmm....lekker !!quote:Op donderdag 9 september 2004 15:15 schreef SCH het volgende:
Ja, dan is het wel een beetje raar inderdaad.
Kopje thee dan maar?
heerlijk he als alles al gepland isquote:Op donderdag 9 september 2004 16:25 schreef just me het volgende:
vanavond clubavond, morgenochtend hoofdpijn en dan is het weekend!!
ik rooi ff een bossie voor jequote:Op donderdag 9 september 2004 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mmmmmmm....lekker !!
doe maar rooibos zonder suiker
er zit nog ruimte inquote:Op donderdag 9 september 2004 16:28 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk he als alles al gepland is
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:57 schreef SCH het volgende:
Ik weet nu waarom Tuindwerg hier niet meer komt
Mag niet van Sandman
Tsk, kutschool...quote:Op donderdag 9 september 2004 16:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
School is oké
les hebben aan het strand en witbier op het terras
Life is great
Ja, ik moest m'n eigen bier betalenquote:Op donderdag 9 september 2004 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Tsk, kutschool...
wanneer is Thunderdome dan, misschien krijgt innercity trouwens wel weer een goede hardstyle line upquote:Op donderdag 9 september 2004 17:49 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wat een kut line-up voor Qlimax. Alleen Charly, The Prophet &Technoboy en Outblast zijn leuke namen. (Luna en Pavo ook wel mits ze nu eens een keer niet hun standaard set doen) Ik wacht wel op de line-up van Thunderdome
4 december.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer is Thunderdome dan, misschien krijgt innercity trouwens wel weer een goede hardstyle line up
hij's fijnquote:Op donderdag 9 september 2004 16:28 schreef SCH het volgende:
ik rooi ff een bossie voor je
als bij west 1 gekekenquote:Op donderdag 9 september 2004 17:36 schreef just me het volgende:
http://www.voetbalnederland.nl/
leuke site!!!
was misschien allang bekend bij jullie..
nr 2??quote:Op donderdag 9 september 2004 17:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als bij west 1 gekeken
HBC Zaterdag ?? (4e kl E)
Ik sta erbij
Ah, mooi, die zocht ik nog.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 3
Zit Tony op de oude school van Sandman?
nr is fout maar met dat "Spreek Nederlands" heeft ie wel gelijkquote:Op donderdag 9 september 2004 18:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ah, mooi, die zocht ik nog.
Overigens, politiek op z'n best:
Spreek Nederlands...... Michiel Smit uit de bocht
In principe wel, maar dat toontje.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
nr is fout maar met dat "Spreek Nederlands" heeft ie wel gelijk
Lonsdsale discussie nog een keertje doen ?quote:Op donderdag 9 september 2004 18:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
nr is fout maar met dat "Spreek Nederlands" heeft ie wel gelijk
Ik wil graag mijn mede mens verstaan als ie tegen mij praat. Dus Engels zou ook nog kunnen.... Dat heeft helemaal niks met Lonsdale te maken.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:24 schreef manny het volgende:
[..]
Lonsdsale discussie nog een keertje doen ?
![]()
Bron: http://www.clubcharts.nl/shortnews.php/1573quote:"Volgens Hoff kampt hardcore house in de mainstream media met een imago probleem dat nog teruggaat tot de vorige populariteitsgolf, terwijl nu de muziek weer centraal staat. “Alle media zijn altijd negatief. Maar als je nu naar een gabberfeest gaat zie je geen Lonsdale (kledingmerk geassocieerd met rechts–extremisme, MV) of kaalgeschoren koppen meer. Het lijkt wel of de media het stom vinden om nu eens een positief stukje te schrijven.” Toch heeft het underground karakter ook positieve kanten. Hoff: “We verdienen nu een goedbelegde boterham. Het zou zonde zijn als je nu nog een stapje verder gaat, dat de commerciële Gabberpieten en de Hakkuhbars het weer komen verpesten.”
oftewel je koopt een pilsje voor 30 euro en dan krijg je er ook nog een boek bijquote:Op donderdag 9 september 2004 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Tony zit niet alleen op mijn school van vorig jaar, hij doet zelfs dezelfde opleiding als ik deed
Hij komt vanavond dan ook even een boek "kopen" in de kroeg
in zeeland, bij sandman achter de bar en tony ervoorquote:Op donderdag 9 september 2004 18:41 schreef Ajaxno1 het volgende:
Bier? waar?
en drank ertussenquote:Op donderdag 9 september 2004 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in zeeland, bij sandman achter de bar en tony ervoor
Zeker. Want op de hardcore feesten waar ik kom zie ik zeker veel londsdale en niet alleen bij gasten van 16.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:29 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens er zitten een paar flinke fouten in dat artikel, met name het begin stuk.
Tjah als ze ouder dan 18 en ze lopen erin dan is er iets serieus mis met zequote:Op donderdag 9 september 2004 18:46 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker. Want op de hardcore feesten waar ik kom zie ik zeker veel londsdale en niet alleen bij gasten van 16.
Ik lees dat je naar Thunderdome gaat. Lachen. Ik ook. Maar nu eerst de 18e naar Q-base.
Die denkt: "Hej waarom blijft ie nu slap en gaat ie van jongens wel groeien"quote:Op donderdag 9 september 2004 18:43 schreef Suijk het volgende:
Wat doet Lego daar op de achtergrond??
http://www.r4f1.btinternet.co.uk/vids/trax.WMV
dus......quote:Op donderdag 9 september 2004 18:43 schreef Suijk het volgende:
veel plezier op Q-Base dat gaat een erg vet feest worden, als k geld had gehad was k ook gegaan. heb gisteren ff de site zitten bekijken.... wow dat ziet er strak uitquote:Op donderdag 9 september 2004 18:46 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker. Want op de hardcore feesten waar ik kom zie ik zeker veel londsdale en niet alleen bij gasten van 16.
Ik lees dat je naar Thunderdome gaat. Lachen. Ik ook. Maar nu eerst de 18e naar Q-base.
quote:dit zijn de hardcore feesten waar ik ben geweest en gedraait heb dit is hellraiser
dat vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 9 september 2004 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe kom je toch aan zo'n filmpje?
oef, die site is idd zwaar okay.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:53 schreef Suijk het volgende:
Die site van q-base is inderdaad ontzettend cool gemaakt. Sowieso is de locatie ook gewoon top.
geweldigquote:Op donderdag 9 september 2004 18:43 schreef Suijk het volgende:
36quote:Op donderdag 9 september 2004 19:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, de 1e die het goed heeft (of er het dichtste bij zit.) Hoe oud m'n moeder vandaag is geworden, krijgt een biertje van me.
Bij gelijkspel verzin ik wel een nieuwe vraag.
39quote:Op donderdag 9 september 2004 19:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, de 1e die het goed heeft (of er het dichtste bij zit.) Hoe oud m'n moeder vandaag is geworden, krijgt een biertje van me.
Bij gelijkspel verzin ik wel een nieuwe vraag.
Ik heb het niet eens gezien.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:31 schreef rubbereend het volgende:je ging echt uit je dak he Lego
42.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Ajaxno1 gaat ff z'n cache sjekken, misschien staat ie daar nog tussenquote:Op donderdag 9 september 2004 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan geen verbinding maken met de server. Wil ook wel weten wat de rel is.
na-aperquote:Op donderdag 9 september 2004 19:33 schreef golfer het volgende:
[..]
42.
Bekijk het van de zonnige kant, GMTA.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:34 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
na-aper![]()
wat is oudquote:Op donderdag 9 september 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Zo'n oude moeder al voor zo'n jong ventje?
20 momenteel, tenminste dat lreeg ik te horen toen ik naar een bijbaantje zocht. Hoezo kan je makkelijk een baantje vinden als student dus kan het college geld wel omhoogquote:Op donderdag 9 september 2004 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
wat is oud
Nou Lego leek me van de Veluwe, dus een moeder van hoogstens 20 jaar ouder ofzo.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
wat is oud
Nope.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou Lego leek me van de Veluwe, dus een moeder van hoogstens 20 jaar ouder ofzo.
Tering, wat een oud wijf.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jongens, m'n moeder is Sarah + 1.
Broekie.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Tering, wat een oud wijf.
tiser?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:45 schreef just me het volgende:
![]()
Ja man ze was al een bejaarde van 34.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
51 al joh? En dan zelf 17 zijn? Dan was ze er laat bij!
golfer vind sara plus 1 al oudquote:Op donderdag 9 september 2004 19:47 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
tiser?
Ben zelf 15quote:Op donderdag 9 september 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
51 al joh? En dan zelf 17 zijn? Dan was ze er laat bij!
quote:Op donderdag 9 september 2004 19:49 schreef just me het volgende:
golfer vind sara plus 1 al oud![]()
*meteen filmpje verwijderd, was namelijk voor 18+quote:Op donderdag 9 september 2004 19:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ben zelf 15
Should have been faster in that.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
*meteen filmpje verwijderd, was namelijk voor 18+![]()
Dan was ze zelfs 36! Jeetje. Heb je oudere broers / zussen?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ben zelf 15
* just me mompelt iets over ouwe fietsen enzoquote:Op donderdag 9 september 2004 19:51 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Maar toch.
Da's anders dan een opoefiets.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
* methodmich mompelt iets over ouwe fietsen enzo
quote:Op donderdag 9 september 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's anders dan een opoefiets.
Denk je dat ik op zo'n gammel oud brikkie nog wat kan leren dan?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:54 schreef just me het volgende:
Justme mompelt iets over ouwe fietsen enzo
Deze opoefiets heeft net gedouched en gaat fris en fruitig naar de jonge mannen van de selectiequote:Op donderdag 9 september 2004 19:59 schreef Bluezz het volgende:
Deze opoefiets gaat ff doesje
strak planquote:Op donderdag 9 september 2004 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
* Tony_Montana67 denkt dat ie ook voor de bar zit vanavond
Wacht op mijijijijijijijijijijijijquote:Op donderdag 9 september 2004 20:00 schreef just me het volgende:
gaat fris en fruitig naar de jonge mannen van de selectie![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 20:02 schreef Bluezz het volgende:
Wacht op mijijijijijijijijijijijij
35 en enig kind.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan was ze zelfs 36! Jeetje. Heb je oudere broers / zussen?
Okee. Dan was ze er rijkelijk laat mee. Vandaar dat je gelijk een goed gelukt exemplaar qua leren bent geworden zeker?quote:Op donderdag 9 september 2004 20:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
35 en enig kind.
Jep gaat hoogstwaarschijnlijk Mr Doegewoon wordenquote:Op donderdag 9 september 2004 20:15 schreef rubbereend het volgende:
zo de bejaarde club van hools zit weer over leeftijden te zeuren?
biertje graag, op de mooi plaatjes die armin weer op de radio draait
en ajaxno1 al een nieuwe nick bedacht?
Desmond vraagt waarom je zijn kat roeptquote:Op donderdag 9 september 2004 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Broekie.
quote:Op donderdag 9 september 2004 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Desmond vraagt waarom je zijn kat roept
Ons ritueel is dat ik zeg: hoe is het met onderbroekie, en dan zegt hij zuchtennd: Jaaaaaaaa-aaaaaap, niet grappig doenquote:Op donderdag 9 september 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2004 20:28 schreef SCH het volgende:
Ons ritueel is dat ik zeg: hoe is het met onderbroekie, en dan zegt hij zuchtennd: Jaaaaaaaa-aaaaaap, niet grappig doen![]()
Maar dat is ook weer een vast ritueel, zeg je het niet vraagt ie erom.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ons ritueel is dat ik zeg: hoe is het met onderbroekie, en dan zegt hij zuchtennd: Jaaaaaaaa-aaaaaap, niet grappig doen![]()
Idem hier en daarna Zembla.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:27 schreef methodmich het volgende:
Ik ga eens 2 voor 12 kijken. Spannend!
Heb het onderwerp al gezien bij 2 vandaag. Wil me vanavond even niet ergeren aan de bureaucratische instanties.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier en daarna Zembla.
Weekend, weekend, weekend.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dilemma's, dilemma's, dilemma's.
brace is toch die gast die altijd met ali b loop te chillen alszijnde zn homiequote:Op donderdag 9 september 2004 20:30 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Wacht je een week op je nieuwe brace, past tie niet.
Bijna.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Weekend, weekend, weekend.
En nu in het Nederlands.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
brace is toch die gast die altijd met ali b loop te chillen alszijnde zn homie
brace is toch die jonge knaap die altijd bij ali B aan het ontspannen is alszijnde zijn goede vriendquote:Op donderdag 9 september 2004 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands.
En ? Dat was toch niet zo moeilijk ?quote:Op donderdag 9 september 2004 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
brace is toch die jonge knaap die altijd bij ali B aan het ontspannen is alszijnde zijn goede vriend
nou k heb het woordenboek erop na moetenslaan maar als je over rappers praat moet je ook een beetje hun taal gebruikenquote:Op donderdag 9 september 2004 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ? Dat was toch niet zo moeilijk ?
Ja dope man, ik chill ook bij Chuck D, zou een homie van me kunnen zijn. Boom rush the show man.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou k heb het woordenboek erop na moetenslaan maar als je over rappers praat moet je ook een beetje hun taal gebruiken
Bush is wel zo'n kutband.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:56 schreef pfaf het volgende:
En als muzikant moet je tegenwoordig anti-Busch zijn.
yooh tong lauwe gast, je bent down weet jequote:Op donderdag 9 september 2004 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dope man, ik chill ook bij Chuck D, zou een homie van me kunnen zijn. Boom rush the show man.
of als je balkenende heet ben je voor hem en krijg je harde als je genoemd wordt door bush een weekje terugquote:Op donderdag 9 september 2004 20:56 schreef pfaf het volgende:
En als muzikant moet je tegenwoordig anti-Busch zijn.
Dan zou ik als ik Tong was R&P maar is opzoekenquote:Op donderdag 9 september 2004 21:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
yooh tong lauwe gast, je bent down weet je
Is opzoeken ? Of bedoel je eens opzoeken ?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik Tong was R&P maar is opzoeken
quote:Op donderdag 9 september 2004 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bush is wel zo'n kutband.
Is is slang voor eens, jeweettog?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is opzoeken ? Of bedoel je eens opzoeken ?
I know buddie, kick some assquote:Op donderdag 9 september 2004 21:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is is slang voor eens, jeweettog?
Picserver doet het ff niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:11 schreef Suijk het volgende:
tong, waar is je plaatje?
Ja, wist ik het maar. Ik ga m'n snor afscheren want dit schiet niet op.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:11 schreef Suijk het volgende:
tong, waar is je plaatje?
inderdaad, iedereen, zou Moas en Woals motte proatequote:Op donderdag 9 september 2004 21:54 schreef golfer het volgende:
Waarom praten tegenwoordig zoveel jongeren die gewoon Nederlands zijn met een soort namaak Marokkaans accent.
Net ook weer in Zembla bij die arme kinderen.
Inderdaad dat is zo ongelooflijk triest, dat gedrag.....quote:Op donderdag 9 september 2004 21:54 schreef golfer het volgende:
Waarom praten tegenwoordig zoveel jongeren die gewoon Nederlands zijn met een soort namaak Marokkaans accent.
Net ook weer in Zembla bij die arme kinderen.
Zoiets.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
Hé joe Marok. Show mie joer nieuwe net gediste fiets.
Mooi kruisje.quote:
Net deed dat plaatje het welquote:Op donderdag 9 september 2004 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi kruisje.
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:08 schreef VoreG het volgende:
http://ircimages.com/irci(...)d6eac150f093c30_.jpg
Dat is de link trouwens
Jij mij nu dissen ? Die policiecie zijn toch van één pot nat. Laat ze zelf maar eens kijken naar hun eigen hun. Wedde dat ze dan minder popie doen met hun eigen.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar meer zoals die ene dochter van de Tokkies ook praatte, zo'n soort (straat?)taaltje is blijkbaar mode geworden.
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar meer zoals die ene dochter van de Tokkies ook praatte, zo'n soort (straat?)taaltje is blijkbaar mode geworden.
Ok ik hou er mee opquote:Op donderdag 9 september 2004 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /ircimages/2/8/28c8b98b9eabd7fcad6eac150f093c30_.jpg on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.29 Server at ircimages.com Port 80
Gemist.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
Net de moeder van de user Verbal bij sterrenslag.
Mis je nu ook het debuut van Ron Bransteder.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemist.
Zoals ik Sterrenslag mijn hele leven al gemist heb.
Ik denk dat ik zelfs wel kan leven met dat gemis.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:22 schreef tong80 het volgende:
Mis je nu ook het debuut van Ron Bransteder.
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:25 schreef pfaf het volgende:
Er is al iemand met slsk 20 minuten lang een nummer van me aan het downloaden met gem 0,5 kb/s.
Ik wist niet dat die mensen nog bestonden.
quote:Op donderdag 9 september 2004 23:17 schreef pascalheister het volgende:
wat een muts is het toch ook![]()
En dan komt ze ook nog in de playboy te staan
http://members.home.nl/dennis.van.den.berge/videos/georgina.mpeg
Z'n trainerskwaliteiten staan buiten kijf.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:34 schreef rubbereend het volgende:
tis nu aan foppe om aan te tonen dat hij een goede trainer is.
schoolroosterquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:11 schreef tong80 het volgende:
Ja Pascal we posten niet allemaal ons schoolrooster.
*Doet de deur open.*quote:Op vrijdag 10 september 2004 07:18 schreef Bluezz het volgende:
*zet de ramen open*
Alle enveloppen opgestuurd??quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:20 schreef just me het volgende:
Vanaf mijn werk een goeie morgen
ja lekkker....quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:23 schreef Againzender het volgende:
Zo, even een kopje koffie om te kalmeren.
Ik zit op mijn werk... was er bijna niet aangekomen omdat ik bijna onder de auto van een blinde chauffeur lag.quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ja lekkker....
en dan lekker ontspannen....
o nee, dat laatste gaat niet.....moet werken....
Diarreeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 10 september 2004 10:01 schreef SCH het volgende:
Ik heb me voorgenomen om te gaan schwemmen maar zoek hevig naar een smoes...bluezz zegt dan altijd dat ze ongesteld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |