abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21832077
Armando (een of andere kermisartiest uit Rotjeknor) heeft een nummer gemaakt met Michiel Smit (je weet wel, Extreem rechtse ***)... het nummer is werkelijk TE fucking triest..

"spreek Nederlands" heet het... echt, als je wilt lachen, moet je daar naar luisteren! Armando heeft denk ik last van te veel goud om z'n nek, want zingen? Nee... smit klinkt als een über-nicht met z'n bekakte R, en hij heeft zowaar het lef om min of meer over Pim Fortuyn te beginnen...

het gaat om dit trieste nummer: http://www.nieuwrechts.nl/promotie/SpreekNederlands.MP3
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21832359
Michiel Smit de voorvechter van de aso's in Nederland... er komt niets zinnigs uit die gozer...

luisterend naar het nummertje... kan ik horen dat die zanger een beetje een simpelle ziel is Stel dat ik hier Nederlands blijft lullen... dan krijg ik helemaal niets voor elkaar... en taal heeft geen zak met cultuur te maken...
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 9 september 2004 @ 07:07:19 #3
19840 Libris
Live from Singapore
pi_21832423
Wat is het een ontzettend irritant nummer zelfs... het deuntje van het Wilhelmus erin...

Kan iemand het aantal keer tellen dat ie zingt "Spreek Nederlands, Spreek Nederlands, kom doe mij een lol"

Het 'rappen' van Smit is grappig... haha
pi_21832459
Dat doet onze rijm-meester def-p hem niet na!! Hoor die vloei hoor de flow!! Michiel in in het gebouw!
  donderdag 9 september 2004 @ 07:29:54 #5
19840 Libris
Live from Singapore
pi_21832472
Hier spreekt michiel Smit....
"we had-den ooit een leider.. " hahah, dit is toch in en in triest...!
pi_21832518
We hadden ooit een leider... waarmee hij dus zegt dat ie zelf een incompetente debiel is inderdaad.
pi_21832521
quote:
Op donderdag 9 september 2004 07:07 schreef Libris het volgende:
Wat is het een ontzettend irritant nummer zelfs... het deuntje van het Wilhelmus erin...

Kan iemand het aantal keer tellen dat ie zingt "Spreek Nederlands, Spreek Nederlands, kom doe mij een lol"

Het 'rappen' van Smit is grappig... haha
Ik gok op een keer of 20, als je het gedeelte 'spreek Nederlands, Spreek Nederlands, want de maat is vol." ook er toe rekent. En die hele reeks op het einde niet.

Verder zou deze melodie niet misstaan voor de teletoeters in het voetbalstadion.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_21832546
Grappig liedje
pi_21832547
Dit is wel wat voor pakjesavond.

( Coke eiland bewoner )
pi_21832730
En dat is politiek.. geeft wel weer het niveau van de rechtse politiek in Nederland aan..

donderdag 9 september 2004 @ 08:36:51 #11
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_21832800
Hier denken ze stemmen mee te trekken? HAHAHAHAHAHAHA
pi_21832820
quote:
Op donderdag 9 september 2004 08:36 schreef Jack_Flash het volgende:
Hier denken ze stemmen mee te trekken? HAHAHAHAHAHAHA
Ik denk eerder dat ze hier stemmen mee verliezen.
Some say in ice
pi_21832874
"Laat alle allochtonen naar taalcursus gaan,
ze willen hier toch wonen, en een goede baan"

Wat een in-triest nummer, zeg. "Alle" allochtonen? Ik ken er een paar die beter Nederlands spreken (en rijmen) dan de zanger van dit lied..
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_21832886
dit heeft hitpotentie

ze willen dit ook zeker in het lespakket nemen in cursussen voor mensen die gaan inburgeren

weinig gevarieerd, qua muziek en tekst, en muziek en tekst zelf is eigenlijk van een bedroevend laag niveau, en hoe Michiel Smit invalt , je zou er bijna van schrikken

hopelijk is dit bedoeld als een vroege carnavalsnummer, je moet het toch ergens plaatsen
pi_21832913
quote:
Op donderdag 9 september 2004 08:46 schreef zakjapannertje het volgende:
dit heeft hitpotentie
Goed, ik geef toe, het niveau ligt nabij de gemiddelde top 40 hit.
Some say in ice
pi_21832930
Nou ja, het is wel beter dan hun vorige lied: "Voelt u zich niet meer thuis in Rotterdam". Dat had prachtige volzinnen als "is het die imam die zei dat je je vrouw mag slaan" en klonk alsof het door twee tandeloze junks op het Centraal Station werd gezongen.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 9 september 2004 @ 09:00:38 #17
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_21833010
wat een geweldig nummer lekker vrolijk, en de tekst is ook mooi pakkend
pi_21833024
Briljant initiatief om als partij serieus genomen te worden.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_21833068
quote:
Op donderdag 9 september 2004 08:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

pi_21833074
quote:
Op donderdag 9 september 2004 08:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Das tegenwoordig geen compliment meer

Nieuw Rechts is sowieso een beetje kansloze partij.

Jammer is alleen het feit dat mensen er naar mijn mening geen moeite mee hebben dat er buitenlands gesproken wordt maar er moeite mee hebben dat er buitenlands gesproken wordt omdat deze mensen het nederlands niet beheersen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_21833107
Wat een dolkomisch lied zeg Heel m'n humeur weer goed
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 9 september 2004 @ 09:18:28 #22
19840 Libris
Live from Singapore
pi_21833156
Kijk uit, de melodie (haha) blijft makkelijk in je hoofd zitten...
  donderdag 9 september 2004 @ 09:22:03 #23
14505 OProg
A Life in Music
pi_21833185
Het haalt toch niet het hoge niveau van het Pimmetje-lied van Vader Abraham.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_21833222

Wie doet er mee met de polonaise?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  Redactie Frontpage donderdag 9 september 2004 @ 10:35:47 #25
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_21834117
Nou , Vader Abraham was inderdaad ook geen lievertje. Wie o wie heeft het singeltje " Wat doen we met die Arabieren hier " nog van hem ?!

Wat Doen We Met Die Arabieren Hier ? wat geïnspireerd was op de Internationale Oliecrisis. De plaat moest op last van de Nederlandse regering voortijdig uit de handel worden genomen wegens haar 'discriminerende karakter'. Pierre zelf, stond toentertijd onder dag- en nacht politiebescherming i.v.m. dreigementen van allerlei extreme politieke organisaties.

Om nog maar te zwijgen van het nummer , ze zijn niet te vertrouwen met onze mooie vrouwen

Bron : http://www.standby.fm/zanger-essen/vaderabraham.htm

Groet,
Billy
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')