Is dit een soort van verkapte datingadvertentie? Mooi !
Maar even serieus, en ik weet dat de meeste mensen zelfs een nieuwe nickname aanmaken om anoniem te blijven, en daar heb ik zelf al een hekel aan.
Mijn verhaal: (niet in chronologische volgorde)
Toen ik 15 was wilde ik 16 zijn, toen ik 16 werd wilden ik zsm 18 zijn, toen ik 18 werd wilde ik 21 zijn. Toen ik 21 werd wilde ik 25 zijn. Op mijn 25ste voelde ik me weer oud en wilde ik weer 18 zijn
![]()
Toen ik jong was wilde mijn ouders mij als een meisje opvoeden omdat ze graag een dochter wilden. ik ben toen tot mijn zesde ook als een meisje gekleed en mocht ook alleen in damestoiletten mijn behoefte doen. Ik dacht dat naarmate ik ouder word, mijn penis wel zou verdwijnen zodat ik net zo als alle dames eruit zou zien. Integendeel, het werd alleen maar groter.
Op dat moment besefte ik dat ik een MAN was, en ben er nog steeds trots op. Mijn ouders heb ik op mijn 15e vermoord door het huis in brand te steken. Mijn motief was bovenstaande verhaal.
Hiervoor moest ik 2jr in een jeugdgevangenis, omdat ik nog minderjarig was.
Toen ik 18jr was kwam ik weer terecht in de maatschappij. Ik had verwacht dat het veel beter zou worden dan in de bak, maar ook dat viel tegen. Overal zag ik buitenlanders en junkies. Die mij weer op het slechte pad probeerde te brengen. Ik moest toen wel onderdak vinden en heb een tijdje drugs gedeald. Op mijn 19e reed ik al (zonder rijbewijs) in een BMW 3 serie. Ik kreeg veel bekijks van meiden en wist dat het mijn roeping was: zoveel mogelijk nazaten ter wereld brengen. Maar dan wel dumpen als het te serieus wordt.
Totdat ik de vrouw van mijn dromen tegenkwam. Ik stopte met dealen (al was dat heel moeilijk vanwege het financieel plaatje). Ik had er alles voor deze vrouw over. Zij was de moeder van mijn kinderen en degene waar ik langer dan 2 weken bij wil blijven. Ik ben toen weer gaan studeren en heb succesvol mijn HBO opleiding afgerond. Hier heb ik tot op heden echter nog nooit gebruik van gemaakt omdat ik weigerde om voor een baas te werken. Dus ben ik samen maar met een partner een eigen bedrijf in onroerend goed gestart. Dit bleek te werken omdat er veel vraag was naar studentenkamers. Hier hebben we flink mee gebeurd dat ik nu rustig kan zeggen dat ik toen in het geld zwem. Maar ik maak hier geen reclame over door met mercedessen te rijden of in D&G maatpakken.
Nee, ik ben gewoon een nuchtere jongen die doet wat hij moet doen.
Totdat mijn vriendin (de vrouw van mijn leven) mij financieel uitkleedde toen we gingen samenwonen. Zij heeft me zover in de problemen gebracht dat ik mijn appartement recentelijk te koop heb gezet. Ik kan de schuldeisers niet meer betalen. Zij is in de tussentijd heerlijk op vakantie gegaan met haar vriendin. In die tijd heeft ze me 1x gebeld, terwijl ik hard aan het werk was om de vaste lasten te kunnen betalen.
Verdomme, ik hield van die vrouw, maar deze heeft me gewoon kapot gemaakt. Al die tijd heb ik geld aan haar gespendeerd. Heb haar rijlessen betaald, schoolboeken, de huur, enz.
En wat kreeg ik hiervoor terug? Stank voor dank!
Echt waaar, deze vrouw had echt de mooiste benen ter wereld, zelfs beter dan Heidi Klum. Maar helaas wat tussen die benen zat, was kut!
Ik heb op een harde manier achter moeten komen dat zij zich graag door anderen liet verwennen tijdens mijn afwezigheid. Ik ben hierachter gekomen door haar emails te lezen. (Noem me maar een klootzak, maar dit is de enige manier om een vrouw te doorgronden). En ik heb haar hiermee geconfronteerd. In het begin loog ze dat ze barste. En toen vroeg ik of ik haar gsm mocht om te kijken met wie ze de laatste 24uur heeft gebeld, toen barste ze in tranen uit en gooide het allemaal op tafel. (de hypocriete bitch...)
Ik heb zelfs gedacht om haar even in brand te steken, maar dan riskeer ik weer een gevangenisstraf, en daar had ik het voor deze hoer niet over....
Ik heb haar maar dus gewoon het huis uit getrapt en de koffers (zoals in films) uit het raam gegooid. Mijn liefde misbruiken, dat moet je bij mij niet flikken.
Ik hoop dat jullie mij nu beter heb leren kennen en zoals je ziet, ben ik weer vrijgezel. Ik hoop dat mijn verhaal JOU aanspreekt en dat je je hierin herkent. Mocht je me IRL willen ontmoeten, mail me dan even!
p.s. sorry als mensen bovenstaande anekdote schokkend vinden, maar zoals mijn naam suggereert, duurt eerlijkheid het langst....
[ Bericht 1% gewijzigd door Eerlijke_Klootzak op 08-09-2004 06:36:49 ]
Eerlijk gezegd zijn er twee personen die ik vertrouw: Mezelf, en de tweede dat ben jij NIET!