neeh ken ik nietquote:Op zondag 5 september 2004 00:04 schreef RedGuy het volgende:
Hoe deed Saidi het?
quote:Morocco hold Tunisia
Francisco dos Santos opened the scoring for Tunisia
Morocco went top of Group Five after holding African champions Tunisia to a 1-1 draw in Rabat.
Although the Atlas Lions only equalised in the 89th minute through a long-range Talal El Karkouri free-kick, the result was no less than the home side deserved.
Morocco dominated much of the game, forcing the better chances, yet the Carthage Eagles took the lead against the run of play through Francisco dos Santos in the 13th minute.
The game will also be remembered for the bizarre dismissal of Tunisia defender Jose Clayton.
After the referee showed him two yellow cards and failed to dismiss him, the Tunisian tried to escape a red card through substitution.
Yet the Moroccan players protested as Clayton walked to the Tunisia bench four minutes after being shown his second yellow.
And it was only after the fourth official had brought the incident to the referee's attention that the defender dismissed.
Wat een verslag. Werk jij bij de krant ofzo?quote:Op zondag 5 september 2004 00:02 schreef Meki het volgende:
Marokko 1-1 Tunesie
Tunesie ; 11
Marokko 89
gele Kaarten
Te veel op te noemen
Rode Kaarten
Speler van Tunesie
Teletekstquote:Op zondag 5 september 2004 12:56 schreef VoreG het volgende:
Waarom staat Marokko - Tunesië in de TT?
Afgekeurd bij Ajaxquote:Op maandag 6 september 2004 20:56 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
arouna kone
Jah zekerquote:Op maandag 6 september 2004 22:09 schreef Chadi het volgende:
kut tunesie speelt net als die italianen op de counter maar ja spelers om het spel te maken hebben ze niet .
En Europa danquote:Op maandag 6 september 2004 22:44 schreef tong80 het volgende:
Afrikanen hebben de pech dat ze niet voor vol worden aangezien door de FIFA. Als je uit Zuid-Amerika komt speel je met 12 teams om 6 plaatsen.
In Afrika speel je met 40 ploegen om 4 plaatsen.
Die hebben een heerlijk aanvalsduo staan jaquote:Op zondag 5 september 2004 12:53 schreef Heero87 het volgende:
Ivoorkust.
oow jahquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:18 schreef zjroentje het volgende:
Wat een topic zeg.
Eindelijk?quote:Op maandag 6 september 2004 22:55 schreef Meki het volgende:
dit word wel een leuke WK 2006
eindelijk gaat Marokko meedoen![]()
wie had gewonnenquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
Kameroen - Egypte, ook een topper.
Nee.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:58 schreef Cruoninga het volgende:
Doet Swaiziland ook mee?
Sja idd, waarom staan niet alle Afrikaanse WK voorronde groepen in dit topic vermeld, zo snijdt het iig wel erg weinig hout.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:18 schreef zjroentje het volgende:
Wat een topic zeg.
het kom nog welquote:Op donderdag 9 september 2004 13:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sja idd, waarom staan niet alle Afrikaanse WK voorronde groepen in dit topic vermeld, zo snijdt het iig wel erg weinig hout.
Ja, alleen dat Marokko is belangrijkquote:Op donderdag 9 september 2004 14:37 schreef Meki het volgende:
[..]
het kom nog wel
quote:Speler verzint interland om weg te blijven
Mohammed Sissoko heeft zich de woede op de hals gehaald van Valencia. De negentienjarige Malinese spits keerde vier dagen later dan afgesproken terug bij zijn club en gaf als excuus dat hij een extra oefeninterland met Mali tegen Kenia had gespeeld.
De Spaanse sportkrant MARCA stuitte in de zoektocht naar het duel echter op iets vreemds. Niemand was op de hoogte van de wedstrijd die volgens Sissoko in 1-0 was geëindigd en waar hij zelf 45 minuten zou zijn gekomen. Er was niets te vinden omdat de wedstrijd nooit was gespeeld.
Bij Valencia wilde voorzitter Jaime Ortí zich nog uitlaten over mogelijke disciplinaire maatregelen tegen Sissoko. 'Hij heeft het recht zijn verhaal te doen. We zullen naar hem luisteren om te horen wat er is misgegaan en wat zijn drijfveren zijn geweest.
VI.nl
Dat is toch al een tijd geleden?quote:Op donderdag 9 september 2004 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat dit hier ook wel thuis hoorde:
[..]
Kijk de datum van die post eens.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is toch al een tijd geleden?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kijk de datum van die post eens.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
3 Doden na wedstrijd
Marokko - Guinieua![]()
bron: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/africa/3738990.stmquote:There were also problems at several other grounds but reports that three people died in a crush to get tickets for Guinea's match with Morocco in Conakry proved to be false.
quote:Four people were crushed to death in Togo when the lights went out following their match with Mali.
In Liberia two people lost their lives in violence that erupted following the Lone Star's loss to Senegal.
ben jij oegandeesquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Kom op Oeganda
waarom ben je dan voor Oegandaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:31 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
nee
Mischien omdat hij zich verbonden voelt met de oegandese cultuur of omdat hij een bepaald land wel een overwinning gunt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:02 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ben je dan voor Oeganda
Maar Oeganda speelt erg slechtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:14 schreef Skwish het volgende:
[..]
Mischien omdat hij zich verbonden voelt met de oegandese cultuur of omdat hij een bepaald land wel een overwinning gunt?
Netzoals vele 'turken' en 'marokkanen' die hier in nl zijn geboren het heel normaal vinden om voor turkije/marokko te zijn.
successupporter!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar Oeganda speelt erg slecht
Er spelen er een stuk of tien in de eredivisie. Lijkt me sterk dat je dan geen kans maakt op de selectie. Van Boukhari weet ik iig dat ie was geselecteerd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Echt heel veel voetballers uit de Eredivisie doen er niet mee bij Marokko volgens mij.
Alleen Sinouh doet regelmatig mee. Die speelt sinds kort niet meer in de Eredivisie, maar voorheen wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er spelen er een stuk of tien in de eredivisie. Lijkt me sterk dat je dan geen kans maakt op de selectie. Van Boukhari weet ik iig dat ie was geselecteerd.
Zo noemen ze het alleen in Engeland. Alleen internationale en engelse kneusjes noemen het Uganda.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:31 schreef methodmich het volgende:
Noem het eens gewoon Uganda, stelletje nepfans.
Ik zie eigenlijk liever Nigeria spelen op het WK. Ze brengen toch een bepaalde (gezellige) sfeer naar zo'n toernooi, maar Angela is weer een keer wat andersquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Groep 4
1. Angola 5-11
2. Nigeria 5-10
3. Gabon 5-6
4. Zimbabwe 5-5
5. Rwanda 5-4
6. Algerije 5-3
Algerije valt ronduit tegen, Nigeria lijkt het uit te maken met het land dat al jaren goede jeugdteams levert, Angola.
Misschien Ghana, daar twijfel ik over. De andere landen zijn zeker debutanten inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2005 16:03 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij heeft niet één van die landen ooit op een WK gespeeld.
En de Ugandezen zelf.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Zo noemen ze het alleen in Engeland. Alleen internationale en engelse kneusjes noemen het Uganda.![]()
Gewoon op zijn Nederlands: Roewanda dus.quote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Het gaat om de spelling natuurlijk. Schrijf jij Roewanda dan?
1-1quote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
0 - 1 Kameroen. Ivoorkust kan het echt wel shaken.
Inderdaadquote:
Wome stond te klunzen. Hij wilde geen corner weggeven, nu geeft hij een goal weg. Kalla stond te slapen, net zoals de goal van Kameroen een fout was van een slapende Touré.quote:Op zondag 4 september 2005 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad
Drogba staat erg vrij en Wome laat zich wel erg heel makkelijk passeren.
Vermakelijk is het zeker wel, maar het niveau is echt dramatisch. Nu weten we weer waarom Afrika 5 WK-tickets heeft en niet meer.quote:Op zondag 4 september 2005 18:55 schreef tong80 het volgende:
Waar speelt die Webo ?
Ik vermaak me ondanks het lage niveau.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom een platenmaatschappij zendtijd koopt om hun country verzamelalbum aan te prijzen tijdens Ivoorkust-Kameroen ?
* Elvislives heeft tevergeefs geprobeerd het record afstandsbediening zoeken en eurosport op de tv zoeken te verbreken...quote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eurosport is het te zien. Nog 15 seconde.
Idd, vi bevestigd het in het bericht van Nigeria. Ghana is dus ook officieel gekwalificeerd. Raar dat ik dat nergens terugvind. Zelfs niet op de officiele wk site.quote:Op zondag 4 september 2005 22:33 schreef Ixnay het volgende:
Blijkbaar geldt het onderling resultaat, want als doelsaldo zou gelden was Ghana nog niet geplaatst, want dan zouden ze nog ingehaald kunnen worden.
Zinedine Zidane, heeft inderdaad zijn Roots in Algerije liggenquote:Op maandag 5 september 2005 01:10 schreef Cassii het volgende:
5-2 Nigera - Algarije(komt Zidane daar niet vandaan?).
Op Nederland 2 stond Ghana in het lijstje van gekwalificeerde landen, de VS stonden er ook al bij.quote:Op maandag 5 september 2005 00:44 schreef trepper het volgende:
[..]
Idd, vi bevestigd het in het bericht van Nigeria. Ghana is dus ook officieel gekwalificeerd. Raar dat ik dat nergens terugvind. Zelfs niet op de officiele wk site.
Angola staat er ook vrij goed voor. Hopelijk winnen ze van Rwanda, hebben we er weer een nieuw gezicht bij net als Togo. Ik had alleen liever Ivoorkust gezien, want die had ik nog redelijk wat kansen gegeven om verder dan de 1e ronde te geraken.quote:
Dat laatste betwijfel ik. Zoals ze zich in de luren lieten leggen door Kameroen. Tactisch gezien komt Ivoorkust echt tekort.quote:Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef trepper het volgende:
[..]
Angola staat er ook vrij goed voor. Hopelijk winnen ze van Rwanda, hebben we er weer een nieuw gezicht bij net als Togo. Ik had alleen liever Ivoorkust gezien, want die had ik nog redelijk wat kansen gegeven om verder dan de 1e ronde te geraken.
DIe Adebayor is ook topscorer in de kwalificatie van Afrika. Waar speelt hij eigenlijk? Ergens in europa?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef methodmich het volgende:
Angola heeft ook altijd goede jeugdlichtingen gehad, maar weinig spelers daarvan zijn echt doorgebroken. Togo drijft vooral op Adebayor, wel verrassend dat die het gaan redden.
Ivoorkust of Kameroen is me om het even, Kameroen zie ik altijd wel graag als sterkste land van Afrika de laatste jaren.
Ik vind het wel jammer dat Nigeria er dan niet bij is. Maar het is natuurlijk ook leuk als er komend WK weer eens andere ploegen zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
In Togo en Angola bereidt men al enorme volksfeesten voor. Hopelijk halen ze het!
Ik denk Marokko , de Nederlandse trio gaat het goed makenquote:
Tunesië heeft het thuisvoordeel, ik denk dat Tunesië nipt gaat winnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik denk Marokko , de Nederlandse trio gaat het goed maken
ART en TV5 zenden het ook uit
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tunesië heeft het thuisvoordeel, ik denk dat Tunesië nipt gaat winnen.
Togo in de problemen, Senegal op rozen.quote:34' South Africa 0:0 Congo DR
76' Botswana 1:0 Guinea
36' Uganda 1:1 Burkina Faso
36' Sudan 0:0 Cote d'Ivoire
36' Cameroon 1:0 Egypt
76' Rwanda 0:0 Angola
80' Nigeria 2:1 Zimbabwe
36' Senegal 2:0 Mali
FT Malawi 3:0 Kenya
29' Congo 1:0 Togo
36' Cape Verde Islands 0:1 Ghana
En de cameraman had zich vast gekwalificeerd via "De leukste thuis", met vaste handquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
De verslaggever is de winnaar van komt dat schot programma.
Leuk voor de spelerscouts, scheelt weer reizenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:59 schreef sampoo het volgende:
Ivoorkust, Angola, Togo, Ghana allemaal voor het eerst op het WK!
Leuk, weer eens wat andere landen dan Nigeria en Kameroen op een WK.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:59 schreef sampoo het volgende:
Ivoorkust, Angola, Togo, Ghana allemaal voor het eerst op het WK!
Ik dacht ook dat het iemand anders wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:05 schreef Zwansen het volgende:
Eto'o mistte die penal toch niet?
Gelijkspel is genoeg voor Tunesië. Hoop op een leuk spektakel en wellicht wat drama zoals bij Kameroen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:03 schreef BB-King het volgende:
Nu alleen nog hopen dat Tunesië van Marokko wint...![]()
Was hij dat?? Wel leuk voor hem dan inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:04 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Leuke ontwikkelingen in Afrika.
Trouwens die Belg, die 'komt dat schot' van BNN won, geeft nu dus commentaar bij Eurosport.
Die keeper zag er slecht uit bij de 1-0 en erg grappig hoe de Kameroen-spelers de Egyptische keeper leken te smeken om de bal er in te laten. Alleen jammer dat Wome het niet tussen de twee palen kreeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:08 schreef Zwansen het volgende:
Nou die scheids leek me idd omgekocht, bij die corner ook al. En dan die camera... ::')
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krijgt ie nou rood
Wat een wedstrijd trouwens
Nee, dan gaat alleen Tunesië door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef Skwish het volgende:
Gaat Marokko door met een gelijkspel?![]()
Of krijgt de 2e van die groep nog een extra kans?
Nope. Alleen de nummers 1.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef Skwish het volgende:
Gaat Marokko door met een gelijkspel?![]()
Of krijgt de 2e van die groep nog een extra kans?
De gast die die Colombiaan vermoordde is trouwens vervroegd vrijgelaten dankzij goed gedrag, in plaats van 43 jaar net een kwart daarvanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:46 schreef Yeahinho het volgende:
Wel raar zeg. Geen Nigeria, Zuid-Afrika, Kameroen en Marokko
.
Ik vrees trouwens dat we binnenkort een nieuwe Kameroenese Escobar kunnen gaan begraven.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef Meki het volgende:
Marokko speelde 10 keer beter dan Tunesie![]()
alleen door een kutspelers en die coach en die keeper
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef Meki het volgende:
je wilt hem als collega hebben?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef Meki het volgende:
en mag hij vuilnisman worden
beter dan coach zijn hij bakt er niks vanquote:
Geen WK voor Marokko.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef Meki het volgende:
quote:De Egyptenaren lagen om de haverklap op de grond, prompt werd er vijf minuten extra tijd toegekend en in de vierde minuut van die bonustijd werd de bal zomaar op de stip gelegd. Eto’o en Song praatten stevig in op de Egyptische doelman, die als een zoutzak de verkeerde kant opviel. De strafschop van Pierre Wome (Internazionale) ging echter tot ontzetting van alles en iedereen over de lat, waarmee hij de gehele natie in vertwijfeling achterliet. Enkele seconden na zijn kapitale misser floot de scheidsrechter af. De klap bij Eto’o was zo groot, dat hij minutenlang doodstil op de mat bleef liggen en zwaar geëmotioneerd met ondersteuning van twee begeleiders het veld verliet.
echt? tof. hopelijk nog vaker te horen. was wel een sympathieke gast.quote:Trouwens die Belg, die 'komt dat schot' van BNN won, geeft nu dus commentaar bij Eurosport.
In Zuid-Afrika, Zimbabwe, Nambibië, wonen ook blanken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:33 schreef trepper het volgende:
Ik kwam deze foto tegen op de fifa website
[afbeelding]
Een blanke speler in het elftal van Angola, een zwart afrikaans land. Dat zie je niet zo vaak.
Echt veel moeite deed de keeper niet... als ie hem wat rustiger had geschoten was het gewoon een doelpunt geweest en zaten ze te feesten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:09 schreef sampoo het volgende:
Ze hebben hem niet omgekocht maar er stonden wel 3 man te smeken en met beide handen op de wangen van de keeper vast stellend dat Egypte toch al uitgeschakeld was en of hij alsjeblieft niet veel moeite zou doen. Het leek een beetje het Figo-verhaal in het kwadraat destijds tegen Zuid-Korea.
In Togo niet, maar dit is een Braziliaan die is genaturaliseerd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika, Zimbabwe, Nambibië, wonen ook blanken.
precies..quote:Echt veel moeite deed de keeper niet... als ie hem wat rustiger had geschoten was het gewoon een doelpunt geweest en zaten ze te feesten.
Hij speelde wel tijdens de kwalificatiewedstrijden, dus ik neem aan van wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:32 schreef Ixnay het volgende:
Gaat die broer van Kalou (die ook bij Feyenoord speelde) ook naar het WK?
Die landen liggen dan ook niet in donker-Afrika.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika, Zimbabwe, Nambibië, wonen ook blanken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |