abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30448076
Adebayor is één van de Monaco-spitsen, die rouleren vrij veel. Je mag hem wel tot de basis rekenen op zich, zeker nu.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:54:47 #152
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30448570
Poule 1
Als Togo de laatste wedstrijd wint van Congo uit gaan ze naar het WK, bij een gelijkspel komen ze op 21 punten.
Als Senegal wint van Mali thuis, kunnen ze nog naar het WK gaan en hebben dan ook 21 punten, maar dan moeten ze wel hopen dat Togo verliest.
Als ze evenveel punten hebben gaat waarschijnlijk Togo naar het WK, die hebben een beter onderling resultaat (3-1 gewonnen en 2-2) en het doelsaldo is iets beter.

Poule 2
Hier is het eigenlijk al beslist dat Ghana naar het WK gaat.
Zuid-Afrika kan nog gelijk komen als ze winnen van Dem. Rep. Congo, maar Dem. Rep. Congo ook als ze winnen van Zuid-Afrika. Maar Ghana moet dan wel verliezen van de Kaapverdische Eilanden en die kans is natuurlijk klein. Maar Ghana heeft het betere onderling resultaat en het doelsaldo is ook 5 hoger.

Poule 3
Kameroen heeft 1 punt meer dan Ivoorkust.
Ivoorkust kan ze nog inhalen, ze moeten nog 1 wedstrijd thuis tegen Soedan, en Kameroen moet uit tegen Egypte waar ze punten kunnen verliezen. Er is dus nog hoop voor Ivoorkust.

Poule 4
Angola en Nigeria hebben evenveel punten. Angola heeft een beter onderling resultaat (1-0 en 1-1).
Ze moeten beide nog 1 wedstrijd Als Angola uit wint van Rwanda gaan ze naar het WK, Nigeria moet thuis tegen Zimbabwe.

Poule 5
De laatste wedstrijd tussen Tunesië en Marokko wordt beslissend, de winnaar gaat naar het WK, bij gelijkspel gaat Tunsië, dat ook nog eens thuis speelt, Tunesië heeft de betere kansen.
pi_31263251
Ook in Afrika gaan de beslissingen vallen.

Overigens heeft Talpa een uitgebreide reportage over Tunesie - Marokko.
pi_31263474
In Togo en Angola bereidt men al enorme volksfeesten voor. Hopelijk halen ze het!
www.thuisuiteten.nl
pi_31268679
Togo heeft nog een lastige uitwedstrijd voor de boeg in Congo.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31268899
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
In Togo en Angola bereidt men al enorme volksfeesten voor. Hopelijk halen ze het!
Ik vind het wel jammer dat Nigeria er dan niet bij is. Maar het is natuurlijk ook leuk als er komend WK weer eens andere ploegen zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31269192
Morgen Marokko Tunesie

Live op vele kanalen ( bijv. Eurosport )
21.45
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31269228
Tunesië gaat winnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31269231
Tnx Meki, dat wordt de video inschakelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31269327
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tunesië gaat winnen.
Ik denk Marokko , de Nederlandse trio gaat het goed maken

ART en TV5 zenden het ook uit
pi_31269389
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik denk Marokko , de Nederlandse trio gaat het goed maken

ART en TV5 zenden het ook uit
Tunesië heeft het thuisvoordeel, ik denk dat Tunesië nipt gaat winnen.
pi_31269439
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Tunesië heeft het thuisvoordeel, ik denk dat Tunesië nipt gaat winnen.

het zal erg spannend worden

pi_31269458
Eurosport
TV7 Tunisia
TV5 Asia
RTM1 Morroco
ART Sport 3
Aljazeera Sport 1
Eurosport Deutschland

die zenden het live uit
pi_31269495
Daarvan kan ik alleen Eurosport ontvangen, maar 1x is wel genoeg.
pi_31271473
Vrij spannend. Denk dat Togo de sensatie ga worden. Denk dat Kameroen en Tunesie het vrij eenvoudig gaan afmaken. Ghana is er in feite al en Nigeria zal er met de hakken over de sloot ook wel redden door puntverlies van Angola bij Rwanda.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:15:12 #166
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31277227
Groep 1
Als Togo gelijkspeelt of wint van Congo gaan ze naar het WK.
Senegal moet winnen van Mali en hopen dat Togo verliest.

Groep 2
Ghana gaat naar het WK

Groep 3
Kameroen gaat naar het WK als ze winnen van Egypte, bij gelijkspel of verlies kunnen ze nog ingehaald worden als Ivoorkust wint van Soedan.

Groep 4
Angola en Nigeria hebben evenveel punten en moeten nog 1 wedstrijd.
Angola moet tegen Rwanda.
Nigeria moet tegen Zimbabwe.
Als ze beiden winnen/gelijkspelen/verliezen, dan heeft Angola een beter onderling resultaat en Nigeria een beter doelsaldo, ik weet niet wat voorgaat.

Groep 5
Tunesië moet tegen Marokko, de winnaar gaat naar het WK, bij gelijkspel gaat Tunesië en Tunesië speelt ook nog eens thuis.
pi_31277302
Groep 1:

Togo gaat het lastig krijgen in Congo, Senegal gaat sowieso winnen van Mali. Ik geef Togo een kans van 50% op kwalificatie.

Groep 2:

Ghana naar het WK, mits er hele rare dingen gebeuren.

Groep 3:

Kameroen krijgt het lastig tegen Egypte, Ivoorkust zal winnen van Soedan. Ik geef Kameroen 60% kans.

Groep 4:
Het onderlinge resultaat is in het voordeel van Angola. Ik denk wel dat Angola wint van Rwanda, dan gaat Angola dus naar het WK.

Groep 5:

Tunesië hoeft thuis alleen maar niet te verliezen tegen Marokko. Da's wellicht lastiger dan moeten winnen. Toch zal Tunesië naar het WK gaan.

Marokko Meki
pi_31277735
Ik hoop op Angola, leuk team. Ook goed voor dat land, eens een beetje vreugde. De rest maakt me niet gek veel uit, zijn allemaal aardige ploegen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31285615
Kameroen-Egypte nu. Tot nu toe is Kameroen veel sterker.
Klik dan als je durft
pi_31285842
Schitterende goal Douala, 1-0 Kameroen!
Klik dan als je durft
pi_31286353
Wat een pokkeveld daar bij Kameroen al zal het vast een van de betere matten in Afrika zijn.

Tussenstanden
quote:
34' South Africa 0:0 Congo DR
76' Botswana 1:0 Guinea
36' Uganda 1:1 Burkina Faso
36' Sudan 0:0 Cote d'Ivoire
36' Cameroon 1:0 Egypt
76' Rwanda 0:0 Angola
80' Nigeria 2:1 Zimbabwe
36' Senegal 2:0 Mali
FT Malawi 3:0 Kenya
29' Congo 1:0 Togo
36' Cape Verde Islands 0:1 Ghana
Togo in de problemen, Senegal op rozen.
Ghana op koers.
Nigeria gaat momenteel door lijkt het.
Kameroen op koers.

[edit]
Angola scoort
81' Rwanda 0:1 Angola

Nigeria huilt?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:42:09 #172
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31286357
Angola net voor tijd op voorsprong gekomen, die gaan het net redden.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31286465
Togo op 1-1 met nog een helft te gaan.
pi_31286531
Het doelpunt van Angola schijnt al in de 58ste minuut gemaakt te zijn. Men lijkt bij de fifa achter te lopen wat de live-standen betreft voor sommige wedstrijden.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:00:23 #175
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31286817
Angola is geplaatst.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')