Inderdaadquote:
Wome stond te klunzen. Hij wilde geen corner weggeven, nu geeft hij een goal weg. Kalla stond te slapen, net zoals de goal van Kameroen een fout was van een slapende Touré.quote:Op zondag 4 september 2005 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad
Drogba staat erg vrij en Wome laat zich wel erg heel makkelijk passeren.
Vermakelijk is het zeker wel, maar het niveau is echt dramatisch. Nu weten we weer waarom Afrika 5 WK-tickets heeft en niet meer.quote:Op zondag 4 september 2005 18:55 schreef tong80 het volgende:
Waar speelt die Webo ?
Ik vermaak me ondanks het lage niveau.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom een platenmaatschappij zendtijd koopt om hun country verzamelalbum aan te prijzen tijdens Ivoorkust-Kameroen ?
* Elvislives heeft tevergeefs geprobeerd het record afstandsbediening zoeken en eurosport op de tv zoeken te verbreken...quote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eurosport is het te zien. Nog 15 seconde.
Idd, vi bevestigd het in het bericht van Nigeria. Ghana is dus ook officieel gekwalificeerd. Raar dat ik dat nergens terugvind. Zelfs niet op de officiele wk site.quote:Op zondag 4 september 2005 22:33 schreef Ixnay het volgende:
Blijkbaar geldt het onderling resultaat, want als doelsaldo zou gelden was Ghana nog niet geplaatst, want dan zouden ze nog ingehaald kunnen worden.
Zinedine Zidane, heeft inderdaad zijn Roots in Algerije liggenquote:Op maandag 5 september 2005 01:10 schreef Cassii het volgende:
5-2 Nigera - Algarije(komt Zidane daar niet vandaan?).
Op Nederland 2 stond Ghana in het lijstje van gekwalificeerde landen, de VS stonden er ook al bij.quote:Op maandag 5 september 2005 00:44 schreef trepper het volgende:
[..]
Idd, vi bevestigd het in het bericht van Nigeria. Ghana is dus ook officieel gekwalificeerd. Raar dat ik dat nergens terugvind. Zelfs niet op de officiele wk site.
Angola staat er ook vrij goed voor. Hopelijk winnen ze van Rwanda, hebben we er weer een nieuw gezicht bij net als Togo. Ik had alleen liever Ivoorkust gezien, want die had ik nog redelijk wat kansen gegeven om verder dan de 1e ronde te geraken.quote:
Dat laatste betwijfel ik. Zoals ze zich in de luren lieten leggen door Kameroen. Tactisch gezien komt Ivoorkust echt tekort.quote:Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef trepper het volgende:
[..]
Angola staat er ook vrij goed voor. Hopelijk winnen ze van Rwanda, hebben we er weer een nieuw gezicht bij net als Togo. Ik had alleen liever Ivoorkust gezien, want die had ik nog redelijk wat kansen gegeven om verder dan de 1e ronde te geraken.
DIe Adebayor is ook topscorer in de kwalificatie van Afrika. Waar speelt hij eigenlijk? Ergens in europa?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef methodmich het volgende:
Angola heeft ook altijd goede jeugdlichtingen gehad, maar weinig spelers daarvan zijn echt doorgebroken. Togo drijft vooral op Adebayor, wel verrassend dat die het gaan redden.
Ivoorkust of Kameroen is me om het even, Kameroen zie ik altijd wel graag als sterkste land van Afrika de laatste jaren.
Ik vind het wel jammer dat Nigeria er dan niet bij is. Maar het is natuurlijk ook leuk als er komend WK weer eens andere ploegen zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
In Togo en Angola bereidt men al enorme volksfeesten voor. Hopelijk halen ze het!
Ik denk Marokko , de Nederlandse trio gaat het goed makenquote:
Tunesië heeft het thuisvoordeel, ik denk dat Tunesië nipt gaat winnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik denk Marokko , de Nederlandse trio gaat het goed maken
ART en TV5 zenden het ook uit
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tunesië heeft het thuisvoordeel, ik denk dat Tunesië nipt gaat winnen.
Togo in de problemen, Senegal op rozen.quote:34' South Africa 0:0 Congo DR
76' Botswana 1:0 Guinea
36' Uganda 1:1 Burkina Faso
36' Sudan 0:0 Cote d'Ivoire
36' Cameroon 1:0 Egypt
76' Rwanda 0:0 Angola
80' Nigeria 2:1 Zimbabwe
36' Senegal 2:0 Mali
FT Malawi 3:0 Kenya
29' Congo 1:0 Togo
36' Cape Verde Islands 0:1 Ghana
|