abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30267857
Kameroen heeft het weer in eigen hand, Egypte is natuurlijk geen hele eenvoudige tegenstander. Egypte staat nu na een half uur met 2-0 voor tegen Benin.

Togo won met 3-0 tegen Liberia, Ghana staat 2-0 voor en Angola heeft met 3-0 gewonnen van Gabon.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 4 september 2005 @ 21:07:31 #127
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30269750
Ghana gaat naar het WK, groep 2 is beslist. Weer een debutant erbij.
pi_30271795
Door een pingel van Martins staat Nigeria 0-1 voor tegen Algerije. Angola deed eerder vandaag al hele goede zaken door met 3-0 te winnen van Gabon. Verder won Zimbabwe met 3-1 van Rwanda.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30272240
Maar hoe zit het nou met gelijke stand? Telt het doelsaldo of onderling resultaat?
  zondag 4 september 2005 @ 22:33:46 #130
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30272549
Blijkbaar geldt het onderling resultaat, want als doelsaldo zou gelden was Ghana nog niet geplaatst, want dan zouden ze nog ingehaald kunnen worden.
pi_30276597
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:33 schreef Ixnay het volgende:
Blijkbaar geldt het onderling resultaat, want als doelsaldo zou gelden was Ghana nog niet geplaatst, want dan zouden ze nog ingehaald kunnen worden.
Idd, vi bevestigd het in het bericht van Nigeria. Ghana is dus ook officieel gekwalificeerd. Raar dat ik dat nergens terugvind. Zelfs niet op de officiele wk site.
pi_30277200
5-2 Nigera - Algarije(komt Zidane daar niet vandaan?).
pi_30277219
quote:
Op maandag 5 september 2005 01:10 schreef Cassii het volgende:
5-2 Nigera - Algarije(komt Zidane daar niet vandaan?).
Zinedine Zidane, heeft inderdaad zijn Roots in Algerije liggen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 5 september 2005 @ 01:21:02 #134
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30277458
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:44 schreef trepper het volgende:

[..]

Idd, vi bevestigd het in het bericht van Nigeria. Ghana is dus ook officieel gekwalificeerd. Raar dat ik dat nergens terugvind. Zelfs niet op de officiele wk site.
Op Nederland 2 stond Ghana in het lijstje van gekwalificeerde landen, de VS stonden er ook al bij.
pi_30281685
Ik heb net gezien dat Ghana idd nog niet officieel geplaatst is. Ze kunnen theoretisch nog worden ingehaald door DR Congo. Maar Ghana heeft een veel en veel beter doelsaldo, dus dat zie ik ook niet gebeuren.
pi_30290441
Het onderling resultaat telt, dit heb ik gehoord op Eurosport en gezien de kwalificatie van Ghana is het zo.
  Trouwste user 2022 maandag 5 september 2005 @ 16:42:45 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_30291588
Ghana is een mooi land voor het WK.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30291821
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ghana is een mooi land voor het WK.

Angola staat er ook vrij goed voor. Hopelijk winnen ze van Rwanda, hebben we er weer een nieuw gezicht bij net als Togo. Ik had alleen liever Ivoorkust gezien, want die had ik nog redelijk wat kansen gegeven om verder dan de 1e ronde te geraken.
  Trouwste user 2022 maandag 5 september 2005 @ 16:53:32 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_30291861
Kwa talenten idd Ivoorkust. Die zouden nog een kansje maken.Kwa folklore zijn Angola en Togo leuk. Eens wat anders.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30354174
Angola heeft ook altijd goede jeugdlichtingen gehad, maar weinig spelers daarvan zijn echt doorgebroken. Togo drijft vooral op Adebayor, wel verrassend dat die het gaan redden.

Ivoorkust of Kameroen is me om het even, Kameroen zie ik altijd wel graag als sterkste land van Afrika de laatste jaren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30362676
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef trepper het volgende:

[..]

Angola staat er ook vrij goed voor. Hopelijk winnen ze van Rwanda, hebben we er weer een nieuw gezicht bij net als Togo. Ik had alleen liever Ivoorkust gezien, want die had ik nog redelijk wat kansen gegeven om verder dan de 1e ronde te geraken.
Dat laatste betwijfel ik. Zoals ze zich in de luren lieten leggen door Kameroen. Tactisch gezien komt Ivoorkust echt tekort.
pi_30363033
Welk Afrikaans land komt tactisch niet tekort, is dan de vraag....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30429708
Vaak weet men tactische tekortkomingen wel te compenseren, alleen Ivoorkust niet. De voorhoede is aardig, maar de rest van het team stelt weinig voor.
pi_30436319
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef methodmich het volgende:
Angola heeft ook altijd goede jeugdlichtingen gehad, maar weinig spelers daarvan zijn echt doorgebroken. Togo drijft vooral op Adebayor, wel verrassend dat die het gaan redden.

Ivoorkust of Kameroen is me om het even, Kameroen zie ik altijd wel graag als sterkste land van Afrika de laatste jaren.
DIe Adebayor is ook topscorer in de kwalificatie van Afrika. Waar speelt hij eigenlijk? Ergens in europa?
pi_30436373
Monaco toch?
pi_30436575
Ah ok. Heeft ie daar een basisplaats? Dan zie ik hem binnekort wel in Tilburg langskomen.
pi_30436672
Ja, doet daar bijna elke week mee volgens mij. Die zul je nog wel zien in Tilburg dus.
pi_30437645
Een basisplaats heeft Adebayor niet, af en toe valt hij in.
That's all folks!
pi_30438912
Dit seizoen heeft Adebayor toch vrijwel altijd in de basis gestaan, net zoals vorig seizoen op het einde. In vier jaar tijd meer dan 100 wedstrijden in de Franse competitie. Da's meer dan af en toe invallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')