Idd, vi bevestigd het in het bericht van Nigeria. Ghana is dus ook officieel gekwalificeerd. Raar dat ik dat nergens terugvind. Zelfs niet op de officiele wk site.quote:Op zondag 4 september 2005 22:33 schreef Ixnay het volgende:
Blijkbaar geldt het onderling resultaat, want als doelsaldo zou gelden was Ghana nog niet geplaatst, want dan zouden ze nog ingehaald kunnen worden.
Zinedine Zidane, heeft inderdaad zijn Roots in Algerije liggenquote:Op maandag 5 september 2005 01:10 schreef Cassii het volgende:
5-2 Nigera - Algarije(komt Zidane daar niet vandaan?).
Op Nederland 2 stond Ghana in het lijstje van gekwalificeerde landen, de VS stonden er ook al bij.quote:Op maandag 5 september 2005 00:44 schreef trepper het volgende:
[..]
Idd, vi bevestigd het in het bericht van Nigeria. Ghana is dus ook officieel gekwalificeerd. Raar dat ik dat nergens terugvind. Zelfs niet op de officiele wk site.
Angola staat er ook vrij goed voor. Hopelijk winnen ze van Rwanda, hebben we er weer een nieuw gezicht bij net als Togo. Ik had alleen liever Ivoorkust gezien, want die had ik nog redelijk wat kansen gegeven om verder dan de 1e ronde te geraken.quote:
Dat laatste betwijfel ik. Zoals ze zich in de luren lieten leggen door Kameroen. Tactisch gezien komt Ivoorkust echt tekort.quote:Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef trepper het volgende:
[..]
Angola staat er ook vrij goed voor. Hopelijk winnen ze van Rwanda, hebben we er weer een nieuw gezicht bij net als Togo. Ik had alleen liever Ivoorkust gezien, want die had ik nog redelijk wat kansen gegeven om verder dan de 1e ronde te geraken.
DIe Adebayor is ook topscorer in de kwalificatie van Afrika. Waar speelt hij eigenlijk? Ergens in europa?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef methodmich het volgende:
Angola heeft ook altijd goede jeugdlichtingen gehad, maar weinig spelers daarvan zijn echt doorgebroken. Togo drijft vooral op Adebayor, wel verrassend dat die het gaan redden.
Ivoorkust of Kameroen is me om het even, Kameroen zie ik altijd wel graag als sterkste land van Afrika de laatste jaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |