Er spelen er een stuk of tien in de eredivisie. Lijkt me sterk dat je dan geen kans maakt op de selectie. Van Boukhari weet ik iig dat ie was geselecteerd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Echt heel veel voetballers uit de Eredivisie doen er niet mee bij Marokko volgens mij.
Alleen Sinouh doet regelmatig mee. Die speelt sinds kort niet meer in de Eredivisie, maar voorheen wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er spelen er een stuk of tien in de eredivisie. Lijkt me sterk dat je dan geen kans maakt op de selectie. Van Boukhari weet ik iig dat ie was geselecteerd.
Zo noemen ze het alleen in Engeland. Alleen internationale en engelse kneusjes noemen het Uganda.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:31 schreef methodmich het volgende:
Noem het eens gewoon Uganda, stelletje nepfans.
Ik zie eigenlijk liever Nigeria spelen op het WK. Ze brengen toch een bepaalde (gezellige) sfeer naar zo'n toernooi, maar Angela is weer een keer wat andersquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Groep 4
1. Angola 5-11
2. Nigeria 5-10
3. Gabon 5-6
4. Zimbabwe 5-5
5. Rwanda 5-4
6. Algerije 5-3
Algerije valt ronduit tegen, Nigeria lijkt het uit te maken met het land dat al jaren goede jeugdteams levert, Angola.
Misschien Ghana, daar twijfel ik over. De andere landen zijn zeker debutanten inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2005 16:03 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij heeft niet één van die landen ooit op een WK gespeeld.
En de Ugandezen zelf.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Zo noemen ze het alleen in Engeland. Alleen internationale en engelse kneusjes noemen het Uganda.![]()
Gewoon op zijn Nederlands: Roewanda dus.quote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Het gaat om de spelling natuurlijk. Schrijf jij Roewanda dan?
1-1quote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
0 - 1 Kameroen. Ivoorkust kan het echt wel shaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |